moauw zelf ook wat reportage mat maken lijkt geen vuil idee?quote:Op zaterdag 15 april 2006 00:13 schreef PeuRac het volgende:
[..]
camera mee? wat dacht je van SBS shownieuws iod![]()
Sja, goed inplannen dusquote:Op zaterdag 15 april 2006 20:11 schreef the_disheaver het volgende:
Tof idee! Vooral het plannen lijkt me tof.
Jammer dat er maar 1 nachttreinnet is...
ik heb een spoorboekje besteld. Sommige dingen werken gewoon het best op papierquote:Op vrijdag 14 april 2006 21:59 schreef jaha het volgende:
Is er al iemand die iets van een schema bedacht heeft?
er gaan sowieso minimaal 2 camera's meequote:Op zaterdag 15 april 2006 00:03 schreef Ou-Tannu het volgende:
evt een camera mee? om wat ter plekke te filmen ?
Dat biedt zo zijn mogelijkhedenquote:Op zaterdag 15 april 2006 20:11 schreef the_disheaver het volgende:
Tof idee! Vooral het plannen lijkt me tof.
Jammer dat er maar 1 nachttreinnet is...
de Palmwijzer had ik 4 jaar geleden al idd. Maar heb je hierboven gelezen? Dit soort projecten vraagt eigenlijk een andere DB analyse toolquote:Op zaterdag 15 april 2006 20:25 schreef Geqxon het volgende:
Dr_Flash, je hebt zelfs voor PDAs en Smartphones al een digitaal sporenboekje, heb je niet nog een van deze twee liggen?
Probeer dat eerst nog maar eens te doen. En zie dat als een trainingsrondjequote:Op zaterdag 15 april 2006 20:27 schreef ArthurvanderVelden het volgende:
Count me in! Ik heb al eens gerpobeerd om alle provincie hoofdsteden in een dag te doen, ik wou alleen Amsterdam erbij pakken en dat werd funest! Seinstoring enzo!
doe dan minstens Trein Vol Photo's of zoquote:
tip: bemachtig een spoorboekje. Dat gaat ECHT snellerquote:Op zaterdag 15 april 2006 20:28 schreef ArthurvanderVelden het volgende:
Ik heb daar best een paar uur planne voor over trouwens! met planner plus oid
Jij wil zien hoe brak ik er op driekwart van de reis uit zie?quote:
2 traytjes LIDL energy drink meequote:Op zaterdag 15 april 2006 20:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jij wil zien hoe brak ik er op driekwart van de reis uit zie?Wees gewaarschuwd
EEN via stationquote:Op zaterdag 15 april 2006 20:30 schreef ArthurvanderVelden het volgende:
Nee, want bij een planner plus kan je al een via station invoeren, ik neem aan dat je een traject niet persen EN heen EN terug wil?
hmm maar die NS planner heeft toch een database? kan je daar niet een query op doen?quote:Op zaterdag 15 april 2006 20:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
EEN via station
best leuk, maar we hebben er ongeveer 110 nodig
Dat zou mooi zijn he?quote:Op zaterdag 15 april 2006 20:39 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
hmm maar die NS planner heeft toch een database? kan je daar niet een query op doen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |