inderdaad, en goed brak gaan dus. En eerste klas reizen waar het kan dus. Paar dagkaarten of een zomertoer of zoquote:Op zondag 2 april 2006 21:52 schreef veer0318 het volgende:
Muha, het lijkt me een geweldig plan, maar euh, slapen in het nachtnet ofzo?
Ik heb het een aantal jaren geleden een paar keer aan de keukentafel met het spoorboekje en een spoorkaart in de hand zitten plannenquote:Op zondag 2 april 2006 21:58 schreef 907 het volgende:
ben eigenlijk wel benieuwd hoe je weet dat t in ongeveer 100 uur kan?
* flits! *
zeker zekerquote:Op zondag 2 april 2006 22:07 schreef 907 het volgende:![]()
Dr zullen in de tussentijd wel weer nieuwe stationnetjes bij zijn denk je ook niet?
Terug naar de tekenkeukentafel jij!![]()
* flits! *
Heej dat is een constructief planquote:Op zondag 2 april 2006 22:19 schreef XxxPimxxX het volgende:
Oeh, kan best een leuke media stunt voor de NS worden. Ik zou iig wel de media gaan inlichten als je 't echt gaat doen
Zulke mensen ben ik naar op zoek jaquote:Op zondag 2 april 2006 22:21 schreef Jerruh het volgende:
ik ga wel mee! tof idee
ik heb al es met een vriend een wedstrijd gedaan wie er zo snel mogelijk 5 steden kon bezoeken. dan hadden we alle steden op briefje sgezet en dan moesten we allebei lootjes trekken. de volgende dag op reis en odnerwge fotos maken om te bewijzen dat jij en je teammaat er waren egweest... wij hadden verloren... omdat toen we in utrecht kwamen alles ontregeld was..., die andere flikker zat toen al in amsterdam
heerlijk toch!quote:Op zondag 2 april 2006 22:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zulke mensen ben ik naar op zoek jaHeb ooit ook eens met een paar vrienden alle provinciehoofdsteden van NL in 24 uur gedaan, ook zo'n actie
Net als die reclame met die Japanners een paar jaar geledenquote:Op zondag 2 april 2006 22:25 schreef Jerruh het volgende:
[..]
heerlijk toch!
en er was een meisje uit zuid afrika in ons hotel voor een jaar, die heb ik in 1 dag half nederland doorgesleept haha! eerst naar nijmegen, arnhem, deventer, zwolle, grunn, utrecht, amsterdam, leiden, den haag, rotterdam, en terug bij breda
ik vond het geweldig, het afromeisje had een week spierpijn...
mooi, plannen zijn al aan het borrelen bij fles en mij.quote:Op maandag 3 april 2006 00:01 schreef rubbereend het volgende:in mijn tijd dat ik OV had ging ik ook weleens een dagje treinen, heerlijk. Ik ben misschien wel te porren voor deze uitdaging
voordeel is dat dezelfde treinen meestal meteen weer terug rijden dus je verlies weinig tijd tot je op een nieuw traject klan komen.quote:Op zondag 2 april 2006 23:57 schreef Brembo het volgende:
Probleem is, dat nederlandse spoorwegensysteem soms op nogal kut plaatsen eindstations kent. Pronvincie groningen, friesland, zeeland, Den Helder. Probleem is die stations moet je heen en terug, de start is in utrecht op een maandag morgen 08:00.
is er al, een tijd gelden heeft een aantals studenten uit Leeuwarden het record proberen te verbreken, dat is mislukt door een belabberde planning.quote:Op zondag 2 april 2006 22:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Heej dat is een constructief plan
dat ga ik meenemen. Eens informeren of er al een "baanrecord" staat
Sponsers zoeke, moet lukken tochquote:Op maandag 3 april 2006 00:22 schreef Alexxxxx het volgende:
als ik nog een OV-jaarkaart had was ik zonder twijfel met je meegegaan
Als ik sponsor ga zoeken is het voor andere projecten die hoger op mn prioriteitenlijst staanquote:
Probleem is, dat is geen probleemquote:Op zondag 2 april 2006 23:57 schreef Brembo het volgende:
Probleem is, dat nederlandse spoorwegensysteem soms op nogal kut plaatsen eindstations kent. Pronvincie groningen, friesland, zeeland, Den Helder. Probleem is die stations moet je heen en terug, de start is in utrecht op een maandag morgen 08:00.
Dat is vals spelenquote:Op maandag 3 april 2006 09:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Probleem is, dat is geen probleem
Sowieso is de start niet om 8:00 natuurlijk, maar zodra de vroegste trein in de goede richting rijdt. 5:22 of zo dus. Eens kijken of groningen en friesland dan in 1 dag kunnen. Bovendien kan je misschien een stuk als Delfzijl-Roodeschool wel met een bus afkorten, dat scheelt
quote:Op maandag 3 april 2006 11:30 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Dat is vals spelen
Maar je hebt geluk: als je het hele ns-net in honderd uur wilt doen hoeven die NoordNet lijntjes in het noorden die nergens heen leiden helemaal niet
quote:Samen in het weekend 1 dag onbeperkt 1e klas reizen voor maar 35 euro. Koopt u uw Lentetoer online dan ontvangt u 2,50 euro korting.
Vertrouw maar dat er erg veel foto's gemaakt gaan worden, overal vanquote:Op maandag 3 april 2006 11:34 schreef Geqxon het volgende:
Maar ga je dan ook foto's maken van alle stations?
Enneh:
[..]
in het weekend rijden er veel minder treinen dus dat is niet handigquote:Op maandag 3 april 2006 11:34 schreef Geqxon het volgende:
Maar ga je dan ook foto's maken van alle stations?
Enneh:
[..]
Dat is dan wel weer zo. EN je moet niet in de verleiding komen om op de ICtrajecten te blijven cruisen, dan train je geen bikkelen natuurlijkquote:Op maandag 3 april 2006 12:10 schreef rubbereend het volgende:
in het weekend rijden er veel minder treinen dus dat is niet handig
Zaterdag rijden er van en naar de grotere trajecten nog best veel treinen hoorquote:Op maandag 3 april 2006 12:10 schreef rubbereend het volgende:
[..]
in het weekend rijden er veel minder treinen dus dat is niet handig
Ik denk niet dat dat binnen 2 weken gaat lukkenquote:Op maandag 3 april 2006 12:24 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Ik ben wel benieuwd hoeveel tijd het zou kosten om ook op alle stations daadwerkelijk te stoppen.
en uit te stappen en de grond te kussen natuurlijk![]()
of een FOK logoquote:Op maandag 3 april 2006 12:30 schreef Geqxon het volgende:
Het zou wel cool zijn overal met krijt een kruis te kalken
Dat lukt je ook echt als het een tussenstation is. Als die vent fluit heb jij waarschijnlijk nog niet eens de F afquote:
Dat gaat veel teveel tijd kosten, je mag dan vrijwel alleen maar gebruik maken van stoptreinen.quote:Op maandag 3 april 2006 12:24 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Ik ben wel benieuwd hoeveel tijd het zou kosten om ook op alle stations daadwerkelijk te stoppen.
en uit te stappen en de grond te kussen natuurlijk![]()
gaan ze die opheffen ja? Dat zou wel flink schelen iddquote:Op maandag 3 april 2006 13:32 schreef JDude het volgende:
Doe het na 3 juni, dat scheelt je alweer 2 NS-lijnen
(Zoetermeer en Hofplein)
Nah, niet helemaal opheffen, maar die gaan naar RandstadRail.quote:Op maandag 3 april 2006 13:34 schreef Dr_Flash het volgende:
gaan ze die opheffen ja? Dat zou wel flink schelen idd
precies, zoiets had ik ook in gedachtenquote:Op maandag 3 april 2006 13:48 schreef Jerruh het volgende:
ey fles, we maken een fok logo mal en sputien op elk station waar we uitstappen het logo op de grondbinnen no-time gedaan
Dan rijden ze alleen een Rondje Randstad. 's Nachts zul je in grote delen van het land dus maar moeten kamperen... tentharingen passen vast wel tussen de bestrating van een perronquote:Op maandag 3 april 2006 13:58 schreef Repeat het volgende:
Goed idee man, dit ga ik met een paar vrienden doen, toch ov
Maar hoe doe je dit dan? 's nachts rijden de treinen toch niet overal ofzo?
Ik denk dat je dan eerder 100uur in de cel vast gaat zitten vriend.quote:Op maandag 3 april 2006 13:48 schreef Jerruh het volgende:
ey fles, we maken een fok logo mal en sputien op elk station waar we uitstappen het logo op de grondbinnen no-time gedaan
dan doen we iets anders leuksquote:Op maandag 3 april 2006 14:32 schreef Toxic_nl het volgende:
[..]
Ik denk dat je dan eerder 100uur in de cel vast gaat zitten vriend.![]()
Dat mensen tienduizenden euro's uitgeven aan het opvoeren van een Honda Civic uit 1995.quote:Op maandag 3 april 2006 14:36 schreef Oosthoek het volgende:
Dat mensen hier zin in hebben.
Ja, daar snap ik ook geen reet van.quote:Op maandag 3 april 2006 14:39 schreef Dr_Flash het volgende:
Dat mensen tienduizenden euro's uitgeven aan het opvoeren van een Honda Civic uit 1995.
tt aangepastquote:Op maandag 3 april 2006 13:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
precies, zoiets had ik ook in gedachtenmaar dat soort dingen regelen we onderling wel
misschien mag het woordje " Meet-idee" vervangen worden door Animo-check in de TT?
Dan komt er later nog een ander topic voor de daadwerkelijke aanmelding en de concretisering en zo
thxquote:
Ja, als we sowieso al iets met Fok! erbij gaan doenquote:misschien is het handiger om met stickers te werken
ik heb al een oefening geregeld, ik ga weer met een vriend eenw edstrijdje houdenquote:Op maandag 3 april 2006 15:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
thx![]()
[..]
Ja, als we sowieso al iets met Fok! erbij gaan doen
Cool, keep me postedquote:Op maandag 3 april 2006 15:08 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ik heb al een oefening geregeld, ik ga weer met een vriend eenw edstrijdje houden
ik ag met een vriend doordeweeks een wedstrijdje houdenquote:Op maandag 3 april 2006 15:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Cool, keep me postedIk heb wel zin in zo'n weekendje lentetour als opwarmertje
oudkaartje man B)quote:Op maandag 3 april 2006 15:14 schreef Falco het volgende:
Tvp, gaar maar leuk idee
Je moet iig beginnen bij Vlissingen
En eindigen in Nieuweschans
Kaartje spoornet
die highres kaarten zijn goed iddquote:Op maandag 3 april 2006 15:19 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
oudkaartje man B)
nieuwer kaartje
tevens mn kleurplaat van welke lijntjes ik getreint heb![]()
k kan hem nog wel groter regelen, en zelfs zonder mijn gekledder er op hoorquote:Op maandag 3 april 2006 15:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
die highres kaarten zijn goed iddgaan we er ook een hoop van meenemen. Heb thuis nog wel een kaart met alle tariefkilometers erop, ook grappig
gekledder?quote:Op maandag 3 april 2006 15:32 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
k kan hem nog wel groter regelen, en zelfs zonder mijn gekledder er op hoor
dr zit toch echt rood op gekledderd hoor B)quote:Op maandag 3 april 2006 15:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
gekledder?Ik zie gewoon een schone kaart hoor
oh datquote:Op maandag 3 april 2006 15:40 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
dr zit toch echt rood op gekledderd hoor B)
kijk je nooit naar de legenda?B)
ach, k ga zo bijwerken, moet nog 2 stukkjes weer van kleur veranderen,quote:Op maandag 3 april 2006 15:46 schreef JDude het volgende:
[..]
Volgens die legenda zou Connexxion nu zowat monopolist zijn
dat staat zelfs op de NS site dacht ikquote:Op maandag 3 april 2006 15:49 schreef Dr_Flash het volgende:
JDude misschien weet jij dat wel: een tabel met stationsnamen en NS-codes, waar kan je die vinden?Je weet wel, ASD = Amsterdam Centraal, AMF = Amersfoort etc
Dit lijstje bedoel ik dus NIETquote:Op maandag 3 april 2006 15:49 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
dat staat zelfs op de NS site dacht ik
Een momentjequote:Op maandag 3 april 2006 15:49 schreef Dr_Flash het volgende:
JDude misschien weet jij dat wel: een tabel met stationsnamen en NS-codes, waar kan je die vinden?Je weet wel, ASD = Amsterdam Centraal, AMF = Amersfoort etc
Dat lijstje iddquote:Op maandag 3 april 2006 15:49 schreef Ou-Tannu het volgende:
http://www.ov-website.nl/afkortingen/station.php?sort=afkorting&sort1=station&sort2=
Dat lijstje iddquote:Op maandag 3 april 2006 15:49 schreef Ou-Tannu het volgende:
http://www.ov-website.nl/afkortingen/station.php?sort=afkorting&sort1=station&sort2=
quote:Op maandag 3 april 2006 15:56 schreef JDude het volgende:
Ah, al geplaatst zie ik!
Sinds mijn stage is begonnen begin ik er overigens steeds meer van buiten te kennen
*jaloers*quote:Op dinsdag 11 april 2006 17:29 schreef blup het volgende:
Ik heb nog steeds 1e klas onbeperkt (werk/weekend-dagen) vrij vervoer.
Maar is niks voor mij, ik voel me iets ongemakelijk in de trein (tussen me oren), en ik zit ieder weekend al in de trein van utr-ehv en weer terug..
Haha, het is een leuk idee maar je moet ook niet spectaculaire dingen gaan verwachten van vervoerders en infrabeheer hoor :p. Daarnaast is het leuke er daarmee ook wel een beetje af als je het geheel laat sturen.quote:Op vrijdag 14 april 2006 22:26 schreef PeuRac het volgende:
We zouden er een goed doel aan vast kunnen plakken en ons laten sponsoren door bedrijven en particulieren, dat kan de ervaring nog spectaculairder maken en nog gedrevener om het te halen (plus dat de NS/ProRail er alles aan zou laten doen om het te laten lukken).
Hoezo laat sturen? Je maakt zelf het idee en de planning, als je het op deze manier gratis kan doen, en nog een beetje media aandacht krijgt ook, is alleen maar leuk lijkt me? Plus dat als je de NS/ProRail mee laat werken, zullen ze misschien prioriteit geven aan de trein(en) waar je in zit of mee moet rijden, waardoor de kans van slagen groter wordt.quote:Op vrijdag 14 april 2006 23:34 schreef Tfz het volgende:
[..]
Haha, het is een leuk idee maar je moet ook niet spectaculaire dingen gaan verwachten van vervoerders en infrabeheer hoor :p. Daarnaast is het leuke er daarmee ook wel een beetje af als je het geheel laat sturen.
beetje media aandacht zal de NS wel leuk vinden als het serieus in 100u luktquote:Op vrijdag 14 april 2006 23:45 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hoezo laat sturen? Je maakt zelf het idee en de planning, als je het op deze manier gratis kan doen, en nog een beetje media aandacht krijgt ook, is alleen maar leuk lijkt me? Plus dat als je de NS/ProRail mee laat werken, zullen ze misschien prioriteit geven aan de trein(en) waar je in zit of mee moet rijden, waardoor de kans van slagen groter wordt.
Op dat laatste stukje doel ik.... Er zijn meer dan tien vervoerders die veel betalen om te kunnen rijden, qua "prioriteit geven" valt er niet veel te doen verder.quote:Op vrijdag 14 april 2006 23:45 schreef PeuRac het volgende:
Hoezo laat sturen? Je maakt zelf het idee en de planning, als je het op deze manier gratis kan doen, en nog een beetje media aandacht krijgt ook, is alleen maar leuk lijkt me? Plus dat als je de NS/ProRail mee laat werken, zullen ze misschien prioriteit geven aan de trein(en) waar je in zit of mee moet rijden, waardoor de kans van slagen groter wordt.
Je vergeet dat ProRail het volledige Nederlandse sporen net beheert, en als er 1 bedrijf negatief in de pers komt de laatste tijd an is dat ProRail wel. Dus die kan de (positieve) media aandacht meer als genoeg gebruiken.quote:Op vrijdag 14 april 2006 23:59 schreef Tfz het volgende:
[..]
Op dat laatste stukje doel ik.... Er zijn meer dan tien vervoerders die veel betalen om te kunnen rijden, qua "prioriteit geven" valt er niet veel te doen verder.
Zekers, enige waar je op kan hopen dat ze als het nodig is 1 min langer wachten met vertrekken bij je krappe overstappiequote:Op vrijdag 14 april 2006 23:59 schreef Tfz het volgende:
[..]
Op dat laatste stukje doel ik.... Er zijn meer dan tien vervoerders die veel betalen om te kunnen rijden, qua "prioriteit geven" valt er niet veel te doen verder.
goedkoop reizen als stunt lijkt mij ook wel geinig! t hele idee van in 100u wel!quote:Op zaterdag 15 april 2006 00:00 schreef PeuRac het volgende:
Als TS het ook een leuk idee vind (of als iemand het idee eerder tot uitvoering wil brengen), ik wil dit graag doen, lijkt me erg leuk en past bij m'n opleiding. Uiteraard wil ik dan wel mee![]()
camera mee? wat dacht je van SBS shownieuws iodquote:Op zaterdag 15 april 2006 00:03 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
goedkoop reizen als stunt lijkt mij ook wel geinig! t hele idee van in 100u wel!
en als je ze zo gek krijgt dat we eerste klas kunnen heb je altijd zit plaats, evt een camera mee? om wat ter plekke te filmen ?
moauw zelf ook wat reportage mat maken lijkt geen vuil idee?quote:Op zaterdag 15 april 2006 00:13 schreef PeuRac het volgende:
[..]
camera mee? wat dacht je van SBS shownieuws iod![]()
Sja, goed inplannen dusquote:Op zaterdag 15 april 2006 20:11 schreef the_disheaver het volgende:
Tof idee! Vooral het plannen lijkt me tof.
Jammer dat er maar 1 nachttreinnet is...
ik heb een spoorboekje besteld. Sommige dingen werken gewoon het best op papierquote:Op vrijdag 14 april 2006 21:59 schreef jaha het volgende:
Is er al iemand die iets van een schema bedacht heeft?
er gaan sowieso minimaal 2 camera's meequote:Op zaterdag 15 april 2006 00:03 schreef Ou-Tannu het volgende:
evt een camera mee? om wat ter plekke te filmen ?
Dat biedt zo zijn mogelijkhedenquote:Op zaterdag 15 april 2006 20:11 schreef the_disheaver het volgende:
Tof idee! Vooral het plannen lijkt me tof.
Jammer dat er maar 1 nachttreinnet is...
de Palmwijzer had ik 4 jaar geleden al idd. Maar heb je hierboven gelezen? Dit soort projecten vraagt eigenlijk een andere DB analyse toolquote:Op zaterdag 15 april 2006 20:25 schreef Geqxon het volgende:
Dr_Flash, je hebt zelfs voor PDAs en Smartphones al een digitaal sporenboekje, heb je niet nog een van deze twee liggen?
Probeer dat eerst nog maar eens te doen. En zie dat als een trainingsrondjequote:Op zaterdag 15 april 2006 20:27 schreef ArthurvanderVelden het volgende:
Count me in! Ik heb al eens gerpobeerd om alle provincie hoofdsteden in een dag te doen, ik wou alleen Amsterdam erbij pakken en dat werd funest! Seinstoring enzo!
doe dan minstens Trein Vol Photo's of zoquote:
tip: bemachtig een spoorboekje. Dat gaat ECHT snellerquote:Op zaterdag 15 april 2006 20:28 schreef ArthurvanderVelden het volgende:
Ik heb daar best een paar uur planne voor over trouwens! met planner plus oid
Jij wil zien hoe brak ik er op driekwart van de reis uit zie?quote:
2 traytjes LIDL energy drink meequote:Op zaterdag 15 april 2006 20:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jij wil zien hoe brak ik er op driekwart van de reis uit zie?Wees gewaarschuwd
EEN via stationquote:Op zaterdag 15 april 2006 20:30 schreef ArthurvanderVelden het volgende:
Nee, want bij een planner plus kan je al een via station invoeren, ik neem aan dat je een traject niet persen EN heen EN terug wil?
hmm maar die NS planner heeft toch een database? kan je daar niet een query op doen?quote:Op zaterdag 15 april 2006 20:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
EEN via station
best leuk, maar we hebben er ongeveer 110 nodig
Dat zou mooi zijn he?quote:Op zaterdag 15 april 2006 20:39 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
hmm maar die NS planner heeft toch een database? kan je daar niet een query op doen?
quote:Op zaterdag 15 april 2006 20:38 schreef Toeps het volgende:
Kun je niet een mailtje naar de NS sturen met de vraag wat de beste route is? Misschien werken ze wel mee, als een soort publiciteitsstunt.
Wie/wat/waar moet je overleggen dan? Dit kan je toch ook los van Fok doen, dan valt er veel meer rendement uit te halenquote:Op zaterdag 15 april 2006 20:57 schreef Dr_Flash het volgende:
Hmmm
moet eigenlijk ff met een soort Alexxxxxxxxxxxxxxx overleggen of zo. Of ander PTA blauw.
vroegah kon ik het met MutZ wel aardig vindenNog steeds wel eigenlijk
maar niet meer blauw
ff kijke
mja, ik wou er eigenlijk een aanmeldingstopic van maken, maar daar zitten wat haken en ogen aanquote:Op zaterdag 15 april 2006 20:58 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wie/wat/waar moet je overleggen dan? Dit kan je toch ook los van Fok doen, dan valt er veel meer rendement uit te halen![]()
mja mischien als er teveel mensen zjin gewoon een kleine loting doenquote:Op zaterdag 15 april 2006 21:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
mja, ik wou er eigenlijk een aanmeldingstopic van maken, maar daar zitten wat haken en ogen aan
1. dat zou een nieuw topic worden, en deze is nog niet vol
2. ik kan niet zomaar zeggen "okee, jij en arthurvdv erbij" want
2a) Jerruh is er nu niet
2b) We hebben nog geen idee wanneer het gaat gebeuren en of iedereen dan kan
etc.
Zekers,quote:Op zaterdag 15 april 2006 21:14 schreef PeuRac het volgende:
Ik zou eerder mensen kiezen waar je wat aan hebt, aangezien je heel verstandig al besloten hebt maximaal met z'n 4en te gaan. Zitten er wel meer dingen aan qua organisatie (je kan bijv niet voor 100u aan eten en drinken mee zeulen), dus moet je taken gaan verdelen.
roep maar en deze zit dicht hoorquote:Op zaterdag 15 april 2006 21:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
mja, ik wou er eigenlijk een aanmeldingstopic van maken, maar daar zitten wat haken en ogen aan
1. dat zou een nieuw topic worden, en deze is nog niet vol
loting lijkt me geen slecht ideequote:Op zaterdag 15 april 2006 21:20 schreef Dr_Flash het volgende:
ja precies. misschien houden we wel een selectieprocedure of zo
bijvoorbeeld nog zo'n 24 uurs rondje langs de provinciehoofdsteden of zo. Maar ja goed, blijft toch lastig om dan te zeggen "jij wel jij niet" etc. Dat gesoebat heb ik eigenlijk geen zin in
Er is nu een record van Autovisie, die hebben een bepaald aantal landen in 24u gedaan, staat op 17 landen meende ik.quote:Op zaterdag 15 april 2006 21:20 schreef _dirkjan_ het volgende:
Alle euro landen in 24 uur bezoeken, met trein, auto, vliegtuig alles, maar geen privevliegtuig, zou dat mogelijk zijn?
helemaal offtopic![]()
dat zou ik gewoon met de auto doen eigenlijkquote:Op zaterdag 15 april 2006 21:20 schreef _dirkjan_ het volgende:
Alle euro landen in 24 uur bezoeken, met trein, auto, vliegtuig alles, maar geen privevliegtuig, zou dat mogelijk zijn?
helemaal offtopic![]()
nou ja, wel op zinnige criteria dan. En dan zal het toch een soort beoordeling worden wie Jerruh en ik geschikter of minder geschikt achten, hoe jammer dat voor iemand dan ook is... Ik heb er gewoon een bloedhekel aan om iemand teleur te moeten stellenquote:
coolity. ff overleggen. Vooralsnog is dit gewoon *het* topicquote:Op zaterdag 15 april 2006 21:20 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
roep maar en deze zit dicht hoorgeen probleem
![]()
mjaquote:Op zaterdag 15 april 2006 21:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nou ja, wel op zinnige criteria dan. En dan zal het toch een soort beoordeling worden wie Jerruh en ik geschikter of minder geschikt achten, hoe jammer dat voor iemand dan ook is... Ik heb er gewoon een bloedhekel aan om iemand teleur te moeten stellen![]()
En ik heb al heleMAAL geen zin om dan zijn vriendinnetje met een groot mes achter me aan te krijgen![]()
alle eurolanden in een dagquote:Op zaterdag 15 april 2006 21:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
dat zou ik gewoon met de auto doen eigenlijk
ik denk dat het wel kan, maar open rustig zelf een topic
mja, we kijken wel ff hoe we het doen. Op een goed moment komt er wel een topic voor mensen om serieus belangstelling aan te geven, en dan overleggen we wel ff wie we ervoor gaan vragen. Zoiets zal het wel worden..quote:Op zaterdag 15 april 2006 21:39 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
mja
eerst selectie maken van wie er ngo in aanmerking komen? en dan pas loten?
Denk het ook wel,quote:Op zaterdag 15 april 2006 21:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
mja, we kijken wel ff hoe we het doen. Op een goed moment komt er wel een topic voor mensen om serieus belangstelling aan te geven, en dan overleggen we wel ff wie we ervoor gaan vragen. Zoiets zal het wel worden..
dat zou op zich kunnenquote:Op zaterdag 15 april 2006 21:52 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
Denk het ook wel,
ach mischien kan je ook wel met 2 groepjes en dan allebij een andere route doen!
ach, als je bijde een andere route neemt zou ej er nog een wedstrijd van maken ook,quote:Op zaterdag 15 april 2006 21:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
dat zou op zich kunnen
hoewel het wel ERG genant zou zijn als we het dan van "Team Fok! 2" zouden verliezen
dat bedoel ikquote:Op zaterdag 15 april 2006 21:55 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
ach, als je bijde een andere route neemt zou ej er nog een wedstrijd van maken ook,
wie het in de kortste tijd nog doet!
nja als je bijde onder de 100u blijft lijkt t me geen raar ideequote:Op zaterdag 15 april 2006 21:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
dat bedoel ik
dan kunnen we het niet maken om van de reservebank te verliezen, wel
moauw dat lijkt me wel haalbaarquote:Op zaterdag 15 april 2006 22:00 schreef Dr_Flash het volgende:
onder de 100 uur is een erg strakke tijd. Zou een ode aan de NS zelf zijn als je dat haalt. In leven blijven tot het einde is het eerste doel
Wat ze bij de Volvo Ocean Race "shore crew" noemenquote:Op zaterdag 15 april 2006 22:01 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
moauw dat lijkt me wel haalbaar
als je een beetje goed afspreekt, desnoods iemand die niet mee rijd, even om de boodschapjes gaat en dat afgeeft op het perron ?
enige waar ik mee zit is hoe houd je de accus van je camera etc vol?quote:Op zaterdag 15 april 2006 22:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat ze bij de Volvo Ocean Race "shore crew" noemenda's best een erg goed idee ja. Heb al zitten denken over eten en zo en hoe je dat dan moet doen.. Denk dat dit best een goed idee is. Misschien ook voor mensen die niet die uitputtingsslag willen, maar toch een bijdrage willen leveren
Goed punt, gaan we zeker meenemen
eerste klas heeft toch stroompunten?quote:Op zaterdag 15 april 2006 22:06 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
enige waar ik mee zit is hoe houd je de accus van je camera etc vol?
volgens mij alleen in de V-IRMS ofzo? ICMs iig nietquote:Op zaterdag 15 april 2006 22:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
eerste klas heeft toch stroompunten?
en anders wissel je batterijen ook via de shore crew
boejje, shore crewquote:Op zaterdag 15 april 2006 22:08 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
volgens mij alleen in de V-IRMS ofzo? ICMs iig niet
mja, moet je wel gewone batterijtjes hebben, k aparte li-ion accus in mn camquote:Op zaterdag 15 april 2006 22:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
boejje, shore crew
winnend concept
nou ja, zulk soort mensen valt dus al afquote:Op zaterdag 15 april 2006 22:10 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
mja, moet je wel gewone batterijtjes hebben, k aparte li-ion accus in mn cam
Alleen ICRm en ICE hebben 230V in de eeste klas, beetje plannen dus rond Haarlem-Limburg en Arnhem-Amsterdam.quote:Op zaterdag 15 april 2006 22:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
eerste klas heeft toch stroompunten?
loooolquote:Op zaterdag 15 april 2006 22:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nou ja, zulk soort mensen valt dus al af
17:19 ziet er scherp uit. Post het schema eens?quote:Op zaterdag 15 april 2006 22:28 schreef the_disheaver het volgende:
fotocamera valt wss wel mee. Elk lid heeft wel een fotocamera. Met de mijne kan ik zeker zonder flitser best lang mee. Ik heb 2 accu's, dus dat gaat ook wel goed. Maar voor 30¤ heb je een derde erbij.
Als je echt viedo wilt opnemen heb je sneller een problleem. Al zijn alleen de actiefilmpjes leuk. Rennen over het station enzo
Maar heb ff gekeken naar een 24h provinciereis. En ik zit nu op:
Totale reisduur: 17:19:00
Totale overstaptijd: 02:58:00
Totale treintijd: 14:21:00
Veel tijd op het station (3 uur), dus daar moet misschien wat te winnen zijn.
He leukste is de planning. Bij eventueel 2 teams zul je dat ook gewoon moeten splitsen.
Echt VOR (volvo ocean race) dus
mja zonder flits en met grote LCD uit red ik het ook best een eind,quote:Op zaterdag 15 april 2006 22:30 schreef Dr_Flash het volgende:
bij 2 teams ga ik me met maar 1 team bezighouden
en reken er maar op dat er qua foto en film voldoende capaciteit is
okee.quote:Op zaterdag 15 april 2006 22:33 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
mja zonder flits en met grote LCD uit red ik het ook best een eind,
quote:Op zaterdag 15 april 2006 22:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
17:19 ziet er scherp uit. Post het schema eens?
ik alleen 2 1090mA accutjesquote:Op zaterdag 15 april 2006 22:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
okee.
ik heb 6 GB aan CFkaarten, 28 AA-batterijen (7 setjes) en 2 powerbank laders waar ik de shorecrew mee aan de slag kan zetten. En drie accu's voor de EOS. Ik reken voor zo'n actie, 4-5 dagen, op, conservatief geschat, 1000 foto's en 30 filmpjes.
Ik heb de shorecrew, althans daarvoor, niet eens nodig
Het is wel de schema voor een dinsdag. Weet niet of het weekend-proof isquote:Op zaterdag 15 april 2006 22:45 schreef Dr_Flash het volgende:
wauw, binnen 1 drgl dag ook
knap gevonden
zou wel wat zijn voor mijn lentetoer actie, maar dan moet ik eerst ee slaapplek in Gn hebben....
8.20 de eerstequote:Op zaterdag 15 april 2006 22:48 schreef Dr_Flash het volgende:
ow ja gatver... zondagochtend 5:36 zal wel niet gaan
gezien mijn weekOV is ook financieel gezien het weekend niet zo handig...quote:Op zaterdag 15 april 2006 23:00 schreef Dr_Flash het volgende:
moet er niks misgaan... werkzaamheden.. weekend....
ik was niet van plan om het op een paar euri's te laten afketsenquote:Op zaterdag 15 april 2006 23:02 schreef the_disheaver het volgende:
[..]
gezien mijn weekOV is ook financieel gezien het weekend niet zo handig...
blijf jij eerst die 17 uur maar eens wakker uitslovertquote:Op zaterdag 15 april 2006 23:08 schreef Geqxon het volgende:
In 17 uur is het niet leuk meer man. Met 100 uur heeft het nog een uitdagingsgehalte.
Tenminste, dat vind ik dan
Dat is niet eens moeilijk hoorquote:Op zaterdag 15 april 2006 23:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
blijf jij eerst die 17 uur maar eens wakker uitslovert
hmmmquote:Op zaterdag 15 april 2006 23:19 schreef MREn het volgende:
[..]
Dat is niet eens moeilijk hoor
Als je bezig bent is 60+ zelfs nog redelijk voor te houden, maar daarna krijg je toch wat last van hallucinaties.
* MREn heeft ooit 115 urige werkweek gehad
okey...alleen zie ik de uitdagingn niet echt. 100 uur over het bezoeken van 12 steden per treinquote:Op zaterdag 15 april 2006 23:08 schreef Geqxon het volgende:
In 17 uur is het niet leuk meer man. Met 100 uur heeft het nog een uitdagingsgehalte.
Tenminste, dat vind ik dan
niet zo dom doenquote:Op zaterdag 15 april 2006 23:40 schreef the_disheaver het volgende:
[..]
okey...alleen zie ik de uitdagingn niet echt. 100 uur over het bezoeken van 12 steden per trein![]()
Ik heb al eens 15 uur non-stop gewerkt jaquote:Op zaterdag 15 april 2006 23:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
blijf jij eerst die 17 uur maar eens wakker uitslovert
Meest irritant is juist dat je weinig te doen hebt, en altijd slaperig wordt in een trein. Ik denk dat stroom voor muziek een grotere must is dan stroom voor een cameraquote:Op zaterdag 15 april 2006 23:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
hmmm
daar moet dus wel een beetje mee omgegaan kunnen worden
stroom: shore crew. Consider that donequote:Op zaterdag 15 april 2006 23:46 schreef the_disheaver het volgende:
[..]
Meest irritant is juist dat je weinig te doen hebt, en altijd slaperig wordt in een trein. Ik denk dat stroom voor muziek een grotere must is dan stroom voor een camera
count me inquote:Op zondag 2 april 2006 21:43 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja, lijkt me leuk. Ik loop al jaaaaren met het idee rond om eens een reis te maken door Nederland, en in zo weinig mogelijk tijd alle lijnen van het NS-net langs te gaan. Zonder vertragingen kan dat in om en nabij de 100 uur. Ik kan alleen niemand vinden die hier gek genoeg voor is dit ook wel een leuk idee lijkt. Hier misschien?
Dan toon ik bij deze animoquote:Op zondag 16 april 2006 10:34 schreef Dr_Flash het volgende:
nogmaals: lekker even freewheelen over het idee, we gaan het te zijner tijd goed aanpakken, maar hoe en wat precies, daar moeten we het nog over hebben, en daar zal in due course wel een nieuw topic voor komen![]()
Dit is de Animo-check, niet het aanmeldtopic![]()
buitenlandverbindingen doen we nietquote:Op zondag 16 april 2006 12:53 schreef hooibaal het volgende:
Wat ben je van plan met
- Grensbaanvakken?
- Verbindingsbogen zonder stations (Hemboog, Gooiboog, Utrechtboog e.d.)?
tis dus meer doe alle stations aan ( paseer ze met sneltrein of met stoptrein )quote:Op zondag 16 april 2006 13:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
buitenlandverbindingen doen we niet
bogen tellen niet als stukken die je gedaan *moet* hebben, mogen uiteraard wel gebruikt worden als het zo uitkomt
some sort of, jaquote:Op zondag 16 april 2006 13:40 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
tis dus meer doe alle stations aan ( paseer ze met sneltrein of met stoptrein )
maar de bogen tellen daar niet voor mee? aangezien die buiten alles om gaan?
nja als je maar t station paseerd ? langs een perron ofzo? of tussen 2 perrons doorquote:Op zondag 16 april 2006 13:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
some sort of, ja
we moeten nog ff opstellen wat we precies wel en niet doen. ZXo ben ik er ook best wel voor om Houten-Castellum niet als een losse lijn te zien
die van Weesp kan ik je wel geven denk ik..quote:Op zondag 16 april 2006 13:53 schreef Dr_Flash het volgende:
weet je wat de ellende met bogen is? Dan moet je eigenlijk alle losse baanvakken ook doen, en aanzienlijke stukken zijn al vierbaans, dus dan zou je vier keer... bovendien heb ik geen idee welke treinen over het linker en rechter spoor rijden etc. Dat was ik ook niet van plante gaan uitzoeken
Zekers, alleen de stadlijn van zoetermeer en de hofplein lijn zijn strax tram lijntjesquote:Op zondag 16 april 2006 13:57 schreef Dr_Flash het volgende:
op de kleine spoorkaart zie je het niet, op de tariefkaart is het "Houten of -Castellum" maar op de grote kaarten staat het als een aftakking, en functioneel is daar best wat voor te zeggen: de stoptreinen Ht-Ut stoppen daar niet
Op die manier kunnen we ook misbruik maken van de voetgangersbrug van Zoetermeer naar Driemanspolder over de A12, als dat ons uitkomt. En lopen van RTD Hofplein naar CS.
En daarmee kom je langs elke station/baandeel?quote:Op zondag 16 april 2006 15:11 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb ff een schemaatje gepland
Het is volgens mij bepaald niet super strak, maar wel dik binnen de 100 uur![]()
Stations, jaquote:Op zondag 16 april 2006 15:13 schreef PeuRac het volgende:
En daarmee kom je langs elke station/baandeel?
simpel fototoestel dat ook tijd registreert mee, en je moet foto's maken van stationsbordjes, op volgorde waarop je ze aandoetquote:Op zondag 16 april 2006 15:16 schreef JDude het volgende:
Een wedstrijd lijkt me gaaf. Meerdere teams. Alleen hoe controleer je ooit alle teams?
Sheetjequote:
dat lukt je nooit, dan zal je elke keer de stoptrein moeten hebbe?quote:Op zondag 16 april 2006 15:17 schreef _dirkjan_ het volgende:
[..]
simpel fototoestel dat ook tijd registreert mee, en je moet foto's maken van stationsbordjes, op volgorde waarop je ze aandoet
Of een goed reflex en een snelle sluitertijdquote:Op zondag 16 april 2006 15:19 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
dat lukt je nooit, dan zal je elke keer de stoptrein moeten hebbe?
nee, sommige overstaps zijn daar vast wel te kort voorquote:Op zondag 16 april 2006 15:19 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
dat lukt je nooit, dan zal je elke keer de stoptrein moeten hebbe?
Utrecht is wel een mooie plaats voor de "shore-crew" als ik het zo ziequote:Op zondag 16 april 2006 15:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Sheetje
in excel.
Maar probeer vooral om met iets snellers te komen, ik denk dat er nog wel een paar uur af kan.
Misschien kun je de rijen nummer?quote:Op zondag 16 april 2006 15:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Sheetje
in excel.
Maar probeer vooral om met iets snellers te komen, ik denk dat er nog wel een paar uur af kan.
mja zit wat in natuurlijkquote:Op zondag 16 april 2006 15:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nee, sommige overstaps zijn daar vast wel te kort voor
En je hoeft niet ALLE bordjes te doen uiteraard, maar probeer wel alle overstapstations te doen.
de shore crew is mobiel uiteraard. We hebben ook in Leeuwarden, groningen, heerlen etc nodigquote:Op zondag 16 april 2006 15:21 schreef qu63 het volgende:
[..]
Utrecht is wel een mooie plaats voor de "shore-crew" als ik het zo zie
dan zou je toch elk stopstation kunnen doen, bijvoorbeeld als je dus zwolle-emmen hebt dat je van begin en eind van dit traject foto maaktquote:Op zondag 16 april 2006 15:19 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
dat lukt je nooit, dan zal je elke keer de stoptrein moeten hebbe?
precies, en aangezien ik een lekker zacht bed in Utrecht weet, alschmede een douche...quote:Op zondag 16 april 2006 15:22 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Misschien kun je de rijen nummer?
Bij de eerste grijs gedrukte rij, zie ik nou goed dat je daar 4 uur overstaptijd hebt?
hmm mischien het vertrektijden bord van het betreffende vertrek perron + vertrek station en op het station waar je er weer uit gaat exact het zelfde doen?quote:Op zondag 16 april 2006 15:23 schreef ILCILA het volgende:
[..]
dan zou je toch elk stopstation kunnen doen, bijvoorbeeld als je dus zwolle-emmen hebt dat je van begin en eind van dit traject foto maakt
als je met teams gaat werken, technisch gezien is het mogelijk die foto's vantevoren te makenquote:Op zondag 16 april 2006 15:24 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
hmm mischien het vertrektijden bord van het betreffende vertrek perron + vertrek station en op het station waar je er weer uit gaat exact het zelfde doen?
ach boejje, het gaat niet om geld. Als je moet valsspelen om te winnen, ben je gewoon een triestert. Ik ga me daar geen drukte om maken hoorquote:Op zondag 16 april 2006 15:25 schreef _dirkjan_ het volgende:
[..]
als je met teams gaat werken, technisch gezien is het mogelijk die foto's vantevoren te maken... misschieen een krantje van de dag op de voorgrond?
ja ik vond dat ook raar, maar die sneltrein die je dan hebt, stopt niet in Weespquote:Op zondag 16 april 2006 15:26 schreef qu63 het volgende:
zeg Fles, vanaf Lelystad (regel 88) kan je ook de stoptrein naar Almere nemen, en vanaf daar naar Hilversum gaan. als je om 15.06 weggaat vanaf lelystad kom je om 15.27 aan in almere centrum, (dan heb je al meerdere stops gemaakt) en vanaf daar door naar Hilversum. reistijd is 0.55 en 1 overstap
als het goed is, is het dit dus
mja, dat was een beetje uit nood geboren... het stukje zutphen-apeldoorn haalde ik die avond niet meer... nou ja, dan maar gewoon loodrecht naar huis, en de volgende ochtend maar kijkenquote:Op zondag 16 april 2006 15:29 schreef PeuRac het volgende:
OF is het toevallig dat je 2x thuis kan overnachten
tuurlijk, alle stations maar 1 keer aandoen is zwaar onmogelijkquote:Op zondag 16 april 2006 15:29 schreef PeuRac het volgende:
Heb je bewust sommige stations meerdere keren er in staan?
maar Weesp heb je op 87 al gehadquote:Op zondag 16 april 2006 15:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja ik vond dat ook raar, maar die sneltrein die je dan hebt, stopt niet in Weesp![]()
Wat ik ook raar vond is dat het vanaf schiphol naar Lelystad in 3en sneller is dan non-stop
Maar loop het hele schema eens door en zie zelf waar de rek zit (klarenbeek)
mja datum vermeldingen is ook wel een idee, alleen hoe je dat redelijk makkelijk kan houden weet ik niet zoquote:Op zondag 16 april 2006 15:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ach boejje, het gaat niet om geld. Als je moet valsspelen om te winnen, ben je gewoon een triestert. Ik ga me daar geen drukte om maken hoor
aankomsttijd is dan 16.38. meer stations, minder reistijdquote:Op zondag 16 april 2006 15:32 schreef qu63 het volgende:
[..]
maar Weesp heb je op 87 al gehadAmsterdam-Weesp-Lelystad-Almere(oostvaarders,buiten,centrum, muziekwijk, naarden-bussum), en als je dan overstapt op Naarden-Bussum kan je ook nog Bussum-Zuid, Hilversum-Noord, Hilversum, Hilversum Sportpark, Hollandsche Rading en dan Utrecht Overvecht doen
loop het maar eens na met een lijnenkaart in de hand: Muiderpoort-diemen-weesp komt anders in gevaarquote:Op zondag 16 april 2006 15:32 schreef qu63 het volgende:
[..]
maar Weesp heb je op 87 al gehadAmsterdam-Weesp-Lelystad-Almere(oostvaarders,buiten,centrum, muziekwijk, naarden-bussum), en als je dan overstapt op Naarden-Bussum kan je ook nog Bussum-Zuid, Hilversum-Noord, Hilversum, Hilversum Sportpark, Hollandsche Rading en dan Utrecht Overvecht doen
aantal stations kan me geen moer schelen. Ik wil gewoon alle lijntjesquote:Op zondag 16 april 2006 15:33 schreef qu63 het volgende:
[..]
aankomsttijd is dan 16.38. meer stations, minder reistijd
dus die pak je met A'dam-Hilversum..quote:Op zondag 16 april 2006 15:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
loop het maar eens na met een lijnenkaart in de hand: Muiderpoort-diemen-weesp komt anders in gevaar
okquote:Op zondag 16 april 2006 15:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
aantal stations kan me geen moer schelen. Ik wil gewoon alle lijntjes
Neequote:Op zondag 16 april 2006 15:36 schreef PeuRac het volgende:
bij 82-85 ga je van Zwolle - Zutphen - Apeldoorn - Schiphol, je kan vanaf Zwolle ook meteen naar Schiphol en dan kom je ook langs klarenbeek
En dat valt niet anders op te lossen?quote:
ja klopt, die in Leiden Centraal 23:59 x 00:01 bijvoorbeeld, als je er al weet k wat op hebt zittenquote:Op zondag 16 april 2006 15:37 schreef PeuRac het volgende:
En ik vind de overstap tijd soms wel heel erg kraptenzij je uiteraard gecontroleerd hebt op welke perons de treinen zouden moeten aankomen/vertrekken, is 2 min overstappen wel erg krap.
kan prima hoor? soms hoef je alleen het perron over te lopenquote:Op zondag 16 april 2006 15:37 schreef PeuRac het volgende:
En ik vind de overstap tijd soms wel heel erg kraptenzij je uiteraard gecontroleerd hebt op welke perons de treinen zouden moeten aankomen/vertrekken, is 2 min overstappen wel erg krap.
ongetwijfeld, maar dan moet je de laatste 10-20 stappen anders gaan doen. Alleen het bouwen van dit schema kostte al 2 uur. En het is gewoon maar "overal langs". Ik heb ook geen idee wat het snelste is. We moeten gewoon een paar keer zo'n route langs alle stations plannen, en dan kiezen we er daar eentje van. En ja, er zijn ongeveer 364 kwadriljard mogelijkheden, give or take a fewquote:Op zondag 16 april 2006 15:38 schreef PeuRac het volgende:
[..]
En dat valt niet anders op te lossen?Dat zou namelijk een half uur schelen dan.
dat zijn dus dingen die we pas gaan checken als we weten welke van de routes we gaan kiezenquote:Op zondag 16 april 2006 15:39 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
kan prima hoor? soms hoef je alleen het perron over te lopen! maar dat is wel even controleren natuurlijk
Ik ben geen 'bouwer', ik ben meer een 'probleem-zoeker' ik vind het trouwens knap dat je het in 2u tijd voor elkaar hebt gekregenquote:Op zondag 16 april 2006 15:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ongetwijfeld, maar dan moet je de laatste 10-20 stappen anders gaan doen. Alleen het bouwen van dit schema kostte al 2 uur. En het is gewoon maar "overal langs". Ik heb ook geen idee wat het snelste is. We moeten gewoon een paar keer zo'n route langs alle stations plannen, en dan kiezen we er daar eentje van. En ja, er zijn ongeveer 364 kwadriljard mogelijkheden, give or take a fewen ik heb geen enkel idee wat de snelste route is. Maar ga gewoon lekker aan de gang anders, en doe het maar beter dan ik
Ik zou het toejuichen hoor
Zekers!quote:Op zondag 16 april 2006 15:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
dat zijn dus dingen die we pas gaan checken als we weten welke van de routes we gaan kiezen
Sta ik ook van te kijken ja, ik heb het een jaar of 10 geleden een aantal keren berekend, en toen kwam ik telkens iets boven de 100 uur uitquote:
treinen rijden nu beter op tijd? betere aansluitingen? hogere baanvaksnelheid?quote:Op zondag 16 april 2006 15:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Sta ik ook van te kijken ja, ik heb het een jaar of 10 geleden een aantal keren berekend, en toen kwam ik telkens iets boven de 100 uur uit
zoiets zal het moeten zijn jaquote:Op zondag 16 april 2006 15:51 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
treinen rijden nu beter op tijd? betere aansluitingen? hogere baanvaksnelheid?
| 1 2 3 4 5 6 7 8 | Amsterdam Muiderpoort 14:23 14:23 Weesp 14:33 14:35 Almere Centrum 14:47 14:54 Lelystad Centrum 15:10 15:23 Almere Centrum 15:40 15:54 Weesp 15:58 16:05 Utrecht Overvecht 16:36 16:43 |
mja maar ik denk niet dat we dan pas dit kunnen doen? in de zomermaanden is het veel beter te doenquote:Op zondag 16 april 2006 15:53 schreef _dirkjan_ het volgende:
[..]
eind dit jaar wordt het helemaal gereorganiseerd... miss kan het dan NOG sneller![]()
iig minder vertragingen lijkt me.. minder druk enzoquote:Op zondag 16 april 2006 15:58 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
mja maar ik denk niet dat we dan pas dit kunnen doen? in de zomermaanden is het veel beter te doen
maar ook minder treinenquote:Op zondag 16 april 2006 15:59 schreef qu63 het volgende:
[..]
iig minder vertragingen lijkt me.. minder druk enzo
vandaar minder vertraginenquote:
mjaquote:Op zondag 16 april 2006 16:01 schreef Dr_Flash het volgende:
Weet je wat de ellende is jongens? Het heeft geen zin om te gaan tweaken aan dit schema. Dit is gewoon *een* schema. Als je ergens een snellere aansluiting vindt dan flikkert er altijd 30 zetten verderop wel weer iets omver. er gaat overigens niet om 15:54 een trein uit almere weg, al helemaal niet naar Weesp, en zeker niet in 4 minuten
preciesquote:Op zondag 16 april 2006 16:04 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
mja
mischien kan je beter een compleet nieuw schema maken
mja, dr zullen geheid meerdere manieren zijn om onder de 90u te blijven, wat weer leuk is voor de Team race?quote:Op zondag 16 april 2006 16:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
precies
dat zal gewoon een keer of 5-6 moeten
ik heb er nu eentje gemaakt, misschien handig om dat soort werk ook een beetje over meerdere mensen te verdelen
vast wel, maar dat is teamstrategie en zoquote:Op zondag 16 april 2006 16:07 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
mja, dr zullen geheid meerdere manieren zijn om onder de 90u te blijven, wat weer leuk is voor de Team race?
Nee maar goed, je weet nooit waar je dat nodig hebtquote:t lijkt iig niet verkeerd om een paar uur buffer mee te nemenvoor t geval er gewoon onmogelijk op schema gebleven kan worden( denk aan sein/wisselstoringen/geknapte bovenleidinen you name it)
Echte die-hards slapen bij de zwervers op Utrecht Centraalquote:Op zondag 16 april 2006 15:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
precies, en aangezien ik een lekker zacht bed in Utrecht weet, alschmede een douche...
doe dat zelf maar danquote:Op zondag 16 april 2006 16:14 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Echte die-hards slapen bij de zwervers op Utrecht Centraal
Daar bij de taxi-chaufeurs, waar het zo lekker stinkt
mja als er ergens een halfuur vertraging op loopt kan je dat wel door rekenen in je schema lijkt mij?quote:Op zondag 16 april 2006 16:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
vast wel, maar dat is teamstrategie en zo
[..]
Nee maar goed, je weet nooit waar je dat nodig hebt
kan ook, maar dat laat zich niet echt met actieve deelname verenigen denk ikquote:Op zondag 16 april 2006 16:17 schreef PeuRac het volgende:
dat idee van verschillende teams die tegen elkaar gaan lijkt me wel leuk. Dan wil ik wel in de overkoepelende organisatie zitten.
daarvoor is denk ik dus die laptop met alle reisgegevensquote:Op zondag 16 april 2006 16:17 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
mja als er ergens een halfuur vertraging op loopt kan je dat wel door rekenen in je schema lijkt mij?
En dan wil ik penningmeester zijn zodat ik er met het geld vandoor kan gaan!quote:Op zondag 16 april 2006 16:17 schreef PeuRac het volgende:
dat idee van verschillende teams die tegen elkaar gaan lijkt me wel leuk. Dan wil ik wel in de overkoepelende organisatie zitten.
jaquote:Op zondag 16 april 2006 16:17 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
mja als er ergens een halfuur vertraging op loopt kan je dat wel door rekenen in je schema lijkt mij?
Waardoor je geen warm bedje en douche hebtquote:dan mis je ergens savonds laat je laatste ritje
Dat hoeft ook niet perse, als organisatie ben je heel anders erbij betrokken, dat lijkt me ook wel leuk.quote:Op zondag 16 april 2006 16:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
kan ook, maar dat laat zich niet echt met actieve deelname verenigen denk ik
grappigquote:Op zondag 16 april 2006 16:26 schreef MutZ het volgende:
TVP
Lijkt me wel grappigNet zoals ik met een stel vrienden nog steeds een keer monopoly wil gaan doen met de trein
Hoe moet ik me dat voorstellen?quote:Op zondag 16 april 2006 16:26 schreef MutZ het volgende:
ik met een stel vrienden nog steeds een keer monopoly wil gaan doen met de trein
Alle plaatsen bezoeken die bij het spel Monopoly behoren... Dat aantonen dmv foto's ofzo en allemaal binnen een dag uiteraardquote:
Je bent pas echt de man als je dan ook echt daadwerkelijk alle stations gaat opkopenquote:Op zondag 16 april 2006 16:32 schreef MutZ het volgende:
[..]
Alle plaatsen bezoeken die bij het spel Monopoly behoren... Dat aantonen dmv foto's ofzo en allemaal binnen een dag uiteraard
Ik heb OVquote:Op zondag 16 april 2006 16:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
grappig
is alleen voor bikkels dit hoor
maar je mag shore-crew zijn![]()
of wil je echt mee??
we gaan 1e klas hoorquote:Op zondag 16 april 2006 16:34 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ik heb OV
ik wil best organisatorisch zijn, maar ik wil ook wel mee...
vrouwquote:Op zondag 16 april 2006 16:34 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Je bent pas echt de man als je dan ook echt daadwerkelijk alle stations gaat opkopen [afbeelding]
Als je vooral dat laatste zinnetje onthoudt, dan zitten we weer op 1 lijnquote:Op zondag 16 april 2006 16:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
we gaan 1e klas hoor
en het is niet goed voor je gezondheid
Ik kan wel zeggen wat ik wil, maar jij bent toch niet tegen te houden
was dat ooit anders dan?quote:Op zondag 16 april 2006 16:37 schreef MutZ het volgende:
[..]
Als je vooral dat laatste zinnetje onthoudt, dan zitten we weer op 1 lijn
Ook goed. Maar ik bedoel dus dat als je dan 2 a 3 teams hebt, en dat als je dan bij een station uitstapt, dat je het station dan kunt "kopen". En als het andere team het station dan paseert, dat ze jou dan moeten "betalen".quote:
NS Lentetour, 1 dag, 2 personen, 35 euro.quote:Op zondag 16 april 2006 16:39 schreef Steve-O het volgende:
Lijkt mij wel leuk maar wil er geen bakken met geld aan uitgeven
Idd, het plan is om idd met meerdere teams te reizen, maar goed, dat is een andere 'uitdaging', dit topic gaat nog steeds over heel nederland in 100 uurquote:Op zondag 16 april 2006 16:40 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ook goed. Maar ik bedoel dus dat als je dan 2 a 3 teams hebt, en dat als je dan bij een station uitstapt, dat je het station dan kunt "kopen". En als het andere team het station dan paseert, dat ze jou dan moeten "betalen".
Uiteraard met virtueel geld
jaquote:Op zondag 16 april 2006 16:43 schreef Steve-O het volgende:
Is er al een schema van welke stations jullie langsgaan
Ik neem mijn kloon wel meequote:Op zondag 16 april 2006 16:43 schreef Geqxon het volgende:
[..]
NS Lentetour, 1 dag, 2 personen, 35 euro.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |