De Groot had ik ook wel voorin verwacht.quote:Op zondag 2 april 2006 15:19 schreef rubbereend het volgende:
[..]
nou, wie hadden ze nog over voor de ronde? alleen Flecha en Dekker.
Ja, Devolder die volgens Flyckje wel even zou gaan winnen, Nuyens die een vrije rol zou krijgen, Eeckhout in de vorm van z'n leven....quote:Op zondag 2 april 2006 15:19 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ook wel pech met blessures en zo, maar Dekker en De Groot laten het wel afweten.
Maar ik vind ook een hoop Belgen tegenvallen -> Nuyens, Gilbert, Devolder, Steegmans, Eeckhout,...
Ja, ik lach me ook dood als de Paus morgen bevalt van een drielingquote:Op zondag 2 april 2006 15:21 schreef Ericr het volgende:
Lach me dood als Thor mee kan blijven gaan en het treintje van Boonen straks verstoord.
Knap als 'ie niet mee doetquote:Op zondag 2 april 2006 15:20 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
De Groot had ik ook wel voorin verwacht.
Dan hoop ik Bettini, Pozzato hoeft van mij niet zo.quote:Op zondag 2 april 2006 15:23 schreef SaintOfKillers het volgende:
Als Quickstep het heel slim wil spelen, dan laten ze Pozzato of Bettini of zo nog aanvallen tegen het einde, waarschijnlijk gaat helemaal niemand die terughalen.
Dat zou best eens kunnen. Ook niemand die puf heeft om ze terug te halen. Op lastige stukken een paar keer goed aanzetten en ze zijn het merendeel van die kopgroep kwijt.quote:Op zondag 2 april 2006 15:23 schreef SaintOfKillers het volgende:
Als Quickstep het heel slim wil spelen, dan laten ze Pozzato of Bettini of zo nog aanvallen tegen het einde, waarschijnlijk gaat helemaal niemand die terughalen.
Zat ik ook al aan te denken maar vergeet niet dat de kans dan heel groot is dan een van hun wint. En dat wil Boonen echt niet.quote:Op zondag 2 april 2006 15:23 schreef SaintOfKillers het volgende:
daarom zullen ze dat niet doen. Alles op Boonen nuquote:Op zondag 2 april 2006 15:23 schreef SaintOfKillers het volgende:
En in P-R ook weer.quote:Op zondag 2 april 2006 15:23 schreef Ericr het volgende:
Hincapie richt zich in ieder geval niet alleen op de Tour, die staat er volgende week ook weer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |