Zo ziet het er wel naar uit jaquote:Op zondag 2 april 2006 14:54 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Boonen rijdt gewoon makkelijk mee. Als hij wil dan rijdt hij iedereen er zo af.
Ik ook niet. Het is niet eens zo dat QS oppermachtig is, zoals ze dat weleens zijn in PR. Boonen is gewoon een heel stuk sterker dan de rest en dat had niets te maken met het inhouden van Bettini.quote:Op zondag 2 april 2006 14:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zo ziet het er wel naar uit jaHad niet gedacht dat het verschil ZO groot zou zijn
quote:
offdatetjequote:Op zondag 2 april 2006 14:56 schreef Damzkieee het volgende:
Jammer dat Dekker erniet bij zit...
Inderdaad. Zolang mogelijk aanpikken, de rest komt toch niet meer terug. Eerste de beste berg zullen ze er wel meteen af zijn en dan zakken ze een heel eind terug....quote:Op zondag 2 april 2006 14:57 schreef Ericr het volgende:
Aanpikken dan maar voor Schmitz, zijn toch punten als je voorop blijft.
http://www.sportwereld.be/GT/Index.aspx?genericId=118quote:Op zondag 2 april 2006 14:57 schreef I.R.Baboon het volgende:
Welke site heeft een goede live coverage?
En online beelden is zeker helemaal te veel gevraagd?
Ik hoop eigenlijk dat hij wint. Dat zou geweldig zijn zo'n outsider die Vlaanderens Mooiste wint.quote:Op zondag 2 april 2006 14:57 schreef SaintOfKillers het volgende:
Wie heeft er allemaal Julia Cegarra in zijn prono?
Ja idd, zoals hij doortrok op de Koppenberg.. Deed een beetje aan Haile Gebrselassie denken zoals die in zijn beste dagen de 10 km liep: tot 2 ronden voor het eind de rest laten denken dat ze een kans hebben, en dan de gasklep open en gewoon iedereen laten staanquote:Op zondag 2 april 2006 14:56 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Ik ook niet. Het is niet eens zo dat QS oppermachtig is, zoals ze dat weleens zijn in PR. Boonen is gewoon een heel stuk sterker dan de rest en dat had niets te maken met het inhouden van Bettini.
Uiteraard.quote:Op zondag 2 april 2006 15:00 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Petacchi is kansloos.
Ik vind het al heel wat DAT hij meerijdt. Is een echte werk-koers dit. Petacchi en werken... dat hebben we weleens anders gezienquote:Op zondag 2 april 2006 15:00 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Petacchi is kansloos. Toch wel jammer.
Ik vind het ook leuk dat hij meedoet, jammer dat hij net niet meekon. Nu is hij gezien. Zabel en co komen weer terug.quote:Op zondag 2 april 2006 15:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik vind het al heel wat DAT hij meerijdt. Is een echte werk-koers dit. Petacchi en werken... dat hebben we weleens anders gezien
Zou me niet verbazen als hij alsnog afstaptquote:Op zondag 2 april 2006 15:03 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Ik vind het ook leuk dat hij meedoet, jammer dat hij net niet meekon. Nu is hij gezien.
Zou me verbazen iddquote:Op zondag 2 april 2006 15:06 schreef Damzkieee het volgende:
DIt wordt een overwinning van QS, dat kan niet anders toch?
Zou slecht zijn voor ze als het niet zo was. Dat moeten ze kunnen uitspelen.quote:Op zondag 2 april 2006 15:06 schreef Damzkieee het volgende:
Kan niet missen. Ze zijn als ploeg het beste vertegenwoordigd en Boonen is met afstand de sterkste vandaag.quote:Op zondag 2 april 2006 15:06 schreef Damzkieee het volgende:
en Hoste? die was beter dan ooit.....................quote:Op zondag 2 april 2006 15:07 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Waar is die superieure Stijn Devolder?
Heb 'm helemaal niet gezien vandaag.quote:Op zondag 2 april 2006 15:08 schreef rubbereend het volgende:
[..]
en Hoste? die was beter dan ooit.....................
Dacht ik ook.quote:Op zondag 2 april 2006 15:09 schreef SaintOfKillers het volgende:
Zit Hoste niet gewoon mee vooraan?
Inderdaad, of de Spaanse armada in de Pyreneen.quote:Op zondag 2 april 2006 15:10 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Alsof het op de Alpe D'Huez allemaal netjes in de berm staat.
Nee okee, ik zeg ook niet dat de tour perfect isquote:Op zondag 2 april 2006 15:10 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Alsof het op de Alpe D'Huez allemaal netjes in de berm staat.
Dat moet toch ook frustrerend zijn....quote:Op zondag 2 april 2006 15:12 schreef pfaf het volgende:
Auw! So close and yet soooo far away.
Dat was al een tijd terug toch? Die stonden netjes in de berm. Het kwam vooral doordat de renners niet op de weg bleven rijden.quote:Op zondag 2 april 2006 15:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee okee, ik zeg ook niet dat de tour perfect is
maar zoals die twee toeschouwers bijvoorbeeld net niet doodgereden werden, dat mag nooit gebeuren natuurlijk
Toch heb ik het gevoel dat door een vreemde schuiver van Flecha veel renners achter hem benadeeld zijn doordat ze stil kwamen te vallen. Ook al rijd je dan nog zo ver van voren het kan ook overmacht zijn..quote:Op zondag 2 april 2006 15:11 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Als je zo sterk bent als Ivanov, had dan gewoon vooraan gezeten bij de Koppenberg, dan had je misschien Boonen wat kunnen maken. Nu arriveer je leeggereden in de kopgroep, als hij er al bijkomt...
Ja suf. Ivanov gunt niemand watquote:Op zondag 2 april 2006 15:12 schreef Zwansen het volgende:
Dit is het nadeel van die oortjes, de QS'ers horen dat Ivanov eraan komt dus zullen wel ff flink doortrekken,
En probeer dan maar eens met die kutschoentjes te sjouwen over die kasseienquote:Op zondag 2 april 2006 15:13 schreef pfaf het volgende:
[..]
Toch heb ik het gevoel dat door een vreemde schuiver van Flecha veel renners achter hem benadeeld zijn doordat ze stil kwamen te vallen. Ook al rijd je dan nog zo ver van voren het kan ook overmacht zijn..
Dan doe je 't zoals Boonen. Helemaal eerste rijden, dan rijdt er niemand in de weg.quote:Op zondag 2 april 2006 15:13 schreef pfaf het volgende:
Ook al rijd je dan nog zo ver van voren het kan ook overmacht zijn..
De schuiver van Flecha heeft renners benadeeld inderdaad, aan de andere kant zie je wel dat de grote kanshebbers er in principe allemaal bij zijn. Op de Koppenberg moet je voorin zitten, als je als pakweg 25e begint aan die berg dan zijn er 24 voor je die 'n schuiver kunnen maken. Dat risico moet je met goede benen niet nemen.quote:Op zondag 2 april 2006 15:13 schreef pfaf het volgende:
[..]
Toch heb ik het gevoel dat door een vreemde schuiver van Flecha veel renners achter hem benadeeld zijn doordat ze stil kwamen te vallen. Ook al rijd je dan nog zo ver van voren het kan ook overmacht zijn..
Zo sterk wastie dus nietquote:Op zondag 2 april 2006 15:11 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Als je zo sterk bent als Ivanov, had dan gewoon vooraan gezeten bij de Koppenberg, dan had je misschien Boonen wat kunnen maken. Nu arriveer je leeggereden in de kopgroep, als hij er al bijkomt...
ja klopt, was een paar uur geleden. Ze stonden op de scheidingsstreep tussen het fietspad en de rijbaan, en de heren renners waren van mening dat iedereen maar voor ze aan de kant moet gaanquote:Op zondag 2 april 2006 15:13 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Dat was al een tijd terug toch? Die stonden netjes in de berm. Het kwam vooral doordat de renners niet op de weg bleven rijden.
ook die niet, Kroon heeft een redelijke sprint maar er is totaal geen concurentie voor Boonenquote:Op zondag 2 april 2006 15:12 schreef Ambrosius het volgende:
Is er íemand die Boonen heel misschien iets kan maken in een sprint, Ballan lijkt me de enige.
Hoste zit er wel bij.quote:Current race situation
Boonen, Bettini, Pozzato , Baguet (all Quick.Step), Van Petegem (Davitamon), Klier (T-Mobile), Cancellara (CSC), Cegarra (Caisse d'Epargne), Albasini (Liquigas), Hincapie, Hoste (both Discovery), Petito (Tenax), Ballan (Lampre), Flecha (Rabobank)
Er zaten er van dat groepje Zabel - Hushovd net, toch ook een paar ACHTER Flecha op de Koppenberg?quote:Op zondag 2 april 2006 15:15 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
De schuiver van Flecha heeft renners benadeeld inderdaad, aan de andere kant zie je wel dat de grote kanshebbers er in principe allemaal bij zijn. Op de Koppenberg moet je voorin zitten, als je als pakweg 25e begint aan die berg dan zijn er 24 voor je die 'n schuiver kunnen maken. Dat risico moet je met goede benen niet nemen.
Ze staan ergens waar ze moeten staan. De renners moeten gewoon op de weg blijven. Soms zie je ze ook op stoepjes schieten en even vlug weer invoegen in het peleton. Dan neem je als renner gewoon een groot risico en ben je ook een gevaar voor het publiek. Kan 'n organisatie weinig aan doen.quote:Op zondag 2 april 2006 15:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja klopt, was een paar uur geleden. Ze stonden op de scheidingsstreep tussen het fietspad en de rijbaan, en de heren renners waren van mening dat iedereen maar voor ze aan de kant moet gaanHadden daar hekken moeten staan? Nee, dat niet. Maar kijk gewoon een beetje uit je doppen op zo
Dat moet haast wel inderdaad. Al zat Zabel vrij voorin.quote:Op zondag 2 april 2006 15:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Er zaten er van dat groepje Zabel - Hushovd net, toch ook een paar ACHTER Flecha op de Koppenberg?
De Tour vergelijken met de Ronde...quote:Op zondag 2 april 2006 15:09 schreef Dr_Flash het volgende:
lekker, dat gekut met die auto's
je kan toch aan een hoop dingen zien dat de Tour beter georganiseerd is (al is ook dat geen schoolvoorbeeld)
quote:
Nee hoor, Bettini en Pozzato ook wel.quote:Op zondag 2 april 2006 15:12 schreef Ambrosius het volgende:
Is er íemand die Boonen heel misschien iets kan maken in een sprint, Ballan lijkt me de enige.
Als Flecha wint dan klagen ze niet.quote:Op zondag 2 april 2006 15:18 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Rabobank laat het wel afweten zeg.
Hoezo?? Geblesseerd team met veel 2e en 3e keuzes en de kopman zit voorin.quote:Op zondag 2 april 2006 15:18 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Ook wel pech met blessures en zo, maar Dekker en De Groot laten het wel afweten.quote:Op zondag 2 april 2006 15:18 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
nou, wie hadden ze nog over voor de ronde? alleen Flecha en Dekker.quote:Op zondag 2 april 2006 15:18 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
De Groot had ik ook wel voorin verwacht.quote:Op zondag 2 april 2006 15:19 schreef rubbereend het volgende:
[..]
nou, wie hadden ze nog over voor de ronde? alleen Flecha en Dekker.
Ja, Devolder die volgens Flyckje wel even zou gaan winnen, Nuyens die een vrije rol zou krijgen, Eeckhout in de vorm van z'n leven....quote:Op zondag 2 april 2006 15:19 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ook wel pech met blessures en zo, maar Dekker en De Groot laten het wel afweten.
Maar ik vind ook een hoop Belgen tegenvallen -> Nuyens, Gilbert, Devolder, Steegmans, Eeckhout,...
Ja, ik lach me ook dood als de Paus morgen bevalt van een drielingquote:Op zondag 2 april 2006 15:21 schreef Ericr het volgende:
Lach me dood als Thor mee kan blijven gaan en het treintje van Boonen straks verstoord.
Knap als 'ie niet mee doetquote:Op zondag 2 april 2006 15:20 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
De Groot had ik ook wel voorin verwacht.
Dan hoop ik Bettini, Pozzato hoeft van mij niet zo.quote:Op zondag 2 april 2006 15:23 schreef SaintOfKillers het volgende:
Als Quickstep het heel slim wil spelen, dan laten ze Pozzato of Bettini of zo nog aanvallen tegen het einde, waarschijnlijk gaat helemaal niemand die terughalen.
Dat zou best eens kunnen. Ook niemand die puf heeft om ze terug te halen. Op lastige stukken een paar keer goed aanzetten en ze zijn het merendeel van die kopgroep kwijt.quote:Op zondag 2 april 2006 15:23 schreef SaintOfKillers het volgende:
Als Quickstep het heel slim wil spelen, dan laten ze Pozzato of Bettini of zo nog aanvallen tegen het einde, waarschijnlijk gaat helemaal niemand die terughalen.
Zat ik ook al aan te denken maar vergeet niet dat de kans dan heel groot is dan een van hun wint. En dat wil Boonen echt niet.quote:Op zondag 2 april 2006 15:23 schreef SaintOfKillers het volgende:
daarom zullen ze dat niet doen. Alles op Boonen nuquote:Op zondag 2 april 2006 15:23 schreef SaintOfKillers het volgende:
En in P-R ook weer.quote:Op zondag 2 april 2006 15:23 schreef Ericr het volgende:
Hincapie richt zich in ieder geval niet alleen op de Tour, die staat er volgende week ook weer.
dat bedoelt ie toch ook met volgende week?quote:
Dat is volgende week ook.quote:
quote:Op zondag 2 april 2006 15:26 schreef Zwansen het volgende:
Wel lachen als Booen nu lek rijdt. Dan zal de rest echt vol doortrekken en heb je 5 QS erachteraan te vangen.
Geluk dwing je afquote:Op zondag 2 april 2006 15:27 schreef Dr_Flash het volgende:
Toch wel raar hoor, dat zo iemand nooit lek rijdt
Denk ik niet eerlijk gezegd. Eerder LBL of AGR.quote:Op zondag 2 april 2006 15:29 schreef Damzkieee het volgende:
Ik denk dat Kroon P-R kan winnen dit jaar
quote:Op zondag 2 april 2006 15:29 schreef Damzkieee het volgende:
Ik denk dat Kroon P-R kan winnen dit jaar
Was hij niet al eens 2e?quote:
Hincapie wint daar niet, hier ook niet. Zit er telkens wel bij, maar stuit telkens op 'n ander team wat veel sterker is. Al zou hij het één tegen één ook wel afleggen tegen 'n Tom Boonen.quote:Op zondag 2 april 2006 15:29 schreef Ericr het volgende:
Wordt tijd dat Hincapie zijn P-R overwinining pakt, maar ja volgende week zal ook weer een QS-festijn worden denk ik.
Ik denk dat je Hoffman verwardquote:Op zondag 2 april 2006 15:30 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Was hij niet al eens 2e?
Shit ben in de war geloof ik
Nee, dat was Hoffmanquote:Op zondag 2 april 2006 15:30 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Was hij niet al eens 2e?
Shit ben in de war geloof ik
De nieuwe Sciandri.quote:Op zondag 2 april 2006 15:30 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Hincapie wint daar niet, hier ook niet. Zit er telkens wel bij, maar stuit telkens op 'n ander team wat veel sterker is. Al zou hij het één tegen één ook wel afleggen tegen 'n Tom Boonen.
Omg ik geloof dat ik me maar eens een tijdje stil moest houdenquote:
Wat moet je proberen? Als je gaat, en Boonen haalt je bij, ben je verloren...quote:Op zondag 2 april 2006 15:32 schreef -skippybal- het volgende:
Op de Berendries gaan ze toch wel iets proberen om QS uit te dunnen![]()
Heeft weinig zin. Je zet aan, rijdt weg, Boonen haalt je terug en dan ben je direct daarna gelost en kun je het verder shaken....quote:Op zondag 2 april 2006 15:32 schreef -skippybal- het volgende:
Op de Berendries gaan ze toch wel iets proberen om QS uit te dunnen![]()
hij had de AGR afgelopen jaar al moeten winnenquote:Op zondag 2 april 2006 15:29 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Denk ik niet eerlijk gezegd. Eerder LBL of AGR.
Zit zeker in de auto van zijn ploegleider.quote:Op zondag 2 april 2006 15:34 schreef -skippybal- het volgende:
Een ticker meldt dat VDB in z'n eentje op 1.5 minuut zit en steeds verder dicht komt![]()
Whahaquote:Op zondag 2 april 2006 15:34 schreef Ericr het volgende:
[..]
Zit zeker in de auto van zijn ploegleider.
leg ff al die erenlijsten naast elkaar van de renners van QSquote:Op zondag 2 april 2006 15:33 schreef Zwansen het volgende:
Wat een team.
Winnaar Milaan-San Remo, Wereldkampioen, Olympisch kamioen en Belgisch kampioen...
Volgens mij was ie toen niet helemaal in vorm.quote:Op zondag 2 april 2006 15:34 schreef rubbereend het volgende:
[..]
hij had de AGR afgelopen jaar al moeten winnen
Of hij moest in dienst rijden van een kopman met een gebrek aan koersinzicht.quote:Op zondag 2 april 2006 15:35 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Volgens mij was ie toen niet helemaal in vorm.
Waar is die eik?quote:Op zondag 2 april 2006 15:36 schreef Ericr het volgende:
JohnDDD zou gelijk weten waarom QS zo hard rijdt.
quote:Op zondag 2 april 2006 15:36 schreef Ericr het volgende:
JohnDDD zou gelijk weten waarom QS zo hard rijdt.
quote:
quote:Op zondag 2 april 2006 15:27 schreef rubbereend het volgende:
dat bedoelt ie toch ook met volgende week?
Ik bedoelde eigenlijk dat-ie eerst nog Gent-Wevelgem rijdt en daarna P-R.quote:
Hebben ze nu een Belg? Want die Belgische dokteurs zijn toch ook niet verkeerd meestal.quote:Op zondag 2 april 2006 15:37 schreef SaintOfKillers het volgende:
Hoe sterk zou QS niet zijn als ze nog eens een Italiaanse dokter namen ook?
hij reed met een groepje van 4 voorop waarin hij de snelste was........... gaat de rabobank de boel dichtrijden om Boogerd 2e te kunnen laten wordenquote:Op zondag 2 april 2006 15:35 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Volgens mij was ie toen niet helemaal in vorm.
quote:Op zondag 2 april 2006 15:37 schreef Arcee het volgende:
Ik bedoelde eigenlijk dat-ie eerst nog Gent-Wevelgem rijdt en daarna P-R.
ohja, ik dacht dat we het over Bettini hadden!quote:Op zondag 2 april 2006 15:37 schreef rubbereend het volgende:
[..]
hij reed met een groepje van 4 voorop waarin hij de snelste was........... gaat de rabobank de boel dichtrijden om Boogerd 2e te kunnen laten worden![]()
Precies. Kroon heeft groot gelijk dat hij weg is gegaan bij Rabo. Had hij eerder moeten doen. Het is frustrerend dat je nooit je eigen kans mag gaan, omdat je altijd moet rijden voor iemand die door een chronisch gebrek aan inzicht toch nooit wat wint.quote:Op zondag 2 april 2006 15:37 schreef rubbereend het volgende:
[..]
hij reed met een groepje van 4 voorop waarin hij de snelste was........... gaat de rabobank de boel dichtrijden om Boogerd 2e te kunnen laten worden![]()
Ja maar G-W wordt toch gewonnen door Pozzato??quote:Op zondag 2 april 2006 15:37 schreef Arcee het volgende:
[..]
[..]
[..]
ik had iig over Kroonquote:Op zondag 2 april 2006 15:38 schreef Zwansen het volgende:
[..]
ohja, ik dacht dat we het over Bettini hadden!
baguet is ook wel de minste van die QSluiquote:Op zondag 2 april 2006 15:33 schreef Damzkieee het volgende:
Baguet aan het elastiek
Nee, zo was het precies.quote:
Daar heb je best lang over na moeten denkenquote:Op zondag 2 april 2006 15:37 schreef Arcee het volgende:
Ik vind dat ook zo'n kneus.quote:Op zondag 2 april 2006 15:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
baguet is ook wel de minste van die QSlui
quote:Op zondag 2 april 2006 15:41 schreef Ericr het volgende:
[..]
Krijg altijd de associatie met een stokbrood op een fiets.
Volgens mij was hij dat ja.quote:Op zondag 2 april 2006 15:42 schreef Ericr het volgende:
Dekker zei toch vorig jaar dat ze de komende 10 jaar voor de tweede plek zouden strijden zolang Boonen meedoet?
quote:Op zondag 2 april 2006 15:41 schreef Ericr het volgende:
[..]
ja daar denk ik ook vaak aanquote:Op zondag 2 april 2006 15:41 schreef Ericr het volgende:
[..]
Marti ten Cate is los.quote:Op zondag 2 april 2006 15:44 schreef Messenga het volgende:
Ik kom net kijken.. Hoever zijn we en wie lopen er voor op?
Ik was met wat anders bezig.quote:Op zondag 2 april 2006 15:40 schreef Bruce117 het volgende:
Daar heb je best lang over na moeten denken
dat denk ik ook, Boonen moet gewoon winnenquote:Op zondag 2 april 2006 15:43 schreef Zwansen het volgende:
Bettini gaat fungeren als demarrage-lamlegger...
Bettini waarschijnlijk ook.quote:Op zondag 2 april 2006 15:45 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Boonen klopt Zabel wel in de sprint. Ook Pozzato is wel sneller dan Zabel.
Alleen zal Zabel wel moeten lossen op De Muur/Bosberg.quote:Op zondag 2 april 2006 15:45 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Ik heb Dione ook weleens horen roepen "en als afsluiting hebben we nog het wielrennen: Parijs tegen Nice"quote:Op zondag 2 april 2006 15:44 schreef Ericr het volgende:
Vlegga! Mart in de bocht.
Dat dnek ik ook wel. Maar onderschat Zabel niet. Als Boonen zich 2 keer vertrapt kan Zabvel wel winnen.quote:Op zondag 2 april 2006 15:45 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Het zou echt wat voor Zabel zijn om 4e te worden in de sprint achter Boonen, Pozzato en Bettini.quote:
Na 260 km. over Vlaamse heuvels lijkt de kans dat die Boonen zou kloppen erg klein. Niet onbestaande weliswaar, maar toch bijzonder klein.quote:Op zondag 2 april 2006 15:45 schreef Ericr het volgende:
Thor de Noor niet vergeten.
jij held !!!. meer dan de helft van het peleton moest afstappen door een slipper voorin op de koppenberg. en wat moet je dan doen? met andere naar je ploegmaats rijden? denk toch eens naquote:Op zondag 2 april 2006 15:21 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Ja, Devolder die volgens Flyckje wel even zou gaan winnen, Nuyens die een vrije rol zou krijgen, Eeckhout in de vorm van z'n leven....
Komen toch nog tekort voor dit werk.
Bij Zabel is het beste er wel af. Zal me verbazen als die in dezelfde tijd als Boonen aankomt bij de finish.quote:Op zondag 2 april 2006 15:46 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Dat dnek ik ook wel. Maar onderschat Zabel niet. Als Boonen zich 2 keer vertrapt kan Zabvel wel winnen.
Fietst nu aan kop.quote:Op zondag 2 april 2006 15:08 schreef rubbereend het volgende:
en Hoste? die was beter dan ooit.....................
Hoste is zo'n sukkeltje die best met Boonen naar de streep wil rijden. 2e is immers beter dan 13e worden en echt wat geprobeerd te hebben.quote:Op zondag 2 april 2006 15:48 schreef Zwansen het volgende:
Nu moet Hoste niet overnemen eik. Maar toch ook wel.
quote:Op zondag 2 april 2006 15:48 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Hoste is zo'n sukkeltje die best met Boonen naar de streep wil rijden. 2e is immers beter dan 13e worden en echt wat geprobeerd te hebben.
Precies. Als Boonen mee is dan kun je beter gewoon in het wiel gaan hangen in plaats van mee te gaan rijden. Je bent toch kansloos als je met 'm naar de streep gaat rijden.quote:Op zondag 2 april 2006 15:49 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Dat vind nou zo vreselijk.
Ik wil pvd renners met winnaarsmentaliteit en lef.
Hoste demarreerde, niet Boonen.quote:Op zondag 2 april 2006 15:50 schreef Dr_Flash het volgende:
Boonen rammelt gewoon een paar keer lekker aan de boom, kijken wie er af wappert
Domste wat er is om voor Boonen kopwerk te gaan lopen doen..quote:Op zondag 2 april 2006 15:50 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Precies. Als Boonen mee is dan kun je beter gewoon in het wiel gaan hangen in plaats van mee te gaan rijden. Je bent toch kansloos als je met 'm naar de streep gaat rijden.
Dat doet Hoste nu wel.quote:Op zondag 2 april 2006 15:51 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Domste wat er is om voor Boonen kopwerk te gaan lopen doen..
Je kan altijd nog beter samenwerken, dan dat achterlijke gedoe van de ploegen van Raas en Postquote:Op zondag 2 april 2006 15:52 schreef Damzkieee het volgende:
Achterlijke Leif. Het is gewoon 1 grote Belgische afspraak
1 op 1 tegen boonen wordt die naar de stront gereden, ja.quote:Op zondag 2 april 2006 15:51 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Wat een kneus die Hoste.
Hoste doet dit gewoon voor de publiciteitquote:Op zondag 2 april 2006 15:53 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Heeft Hoste geen ploegleider die hem even uitlegt hoe het werkt?
Lijkt erop. Hoste is blij met de 2e plaats, Boonen wint makkelijk. Dan doe je niet mee om te winnen. Om over de rest van de kopgroep nog maar niet te spreken. Wat een kneuzen zeg.quote:Op zondag 2 april 2006 15:54 schreef Damzkieee het volgende:
Echt ongelooflijk, die Hoste is er volgens mij trots op zijn landgenoot Boonen naar de finish te brengen, dit is toch geen strijd meer?
Of Cornelius Horan is naar Belgie afgereist.quote:Op zondag 2 april 2006 15:54 schreef Bruce117 het volgende:
Alleen een lekker band van Boonen kan de wedstrijd nog spannend maken.
Dan wordt het toch echt tijd om naar een psychiater te gaan. Misschien dat hij samen met VDB kan gaan.quote:Op zondag 2 april 2006 15:54 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik veronderstel dat Hoste er op hoopt dat hij Boonen nog los krijgt op de Muur of zo.
Als Boonen met een lekke band rijdt wint ie nog :Squote:Op zondag 2 april 2006 15:55 schreef Postlezer het volgende:
Hoste kan Boonen kloppen hoor.
Die is nu aan het zuipen in een stamineeke.quote:Op zondag 2 april 2006 15:55 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Of Cornelius Horan is naar Belgie afgereist.
Ja, en de Paus kan morgen van een drieling bevallenquote:Op zondag 2 april 2006 15:55 schreef Postlezer het volgende:
Hoste kan Boonen kloppen hoor.
Vorig jaar kwam ie ook een heel end volgens mij?quote:Op zondag 2 april 2006 15:55 schreef Zwansen het volgende:
Maar het is nog lang, Boonen kan dit niet 27 km in zijn eentje volhouden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |