Uiteraard.quote:Op zondag 2 april 2006 15:00 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Petacchi is kansloos.
Ik vind het al heel wat DAT hij meerijdt. Is een echte werk-koers dit. Petacchi en werken... dat hebben we weleens anders gezienquote:Op zondag 2 april 2006 15:00 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Petacchi is kansloos. Toch wel jammer.
Ik vind het ook leuk dat hij meedoet, jammer dat hij net niet meekon. Nu is hij gezien. Zabel en co komen weer terug.quote:Op zondag 2 april 2006 15:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik vind het al heel wat DAT hij meerijdt. Is een echte werk-koers dit. Petacchi en werken... dat hebben we weleens anders gezien
Zou me niet verbazen als hij alsnog afstaptquote:Op zondag 2 april 2006 15:03 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Ik vind het ook leuk dat hij meedoet, jammer dat hij net niet meekon. Nu is hij gezien.
Zou me verbazen iddquote:Op zondag 2 april 2006 15:06 schreef Damzkieee het volgende:
DIt wordt een overwinning van QS, dat kan niet anders toch?
Zou slecht zijn voor ze als het niet zo was. Dat moeten ze kunnen uitspelen.quote:Op zondag 2 april 2006 15:06 schreef Damzkieee het volgende:
Kan niet missen. Ze zijn als ploeg het beste vertegenwoordigd en Boonen is met afstand de sterkste vandaag.quote:Op zondag 2 april 2006 15:06 schreef Damzkieee het volgende:
en Hoste? die was beter dan ooit.....................quote:Op zondag 2 april 2006 15:07 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Waar is die superieure Stijn Devolder?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |