Doe dan tenminste alsof je oversteekt, schrikt hij zich in ieder geval de pleurisquote:Op maandag 3 april 2006 09:14 schreef Ynske het volgende:
[..]
jah of blijf je nog even langer staan, tot ie langs is
Goedemorgenquote:
Ik las: "De gebundelde mongolen van david."quote:Op maandag 3 april 2006 09:14 schreef david. het volgende:
"De gebundelde monologen van david."
He bah! Goedemorgen.quote:Op maandag 3 april 2006 10:10 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ik las: "De gebundelde mongolen van david."
Ik dacht al.. nou nou
Ohja, mogguh
Ahh.. kom op. Positief blijven... ik heb vertrouwen in jequote:Op maandag 3 april 2006 10:08 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Ik leef nogdus ja i guess so en met jou?
Heyquote:
Iemand die vertrouwen in mij heeft?quote:Op maandag 3 april 2006 10:12 schreef jackson het volgende:
[..]
Ahh.. kom op. Positief blijven... ik heb vertrouwen in je
Hier alles prima... ik hoop een andere auto te kopen vandaag of morgen. Verder zit ik op stage op het moment
positiefquote:Op maandag 3 april 2006 10:12 schreef jackson het volgende:
[..]
Ahh.. kom op. Positief blijven... ik heb vertrouwen in je
Hier alles prima... ik hoop een andere auto te kopen vandaag of morgen. Verder zit ik op stage op het moment
Wat een onzin.quote:Op maandag 3 april 2006 10:18 schreef Ynske het volgende:
[..]
positief
kijk eens naar buiten daar kun je niet positief bij blijven
En wat is het dit keer? Reincarnatie of evolutie?quote:
Jah! Waarom nietquote:Op maandag 3 april 2006 10:18 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Iemand die vertrouwen in mij heeft?
Ha... ik heb et ff een aantal dagen wat minder positief gezien... nu ga ik de goeie kant weer opquote:Op maandag 3 april 2006 10:18 schreef Ynske het volgende:
[..]
positief
kijk eens naar buiten daar kun je niet positief bij blijven
jamaar jij krijgt een nieuwe autoquote:Op maandag 3 april 2006 10:22 schreef jackson het volgende:
[..]
Ha... ik heb et ff een aantal dagen wat minder positief gezien... nu ga ik de goeie kant weer op. Dat zouden meer mensen moeten doen
Pre-postnataledepressiesquote:Op maandag 3 april 2006 10:23 schreef Frezer het volgende:
Stemmingswisselingentopic?
quote:
zo gek is dat nietquote:Op maandag 3 april 2006 10:28 schreef Frezer het volgende:
[..]
, apart overigens dat sommige kerels daar ook last van hebben.
.
Nou... nieuw....quote:
beter bij je ouders dan bij de bankquote:Op maandag 3 april 2006 10:29 schreef jackson het volgende:
[..]
Nou... nieuw....
Een andere... dat je daar vervolgens een lening voor af moet sluiten bij ouders is wel minder
Nope... But she seems nice to mequote:Op maandag 3 april 2006 10:25 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Waarom wel? Ken je d'r in het echt ofzo?
Ene helft krijg ik... andere helft leen ikquote:
verpest t nou niet anders moet ik straks weer gaan krassenquote:Op maandag 3 april 2006 10:25 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Waarom wel? Ken je d'r in het echt ofzo?
das mooi meegenomen danquote:Op maandag 3 april 2006 10:30 schreef jackson het volgende:
[..]
Ene helft krijg ik... andere helft leen ik
En bij de bank lenen zou ik nooit doen, nouja... niet zomaar voor een auto
quote:Op maandag 3 april 2006 10:31 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
verpest t nou niet anders moet ik straks weer gaan krassen
* Twisted_fok scheermesjes alvast geeft.quote:Op maandag 3 april 2006 10:31 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Hmmjah ik klaag niet. Auto die ik op het oog heb is best oke... lekker ruim enzo. Kan je gewoon met 4man inzitten en lekker wat ruimtequote:
Tips ?!quote:Op maandag 3 april 2006 10:34 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
* Twisted_fok scheermesjes alvast geeft.
Hey Astrid..quote:Op maandag 3 april 2006 10:31 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
quote:Op maandag 3 april 2006 10:35 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Hey Astrid..
was een leuke foto
(heb eindelijk die foto dit weekend mogen zien die je vrijdag geplaatst had)
neej hoorquote:
Die foto's van sararaats waren dat duidelijk niet...quote:
Holy... daar baal ik van zegquote:
een klein beetje schoolquote:Op maandag 3 april 2006 10:34 schreef jackson het volgende:
[..]
!
Dat zou de pret wel drukken jah...
Plannen deze week ?!
In de lengtequote:
quote:Op maandag 3 april 2006 10:37 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Die foto's van sararaats waren dat duidelijk niet...![]()
(ik kwam trouwens een bekende user van dit topic op in het fotoboek van haar tegen... die had het duidelijk niet op Lesbiesche mensen en moest dit even laten weten aan haar..)
Er is wel een super stoere kloon uit voort gekomenquote:Op maandag 3 april 2006 10:37 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Die foto's van sararaats waren dat duidelijk niet...![]()
Hele week stage. Vandaag of morgen andere auto kopen en woensdag avond uit etenquote:Op maandag 3 april 2006 10:38 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
een klein beetje school12 lessen uitval en verder niet echt
jij?
Kijk... daar hebben we wat aanquote:
quote:Op maandag 3 april 2006 10:39 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Ja een hoop ophef over een buikje die ik niet totaal niet zag..
La maarquote:
Dramaandagquote:
In de fobo van saraquote:Op maandag 3 april 2006 10:38 schreef Ynske het volgende:
[..]wiens fobo
vond je de foto's niet mooi?
Mail me die foto eensquote:
Pinguin.quote:
quote:
wortelligquote:Op maandag 3 april 2006 10:41 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
In de fobo van sara
Ach, wat noem je 'mooi'.. zeg maar 'anders'..![]()
Ahh... doe niet zo flauwquote:
Die moet in de breedtequote:
TMI weer....quote:
Gewoon een linkje is ook okquote:Op maandag 3 april 2006 10:43 schreef jackson het volgende:
[..]
Ahh... doe niet zo flauw
En mail em eventjes... *lief kijkt
Dat was rap gevonden! Lekker lijf & leuk setje,quote:
had je vrijdag maar niet t smiddags vrij moeten nemenquote:Op maandag 3 april 2006 10:43 schreef jackson het volgende:
[..]
Ahh... doe niet zo flauw
En mail em eventjes... *lief kijkt
Ik ben dol op mailenquote:
Zucht....quote:
Linkje graagquote:Op maandag 3 april 2006 10:44 schreef Frezer het volgende:
[..]
Dat was rap gevonden! Lekker lijf & leuk setje,.
Nou inderdaad zeg.... Niks mis mee zeg...quote:Op maandag 3 april 2006 10:44 schreef Frezer het volgende:
[..]
Dat was rap gevonden! Lekker lijf & leuk setje,.
quote:
Ik vond het 'wortel-niveau' wel meevallen. Ik had op zijn minstverwacht dat ze er mee aan het spelen was, ipv in cartoon versie.. en ach die dildo deed wel iets vermoeden..quote:
joh en dat hoort te dik te zijn?quote:
Lijkt me ook niets mis mee....quote:
Snap het dahhan! Hij wil je mail/msn/telnr/daten/neuken.quote:
Check! Beide prima imoquote:Op maandag 3 april 2006 10:47 schreef OoAstridoO het volgende:
er stonden 2 foto's in van mijeerst dat setje en er vlak onder nog 1
Bah, ik ben het eens met liefie_quote:Op maandag 3 april 2006 10:46 schreef liefie_ het volgende:
[..]
joh en dat hoort te dik te zijn?
stel je niet aan
en trouwens als je je echt er voor zou schamen zou je m niet op internet zetten maja
Wie is hij?quote:Op maandag 3 april 2006 10:47 schreef Frezer het volgende:
[..]
Snap het dahhan! Hij wil je mail/msn/telnr/daten/neuken.
schamen doe ik ook niet echt... tis heel wisselvallig de ene keer ben ik tevreden en de andere keer vind ik mezelf echt vreselijkquote:Op maandag 3 april 2006 10:46 schreef liefie_ het volgende:
[..]
stel je niet aan
en trouwens als je je echt er voor zou schamen zou je m niet op internet zetten maja
mmmmm... ben dol op lingeriesetjes...kan er niet genoeg van hebben....quote:
Wat zij zegt. Als dat dik is ben ik een olifant. En dat kan niet, ik ben een pinguinquote:Op maandag 3 april 2006 10:46 schreef liefie_ het volgende:
[..]
stel je niet aan
Vond jij dat ook al zo ergquote:
De alcohol zit er nog goed in ofnietquote:Op maandag 3 april 2006 10:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wat zij zegt. Als dat dik is ben ik een olifant. En dat kan niet, ik ben een pinguin![]()
iig een dierquote:Op maandag 3 april 2006 10:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wat zij zegt. Als dat dik is ben ik een olifant. En dat kan niet, ik ben een pinguin![]()
Jij.quote:
Ik heb een vriendinquote:
quote:
Dan zal ik weinig bedoeling hebben Astrid te verleidenquote:
Ik heb ook dierlijke gevoelensquote:
Wow, liefie_, waar komt die frustratie vandaan?quote:Op maandag 3 april 2006 10:46 schreef liefie_ het volgende:
[..]
stel je niet aan
Das geen fat-ass hoor...quote:Op maandag 3 april 2006 10:48 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
schamen doe ik ook niet echt... tis heel wisselvallig de ene keer ben ik tevreden en de andere keer vind ik mezelf echt vreselijk![]()
Nee, maar dat snapt ze zelf ook welquote:
Nee, dat zou er nu wel uit moeten zijnquote:Op maandag 3 april 2006 10:49 schreef jackson het volgende:
[..]
De alcohol zit er nog goed in ofniet?
Je vreet alleen maar vis bedoel jequote:
Beter je best doen dan, volgend weekendquote:
Straks nietquote:
Maar... ?quote:
Ik denk dat we dan aan het verhuizen zijnquote:Op maandag 3 april 2006 10:55 schreef jackson het volgende:
[..]
Beter je best doen dan, volgend weekend
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |