Wat moet je proberen? Als je gaat, en Boonen haalt je bij, ben je verloren...quote:Op zondag 2 april 2006 15:32 schreef -skippybal- het volgende:
Op de Berendries gaan ze toch wel iets proberen om QS uit te dunnen![]()
Heeft weinig zin. Je zet aan, rijdt weg, Boonen haalt je terug en dan ben je direct daarna gelost en kun je het verder shaken....quote:Op zondag 2 april 2006 15:32 schreef -skippybal- het volgende:
Op de Berendries gaan ze toch wel iets proberen om QS uit te dunnen![]()
hij had de AGR afgelopen jaar al moeten winnenquote:Op zondag 2 april 2006 15:29 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Denk ik niet eerlijk gezegd. Eerder LBL of AGR.
Zit zeker in de auto van zijn ploegleider.quote:Op zondag 2 april 2006 15:34 schreef -skippybal- het volgende:
Een ticker meldt dat VDB in z'n eentje op 1.5 minuut zit en steeds verder dicht komt![]()
Whahaquote:Op zondag 2 april 2006 15:34 schreef Ericr het volgende:
[..]
Zit zeker in de auto van zijn ploegleider.
leg ff al die erenlijsten naast elkaar van de renners van QSquote:Op zondag 2 april 2006 15:33 schreef Zwansen het volgende:
Wat een team.
Winnaar Milaan-San Remo, Wereldkampioen, Olympisch kamioen en Belgisch kampioen...
Volgens mij was ie toen niet helemaal in vorm.quote:Op zondag 2 april 2006 15:34 schreef rubbereend het volgende:
[..]
hij had de AGR afgelopen jaar al moeten winnen
Of hij moest in dienst rijden van een kopman met een gebrek aan koersinzicht.quote:Op zondag 2 april 2006 15:35 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Volgens mij was ie toen niet helemaal in vorm.
Waar is die eik?quote:Op zondag 2 april 2006 15:36 schreef Ericr het volgende:
JohnDDD zou gelijk weten waarom QS zo hard rijdt.
quote:Op zondag 2 april 2006 15:36 schreef Ericr het volgende:
JohnDDD zou gelijk weten waarom QS zo hard rijdt.
quote:
quote:Op zondag 2 april 2006 15:27 schreef rubbereend het volgende:
dat bedoelt ie toch ook met volgende week?
Ik bedoelde eigenlijk dat-ie eerst nog Gent-Wevelgem rijdt en daarna P-R.quote:
Hebben ze nu een Belg? Want die Belgische dokteurs zijn toch ook niet verkeerd meestal.quote:Op zondag 2 april 2006 15:37 schreef SaintOfKillers het volgende:
Hoe sterk zou QS niet zijn als ze nog eens een Italiaanse dokter namen ook?
hij reed met een groepje van 4 voorop waarin hij de snelste was........... gaat de rabobank de boel dichtrijden om Boogerd 2e te kunnen laten wordenquote:Op zondag 2 april 2006 15:35 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Volgens mij was ie toen niet helemaal in vorm.
quote:Op zondag 2 april 2006 15:37 schreef Arcee het volgende:
Ik bedoelde eigenlijk dat-ie eerst nog Gent-Wevelgem rijdt en daarna P-R.
ohja, ik dacht dat we het over Bettini hadden!quote:Op zondag 2 april 2006 15:37 schreef rubbereend het volgende:
[..]
hij reed met een groepje van 4 voorop waarin hij de snelste was........... gaat de rabobank de boel dichtrijden om Boogerd 2e te kunnen laten worden![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |