Inclusief 'zoef' en 'swoesj' geluiden?quote:Op zondag 2 april 2006 21:41 schreef Litpho het volgende:
*spontaan flashbacks krijgt naar inhoudsloze presentaties met overbodige animatietjes*
Ik ben geen rest, doos. De wereld draait om mij.quote:
Ik ben geen doos. En de wereld ontploft vanavond. Hoop ik.quote:Op zondag 2 april 2006 21:41 schreef Dickies het volgende:
[..]
Ik ben geen rest, doos. De wereld draait om mij.
* mvdlubbe propt een worst in dat gapend gat.quote:
editquote:Op zondag 2 april 2006 21:42 schreef mvdlubbe het volgende:
[..]
* mvdlubbe propt een worst in dat gapend gat.
Zijnde de collega's die wél een goed excuus hadden om alsnog elders te zijn, jaquote:Op zondag 2 april 2006 21:41 schreef mvdlubbe het volgende:
[..]
Inclusief 'zoef' en 'swoesj' geluiden?
quote:Op zondag 2 april 2006 21:41 schreef Litpho het volgende:
*spontaan flashbacks krijgt naar inhoudsloze presentaties met overbodige animatietjes*
Dat zou toch zonde zijn, aangezien ik mijn schitterende artikel dan niet af kan schrijven.quote:Op zondag 2 april 2006 21:42 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ik ben geen doos. En de wereld ontploft vanavond. Hoop ik.
Gooi het in de groep, waarom wil je dat zo graag?quote:Op zondag 2 april 2006 21:42 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ik ben geen doos. En de wereld ontploft vanavond. Hoop ik.
quote:Op zondag 2 april 2006 21:42 schreef mvdlubbe het volgende:
[..]
* mvdlubbe propt een worst in dat gapend gat.
Hoeveel woorden moet jij nog?quote:Op zondag 2 april 2006 21:44 schreef nozem het volgende:
[..]
Dat zou toch zonde zijn, aangezien ik mijn schitterende artikel dan niet af kan schrijven.
Nogmaals: Alles sal reg kom!
Het zou volkomen kut zijn als de wereld vergaat vandaag. Er is nog teveel te doen, namelijk.quote:Op zondag 2 april 2006 21:44 schreef nozem het volgende:
[..]
Dat zou toch zonde zijn, aangezien ik mijn schitterende artikel dan niet af kan schrijven.
Nogmaals: Alles sal reg kom!
Tot drie uur vanmiddag heb ik geïnspireerd gewerkt, daarna heb ik haast niks meer geproduceerd.quote:
Ja Thisbe. Je hebt gelijk.quote:
Is dat extra rechten of aangepaste rechten?quote:Op zondag 2 april 2006 21:49 schreef Plato1980 het volgende:
Als iemand trouwens een mening heeft over de vraag of speciale rechten voor minderheden in een liberale democratie in politiek-filosofische zin moreel aanvaardbaar zijn hoor ik het graag.![]()
Speciale rechtenquote:Op zondag 2 april 2006 21:49 schreef Plato1980 het volgende:
Als iemand trouwens een mening heeft over de vraag of speciale rechten voor minderheden in een liberale democratie in politiek-filosofische zin moreel aanvaardbaar zijn hoor ik het graag.![]()
dat was het ook zekerquote:
Het kan beiden zijn: bijvoorbeeld: moet de overheid bij sollicitaties aan positieve discriminatie doen? Of hebben moslims het recht om bij het offerfeest op traditionele wijze een schaap te slachten, hoewel deze slachtmethode wettelijk verboden is?quote:Op zondag 2 april 2006 21:51 schreef Litpho het volgende:
[..]
Is dat extra rechten of aangepaste rechten?
'Moet het aannamebeleid van de gemeente ervoor zorgen dat het werknemersbestand een afspiegeling is van de samenleving?'.quote:Op zondag 2 april 2006 21:53 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Het kan beiden zijn: bijvoorbeeld: moet de overheid bij sollicitaties aan positieve discriminatie doen? Of hebben moslims het recht om bij het offerfeest op traditionele wijze een schaap te slachten?
Mits tietenquote:Op zondag 2 april 2006 21:54 schreef david. het volgende:
[..]
'Moet het aannamebeleid van de gemeente ervoor zorgen dat het werknemersbestand een afspiegeling is van de samenleving?'.
En de vervolgvraag is of een gemeente daar actief naar moet streven.quote:Op zondag 2 april 2006 21:54 schreef david. het volgende:
[..]
'Moet het aannamebeleid van de gemeente ervoor zorgen dat het werknemersbestand een afspiegeling is van de samenleving?'.
Nee en nee. Ik geloof niet in positieve discriminatie en als dat tweede mogelijk gemaakt moet worden, pas de wet maar aan. Oh, en stuur de dierenvrienden niet bij mij langs.quote:Op zondag 2 april 2006 21:53 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Het kan beiden zijn: bijvoorbeeld: moet de overheid bij sollicitaties aan positieve discriminatie doen? Of hebben moslims het recht om bij het offerfeest op traditionele wijze een schaap te slachten, hoewel deze slachtmethode wettelijk verboden is?
Daar ben ik het mee eens, maar ik moet het alleen nog verwoorden, liefst in een stuk of 600 woorden.quote:Op zondag 2 april 2006 21:57 schreef Litpho het volgende:
Nee en nee.
Je had je liefiekloon voor deze post moeten gebruiken.quote:Op zondag 2 april 2006 21:58 schreef melismay het volgende:
Wat een moeilijkheid hier op de zondagavond...
[/domme modus uit]
Laat je tieten zien!quote:Op zondag 2 april 2006 21:58 schreef melismay het volgende:
[/domme modus uit]
Ik ging voor de kort en bondige versiequote:Op zondag 2 april 2006 21:58 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Daar ben ik het mee eens, maar ik moet het alleen nog verwoorden, liefst in een stuk of 600 woorden.![]()
Stond die aan dan?quote:Op zondag 2 april 2006 21:58 schreef melismay het volgende:
[/domme modus uit]
Zoek en Gij zult vindenquote:
Ik ben ongetwijfeld niet de enige die afhaakt bij "bloot eigendom"quote:Op zondag 2 april 2006 22:00 schreef Thisbe het volgende:
O, als we zo gaan beginnen, dan heb ik nog wel een vraagje voor jullie:
Wat vinden jullie ervan dat de overdracht van een bloot eigendom na uitoefening van een wilsrecht voor artikel 10 van de Successiewet niet geldt als een rechtshandeling waarbij overledene partij was? Volgens enkele auteurs is er namelijk wel sprake van een wederkerige overeenkomst, omdat er overeenstemming moet worden bereikt tussen langstlevende en wilsgerechtigde![]()
En ik wilde nog wel zo zeggen dat ik je gemist hadquote:
of mail me dickiesquote:
Whehequote:
Ik ben al jaren fervent pleitbezorger van meer aandacht voor de belangen van wilsgerechtigden.quote:Op zondag 2 april 2006 22:00 schreef Thisbe het volgende:
Wat vinden jullie ervan dat de overdracht van een bloot eigendom na uitoefening van een wilsrecht voor artikel 10 van de Successiewet niet geldt als een rechtshandeling waarbij overledene partij was? Volgens enkele auteurs is er namelijk wel sprake van een wederkerige overeenkomst, omdat er overeenstemming moet worden bereikt tussen langstlevende en wilsgerechtigde![]()
bloot is goedquote:Op zondag 2 april 2006 22:00 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik ben ongetwijfeld niet de enige die afhaakt bij "bloot eigendom".
Succes is een keuze!quote:Op zondag 2 april 2006 22:00 schreef Thisbe het volgende:
quote:
Melis ijsmeis.quote:Op zondag 2 april 2006 22:03 schreef melismay het volgende:
[..]![]()
![]()
Nixxx... dat heb ik in privesfeer aan je gegeven, dat mag je niet zo maar doorsturen!
De overleden partij zijn daarentegen...quote:
nee. niet zomaarquote:Op zondag 2 april 2006 22:03 schreef melismay het volgende:
[..]![]()
![]()
Nixxx... dat heb ik in privesfeer aan je gegeven, dat mag je niet zo maar doorsturen!
Ow, dat hebben we nog eens een keer als slogan voor een project gehadquote:
Je bent gewoon jaloers dat ik jouw gedachten beter verwoord dan jij.quote:
Er zijn mensen die dat als slogan voor hun leven hebben...quote:Op zondag 2 april 2006 22:05 schreef melismay het volgende:
[..]
Ow, dat hebben we nog eens een keer als slogan voor een project gehad
vind ik zo'n geblaat: succes is een keuzequote:Op zondag 2 april 2006 22:05 schreef melismay het volgende:
[..]
Deel ik mee in die betaling? Het zijn mijn tietenquote:Op zondag 2 april 2006 22:04 schreef nixxx het volgende:
[..]
nee. niet zomaartegen betaling natuurlijk
Verschrikkelije Ratelbandachtige retoriek.quote:Op zondag 2 april 2006 22:05 schreef melismay het volgende:
[..]
Nee, je zegt het verkeerd. "Succes is een keuze.quote:Op zondag 2 april 2006 22:05 schreef liefie_ het volgende:
[..]
vind ik zo'n geblaat: succes is een keuze
Nou ja, mensen die niet kunnen kiezen zijn meestal niet succesvolquote:Op zondag 2 april 2006 22:05 schreef liefie_ het volgende:
[..]
vind ik zo'n geblaat: succes is een keuze
ik betaal jou wel in natura doorquote:Op zondag 2 april 2006 22:05 schreef melismay het volgende:
[..]
Deel ik mee in die betaling? Het zijn mijn tieten![]()
Ik had t niet bedachtquote:Op zondag 2 april 2006 22:05 schreef liefie_ het volgende:
[..]
vind ik zo'n geblaat: sucses is een keuze
Je kunt beter dood zijn, dan de fiscus achter je aan krijgen omdat je in het bezit bent van een bloot eigendomquote:Op zondag 2 april 2006 22:04 schreef Litpho het volgende:
[..]
De overleden partij zijn daarentegen...
Origineel.quote:Op zondag 2 april 2006 22:05 schreef melismay het volgende:
[..]
Bootverhuur?quote:Op zondag 2 april 2006 22:07 schreef melismay het volgende:
[..]
Ik had t niet bedachtOns bedrijf heette ook
Succes is een keuze
Ik heb nog nooit last gehad van de fiscus om mijn 'bloot eigendom'.quote:Op zondag 2 april 2006 22:07 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Je kunt beter dood zijn, dan de fiscus achter je aan krijgen omdat je in het bezit bent van een bloot eigendom![]()
zo ben ik nu eenmaalquote:
Ow, dan doe je toch iets niet goedquote:Op zondag 2 april 2006 22:05 schreef Litpho het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers dat ik jouw gedachten beter verwoord dan jij..
Dan wil ik dubbele hoeveelheid vanaf nu Nixxxquote:
Vraag je nu niet te veel nixxx? Ik weet niet of zijn lichaam dat wel aankan.quote:Op zondag 2 april 2006 22:09 schreef melismay het volgende:
[..]
Dan wil ik dubbele hoeveelheid vanaf nu Nixxx
* nixxx slaat een berg eieren in...quote:Op zondag 2 april 2006 22:09 schreef melismay het volgende:
[..]
Dan wil ik dubbele hoeveelheid vanaf nu Nixxx
Ik zou toch voor de blote eigendom gaan, dat klinkt toch beter.quote:Op zondag 2 april 2006 22:10 schreef Thisbe het volgende:
Wat vinden jullie mooier trouwens?
Ik heb in mijn scriptie overal "de bloot eigendom" staan, maar sommige auteurs hebben het over "de blote eigendom"
Dat laatste vind ik zo naakt
de eigendom....quote:Op zondag 2 april 2006 22:10 schreef Thisbe het volgende:
Ik heb in mijn scriptie overal "de bloot eigendom" staan, maar sommige auteurs hebben het over "de blote eigendom"
'de bloot eigendom'quote:Op zondag 2 april 2006 22:10 schreef Thisbe het volgende:
Dat dacht ik ook altijd, maar het is toch de eigendom.quote:Op zondag 2 april 2006 22:11 schreef nixxx het volgende:
[..]
de eigendom....ik zou zeggen het eigendom..
Hij zal wel moeten, anders kan hij mijn tieten niet verkopenquote:Op zondag 2 april 2006 22:10 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Vraag je nu niet te veel nixxx? Ik weet niet of zijn lichaam dat wel aankan.
Ik vind het echt lelijk klinken hoor.quote:Op zondag 2 april 2006 22:11 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik zou toch voor de blote eigendom gaan, dat klinkt toch beter.
dat klinkt toch voor geen meterquote:Op zondag 2 april 2006 22:12 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook altijd, maar het is toch de eigendom.
net als de doolhof, dat vond ik ook altijd zo stom klinken.quote:Op zondag 2 april 2006 22:12 schreef nixxx het volgende:
[..]
dat klinkt toch voor geen meter...
dom..
Maar de bloot eigendom klinkt echt niet.quote:Op zondag 2 april 2006 22:12 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ik vind het echt lelijk klinken hoor.
Dat man was genoeg geweestquote:
Precies.quote:Op zondag 2 april 2006 22:13 schreef nixxx het volgende:
ei·gen·dom1 (de ~ (m.))
1 [jur.] het recht op de heerschappij over een zaak, de omstandigheid dat een zaak iem. toebehoort
ei·gen·dom2 (het ~, ~men)
1 zaak die men zijn eigen mag noemen, bezit => bezitting, propriëteit
aha.. het recht is de.. het ding is het
Ah, je hebt je domme modus echt uitgezetquote:
Mijn kapster wil me niet blond makenquote:Op zondag 2 april 2006 22:16 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ah, je hebt je domme modus echt uitgezet.
Die 'vergeet' ze JUIST.quote:Op zondag 2 april 2006 22:18 schreef david. het volgende:
Vergeet je de overhemden niet erbij te dromen?
Tss, kan nixxx haar niet overtuigen? Dat is wel het minste wat hij voor je kan doen tenslotte.quote:
of gewoon een diy-kit kopenquote:Op zondag 2 april 2006 22:20 schreef Litpho het volgende:
[..]
Tss, kan nixxx haar niet overtuigen? Dat is wel het minste wat hij voor je kan doen tenslotte.
Twist probeerde het ook al, maar het lukte nietquote:Op zondag 2 april 2006 22:20 schreef Litpho het volgende:
[..]
Tss, kan nixxx haar niet overtuigen? Dat is wel het minste wat hij voor je kan doen tenslotte.
Nee, ik zit bij heel veel woorden te twijfelen, en iedereen doet maar wat, wat dacht je van deze draak:quote:Op zondag 2 april 2006 22:17 schreef david. het volgende:
Is daar niet gewoon een gangbare opvatting over, Thisbe?
Bah! Dat is net zoiets als een naakte stripper bestellen.quote:
Gadverdamme, wat een vieze woorden.quote:Op zondag 2 april 2006 22:22 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Nee, ik zit bij heel veel woorden te twijfelen, en iedereen doet maar wat, wat dacht je van deze draak:
geconserveerde goingconcernwaarde![]()
Jij snapt hemquote:
==> Zalman.quote:Op zondag 2 april 2006 22:32 schreef nixxx het volgende:
compu maakt teveel herrie.. dan toch maar helemaal uit
Nogmaals een fijne nachtrust toegewenst
quote:Op zondag 2 april 2006 22:45 schreef david. het volgende:
"THIS IS THE GIRL!"
quote:Op zondag 2 april 2006 22:52 schreef paarse_paashaas het volgende:
IK VERVEEL ME DE TERING!
Nee, ze hebben tussen bijna alle episodes tegenwoordig meerdere weken zitten.quote:Op zondag 2 april 2006 22:55 schreef david. het volgende:
[..]
Oh, is dat tweede seizoen nu al afgelopen?
Verdomme. Ik prefereer een marathonsessie. Heb ik ook zo gedaan bij seizoen 1.quote:Op zondag 2 april 2006 22:57 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Nee, ze hebben tussen bijna alle episodes tegenwoordig meerdere weken zitten.
ze blijven 't maar rekken.
Nu komen er wel een paar achter elkaar volgens mij....quote:Op zondag 2 april 2006 22:57 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Nee, ze hebben tussen bijna alle episodes tegenwoordig meerdere weken zitten.
ze blijven 't maar rekken.
quote:2.18 - 5 april 06
2.19 - 12 april 06
2.20 - 3 mei 06
2.21 - 10 mei 06
2.22 - 17 mei 06
2.23 - 24 mei 06
That's just plain meanquote:Op zondag 2 april 2006 23:16 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..].
2 afleveringen in de komende maand.
Heeft iets te maken met de amerikaanse manier van kijkcijfers meten, en de daaraan gerelateerde prijs van reclames op tv.quote:Op zondag 2 april 2006 23:24 schreef david. het volgende:
Maar waarom is dat zo klote geregeld dan?
same feeling..quote:Op maandag 3 april 2006 06:40 schreef nixxx het volgende:
blegh.. weer vroeg op
quote:Op maandag 3 april 2006 07:12 schreef Polen het volgende:
Vooral succes/sterkte/plezier aan Burdie.
Idem.quote:Op maandag 3 april 2006 07:12 schreef Polen het volgende:
Dankjequote:Op maandag 3 april 2006 07:12 schreef Polen het volgende:
Kun je het laten stoppen met regenen? Alsjeblieft? Je hebt 40 minuten de tijd.quote:
Je liegt!quote:Op maandag 3 april 2006 08:07 schreef david. het volgende:
Het regent hier helemaal niet.
hier ook nietquote:
Nou. Hier anders wél.quote:
Cóól. Dat je dat kan.quote:
tijd om te verhuizenquote:
O. Doei.quote:Op maandag 3 april 2006 08:12 schreef david. het volgende:
Dag.
Come to where the sun is.quote:
Tanden poetsen voor het slapen gaan helpt!quote:
Vies weer, regen, storm, weet ik veel... ik vind het ranzigquote:
* verzekering checkt *quote:Op maandag 3 april 2006 08:50 schreef Dickies het volgende:
Straks weer rijles
Iets van 3 maanden niet meer gereden
* Dickies geen vrouw isquote:
daarom juistquote:
Zou je wel willenquote:Op maandag 3 april 2006 08:57 schreef Ynske het volgende:
[..]
daarom juist
een kerel die nog geen rijbewijs heeft is gevaarlijker op de weg dan een vrouw met rijbewijs
en dat komt vaak weer doordat de vent de touwtjes in hand willen hebben, en zelf willen rijdenquote:Op maandag 3 april 2006 09:11 schreef david. het volgende:
De reden dat vrouwen slecht rijden is dat ze te vaak een vent laten rijden als ze het niet zelf per se moeten.
jah of blijf je nog even langer staan, tot ie langs isquote:Op maandag 3 april 2006 09:14 schreef david. het volgende:
Als ik een man (jongen) als leerling in een L-wagen zie steek ik altijd zo snel mogelijk over.
Ook zonder kids is dat zo. Zo vaak zie je de vent rijden en een vrouw op de bijrijdersstoel.quote:Op maandag 3 april 2006 09:14 schreef Ynske het volgende:
[..]
en dat komt vaak weer doordat de vent de touwtjes in hand willen hebben, en zelf willen rijden
of zich niet bezig willen houden met de jengelende kids achterin de auto
Doe dan tenminste alsof je oversteekt, schrikt hij zich in ieder geval de pleurisquote:Op maandag 3 april 2006 09:14 schreef Ynske het volgende:
[..]
jah of blijf je nog even langer staan, tot ie langs is
Goedemorgenquote:
Ik las: "De gebundelde mongolen van david."quote:Op maandag 3 april 2006 09:14 schreef david. het volgende:
"De gebundelde monologen van david."
He bah! Goedemorgen.quote:Op maandag 3 april 2006 10:10 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ik las: "De gebundelde mongolen van david."
Ik dacht al.. nou nou
Ohja, mogguh
Ahh.. kom op. Positief blijven... ik heb vertrouwen in jequote:Op maandag 3 april 2006 10:08 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Ik leef nogdus ja i guess so en met jou?
Heyquote:
Iemand die vertrouwen in mij heeft?quote:Op maandag 3 april 2006 10:12 schreef jackson het volgende:
[..]
Ahh.. kom op. Positief blijven... ik heb vertrouwen in je
Hier alles prima... ik hoop een andere auto te kopen vandaag of morgen. Verder zit ik op stage op het moment
positiefquote:Op maandag 3 april 2006 10:12 schreef jackson het volgende:
[..]
Ahh.. kom op. Positief blijven... ik heb vertrouwen in je
Hier alles prima... ik hoop een andere auto te kopen vandaag of morgen. Verder zit ik op stage op het moment
Wat een onzin.quote:Op maandag 3 april 2006 10:18 schreef Ynske het volgende:
[..]
positief
kijk eens naar buiten daar kun je niet positief bij blijven
En wat is het dit keer? Reincarnatie of evolutie?quote:
Jah! Waarom nietquote:Op maandag 3 april 2006 10:18 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Iemand die vertrouwen in mij heeft?
Ha... ik heb et ff een aantal dagen wat minder positief gezien... nu ga ik de goeie kant weer opquote:Op maandag 3 april 2006 10:18 schreef Ynske het volgende:
[..]
positief
kijk eens naar buiten daar kun je niet positief bij blijven
jamaar jij krijgt een nieuwe autoquote:Op maandag 3 april 2006 10:22 schreef jackson het volgende:
[..]
Ha... ik heb et ff een aantal dagen wat minder positief gezien... nu ga ik de goeie kant weer op. Dat zouden meer mensen moeten doen
Pre-postnataledepressiesquote:Op maandag 3 april 2006 10:23 schreef Frezer het volgende:
Stemmingswisselingentopic?
quote:
zo gek is dat nietquote:Op maandag 3 april 2006 10:28 schreef Frezer het volgende:
[..]
, apart overigens dat sommige kerels daar ook last van hebben.
.
Nou... nieuw....quote:
beter bij je ouders dan bij de bankquote:Op maandag 3 april 2006 10:29 schreef jackson het volgende:
[..]
Nou... nieuw....
Een andere... dat je daar vervolgens een lening voor af moet sluiten bij ouders is wel minder
Nope... But she seems nice to mequote:Op maandag 3 april 2006 10:25 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Waarom wel? Ken je d'r in het echt ofzo?
Ene helft krijg ik... andere helft leen ikquote:
verpest t nou niet anders moet ik straks weer gaan krassenquote:Op maandag 3 april 2006 10:25 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Waarom wel? Ken je d'r in het echt ofzo?
das mooi meegenomen danquote:Op maandag 3 april 2006 10:30 schreef jackson het volgende:
[..]
Ene helft krijg ik... andere helft leen ik
En bij de bank lenen zou ik nooit doen, nouja... niet zomaar voor een auto
quote:Op maandag 3 april 2006 10:31 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
verpest t nou niet anders moet ik straks weer gaan krassen
* Twisted_fok scheermesjes alvast geeft.quote:Op maandag 3 april 2006 10:31 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Hmmjah ik klaag niet. Auto die ik op het oog heb is best oke... lekker ruim enzo. Kan je gewoon met 4man inzitten en lekker wat ruimtequote:
Tips ?!quote:Op maandag 3 april 2006 10:34 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
* Twisted_fok scheermesjes alvast geeft.
Hey Astrid..quote:Op maandag 3 april 2006 10:31 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
quote:Op maandag 3 april 2006 10:35 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Hey Astrid..
was een leuke foto
(heb eindelijk die foto dit weekend mogen zien die je vrijdag geplaatst had)
neej hoorquote:
Die foto's van sararaats waren dat duidelijk niet...quote:
Holy... daar baal ik van zegquote:
een klein beetje schoolquote:Op maandag 3 april 2006 10:34 schreef jackson het volgende:
[..]
!
Dat zou de pret wel drukken jah...
Plannen deze week ?!
In de lengtequote:
quote:Op maandag 3 april 2006 10:37 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Die foto's van sararaats waren dat duidelijk niet...![]()
(ik kwam trouwens een bekende user van dit topic op in het fotoboek van haar tegen... die had het duidelijk niet op Lesbiesche mensen en moest dit even laten weten aan haar..)
Er is wel een super stoere kloon uit voort gekomenquote:Op maandag 3 april 2006 10:37 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Die foto's van sararaats waren dat duidelijk niet...![]()
Hele week stage. Vandaag of morgen andere auto kopen en woensdag avond uit etenquote:Op maandag 3 april 2006 10:38 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
een klein beetje school12 lessen uitval en verder niet echt
jij?
Kijk... daar hebben we wat aanquote:
quote:Op maandag 3 april 2006 10:39 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Ja een hoop ophef over een buikje die ik niet totaal niet zag..
La maarquote:
Dramaandagquote:
In de fobo van saraquote:Op maandag 3 april 2006 10:38 schreef Ynske het volgende:
[..]wiens fobo
vond je de foto's niet mooi?
Mail me die foto eensquote:
Pinguin.quote:
quote:
wortelligquote:Op maandag 3 april 2006 10:41 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
In de fobo van sara
Ach, wat noem je 'mooi'.. zeg maar 'anders'..![]()
Ahh... doe niet zo flauwquote:
Die moet in de breedtequote:
TMI weer....quote:
Gewoon een linkje is ook okquote:Op maandag 3 april 2006 10:43 schreef jackson het volgende:
[..]
Ahh... doe niet zo flauw
En mail em eventjes... *lief kijkt
Dat was rap gevonden! Lekker lijf & leuk setje,quote:
had je vrijdag maar niet t smiddags vrij moeten nemenquote:Op maandag 3 april 2006 10:43 schreef jackson het volgende:
[..]
Ahh... doe niet zo flauw
En mail em eventjes... *lief kijkt
Ik ben dol op mailenquote:
Zucht....quote:
Linkje graagquote:Op maandag 3 april 2006 10:44 schreef Frezer het volgende:
[..]
Dat was rap gevonden! Lekker lijf & leuk setje,.
Nou inderdaad zeg.... Niks mis mee zeg...quote:Op maandag 3 april 2006 10:44 schreef Frezer het volgende:
[..]
Dat was rap gevonden! Lekker lijf & leuk setje,.
quote:
Ik vond het 'wortel-niveau' wel meevallen. Ik had op zijn minstverwacht dat ze er mee aan het spelen was, ipv in cartoon versie.. en ach die dildo deed wel iets vermoeden..quote:
joh en dat hoort te dik te zijn?quote:
Lijkt me ook niets mis mee....quote:
Snap het dahhan! Hij wil je mail/msn/telnr/daten/neuken.quote:
Check! Beide prima imoquote:Op maandag 3 april 2006 10:47 schreef OoAstridoO het volgende:
er stonden 2 foto's in van mijeerst dat setje en er vlak onder nog 1
Bah, ik ben het eens met liefie_quote:Op maandag 3 april 2006 10:46 schreef liefie_ het volgende:
[..]
joh en dat hoort te dik te zijn?
stel je niet aan
en trouwens als je je echt er voor zou schamen zou je m niet op internet zetten maja
Wie is hij?quote:Op maandag 3 april 2006 10:47 schreef Frezer het volgende:
[..]
Snap het dahhan! Hij wil je mail/msn/telnr/daten/neuken.
schamen doe ik ook niet echt... tis heel wisselvallig de ene keer ben ik tevreden en de andere keer vind ik mezelf echt vreselijkquote:Op maandag 3 april 2006 10:46 schreef liefie_ het volgende:
[..]
stel je niet aan
en trouwens als je je echt er voor zou schamen zou je m niet op internet zetten maja
mmmmm... ben dol op lingeriesetjes...kan er niet genoeg van hebben....quote:
Wat zij zegt. Als dat dik is ben ik een olifant. En dat kan niet, ik ben een pinguinquote:Op maandag 3 april 2006 10:46 schreef liefie_ het volgende:
[..]
stel je niet aan
Vond jij dat ook al zo ergquote:
De alcohol zit er nog goed in ofnietquote:Op maandag 3 april 2006 10:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wat zij zegt. Als dat dik is ben ik een olifant. En dat kan niet, ik ben een pinguin![]()
iig een dierquote:Op maandag 3 april 2006 10:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wat zij zegt. Als dat dik is ben ik een olifant. En dat kan niet, ik ben een pinguin![]()
Jij.quote:
Ik heb een vriendinquote:
quote:
Dan zal ik weinig bedoeling hebben Astrid te verleidenquote:
Ik heb ook dierlijke gevoelensquote:
Wow, liefie_, waar komt die frustratie vandaan?quote:Op maandag 3 april 2006 10:46 schreef liefie_ het volgende:
[..]
stel je niet aan
Das geen fat-ass hoor...quote:Op maandag 3 april 2006 10:48 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
schamen doe ik ook niet echt... tis heel wisselvallig de ene keer ben ik tevreden en de andere keer vind ik mezelf echt vreselijk![]()
Nee, maar dat snapt ze zelf ook welquote:
Nee, dat zou er nu wel uit moeten zijnquote:Op maandag 3 april 2006 10:49 schreef jackson het volgende:
[..]
De alcohol zit er nog goed in ofniet?
Je vreet alleen maar vis bedoel jequote:
Beter je best doen dan, volgend weekendquote:
Straks nietquote:
Maar... ?quote:
Ik denk dat we dan aan het verhuizen zijnquote:Op maandag 3 april 2006 10:55 schreef jackson het volgende:
[..]
Beter je best doen dan, volgend weekend
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |