jah of blijf je nog even langer staan, tot ie langs isquote:Op maandag 3 april 2006 09:14 schreef david. het volgende:
Als ik een man (jongen) als leerling in een L-wagen zie steek ik altijd zo snel mogelijk over.
Ook zonder kids is dat zo. Zo vaak zie je de vent rijden en een vrouw op de bijrijdersstoel.quote:Op maandag 3 april 2006 09:14 schreef Ynske het volgende:
[..]
en dat komt vaak weer doordat de vent de touwtjes in hand willen hebben, en zelf willen rijden
of zich niet bezig willen houden met de jengelende kids achterin de auto
Doe dan tenminste alsof je oversteekt, schrikt hij zich in ieder geval de pleurisquote:Op maandag 3 april 2006 09:14 schreef Ynske het volgende:
[..]
jah of blijf je nog even langer staan, tot ie langs is
Goedemorgenquote:
Ik las: "De gebundelde mongolen van david."quote:Op maandag 3 april 2006 09:14 schreef david. het volgende:
"De gebundelde monologen van david."
He bah! Goedemorgen.quote:Op maandag 3 april 2006 10:10 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ik las: "De gebundelde mongolen van david."
Ik dacht al.. nou nou
Ohja, mogguh
Ahh.. kom op. Positief blijven... ik heb vertrouwen in jequote:Op maandag 3 april 2006 10:08 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Ik leef nogdus ja i guess so en met jou?
Heyquote:
Iemand die vertrouwen in mij heeft?quote:Op maandag 3 april 2006 10:12 schreef jackson het volgende:
[..]
Ahh.. kom op. Positief blijven... ik heb vertrouwen in je
Hier alles prima... ik hoop een andere auto te kopen vandaag of morgen. Verder zit ik op stage op het moment
positiefquote:Op maandag 3 april 2006 10:12 schreef jackson het volgende:
[..]
Ahh.. kom op. Positief blijven... ik heb vertrouwen in je
Hier alles prima... ik hoop een andere auto te kopen vandaag of morgen. Verder zit ik op stage op het moment
Wat een onzin.quote:Op maandag 3 april 2006 10:18 schreef Ynske het volgende:
[..]
positief
kijk eens naar buiten daar kun je niet positief bij blijven
En wat is het dit keer? Reincarnatie of evolutie?quote:
Jah! Waarom nietquote:Op maandag 3 april 2006 10:18 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Iemand die vertrouwen in mij heeft?
Ha... ik heb et ff een aantal dagen wat minder positief gezien... nu ga ik de goeie kant weer opquote:Op maandag 3 april 2006 10:18 schreef Ynske het volgende:
[..]
positief
kijk eens naar buiten daar kun je niet positief bij blijven
jamaar jij krijgt een nieuwe autoquote:Op maandag 3 april 2006 10:22 schreef jackson het volgende:
[..]
Ha... ik heb et ff een aantal dagen wat minder positief gezien... nu ga ik de goeie kant weer op. Dat zouden meer mensen moeten doen
Pre-postnataledepressiesquote:Op maandag 3 april 2006 10:23 schreef Frezer het volgende:
Stemmingswisselingentopic?
quote:
zo gek is dat nietquote:Op maandag 3 april 2006 10:28 schreef Frezer het volgende:
[..]
, apart overigens dat sommige kerels daar ook last van hebben.
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |