Marti ten Cate is los.quote:Op zondag 2 april 2006 15:44 schreef Messenga het volgende:
Ik kom net kijken.. Hoever zijn we en wie lopen er voor op?
Ik was met wat anders bezig.quote:Op zondag 2 april 2006 15:40 schreef Bruce117 het volgende:
Daar heb je best lang over na moeten denken
dat denk ik ook, Boonen moet gewoon winnenquote:Op zondag 2 april 2006 15:43 schreef Zwansen het volgende:
Bettini gaat fungeren als demarrage-lamlegger...
Bettini waarschijnlijk ook.quote:Op zondag 2 april 2006 15:45 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Boonen klopt Zabel wel in de sprint. Ook Pozzato is wel sneller dan Zabel.
Alleen zal Zabel wel moeten lossen op De Muur/Bosberg.quote:Op zondag 2 april 2006 15:45 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Ik heb Dione ook weleens horen roepen "en als afsluiting hebben we nog het wielrennen: Parijs tegen Nice"quote:Op zondag 2 april 2006 15:44 schreef Ericr het volgende:
Vlegga! Mart in de bocht.
Dat dnek ik ook wel. Maar onderschat Zabel niet. Als Boonen zich 2 keer vertrapt kan Zabvel wel winnen.quote:Op zondag 2 april 2006 15:45 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Het zou echt wat voor Zabel zijn om 4e te worden in de sprint achter Boonen, Pozzato en Bettini.quote:
Na 260 km. over Vlaamse heuvels lijkt de kans dat die Boonen zou kloppen erg klein. Niet onbestaande weliswaar, maar toch bijzonder klein.quote:Op zondag 2 april 2006 15:45 schreef Ericr het volgende:
Thor de Noor niet vergeten.
jij held !!!. meer dan de helft van het peleton moest afstappen door een slipper voorin op de koppenberg. en wat moet je dan doen? met andere naar je ploegmaats rijden? denk toch eens naquote:Op zondag 2 april 2006 15:21 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Ja, Devolder die volgens Flyckje wel even zou gaan winnen, Nuyens die een vrije rol zou krijgen, Eeckhout in de vorm van z'n leven....
Komen toch nog tekort voor dit werk.
Bij Zabel is het beste er wel af. Zal me verbazen als die in dezelfde tijd als Boonen aankomt bij de finish.quote:Op zondag 2 april 2006 15:46 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Dat dnek ik ook wel. Maar onderschat Zabel niet. Als Boonen zich 2 keer vertrapt kan Zabvel wel winnen.
Fietst nu aan kop.quote:Op zondag 2 april 2006 15:08 schreef rubbereend het volgende:
en Hoste? die was beter dan ooit.....................
Hoste is zo'n sukkeltje die best met Boonen naar de streep wil rijden. 2e is immers beter dan 13e worden en echt wat geprobeerd te hebben.quote:Op zondag 2 april 2006 15:48 schreef Zwansen het volgende:
Nu moet Hoste niet overnemen eik. Maar toch ook wel.
quote:Op zondag 2 april 2006 15:48 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Hoste is zo'n sukkeltje die best met Boonen naar de streep wil rijden. 2e is immers beter dan 13e worden en echt wat geprobeerd te hebben.
Precies. Als Boonen mee is dan kun je beter gewoon in het wiel gaan hangen in plaats van mee te gaan rijden. Je bent toch kansloos als je met 'm naar de streep gaat rijden.quote:Op zondag 2 april 2006 15:49 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Dat vind nou zo vreselijk.
Ik wil pvd renners met winnaarsmentaliteit en lef.
Hoste demarreerde, niet Boonen.quote:Op zondag 2 april 2006 15:50 schreef Dr_Flash het volgende:
Boonen rammelt gewoon een paar keer lekker aan de boom, kijken wie er af wappert
Domste wat er is om voor Boonen kopwerk te gaan lopen doen..quote:Op zondag 2 april 2006 15:50 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Precies. Als Boonen mee is dan kun je beter gewoon in het wiel gaan hangen in plaats van mee te gaan rijden. Je bent toch kansloos als je met 'm naar de streep gaat rijden.
Dat doet Hoste nu wel.quote:Op zondag 2 april 2006 15:51 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Domste wat er is om voor Boonen kopwerk te gaan lopen doen..
Je kan altijd nog beter samenwerken, dan dat achterlijke gedoe van de ploegen van Raas en Postquote:Op zondag 2 april 2006 15:52 schreef Damzkieee het volgende:
Achterlijke Leif. Het is gewoon 1 grote Belgische afspraak
1 op 1 tegen boonen wordt die naar de stront gereden, ja.quote:Op zondag 2 april 2006 15:51 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Wat een kneus die Hoste.
Hoste doet dit gewoon voor de publiciteitquote:Op zondag 2 april 2006 15:53 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Heeft Hoste geen ploegleider die hem even uitlegt hoe het werkt?
Lijkt erop. Hoste is blij met de 2e plaats, Boonen wint makkelijk. Dan doe je niet mee om te winnen. Om over de rest van de kopgroep nog maar niet te spreken. Wat een kneuzen zeg.quote:Op zondag 2 april 2006 15:54 schreef Damzkieee het volgende:
Echt ongelooflijk, die Hoste is er volgens mij trots op zijn landgenoot Boonen naar de finish te brengen, dit is toch geen strijd meer?
Of Cornelius Horan is naar Belgie afgereist.quote:Op zondag 2 april 2006 15:54 schreef Bruce117 het volgende:
Alleen een lekker band van Boonen kan de wedstrijd nog spannend maken.
Dan wordt het toch echt tijd om naar een psychiater te gaan. Misschien dat hij samen met VDB kan gaan.quote:Op zondag 2 april 2006 15:54 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik veronderstel dat Hoste er op hoopt dat hij Boonen nog los krijgt op de Muur of zo.
Als Boonen met een lekke band rijdt wint ie nog :Squote:Op zondag 2 april 2006 15:55 schreef Postlezer het volgende:
Hoste kan Boonen kloppen hoor.
Die is nu aan het zuipen in een stamineeke.quote:Op zondag 2 april 2006 15:55 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Of Cornelius Horan is naar Belgie afgereist.
Ja, en de Paus kan morgen van een drieling bevallenquote:Op zondag 2 april 2006 15:55 schreef Postlezer het volgende:
Hoste kan Boonen kloppen hoor.
Vorig jaar kwam ie ook een heel end volgens mij?quote:Op zondag 2 april 2006 15:55 schreef Zwansen het volgende:
Maar het is nog lang, Boonen kan dit niet 27 km in zijn eentje volhouden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |