Dan rijden ze alleen een Rondje Randstad. 's Nachts zul je in grote delen van het land dus maar moeten kamperen... tentharingen passen vast wel tussen de bestrating van een perronquote:Op maandag 3 april 2006 13:58 schreef Repeat het volgende:
Goed idee man, dit ga ik met een paar vrienden doen, toch ov
Maar hoe doe je dit dan? 's nachts rijden de treinen toch niet overal ofzo?
Ik denk dat je dan eerder 100uur in de cel vast gaat zitten vriend.quote:Op maandag 3 april 2006 13:48 schreef Jerruh het volgende:
ey fles, we maken een fok logo mal en sputien op elk station waar we uitstappen het logo op de grondbinnen no-time gedaan
dan doen we iets anders leuksquote:Op maandag 3 april 2006 14:32 schreef Toxic_nl het volgende:
[..]
Ik denk dat je dan eerder 100uur in de cel vast gaat zitten vriend.![]()
Dat mensen tienduizenden euro's uitgeven aan het opvoeren van een Honda Civic uit 1995.quote:Op maandag 3 april 2006 14:36 schreef Oosthoek het volgende:
Dat mensen hier zin in hebben.
Ja, daar snap ik ook geen reet van.quote:Op maandag 3 april 2006 14:39 schreef Dr_Flash het volgende:
Dat mensen tienduizenden euro's uitgeven aan het opvoeren van een Honda Civic uit 1995.
tt aangepastquote:Op maandag 3 april 2006 13:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
precies, zoiets had ik ook in gedachtenmaar dat soort dingen regelen we onderling wel
misschien mag het woordje " Meet-idee" vervangen worden door Animo-check in de TT?
Dan komt er later nog een ander topic voor de daadwerkelijke aanmelding en de concretisering en zo
thxquote:
Ja, als we sowieso al iets met Fok! erbij gaan doenquote:misschien is het handiger om met stickers te werken
ik heb al een oefening geregeld, ik ga weer met een vriend eenw edstrijdje houdenquote:Op maandag 3 april 2006 15:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
thx![]()
[..]
Ja, als we sowieso al iets met Fok! erbij gaan doen
Cool, keep me postedquote:Op maandag 3 april 2006 15:08 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ik heb al een oefening geregeld, ik ga weer met een vriend eenw edstrijdje houden
ik ag met een vriend doordeweeks een wedstrijdje houdenquote:Op maandag 3 april 2006 15:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Cool, keep me postedIk heb wel zin in zo'n weekendje lentetour als opwarmertje
oudkaartje man B)quote:Op maandag 3 april 2006 15:14 schreef Falco het volgende:
Tvp, gaar maar leuk idee
Je moet iig beginnen bij Vlissingen
En eindigen in Nieuweschans
Kaartje spoornet
die highres kaarten zijn goed iddquote:Op maandag 3 april 2006 15:19 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
oudkaartje man B)
nieuwer kaartje
tevens mn kleurplaat van welke lijntjes ik getreint heb![]()
k kan hem nog wel groter regelen, en zelfs zonder mijn gekledder er op hoorquote:Op maandag 3 april 2006 15:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
die highres kaarten zijn goed iddgaan we er ook een hoop van meenemen. Heb thuis nog wel een kaart met alle tariefkilometers erop, ook grappig
gekledder?quote:Op maandag 3 april 2006 15:32 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
k kan hem nog wel groter regelen, en zelfs zonder mijn gekledder er op hoor
dr zit toch echt rood op gekledderd hoor B)quote:Op maandag 3 april 2006 15:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
gekledder?Ik zie gewoon een schone kaart hoor
oh datquote:Op maandag 3 april 2006 15:40 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
dr zit toch echt rood op gekledderd hoor B)
kijk je nooit naar de legenda?B)
ach, k ga zo bijwerken, moet nog 2 stukkjes weer van kleur veranderen,quote:Op maandag 3 april 2006 15:46 schreef JDude het volgende:
[..]
Volgens die legenda zou Connexxion nu zowat monopolist zijn
dat staat zelfs op de NS site dacht ikquote:Op maandag 3 april 2006 15:49 schreef Dr_Flash het volgende:
JDude misschien weet jij dat wel: een tabel met stationsnamen en NS-codes, waar kan je die vinden?Je weet wel, ASD = Amsterdam Centraal, AMF = Amersfoort etc
Dit lijstje bedoel ik dus NIETquote:Op maandag 3 april 2006 15:49 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
dat staat zelfs op de NS site dacht ik
Een momentjequote:Op maandag 3 april 2006 15:49 schreef Dr_Flash het volgende:
JDude misschien weet jij dat wel: een tabel met stationsnamen en NS-codes, waar kan je die vinden?Je weet wel, ASD = Amsterdam Centraal, AMF = Amersfoort etc
Dat lijstje iddquote:Op maandag 3 april 2006 15:49 schreef Ou-Tannu het volgende:
http://www.ov-website.nl/afkortingen/station.php?sort=afkorting&sort1=station&sort2=
Dat lijstje iddquote:Op maandag 3 april 2006 15:49 schreef Ou-Tannu het volgende:
http://www.ov-website.nl/afkortingen/station.php?sort=afkorting&sort1=station&sort2=
quote:Op maandag 3 april 2006 15:56 schreef JDude het volgende:
Ah, al geplaatst zie ik!
Sinds mijn stage is begonnen begin ik er overigens steeds meer van buiten te kennen
*jaloers*quote:Op dinsdag 11 april 2006 17:29 schreef blup het volgende:
Ik heb nog steeds 1e klas onbeperkt (werk/weekend-dagen) vrij vervoer.
Maar is niks voor mij, ik voel me iets ongemakelijk in de trein (tussen me oren), en ik zit ieder weekend al in de trein van utr-ehv en weer terug..
Haha, het is een leuk idee maar je moet ook niet spectaculaire dingen gaan verwachten van vervoerders en infrabeheer hoor :p. Daarnaast is het leuke er daarmee ook wel een beetje af als je het geheel laat sturen.quote:Op vrijdag 14 april 2006 22:26 schreef PeuRac het volgende:
We zouden er een goed doel aan vast kunnen plakken en ons laten sponsoren door bedrijven en particulieren, dat kan de ervaring nog spectaculairder maken en nog gedrevener om het te halen (plus dat de NS/ProRail er alles aan zou laten doen om het te laten lukken).
Hoezo laat sturen? Je maakt zelf het idee en de planning, als je het op deze manier gratis kan doen, en nog een beetje media aandacht krijgt ook, is alleen maar leuk lijkt me? Plus dat als je de NS/ProRail mee laat werken, zullen ze misschien prioriteit geven aan de trein(en) waar je in zit of mee moet rijden, waardoor de kans van slagen groter wordt.quote:Op vrijdag 14 april 2006 23:34 schreef Tfz het volgende:
[..]
Haha, het is een leuk idee maar je moet ook niet spectaculaire dingen gaan verwachten van vervoerders en infrabeheer hoor :p. Daarnaast is het leuke er daarmee ook wel een beetje af als je het geheel laat sturen.
beetje media aandacht zal de NS wel leuk vinden als het serieus in 100u luktquote:Op vrijdag 14 april 2006 23:45 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hoezo laat sturen? Je maakt zelf het idee en de planning, als je het op deze manier gratis kan doen, en nog een beetje media aandacht krijgt ook, is alleen maar leuk lijkt me? Plus dat als je de NS/ProRail mee laat werken, zullen ze misschien prioriteit geven aan de trein(en) waar je in zit of mee moet rijden, waardoor de kans van slagen groter wordt.
Op dat laatste stukje doel ik.... Er zijn meer dan tien vervoerders die veel betalen om te kunnen rijden, qua "prioriteit geven" valt er niet veel te doen verder.quote:Op vrijdag 14 april 2006 23:45 schreef PeuRac het volgende:
Hoezo laat sturen? Je maakt zelf het idee en de planning, als je het op deze manier gratis kan doen, en nog een beetje media aandacht krijgt ook, is alleen maar leuk lijkt me? Plus dat als je de NS/ProRail mee laat werken, zullen ze misschien prioriteit geven aan de trein(en) waar je in zit of mee moet rijden, waardoor de kans van slagen groter wordt.
Je vergeet dat ProRail het volledige Nederlandse sporen net beheert, en als er 1 bedrijf negatief in de pers komt de laatste tijd an is dat ProRail wel. Dus die kan de (positieve) media aandacht meer als genoeg gebruiken.quote:Op vrijdag 14 april 2006 23:59 schreef Tfz het volgende:
[..]
Op dat laatste stukje doel ik.... Er zijn meer dan tien vervoerders die veel betalen om te kunnen rijden, qua "prioriteit geven" valt er niet veel te doen verder.
Zekers, enige waar je op kan hopen dat ze als het nodig is 1 min langer wachten met vertrekken bij je krappe overstappiequote:Op vrijdag 14 april 2006 23:59 schreef Tfz het volgende:
[..]
Op dat laatste stukje doel ik.... Er zijn meer dan tien vervoerders die veel betalen om te kunnen rijden, qua "prioriteit geven" valt er niet veel te doen verder.
goedkoop reizen als stunt lijkt mij ook wel geinig! t hele idee van in 100u wel!quote:Op zaterdag 15 april 2006 00:00 schreef PeuRac het volgende:
Als TS het ook een leuk idee vind (of als iemand het idee eerder tot uitvoering wil brengen), ik wil dit graag doen, lijkt me erg leuk en past bij m'n opleiding. Uiteraard wil ik dan wel mee![]()
camera mee? wat dacht je van SBS shownieuws iodquote:Op zaterdag 15 april 2006 00:03 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
goedkoop reizen als stunt lijkt mij ook wel geinig! t hele idee van in 100u wel!
en als je ze zo gek krijgt dat we eerste klas kunnen heb je altijd zit plaats, evt een camera mee? om wat ter plekke te filmen ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |