dat bedoelt ie toch ook met volgende week?quote:
Dat is volgende week ook.quote:
quote:Op zondag 2 april 2006 15:26 schreef Zwansen het volgende:
Wel lachen als Booen nu lek rijdt. Dan zal de rest echt vol doortrekken en heb je 5 QS erachteraan te vangen.
Geluk dwing je afquote:Op zondag 2 april 2006 15:27 schreef Dr_Flash het volgende:
Toch wel raar hoor, dat zo iemand nooit lek rijdt
Denk ik niet eerlijk gezegd. Eerder LBL of AGR.quote:Op zondag 2 april 2006 15:29 schreef Damzkieee het volgende:
Ik denk dat Kroon P-R kan winnen dit jaar
quote:Op zondag 2 april 2006 15:29 schreef Damzkieee het volgende:
Ik denk dat Kroon P-R kan winnen dit jaar
Was hij niet al eens 2e?quote:
Hincapie wint daar niet, hier ook niet. Zit er telkens wel bij, maar stuit telkens op 'n ander team wat veel sterker is. Al zou hij het één tegen één ook wel afleggen tegen 'n Tom Boonen.quote:Op zondag 2 april 2006 15:29 schreef Ericr het volgende:
Wordt tijd dat Hincapie zijn P-R overwinining pakt, maar ja volgende week zal ook weer een QS-festijn worden denk ik.
Ik denk dat je Hoffman verwardquote:Op zondag 2 april 2006 15:30 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Was hij niet al eens 2e?
Shit ben in de war geloof ik
Nee, dat was Hoffmanquote:Op zondag 2 april 2006 15:30 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Was hij niet al eens 2e?
Shit ben in de war geloof ik
De nieuwe Sciandri.quote:Op zondag 2 april 2006 15:30 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Hincapie wint daar niet, hier ook niet. Zit er telkens wel bij, maar stuit telkens op 'n ander team wat veel sterker is. Al zou hij het één tegen één ook wel afleggen tegen 'n Tom Boonen.
Omg ik geloof dat ik me maar eens een tijdje stil moest houdenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |