Inclusief 'zoef' en 'swoesj' geluiden?quote:Op zondag 2 april 2006 21:41 schreef Litpho het volgende:
*spontaan flashbacks krijgt naar inhoudsloze presentaties met overbodige animatietjes*
Ik ben geen rest, doos. De wereld draait om mij.quote:
Ik ben geen doos. En de wereld ontploft vanavond. Hoop ik.quote:Op zondag 2 april 2006 21:41 schreef Dickies het volgende:
[..]
Ik ben geen rest, doos. De wereld draait om mij.
* mvdlubbe propt een worst in dat gapend gat.quote:
editquote:Op zondag 2 april 2006 21:42 schreef mvdlubbe het volgende:
[..]
* mvdlubbe propt een worst in dat gapend gat.
Zijnde de collega's die wél een goed excuus hadden om alsnog elders te zijn, jaquote:Op zondag 2 april 2006 21:41 schreef mvdlubbe het volgende:
[..]
Inclusief 'zoef' en 'swoesj' geluiden?
quote:Op zondag 2 april 2006 21:41 schreef Litpho het volgende:
*spontaan flashbacks krijgt naar inhoudsloze presentaties met overbodige animatietjes*
Dat zou toch zonde zijn, aangezien ik mijn schitterende artikel dan niet af kan schrijven.quote:Op zondag 2 april 2006 21:42 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ik ben geen doos. En de wereld ontploft vanavond. Hoop ik.
Gooi het in de groep, waarom wil je dat zo graag?quote:Op zondag 2 april 2006 21:42 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ik ben geen doos. En de wereld ontploft vanavond. Hoop ik.
quote:Op zondag 2 april 2006 21:42 schreef mvdlubbe het volgende:
[..]
* mvdlubbe propt een worst in dat gapend gat.
Hoeveel woorden moet jij nog?quote:Op zondag 2 april 2006 21:44 schreef nozem het volgende:
[..]
Dat zou toch zonde zijn, aangezien ik mijn schitterende artikel dan niet af kan schrijven.
Nogmaals: Alles sal reg kom!
Het zou volkomen kut zijn als de wereld vergaat vandaag. Er is nog teveel te doen, namelijk.quote:Op zondag 2 april 2006 21:44 schreef nozem het volgende:
[..]
Dat zou toch zonde zijn, aangezien ik mijn schitterende artikel dan niet af kan schrijven.
Nogmaals: Alles sal reg kom!
Tot drie uur vanmiddag heb ik geïnspireerd gewerkt, daarna heb ik haast niks meer geproduceerd.quote:
Ja Thisbe. Je hebt gelijk.quote:
Is dat extra rechten of aangepaste rechten?quote:Op zondag 2 april 2006 21:49 schreef Plato1980 het volgende:
Als iemand trouwens een mening heeft over de vraag of speciale rechten voor minderheden in een liberale democratie in politiek-filosofische zin moreel aanvaardbaar zijn hoor ik het graag.![]()
Speciale rechtenquote:Op zondag 2 april 2006 21:49 schreef Plato1980 het volgende:
Als iemand trouwens een mening heeft over de vraag of speciale rechten voor minderheden in een liberale democratie in politiek-filosofische zin moreel aanvaardbaar zijn hoor ik het graag.![]()
dat was het ook zekerquote:
Het kan beiden zijn: bijvoorbeeld: moet de overheid bij sollicitaties aan positieve discriminatie doen? Of hebben moslims het recht om bij het offerfeest op traditionele wijze een schaap te slachten, hoewel deze slachtmethode wettelijk verboden is?quote:Op zondag 2 april 2006 21:51 schreef Litpho het volgende:
[..]
Is dat extra rechten of aangepaste rechten?
'Moet het aannamebeleid van de gemeente ervoor zorgen dat het werknemersbestand een afspiegeling is van de samenleving?'.quote:Op zondag 2 april 2006 21:53 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Het kan beiden zijn: bijvoorbeeld: moet de overheid bij sollicitaties aan positieve discriminatie doen? Of hebben moslims het recht om bij het offerfeest op traditionele wijze een schaap te slachten?
Mits tietenquote:Op zondag 2 april 2006 21:54 schreef david. het volgende:
[..]
'Moet het aannamebeleid van de gemeente ervoor zorgen dat het werknemersbestand een afspiegeling is van de samenleving?'.
En de vervolgvraag is of een gemeente daar actief naar moet streven.quote:Op zondag 2 april 2006 21:54 schreef david. het volgende:
[..]
'Moet het aannamebeleid van de gemeente ervoor zorgen dat het werknemersbestand een afspiegeling is van de samenleving?'.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |