Zo ziet het er wel naar uit jaquote:Op zondag 2 april 2006 14:54 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Boonen rijdt gewoon makkelijk mee. Als hij wil dan rijdt hij iedereen er zo af.
Ik ook niet. Het is niet eens zo dat QS oppermachtig is, zoals ze dat weleens zijn in PR. Boonen is gewoon een heel stuk sterker dan de rest en dat had niets te maken met het inhouden van Bettini.quote:Op zondag 2 april 2006 14:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zo ziet het er wel naar uit jaHad niet gedacht dat het verschil ZO groot zou zijn
quote:
offdatetjequote:Op zondag 2 april 2006 14:56 schreef Damzkieee het volgende:
Jammer dat Dekker erniet bij zit...
Inderdaad. Zolang mogelijk aanpikken, de rest komt toch niet meer terug. Eerste de beste berg zullen ze er wel meteen af zijn en dan zakken ze een heel eind terug....quote:Op zondag 2 april 2006 14:57 schreef Ericr het volgende:
Aanpikken dan maar voor Schmitz, zijn toch punten als je voorop blijft.
http://www.sportwereld.be/GT/Index.aspx?genericId=118quote:Op zondag 2 april 2006 14:57 schreef I.R.Baboon het volgende:
Welke site heeft een goede live coverage?
En online beelden is zeker helemaal te veel gevraagd?
Ik hoop eigenlijk dat hij wint. Dat zou geweldig zijn zo'n outsider die Vlaanderens Mooiste wint.quote:Op zondag 2 april 2006 14:57 schreef SaintOfKillers het volgende:
Wie heeft er allemaal Julia Cegarra in zijn prono?
Ja idd, zoals hij doortrok op de Koppenberg.. Deed een beetje aan Haile Gebrselassie denken zoals die in zijn beste dagen de 10 km liep: tot 2 ronden voor het eind de rest laten denken dat ze een kans hebben, en dan de gasklep open en gewoon iedereen laten staanquote:Op zondag 2 april 2006 14:56 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Ik ook niet. Het is niet eens zo dat QS oppermachtig is, zoals ze dat weleens zijn in PR. Boonen is gewoon een heel stuk sterker dan de rest en dat had niets te maken met het inhouden van Bettini.
Uiteraard.quote:Op zondag 2 april 2006 15:00 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Petacchi is kansloos.
Ik vind het al heel wat DAT hij meerijdt. Is een echte werk-koers dit. Petacchi en werken... dat hebben we weleens anders gezienquote:Op zondag 2 april 2006 15:00 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Petacchi is kansloos. Toch wel jammer.
Ik vind het ook leuk dat hij meedoet, jammer dat hij net niet meekon. Nu is hij gezien. Zabel en co komen weer terug.quote:Op zondag 2 april 2006 15:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik vind het al heel wat DAT hij meerijdt. Is een echte werk-koers dit. Petacchi en werken... dat hebben we weleens anders gezien
Zou me niet verbazen als hij alsnog afstaptquote:Op zondag 2 april 2006 15:03 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Ik vind het ook leuk dat hij meedoet, jammer dat hij net niet meekon. Nu is hij gezien.
Zou me verbazen iddquote:Op zondag 2 april 2006 15:06 schreef Damzkieee het volgende:
DIt wordt een overwinning van QS, dat kan niet anders toch?
Zou slecht zijn voor ze als het niet zo was. Dat moeten ze kunnen uitspelen.quote:Op zondag 2 april 2006 15:06 schreef Damzkieee het volgende:
Kan niet missen. Ze zijn als ploeg het beste vertegenwoordigd en Boonen is met afstand de sterkste vandaag.quote:Op zondag 2 april 2006 15:06 schreef Damzkieee het volgende:
en Hoste? die was beter dan ooit.....................quote:Op zondag 2 april 2006 15:07 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Waar is die superieure Stijn Devolder?
Heb 'm helemaal niet gezien vandaag.quote:Op zondag 2 april 2006 15:08 schreef rubbereend het volgende:
[..]
en Hoste? die was beter dan ooit.....................
Dacht ik ook.quote:Op zondag 2 april 2006 15:09 schreef SaintOfKillers het volgende:
Zit Hoste niet gewoon mee vooraan?
Inderdaad, of de Spaanse armada in de Pyreneen.quote:Op zondag 2 april 2006 15:10 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Alsof het op de Alpe D'Huez allemaal netjes in de berm staat.
Nee okee, ik zeg ook niet dat de tour perfect isquote:Op zondag 2 april 2006 15:10 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Alsof het op de Alpe D'Huez allemaal netjes in de berm staat.
Dat moet toch ook frustrerend zijn....quote:Op zondag 2 april 2006 15:12 schreef pfaf het volgende:
Auw! So close and yet soooo far away.
Dat was al een tijd terug toch? Die stonden netjes in de berm. Het kwam vooral doordat de renners niet op de weg bleven rijden.quote:Op zondag 2 april 2006 15:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee okee, ik zeg ook niet dat de tour perfect is
maar zoals die twee toeschouwers bijvoorbeeld net niet doodgereden werden, dat mag nooit gebeuren natuurlijk
Toch heb ik het gevoel dat door een vreemde schuiver van Flecha veel renners achter hem benadeeld zijn doordat ze stil kwamen te vallen. Ook al rijd je dan nog zo ver van voren het kan ook overmacht zijn..quote:Op zondag 2 april 2006 15:11 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Als je zo sterk bent als Ivanov, had dan gewoon vooraan gezeten bij de Koppenberg, dan had je misschien Boonen wat kunnen maken. Nu arriveer je leeggereden in de kopgroep, als hij er al bijkomt...
Ja suf. Ivanov gunt niemand watquote:Op zondag 2 april 2006 15:12 schreef Zwansen het volgende:
Dit is het nadeel van die oortjes, de QS'ers horen dat Ivanov eraan komt dus zullen wel ff flink doortrekken,
En probeer dan maar eens met die kutschoentjes te sjouwen over die kasseienquote:Op zondag 2 april 2006 15:13 schreef pfaf het volgende:
[..]
Toch heb ik het gevoel dat door een vreemde schuiver van Flecha veel renners achter hem benadeeld zijn doordat ze stil kwamen te vallen. Ook al rijd je dan nog zo ver van voren het kan ook overmacht zijn..
Dan doe je 't zoals Boonen. Helemaal eerste rijden, dan rijdt er niemand in de weg.quote:Op zondag 2 april 2006 15:13 schreef pfaf het volgende:
Ook al rijd je dan nog zo ver van voren het kan ook overmacht zijn..
De schuiver van Flecha heeft renners benadeeld inderdaad, aan de andere kant zie je wel dat de grote kanshebbers er in principe allemaal bij zijn. Op de Koppenberg moet je voorin zitten, als je als pakweg 25e begint aan die berg dan zijn er 24 voor je die 'n schuiver kunnen maken. Dat risico moet je met goede benen niet nemen.quote:Op zondag 2 april 2006 15:13 schreef pfaf het volgende:
[..]
Toch heb ik het gevoel dat door een vreemde schuiver van Flecha veel renners achter hem benadeeld zijn doordat ze stil kwamen te vallen. Ook al rijd je dan nog zo ver van voren het kan ook overmacht zijn..
Zo sterk wastie dus nietquote:Op zondag 2 april 2006 15:11 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Als je zo sterk bent als Ivanov, had dan gewoon vooraan gezeten bij de Koppenberg, dan had je misschien Boonen wat kunnen maken. Nu arriveer je leeggereden in de kopgroep, als hij er al bijkomt...
ja klopt, was een paar uur geleden. Ze stonden op de scheidingsstreep tussen het fietspad en de rijbaan, en de heren renners waren van mening dat iedereen maar voor ze aan de kant moet gaanquote:Op zondag 2 april 2006 15:13 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Dat was al een tijd terug toch? Die stonden netjes in de berm. Het kwam vooral doordat de renners niet op de weg bleven rijden.
ook die niet, Kroon heeft een redelijke sprint maar er is totaal geen concurentie voor Boonenquote:Op zondag 2 april 2006 15:12 schreef Ambrosius het volgende:
Is er íemand die Boonen heel misschien iets kan maken in een sprint, Ballan lijkt me de enige.
Hoste zit er wel bij.quote:Current race situation
Boonen, Bettini, Pozzato , Baguet (all Quick.Step), Van Petegem (Davitamon), Klier (T-Mobile), Cancellara (CSC), Cegarra (Caisse d'Epargne), Albasini (Liquigas), Hincapie, Hoste (both Discovery), Petito (Tenax), Ballan (Lampre), Flecha (Rabobank)
Er zaten er van dat groepje Zabel - Hushovd net, toch ook een paar ACHTER Flecha op de Koppenberg?quote:Op zondag 2 april 2006 15:15 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
De schuiver van Flecha heeft renners benadeeld inderdaad, aan de andere kant zie je wel dat de grote kanshebbers er in principe allemaal bij zijn. Op de Koppenberg moet je voorin zitten, als je als pakweg 25e begint aan die berg dan zijn er 24 voor je die 'n schuiver kunnen maken. Dat risico moet je met goede benen niet nemen.
Ze staan ergens waar ze moeten staan. De renners moeten gewoon op de weg blijven. Soms zie je ze ook op stoepjes schieten en even vlug weer invoegen in het peleton. Dan neem je als renner gewoon een groot risico en ben je ook een gevaar voor het publiek. Kan 'n organisatie weinig aan doen.quote:Op zondag 2 april 2006 15:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja klopt, was een paar uur geleden. Ze stonden op de scheidingsstreep tussen het fietspad en de rijbaan, en de heren renners waren van mening dat iedereen maar voor ze aan de kant moet gaanHadden daar hekken moeten staan? Nee, dat niet. Maar kijk gewoon een beetje uit je doppen op zo
Dat moet haast wel inderdaad. Al zat Zabel vrij voorin.quote:Op zondag 2 april 2006 15:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Er zaten er van dat groepje Zabel - Hushovd net, toch ook een paar ACHTER Flecha op de Koppenberg?
De Tour vergelijken met de Ronde...quote:Op zondag 2 april 2006 15:09 schreef Dr_Flash het volgende:
lekker, dat gekut met die auto's
je kan toch aan een hoop dingen zien dat de Tour beter georganiseerd is (al is ook dat geen schoolvoorbeeld)
quote:
Nee hoor, Bettini en Pozzato ook wel.quote:Op zondag 2 april 2006 15:12 schreef Ambrosius het volgende:
Is er íemand die Boonen heel misschien iets kan maken in een sprint, Ballan lijkt me de enige.
Als Flecha wint dan klagen ze niet.quote:Op zondag 2 april 2006 15:18 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Rabobank laat het wel afweten zeg.
Hoezo?? Geblesseerd team met veel 2e en 3e keuzes en de kopman zit voorin.quote:Op zondag 2 april 2006 15:18 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Ook wel pech met blessures en zo, maar Dekker en De Groot laten het wel afweten.quote:Op zondag 2 april 2006 15:18 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
nou, wie hadden ze nog over voor de ronde? alleen Flecha en Dekker.quote:Op zondag 2 april 2006 15:18 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |