Heeft iets te maken met de amerikaanse manier van kijkcijfers meten, en de daaraan gerelateerde prijs van reclames op tv.quote:Op zondag 2 april 2006 23:24 schreef david. het volgende:
Maar waarom is dat zo klote geregeld dan?
same feeling..quote:Op maandag 3 april 2006 06:40 schreef nixxx het volgende:
blegh.. weer vroeg op
quote:Op maandag 3 april 2006 07:12 schreef Polen het volgende:
Vooral succes/sterkte/plezier aan Burdie.
Idem.quote:Op maandag 3 april 2006 07:12 schreef Polen het volgende:
Dankjequote:Op maandag 3 april 2006 07:12 schreef Polen het volgende:
Kun je het laten stoppen met regenen? Alsjeblieft? Je hebt 40 minuten de tijd.quote:
Je liegt!quote:Op maandag 3 april 2006 08:07 schreef david. het volgende:
Het regent hier helemaal niet.
hier ook nietquote:
Nou. Hier anders wél.quote:
Cóól. Dat je dat kan.quote:
tijd om te verhuizenquote:
O. Doei.quote:Op maandag 3 april 2006 08:12 schreef david. het volgende:
Dag.
Come to where the sun is.quote:
Tanden poetsen voor het slapen gaan helpt!quote:
Vies weer, regen, storm, weet ik veel... ik vind het ranzigquote:
* verzekering checkt *quote:Op maandag 3 april 2006 08:50 schreef Dickies het volgende:
Straks weer rijles
Iets van 3 maanden niet meer gereden
* Dickies geen vrouw isquote:
daarom juistquote:
Zou je wel willenquote:Op maandag 3 april 2006 08:57 schreef Ynske het volgende:
[..]
daarom juist
een kerel die nog geen rijbewijs heeft is gevaarlijker op de weg dan een vrouw met rijbewijs
en dat komt vaak weer doordat de vent de touwtjes in hand willen hebben, en zelf willen rijdenquote:Op maandag 3 april 2006 09:11 schreef david. het volgende:
De reden dat vrouwen slecht rijden is dat ze te vaak een vent laten rijden als ze het niet zelf per se moeten.
jah of blijf je nog even langer staan, tot ie langs isquote:Op maandag 3 april 2006 09:14 schreef david. het volgende:
Als ik een man (jongen) als leerling in een L-wagen zie steek ik altijd zo snel mogelijk over.
Ook zonder kids is dat zo. Zo vaak zie je de vent rijden en een vrouw op de bijrijdersstoel.quote:Op maandag 3 april 2006 09:14 schreef Ynske het volgende:
[..]
en dat komt vaak weer doordat de vent de touwtjes in hand willen hebben, en zelf willen rijden
of zich niet bezig willen houden met de jengelende kids achterin de auto
Doe dan tenminste alsof je oversteekt, schrikt hij zich in ieder geval de pleurisquote:Op maandag 3 april 2006 09:14 schreef Ynske het volgende:
[..]
jah of blijf je nog even langer staan, tot ie langs is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |