En de vervolgvraag is of een gemeente daar actief naar moet streven.quote:Op zondag 2 april 2006 21:54 schreef david. het volgende:
[..]
'Moet het aannamebeleid van de gemeente ervoor zorgen dat het werknemersbestand een afspiegeling is van de samenleving?'.
Nee en nee. Ik geloof niet in positieve discriminatie en als dat tweede mogelijk gemaakt moet worden, pas de wet maar aan. Oh, en stuur de dierenvrienden niet bij mij langs.quote:Op zondag 2 april 2006 21:53 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Het kan beiden zijn: bijvoorbeeld: moet de overheid bij sollicitaties aan positieve discriminatie doen? Of hebben moslims het recht om bij het offerfeest op traditionele wijze een schaap te slachten, hoewel deze slachtmethode wettelijk verboden is?
Daar ben ik het mee eens, maar ik moet het alleen nog verwoorden, liefst in een stuk of 600 woorden.quote:Op zondag 2 april 2006 21:57 schreef Litpho het volgende:
Nee en nee.
Je had je liefiekloon voor deze post moeten gebruiken.quote:Op zondag 2 april 2006 21:58 schreef melismay het volgende:
Wat een moeilijkheid hier op de zondagavond...
[/domme modus uit]
Laat je tieten zien!quote:Op zondag 2 april 2006 21:58 schreef melismay het volgende:
[/domme modus uit]
Ik ging voor de kort en bondige versiequote:Op zondag 2 april 2006 21:58 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Daar ben ik het mee eens, maar ik moet het alleen nog verwoorden, liefst in een stuk of 600 woorden.![]()
Stond die aan dan?quote:Op zondag 2 april 2006 21:58 schreef melismay het volgende:
[/domme modus uit]
Zoek en Gij zult vindenquote:
Ik ben ongetwijfeld niet de enige die afhaakt bij "bloot eigendom"quote:Op zondag 2 april 2006 22:00 schreef Thisbe het volgende:
O, als we zo gaan beginnen, dan heb ik nog wel een vraagje voor jullie:
Wat vinden jullie ervan dat de overdracht van een bloot eigendom na uitoefening van een wilsrecht voor artikel 10 van de Successiewet niet geldt als een rechtshandeling waarbij overledene partij was? Volgens enkele auteurs is er namelijk wel sprake van een wederkerige overeenkomst, omdat er overeenstemming moet worden bereikt tussen langstlevende en wilsgerechtigde![]()
En ik wilde nog wel zo zeggen dat ik je gemist hadquote:
of mail me dickiesquote:
Whehequote:
Ik ben al jaren fervent pleitbezorger van meer aandacht voor de belangen van wilsgerechtigden.quote:Op zondag 2 april 2006 22:00 schreef Thisbe het volgende:
Wat vinden jullie ervan dat de overdracht van een bloot eigendom na uitoefening van een wilsrecht voor artikel 10 van de Successiewet niet geldt als een rechtshandeling waarbij overledene partij was? Volgens enkele auteurs is er namelijk wel sprake van een wederkerige overeenkomst, omdat er overeenstemming moet worden bereikt tussen langstlevende en wilsgerechtigde![]()
bloot is goedquote:Op zondag 2 april 2006 22:00 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik ben ongetwijfeld niet de enige die afhaakt bij "bloot eigendom".
Succes is een keuze!quote:Op zondag 2 april 2006 22:00 schreef Thisbe het volgende:
quote:
Melis ijsmeis.quote:Op zondag 2 april 2006 22:03 schreef melismay het volgende:
[..]![]()
![]()
Nixxx... dat heb ik in privesfeer aan je gegeven, dat mag je niet zo maar doorsturen!
De overleden partij zijn daarentegen...quote:
nee. niet zomaarquote:Op zondag 2 april 2006 22:03 schreef melismay het volgende:
[..]![]()
![]()
Nixxx... dat heb ik in privesfeer aan je gegeven, dat mag je niet zo maar doorsturen!
Ow, dat hebben we nog eens een keer als slogan voor een project gehadquote:
Je bent gewoon jaloers dat ik jouw gedachten beter verwoord dan jij.quote:
Er zijn mensen die dat als slogan voor hun leven hebben...quote:Op zondag 2 april 2006 22:05 schreef melismay het volgende:
[..]
Ow, dat hebben we nog eens een keer als slogan voor een project gehad
vind ik zo'n geblaat: succes is een keuzequote:Op zondag 2 april 2006 22:05 schreef melismay het volgende:
[..]
Deel ik mee in die betaling? Het zijn mijn tietenquote:Op zondag 2 april 2006 22:04 schreef nixxx het volgende:
[..]
nee. niet zomaartegen betaling natuurlijk
Verschrikkelije Ratelbandachtige retoriek.quote:Op zondag 2 april 2006 22:05 schreef melismay het volgende:
[..]
Nee, je zegt het verkeerd. "Succes is een keuze.quote:Op zondag 2 april 2006 22:05 schreef liefie_ het volgende:
[..]
vind ik zo'n geblaat: succes is een keuze
Nou ja, mensen die niet kunnen kiezen zijn meestal niet succesvolquote:Op zondag 2 april 2006 22:05 schreef liefie_ het volgende:
[..]
vind ik zo'n geblaat: succes is een keuze
ik betaal jou wel in natura doorquote:Op zondag 2 april 2006 22:05 schreef melismay het volgende:
[..]
Deel ik mee in die betaling? Het zijn mijn tieten![]()
Ik had t niet bedachtquote:Op zondag 2 april 2006 22:05 schreef liefie_ het volgende:
[..]
vind ik zo'n geblaat: sucses is een keuze
Je kunt beter dood zijn, dan de fiscus achter je aan krijgen omdat je in het bezit bent van een bloot eigendomquote:Op zondag 2 april 2006 22:04 schreef Litpho het volgende:
[..]
De overleden partij zijn daarentegen...
Origineel.quote:Op zondag 2 april 2006 22:05 schreef melismay het volgende:
[..]
Bootverhuur?quote:Op zondag 2 april 2006 22:07 schreef melismay het volgende:
[..]
Ik had t niet bedachtOns bedrijf heette ook
Succes is een keuze
Ik heb nog nooit last gehad van de fiscus om mijn 'bloot eigendom'.quote:Op zondag 2 april 2006 22:07 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Je kunt beter dood zijn, dan de fiscus achter je aan krijgen omdat je in het bezit bent van een bloot eigendom![]()
zo ben ik nu eenmaalquote:
Ow, dan doe je toch iets niet goedquote:Op zondag 2 april 2006 22:05 schreef Litpho het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers dat ik jouw gedachten beter verwoord dan jij..
Dan wil ik dubbele hoeveelheid vanaf nu Nixxxquote:
Vraag je nu niet te veel nixxx? Ik weet niet of zijn lichaam dat wel aankan.quote:Op zondag 2 april 2006 22:09 schreef melismay het volgende:
[..]
Dan wil ik dubbele hoeveelheid vanaf nu Nixxx
* nixxx slaat een berg eieren in...quote:Op zondag 2 april 2006 22:09 schreef melismay het volgende:
[..]
Dan wil ik dubbele hoeveelheid vanaf nu Nixxx
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |