Dan rijden ze alleen een Rondje Randstad. 's Nachts zul je in grote delen van het land dus maar moeten kamperen... tentharingen passen vast wel tussen de bestrating van een perronquote:Op maandag 3 april 2006 13:58 schreef Repeat het volgende:
Goed idee man, dit ga ik met een paar vrienden doen, toch ov
Maar hoe doe je dit dan? 's nachts rijden de treinen toch niet overal ofzo?
Ik denk dat je dan eerder 100uur in de cel vast gaat zitten vriend.quote:Op maandag 3 april 2006 13:48 schreef Jerruh het volgende:
ey fles, we maken een fok logo mal en sputien op elk station waar we uitstappen het logo op de grondbinnen no-time gedaan
dan doen we iets anders leuksquote:Op maandag 3 april 2006 14:32 schreef Toxic_nl het volgende:
[..]
Ik denk dat je dan eerder 100uur in de cel vast gaat zitten vriend.![]()
Dat mensen tienduizenden euro's uitgeven aan het opvoeren van een Honda Civic uit 1995.quote:Op maandag 3 april 2006 14:36 schreef Oosthoek het volgende:
Dat mensen hier zin in hebben.
Ja, daar snap ik ook geen reet van.quote:Op maandag 3 april 2006 14:39 schreef Dr_Flash het volgende:
Dat mensen tienduizenden euro's uitgeven aan het opvoeren van een Honda Civic uit 1995.
tt aangepastquote:Op maandag 3 april 2006 13:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
precies, zoiets had ik ook in gedachtenmaar dat soort dingen regelen we onderling wel
misschien mag het woordje " Meet-idee" vervangen worden door Animo-check in de TT?
Dan komt er later nog een ander topic voor de daadwerkelijke aanmelding en de concretisering en zo
thxquote:
Ja, als we sowieso al iets met Fok! erbij gaan doenquote:misschien is het handiger om met stickers te werken
ik heb al een oefening geregeld, ik ga weer met een vriend eenw edstrijdje houdenquote:Op maandag 3 april 2006 15:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
thx![]()
[..]
Ja, als we sowieso al iets met Fok! erbij gaan doen
Cool, keep me postedquote:Op maandag 3 april 2006 15:08 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ik heb al een oefening geregeld, ik ga weer met een vriend eenw edstrijdje houden
ik ag met een vriend doordeweeks een wedstrijdje houdenquote:Op maandag 3 april 2006 15:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Cool, keep me postedIk heb wel zin in zo'n weekendje lentetour als opwarmertje
oudkaartje man B)quote:Op maandag 3 april 2006 15:14 schreef Falco het volgende:
Tvp, gaar maar leuk idee
Je moet iig beginnen bij Vlissingen
En eindigen in Nieuweschans
Kaartje spoornet
die highres kaarten zijn goed iddquote:Op maandag 3 april 2006 15:19 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
oudkaartje man B)
nieuwer kaartje
tevens mn kleurplaat van welke lijntjes ik getreint heb![]()
k kan hem nog wel groter regelen, en zelfs zonder mijn gekledder er op hoorquote:Op maandag 3 april 2006 15:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
die highres kaarten zijn goed iddgaan we er ook een hoop van meenemen. Heb thuis nog wel een kaart met alle tariefkilometers erop, ook grappig
gekledder?quote:Op maandag 3 april 2006 15:32 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
k kan hem nog wel groter regelen, en zelfs zonder mijn gekledder er op hoor
dr zit toch echt rood op gekledderd hoor B)quote:Op maandag 3 april 2006 15:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
gekledder?Ik zie gewoon een schone kaart hoor
oh datquote:Op maandag 3 april 2006 15:40 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
dr zit toch echt rood op gekledderd hoor B)
kijk je nooit naar de legenda?B)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |