Ik zou toch voor de blote eigendom gaan, dat klinkt toch beter.quote:Op zondag 2 april 2006 22:10 schreef Thisbe het volgende:
Wat vinden jullie mooier trouwens?
Ik heb in mijn scriptie overal "de bloot eigendom" staan, maar sommige auteurs hebben het over "de blote eigendom"
Dat laatste vind ik zo naakt
de eigendom....quote:Op zondag 2 april 2006 22:10 schreef Thisbe het volgende:
Ik heb in mijn scriptie overal "de bloot eigendom" staan, maar sommige auteurs hebben het over "de blote eigendom"
'de bloot eigendom'quote:Op zondag 2 april 2006 22:10 schreef Thisbe het volgende:
Dat dacht ik ook altijd, maar het is toch de eigendom.quote:Op zondag 2 april 2006 22:11 schreef nixxx het volgende:
[..]
de eigendom....ik zou zeggen het eigendom..
Hij zal wel moeten, anders kan hij mijn tieten niet verkopenquote:Op zondag 2 april 2006 22:10 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Vraag je nu niet te veel nixxx? Ik weet niet of zijn lichaam dat wel aankan.
Ik vind het echt lelijk klinken hoor.quote:Op zondag 2 april 2006 22:11 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik zou toch voor de blote eigendom gaan, dat klinkt toch beter.
dat klinkt toch voor geen meterquote:Op zondag 2 april 2006 22:12 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook altijd, maar het is toch de eigendom.
net als de doolhof, dat vond ik ook altijd zo stom klinken.quote:Op zondag 2 april 2006 22:12 schreef nixxx het volgende:
[..]
dat klinkt toch voor geen meter...
dom..
Maar de bloot eigendom klinkt echt niet.quote:Op zondag 2 april 2006 22:12 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ik vind het echt lelijk klinken hoor.
Dat man was genoeg geweestquote:
Precies.quote:Op zondag 2 april 2006 22:13 schreef nixxx het volgende:
ei·gen·dom1 (de ~ (m.))
1 [jur.] het recht op de heerschappij over een zaak, de omstandigheid dat een zaak iem. toebehoort
ei·gen·dom2 (het ~, ~men)
1 zaak die men zijn eigen mag noemen, bezit => bezitting, propriėteit
aha.. het recht is de.. het ding is het
Ah, je hebt je domme modus echt uitgezetquote:
Mijn kapster wil me niet blond makenquote:Op zondag 2 april 2006 22:16 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ah, je hebt je domme modus echt uitgezet.
Die 'vergeet' ze JUIST.quote:Op zondag 2 april 2006 22:18 schreef david. het volgende:
Vergeet je de overhemden niet erbij te dromen?
Tss, kan nixxx haar niet overtuigen? Dat is wel het minste wat hij voor je kan doen tenslotte.quote:
of gewoon een diy-kit kopenquote:Op zondag 2 april 2006 22:20 schreef Litpho het volgende:
[..]
Tss, kan nixxx haar niet overtuigen? Dat is wel het minste wat hij voor je kan doen tenslotte.
Twist probeerde het ook al, maar het lukte nietquote:Op zondag 2 april 2006 22:20 schreef Litpho het volgende:
[..]
Tss, kan nixxx haar niet overtuigen? Dat is wel het minste wat hij voor je kan doen tenslotte.
Nee, ik zit bij heel veel woorden te twijfelen, en iedereen doet maar wat, wat dacht je van deze draak:quote:Op zondag 2 april 2006 22:17 schreef david. het volgende:
Is daar niet gewoon een gangbare opvatting over, Thisbe?
Bah! Dat is net zoiets als een naakte stripper bestellen.quote:
Gadverdamme, wat een vieze woorden.quote:Op zondag 2 april 2006 22:22 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Nee, ik zit bij heel veel woorden te twijfelen, en iedereen doet maar wat, wat dacht je van deze draak:
geconserveerde goingconcernwaarde![]()
Jij snapt hemquote:
==> Zalman.quote:Op zondag 2 april 2006 22:32 schreef nixxx het volgende:
compu maakt teveel herrie.. dan toch maar helemaal uit
Nogmaals een fijne nachtrust toegewenst
quote:Op zondag 2 april 2006 22:45 schreef david. het volgende:
"THIS IS THE GIRL!"
quote:Op zondag 2 april 2006 22:52 schreef paarse_paashaas het volgende:
IK VERVEEL ME DE TERING!
Nee, ze hebben tussen bijna alle episodes tegenwoordig meerdere weken zitten.quote:Op zondag 2 april 2006 22:55 schreef david. het volgende:
[..]
Oh, is dat tweede seizoen nu al afgelopen?
Verdomme. Ik prefereer een marathonsessie. Heb ik ook zo gedaan bij seizoen 1.quote:Op zondag 2 april 2006 22:57 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Nee, ze hebben tussen bijna alle episodes tegenwoordig meerdere weken zitten.
ze blijven 't maar rekken.
Nu komen er wel een paar achter elkaar volgens mij....quote:Op zondag 2 april 2006 22:57 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Nee, ze hebben tussen bijna alle episodes tegenwoordig meerdere weken zitten.
ze blijven 't maar rekken.
quote:2.18 - 5 april 06
2.19 - 12 april 06
2.20 - 3 mei 06
2.21 - 10 mei 06
2.22 - 17 mei 06
2.23 - 24 mei 06
That's just plain meanquote:Op zondag 2 april 2006 23:16 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..].
2 afleveringen in de komende maand.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |