Je hebt gelijk.quote:Op vrijdag 7 april 2006 23:52 schreef Dwaashaas het volgende:
Maar of dit nou gesprekstof is voor in dit topic ....Ik denk het niet.
quote:Op zaterdag 8 april 2006 04:26 schreef ilona-scuderia het volgende:
Ze wordt straks begraven op Driehuis, heel onwerkelijk...
Waarom zou ons dat niets aan gaan? Het gaat hier niet specifiek over Frédérique. Het zou ook over jezelf kunnen gaan. Daar mag je toch best over nadenken? En het toedienen van steeds hogere doses morfine is inderdaad ook een vorm van euthanasie. Zo is één van mijn tantes ook overleden. Heb het afgelopen jaar twee tantes verloren aan kanker. Eentje was er binnen een half jaar geweest en de ander heeft het zo'n twee jaar uitgehouden (die had een zeldzame vorm). En nu heeft een andere tante van me een bloedziekte. Toch geen leukemie mag ik hopenquote:Op vrijdag 7 april 2006 23:56 schreef Here2Stay het volgende:
Je stoot mij niet voor het hoofd... maar vind hoe iemand sterft dusdanig persoonlijk, dat dit ons echt niets aangaat. Een van de redenen waarom ik daar niet teveel over nadenken wil. Ergens ben ik ook wel 'benieuwd' maar het voelt alsof ik een privacyregel overschrijd oid..
Maar dat ben ik. Iedereen is daar verder vrij in.
je morfineverhaal klopt overigens..
Voordat WIDM begon, kwam Karel in beeld met een ingetogen en mooi afscheidswoord voor Frédérique, waarbij hij ook vertelde dat het haar nadrukkelijke wens was de afleveringen zoals ze al gemaakt waren, uit te blijven zenden.quote:Op zaterdag 8 april 2006 09:55 schreef massy het volgende:
Is er gister nog iets gedaan bij "Wie is de mol?"?
De aflevering die nu bij uitzending gemist staat is volgens mij van vorige week.
dat is inderdaad heel persoonlijk, want ik vind het wel degelijk interessante materie. De dood is een fascinerend fenomeen en ik vind het boeiend om erover na te denken wat dat met mensen doet. Niets om voor weg te rennen in ieder geval en dat lijken veel mensen wel te doen. Ooit moet je er ook zelf aan geloven. Het zal mij in ieder geval (hoop ik nu!) niet overvallen als een dief in de nacht.quote:Op zaterdag 8 april 2006 10:35 schreef Copycat het volgende:
Persoonlijk vind ik die filering van haar laatste uren trouwens een beetje morbide. Wat doet het er ook toe?
Je bent de "m" vergeten bij crematie, en nu ontstaat er een aparte typoquote:Op zaterdag 8 april 2006 14:23 schreef TheVulture het volgende:
Inmiddels is de creatie geweest volgens De Telegraaf.. onder grote belangstelling, zonder publiek en pers.... mooi laatste eerbetoon aan een prachtige vrouw...
bedankt voor de tip, is aangepastquote:Op zaterdag 8 april 2006 14:25 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je bent de "m" vergeten bij crematie, en nu ontstaat er een aparte typo.
Hoe weten jullie dat?quote:Op zaterdag 8 april 2006 14:23 schreef TheVulture het volgende:
Inmiddels is de crematie geweest volgens De Telegraaf.. onder grote belangstelling, zonder publiek en pers.... mooi laatste eerbetoon aan een prachtige vrouw...
Ik heb Albert ook gezien, was idd, netjes de eerbetoon.quote:Op zaterdag 8 april 2006 17:24 schreef kluivie het volgende:
Jammer gemist
Zeker is het triest, zo jong !quote:Op zaterdag 8 april 2006 19:30 schreef mrsj het volgende:
Ik kan er nog steeds niet bij ...zo ongeloofelijk triest en zo jong..
Awick wordt vandaag herhaald om 13:00 uur en om 22:30 uur (buiten de regio Amsterdam is AT5 digitaal te ontvangen via de meeste kabelnetten).quote:Op woensdag 5 april 2006 22:53 schreef ilona-scuderia het volgende:
Zometeen op AT5 een interview bij Frank Awick...
Waarom kan ik het juist dan nét weer niet zienquote:Op zondag 9 april 2006 07:02 schreef Riparius het volgende:
[..]
Awick wordt vandaag herhaald om 13:00 uur en om 22:30 uur (buiten de regio Amsterdam is AT5 digitaal te ontvangen via de meeste kabelnetten).
Ja ik zat vanmiddag ook naar AT5 te kijken.quote:Op zondag 9 april 2006 15:42 schreef PaulOnlineNL het volgende:
Ik heb het programma op AT5 gezien. Haye van der Heyden was aan het woord. Daarnaast veel beelden van Frederique.........
:-(
eenschquote:Op zondag 9 april 2006 18:38 schreef Haaibaaike het volgende:
Ik vind dit ook altijd gemeen van de pers.
Ze gaan gewoon ergens in de struiken liggen.
Om een glimp van de rouwende mensen te ontdekken en dan foto's schieten.![]()
Ik vind dat heel erg voor de familie,privacy is ze niet gegunt.
Bah. vreselijk zulk volk [afbeelding]
Mee eensquote:Op zondag 9 april 2006 18:38 schreef Haaibaaike het volgende:
Ik vind dit ook altijd gemeen van de pers.
Ze gaan gewoon ergens in de struiken liggen.
Om een glimp van de rouwende mensen te ontdekken en dan foto's schieten.![]()
Ik vind dat heel erg voor de familie,privacy is ze niet gegunt.
Bah. vreselijk zulk volk [afbeelding]
"De één z'n dood is de ander z'n brood"quote:Op maandag 10 april 2006 18:34 schreef TheVulture het volgende:
Wat te denken van het verhaal op de site van de Telegraaf dat ze eindelijk het bewijs hebben dat Frank Wisse het met Esmee de la Bretoniere doet... bewijsstuk: foto dat ze gearmd naar buiten komen na de crematie van Frederique
Walgelijke roddeljournalistiektotaal respectloos
Op zich mee eens, des te vreemder dat ik hierboven iemand zie schrijven "ik had best beelden willen zien". Waarom in vredesnaam? Mag iemand alsjeblieft in de dood nog een beetje privacy hebben?quote:Op maandag 10 april 2006 19:52 schreef PaulOnlineNL het volgende:
dit wil ik niet eens journalistiek noemen. Dit is gewoon respectloos.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |