Marti ten Cate is los.quote:Op zondag 2 april 2006 15:44 schreef Messenga het volgende:
Ik kom net kijken.. Hoever zijn we en wie lopen er voor op?
Ik was met wat anders bezig.quote:Op zondag 2 april 2006 15:40 schreef Bruce117 het volgende:
Daar heb je best lang over na moeten denken
dat denk ik ook, Boonen moet gewoon winnenquote:Op zondag 2 april 2006 15:43 schreef Zwansen het volgende:
Bettini gaat fungeren als demarrage-lamlegger...
Bettini waarschijnlijk ook.quote:Op zondag 2 april 2006 15:45 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Boonen klopt Zabel wel in de sprint. Ook Pozzato is wel sneller dan Zabel.
Alleen zal Zabel wel moeten lossen op De Muur/Bosberg.quote:Op zondag 2 april 2006 15:45 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Ik heb Dione ook weleens horen roepen "en als afsluiting hebben we nog het wielrennen: Parijs tegen Nice"quote:Op zondag 2 april 2006 15:44 schreef Ericr het volgende:
Vlegga! Mart in de bocht.
Dat dnek ik ook wel. Maar onderschat Zabel niet. Als Boonen zich 2 keer vertrapt kan Zabvel wel winnen.quote:Op zondag 2 april 2006 15:45 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Het zou echt wat voor Zabel zijn om 4e te worden in de sprint achter Boonen, Pozzato en Bettini.quote:
Na 260 km. over Vlaamse heuvels lijkt de kans dat die Boonen zou kloppen erg klein. Niet onbestaande weliswaar, maar toch bijzonder klein.quote:Op zondag 2 april 2006 15:45 schreef Ericr het volgende:
Thor de Noor niet vergeten.
jij held !!!. meer dan de helft van het peleton moest afstappen door een slipper voorin op de koppenberg. en wat moet je dan doen? met andere naar je ploegmaats rijden? denk toch eens naquote:Op zondag 2 april 2006 15:21 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Ja, Devolder die volgens Flyckje wel even zou gaan winnen, Nuyens die een vrije rol zou krijgen, Eeckhout in de vorm van z'n leven....
Komen toch nog tekort voor dit werk.
Bij Zabel is het beste er wel af. Zal me verbazen als die in dezelfde tijd als Boonen aankomt bij de finish.quote:Op zondag 2 april 2006 15:46 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Dat dnek ik ook wel. Maar onderschat Zabel niet. Als Boonen zich 2 keer vertrapt kan Zabvel wel winnen.
Fietst nu aan kop.quote:Op zondag 2 april 2006 15:08 schreef rubbereend het volgende:
en Hoste? die was beter dan ooit.....................
Hoste is zo'n sukkeltje die best met Boonen naar de streep wil rijden. 2e is immers beter dan 13e worden en echt wat geprobeerd te hebben.quote:Op zondag 2 april 2006 15:48 schreef Zwansen het volgende:
Nu moet Hoste niet overnemen eik. Maar toch ook wel.
quote:Op zondag 2 april 2006 15:48 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Hoste is zo'n sukkeltje die best met Boonen naar de streep wil rijden. 2e is immers beter dan 13e worden en echt wat geprobeerd te hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |