Als ik sponsor ga zoeken is het voor andere projecten die hoger op mn prioriteitenlijst staanquote:
Probleem is, dat is geen probleemquote:Op zondag 2 april 2006 23:57 schreef Brembo het volgende:
Probleem is, dat nederlandse spoorwegensysteem soms op nogal kut plaatsen eindstations kent. Pronvincie groningen, friesland, zeeland, Den Helder. Probleem is die stations moet je heen en terug, de start is in utrecht op een maandag morgen 08:00.
Dat is vals spelenquote:Op maandag 3 april 2006 09:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Probleem is, dat is geen probleem
Sowieso is de start niet om 8:00 natuurlijk, maar zodra de vroegste trein in de goede richting rijdt. 5:22 of zo dus. Eens kijken of groningen en friesland dan in 1 dag kunnen. Bovendien kan je misschien een stuk als Delfzijl-Roodeschool wel met een bus afkorten, dat scheelt
quote:Op maandag 3 april 2006 11:30 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Dat is vals spelen
Maar je hebt geluk: als je het hele ns-net in honderd uur wilt doen hoeven die NoordNet lijntjes in het noorden die nergens heen leiden helemaal niet
quote:Samen in het weekend 1 dag onbeperkt 1e klas reizen voor maar 35 euro. Koopt u uw Lentetoer online dan ontvangt u 2,50 euro korting.
Vertrouw maar dat er erg veel foto's gemaakt gaan worden, overal vanquote:Op maandag 3 april 2006 11:34 schreef Geqxon het volgende:
Maar ga je dan ook foto's maken van alle stations?
Enneh:
[..]
in het weekend rijden er veel minder treinen dus dat is niet handigquote:Op maandag 3 april 2006 11:34 schreef Geqxon het volgende:
Maar ga je dan ook foto's maken van alle stations?
Enneh:
[..]
Dat is dan wel weer zo. EN je moet niet in de verleiding komen om op de ICtrajecten te blijven cruisen, dan train je geen bikkelen natuurlijkquote:Op maandag 3 april 2006 12:10 schreef rubbereend het volgende:
in het weekend rijden er veel minder treinen dus dat is niet handig
Zaterdag rijden er van en naar de grotere trajecten nog best veel treinen hoorquote:Op maandag 3 april 2006 12:10 schreef rubbereend het volgende:
[..]
in het weekend rijden er veel minder treinen dus dat is niet handig
Ik denk niet dat dat binnen 2 weken gaat lukkenquote:Op maandag 3 april 2006 12:24 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Ik ben wel benieuwd hoeveel tijd het zou kosten om ook op alle stations daadwerkelijk te stoppen.
en uit te stappen en de grond te kussen natuurlijk![]()
of een FOK logoquote:Op maandag 3 april 2006 12:30 schreef Geqxon het volgende:
Het zou wel cool zijn overal met krijt een kruis te kalken
Dat lukt je ook echt als het een tussenstation is. Als die vent fluit heb jij waarschijnlijk nog niet eens de F afquote:
Dat gaat veel teveel tijd kosten, je mag dan vrijwel alleen maar gebruik maken van stoptreinen.quote:Op maandag 3 april 2006 12:24 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Ik ben wel benieuwd hoeveel tijd het zou kosten om ook op alle stations daadwerkelijk te stoppen.
en uit te stappen en de grond te kussen natuurlijk![]()
gaan ze die opheffen ja? Dat zou wel flink schelen iddquote:Op maandag 3 april 2006 13:32 schreef JDude het volgende:
Doe het na 3 juni, dat scheelt je alweer 2 NS-lijnen
(Zoetermeer en Hofplein)
Nah, niet helemaal opheffen, maar die gaan naar RandstadRail.quote:Op maandag 3 april 2006 13:34 schreef Dr_Flash het volgende:
gaan ze die opheffen ja? Dat zou wel flink schelen idd
precies, zoiets had ik ook in gedachtenquote:Op maandag 3 april 2006 13:48 schreef Jerruh het volgende:
ey fles, we maken een fok logo mal en sputien op elk station waar we uitstappen het logo op de grondbinnen no-time gedaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |