inderdaad, en goed brak gaan dus. En eerste klas reizen waar het kan dus. Paar dagkaarten of een zomertoer of zoquote:Op zondag 2 april 2006 21:52 schreef veer0318 het volgende:
Muha, het lijkt me een geweldig plan, maar euh, slapen in het nachtnet ofzo?
Ik heb het een aantal jaren geleden een paar keer aan de keukentafel met het spoorboekje en een spoorkaart in de hand zitten plannenquote:Op zondag 2 april 2006 21:58 schreef 907 het volgende:
ben eigenlijk wel benieuwd hoe je weet dat t in ongeveer 100 uur kan?
* flits! *
zeker zekerquote:Op zondag 2 april 2006 22:07 schreef 907 het volgende:![]()
Dr zullen in de tussentijd wel weer nieuwe stationnetjes bij zijn denk je ook niet?
Terug naar de tekenkeukentafel jij!![]()
* flits! *
Heej dat is een constructief planquote:Op zondag 2 april 2006 22:19 schreef XxxPimxxX het volgende:
Oeh, kan best een leuke media stunt voor de NS worden. Ik zou iig wel de media gaan inlichten als je 't echt gaat doen
Zulke mensen ben ik naar op zoek jaquote:Op zondag 2 april 2006 22:21 schreef Jerruh het volgende:
ik ga wel mee! tof idee
ik heb al es met een vriend een wedstrijd gedaan wie er zo snel mogelijk 5 steden kon bezoeken. dan hadden we alle steden op briefje sgezet en dan moesten we allebei lootjes trekken. de volgende dag op reis en odnerwge fotos maken om te bewijzen dat jij en je teammaat er waren egweest... wij hadden verloren... omdat toen we in utrecht kwamen alles ontregeld was..., die andere flikker zat toen al in amsterdam
heerlijk toch!quote:Op zondag 2 april 2006 22:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zulke mensen ben ik naar op zoek jaHeb ooit ook eens met een paar vrienden alle provinciehoofdsteden van NL in 24 uur gedaan, ook zo'n actie
Net als die reclame met die Japanners een paar jaar geledenquote:Op zondag 2 april 2006 22:25 schreef Jerruh het volgende:
[..]
heerlijk toch!
en er was een meisje uit zuid afrika in ons hotel voor een jaar, die heb ik in 1 dag half nederland doorgesleept haha! eerst naar nijmegen, arnhem, deventer, zwolle, grunn, utrecht, amsterdam, leiden, den haag, rotterdam, en terug bij breda
ik vond het geweldig, het afromeisje had een week spierpijn...
mooi, plannen zijn al aan het borrelen bij fles en mij.quote:Op maandag 3 april 2006 00:01 schreef rubbereend het volgende:in mijn tijd dat ik OV had ging ik ook weleens een dagje treinen, heerlijk. Ik ben misschien wel te porren voor deze uitdaging
voordeel is dat dezelfde treinen meestal meteen weer terug rijden dus je verlies weinig tijd tot je op een nieuw traject klan komen.quote:Op zondag 2 april 2006 23:57 schreef Brembo het volgende:
Probleem is, dat nederlandse spoorwegensysteem soms op nogal kut plaatsen eindstations kent. Pronvincie groningen, friesland, zeeland, Den Helder. Probleem is die stations moet je heen en terug, de start is in utrecht op een maandag morgen 08:00.
is er al, een tijd gelden heeft een aantals studenten uit Leeuwarden het record proberen te verbreken, dat is mislukt door een belabberde planning.quote:Op zondag 2 april 2006 22:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Heej dat is een constructief plan
dat ga ik meenemen. Eens informeren of er al een "baanrecord" staat
Sponsers zoeke, moet lukken tochquote:Op maandag 3 april 2006 00:22 schreef Alexxxxx het volgende:
als ik nog een OV-jaarkaart had was ik zonder twijfel met je meegegaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |