quote:Op maandag 3 april 2006 10:39 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Ja een hoop ophef over een buikje die ik niet totaal niet zag..
La maarquote:
Dramaandagquote:
In de fobo van saraquote:Op maandag 3 april 2006 10:38 schreef Ynske het volgende:
[..]wiens fobo
vond je de foto's niet mooi?
Mail me die foto eensquote:
Pinguin.quote:
quote:
wortelligquote:Op maandag 3 april 2006 10:41 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
In de fobo van sara
Ach, wat noem je 'mooi'.. zeg maar 'anders'..![]()
Ahh... doe niet zo flauwquote:
Die moet in de breedtequote:
TMI weer....quote:
Gewoon een linkje is ook okquote:Op maandag 3 april 2006 10:43 schreef jackson het volgende:
[..]
Ahh... doe niet zo flauw
En mail em eventjes... *lief kijkt
Dat was rap gevonden! Lekker lijf & leuk setje,quote:
had je vrijdag maar niet t smiddags vrij moeten nemenquote:Op maandag 3 april 2006 10:43 schreef jackson het volgende:
[..]
Ahh... doe niet zo flauw
En mail em eventjes... *lief kijkt
Ik ben dol op mailenquote:
Zucht....quote:
Linkje graagquote:Op maandag 3 april 2006 10:44 schreef Frezer het volgende:
[..]
Dat was rap gevonden! Lekker lijf & leuk setje,.
Nou inderdaad zeg.... Niks mis mee zeg...quote:Op maandag 3 april 2006 10:44 schreef Frezer het volgende:
[..]
Dat was rap gevonden! Lekker lijf & leuk setje,.
quote:
Ik vond het 'wortel-niveau' wel meevallen. Ik had op zijn minstverwacht dat ze er mee aan het spelen was, ipv in cartoon versie.. en ach die dildo deed wel iets vermoeden..quote:
joh en dat hoort te dik te zijn?quote:
Lijkt me ook niets mis mee....quote:
Snap het dahhan! Hij wil je mail/msn/telnr/daten/neuken.quote:
Check! Beide prima imoquote:Op maandag 3 april 2006 10:47 schreef OoAstridoO het volgende:
er stonden 2 foto's in van mijeerst dat setje en er vlak onder nog 1
Bah, ik ben het eens met liefie_quote:Op maandag 3 april 2006 10:46 schreef liefie_ het volgende:
[..]
joh en dat hoort te dik te zijn?
stel je niet aan
en trouwens als je je echt er voor zou schamen zou je m niet op internet zetten maja
Wie is hij?quote:Op maandag 3 april 2006 10:47 schreef Frezer het volgende:
[..]
Snap het dahhan! Hij wil je mail/msn/telnr/daten/neuken.
schamen doe ik ook niet echt... tis heel wisselvallig de ene keer ben ik tevreden en de andere keer vind ik mezelf echt vreselijkquote:Op maandag 3 april 2006 10:46 schreef liefie_ het volgende:
[..]
stel je niet aan
en trouwens als je je echt er voor zou schamen zou je m niet op internet zetten maja
mmmmm... ben dol op lingeriesetjes...kan er niet genoeg van hebben....quote:
Wat zij zegt. Als dat dik is ben ik een olifant. En dat kan niet, ik ben een pinguinquote:Op maandag 3 april 2006 10:46 schreef liefie_ het volgende:
[..]
stel je niet aan
Vond jij dat ook al zo ergquote:
De alcohol zit er nog goed in ofnietquote:Op maandag 3 april 2006 10:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wat zij zegt. Als dat dik is ben ik een olifant. En dat kan niet, ik ben een pinguin![]()
iig een dierquote:Op maandag 3 april 2006 10:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wat zij zegt. Als dat dik is ben ik een olifant. En dat kan niet, ik ben een pinguin![]()
Jij.quote:
Ik heb een vriendinquote:
quote:
Dan zal ik weinig bedoeling hebben Astrid te verleidenquote:
Ik heb ook dierlijke gevoelensquote:
Wow, liefie_, waar komt die frustratie vandaan?quote:Op maandag 3 april 2006 10:46 schreef liefie_ het volgende:
[..]
stel je niet aan
Das geen fat-ass hoor...quote:Op maandag 3 april 2006 10:48 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
schamen doe ik ook niet echt... tis heel wisselvallig de ene keer ben ik tevreden en de andere keer vind ik mezelf echt vreselijk![]()
Nee, maar dat snapt ze zelf ook welquote:
Nee, dat zou er nu wel uit moeten zijnquote:Op maandag 3 april 2006 10:49 schreef jackson het volgende:
[..]
De alcohol zit er nog goed in ofniet?
Je vreet alleen maar vis bedoel jequote:
Beter je best doen dan, volgend weekendquote:
Straks nietquote:
Maar... ?quote:
Ik denk dat we dan aan het verhuizen zijnquote:Op maandag 3 april 2006 10:55 schreef jackson het volgende:
[..]
Beter je best doen dan, volgend weekend
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |