OOOO neee.... don't even think about it!!!!!quote:
quote:Op zaterdag 1 april 2006 09:22 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik las koeweit in
Dat er koeweit in die reep zat
1 april, kikker in je bil
Eerst muziek nu, daarna even scheren en wassen. Ik scheer me meestal 2 uur na het opstaan.
Vakantie
Will Smith - Getting Jiggy wit' it
![]()
Met regenjas en twee sjaals danquote:Op zaterdag 1 april 2006 09:21 schreef displission het volgende:
nokwanda dat wordt denk ik een terasje he?
quote:Op zaterdag 1 april 2006 09:25 schreef nokwanda het volgende:
[..]
en ja bedankt..... heb nu door jou een stom liedje van Farce Majeur in mijn kop
Met je Koeweit
quote:Op zaterdag 1 april 2006 09:45 schreef gaai het volgende:
Môgguh.........![]()
Die lange deed een tragische poging tot een 1 april grap........."mam je hebt wel hééél lang uitgeslapen!! Kijk maar's "......had ie z'n klok op kwart over 2 gezet( het was kwart voor 9 ).....
![]()
als het hierbij blijft, kom ik er goed mee weg vandaag.....
quote:Op zaterdag 1 april 2006 10:02 schreef Dromenvanger het volgende:
Kreeg inderdaad een bericht
" Het forum is succesvol van de server verwijderd"
Inderdaadquote:Op zaterdag 1 april 2006 10:15 schreef nokwanda het volgende:
[..]
zoooo flauw dat ie grappig is weer
quote:Op zaterdag 1 april 2006 10:25 schreef nokwanda het volgende:
Over slapen gesproken. Ik ging gister heel vroeg naar bed. Had ook een slaap inhaaldag. Zo duf als een konijn de hele dag.
Vanochtend werd ik wakker omdat ik droomde dat ik door de wekker heen was geslapen. Om kwart over 7![]()
Natuurlijk had ik de wekker helemaal niet gezet maar ik schoot overeind en begon gelijk te rennen. Ik realiseerde me net op tijd dat het zaterdag was.
Ik heb EW ooit midden in de nacht wakker gemaakt door zo'n zelfde situatie![]()
Als je opties aanklikt boven in het menu waar je ook je profiel kunt veranderen, is daar een optie dat je redirect gegevens al dan niet kunt overslaan. Als je die anders inschakeld of uitschakeld dan krijg je het wel. Maar ik sla die gegevens altijd over.quote:Op zaterdag 1 april 2006 10:32 schreef gaai het volgende:
[..]
![]()
Maar ik krijg die melding van 'forum verwijderd' dus nie hè........![]()
Ja elk jaar halen ze dezelfde 1 april grap uitquote:Op zaterdag 1 april 2006 10:32 schreef gaai het volgende:
Maar ik krijg die melding van 'forum verwijderd' dus nie hè........![]()
Dank je voor de waarschuwing... ik heb mijn slippers aanquote:
ja hequote:Op zaterdag 1 april 2006 10:44 schreef gaai het volgende:
Ik kreeg net wel de melding dat m'n bericht leeg was en ik het opnieuw moest invoeren......(niet gedaan tuulk.....)
mên, leuke grappen hiero![]()
quote:Op zaterdag 1 april 2006 11:03 schreef Dromenvanger het volgende:
Laat je wel gek makuh!!! Maak jezelf gek, maar doe het met mate![]()
quote:
quote:Op zaterdag 1 april 2006 13:41 schreef vamperotica het volgende:
middag...
quote:Op zaterdag 1 april 2006 13:40 schreef Mirage het volgende:
Ik heb trek !!
Als ik nu zo al ga koken hè... zouden de kinderen dan om 15.00 uur naar bed kunnen
?
Geweldig idee!!!quote:Op zaterdag 1 april 2006 13:40 schreef Mirage het volgende:
Ik heb trek !!
Als ik nu zo al ga koken hè... zouden de kinderen dan om 15.00 uur naar bed kunnen
?
Aiden helemaal plat knuffelen...quote:Op zaterdag 1 april 2006 13:49 schreef nokwanda het volgende:
[..]En wat ga je dan de rest van de dag uitspoken?
Laat een hapje voor mij overquote:Op zaterdag 1 april 2006 14:01 schreef Mirage het volgende:
[..]
Aiden helemaal plat knuffelen...
Ik begrijp opeens hoe sommige dieren ertoe komen hun jongen op te eten.
Af en toe moet ik ook de neiging onderdrukken een hap te nemen.
Hij ruikt zo lekker, hij is zo lekker warm en zacht.... zucht....snuif....![]()
Mooi zoquote:Op zaterdag 1 april 2006 18:08 schreef Dromenvanger het volgende:
Zo, lekker buiten gezeten tot nu
Eerst liggen schrijven en cijferen, en toen muziek liggen luisteren.
Helemaal kalm weer.
Nu tijd voor zelfgemaakte soepHond zit te smeken nu, dan wijkt hij geen mm van mijn zijde.
ook grappig dat ie juist wel een keer vast zatquote:Op zaterdag 1 april 2006 16:54 schreef vamperotica het volgende:
![]()
loop net ff met t kroost naar t winkelcentrum, veter van dochter is steeds los... tig keer blijft ze staan om dat ding te strikken... Loopt ze eindelijk met vaste veter....
Komt er een jochie uit dr klas langs gefietst..... Bo... Je veter is los!
Met een diepe zucht bukt ze......
Om te zien dat de veter keurig vast zit!
1 April!
Sliertjes krijgt hij, die dingen van deeg dus die in de soep zitten. Ik voer die sliertjes een voor een, en net beet hij in mijn vinger. Hij hapt alsof het leven ervan af hangt. Nu is hij met de neus tegen mijn been aan het drukken steeds, hij wilt meer sliertjes dus ik geef hem nog een paarquote:Op zaterdag 1 april 2006 18:11 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
Mooi zo![]()
Hond wil ook soep? Of de soepballen?
Vermicelli heet dat volgens mij.quote:Op zaterdag 1 april 2006 18:16 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Sliertjes krijgt hij, die dingen van deeg dus die in de soep zitten. Ik voer die sliertjes een voor een, en net beet hij in mijn vinger. Hij hapt alsof het leven ervan af hangt.
Merk dat het goed doet om eens afstand te nemen van internet. Dan zit ik ook met meer afstand te schrijven nu. Dan zit ik niet in de monitor helemaal.
En kalmte. Voel me net alsof het kerstmis is nu
Muziek deed goed, en ondertussen focussen in de lucht.
Vermicelli inderdaad, wist niet hoe ik het moest schrijven dus noemde het maar sliertjes van deegquote:Op zaterdag 1 april 2006 18:20 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
Vermicelli heet dat volgens mij.
Maar fijn dat je je weer goed voeltHet is ooks supermooi weer vandaag, dat doet mij ook goed hoor. Alleen moet ik nou nog ff naar de supermakrt, ben een paar dingen vergeten, maar heb geen zin
![]()
het zijn ook sliertjes van deegquote:Op zaterdag 1 april 2006 18:23 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Vermicelli inderdaad, wist niet hoe ik het moest schrijven dus noemde het maar sliertjes van deeg
De deur uitmoeten is klote als je geen zin hebt. Ik heb nu wel zin om wat te doen. Ben het thuis zitten moe, maar in ieder geval komen de muren niet op me af door het buiten zitten. Ik kan een hele dag buiten zitten met muziek, zonder me te vervelen. Net was ik muziek aan het draaien voor de Goden in fantasie. Gewoon keihard muziek focussen naar boven in de luchtEn toen was ik bezig van...." Goden, kom op, beentjes van de vloer en handjes in de lucht". Beetje Dj spelen dus.
Maar het gaat rustig inderdaad, alsof ik klaar ben nu. Maar dat is ook zo voor vandaag.
Was ook denkbeeldig touwen aan het doorknippen en het verleden aan het doorknippen van het heden. Dan visualiseer ik dus, en knip ik alles met een denkbeeldige schaar door. Zodat het weg is allemaal. En om los erbij te betrekken voor de miljoenste keer, dan ben ik los in het nu. Losgekoppeld van het verleden ook.
hebben allemaal in het zonnetje gezeten vandaag. Zeg, ik las dat ze je nog niet gebeld hebben, ook lekker lullig!quote:Op zaterdag 1 april 2006 19:56 schreef nokwanda het volgende:
Wat is het hier rustig geweest vandaag. Waar is iedereen toch?
Ja, ach.....zoals ik al zei... ik had al het idee dat ze niet echt haast hadden en van het type zijn die zeggen: ach.... dat overleg kan morgen ook wel. En dat kan. Ik leg me er wel bij neer. Ik bel maandag wel een keer. Ik zal die houding dan ook maar deels aannemen. Ik ga me er iig niet over opwinden.quote:Op zaterdag 1 april 2006 19:57 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
hebben allemaal in het zonnetje gezeten vandaag. Zeg, ik las dat ze je nog niet gebeld hebben, ook lekker lullig!
dat is ws ook de enige juiste reactie, maar ik vind het toch niet zo netjes van ze om je zo lang in onzekerheid te laten zitten. Niet dat ik nou de indruk heb dat jij nagelbijtend naast de telefoon ligt, maar toch.quote:Op zaterdag 1 april 2006 19:59 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ja, ach.....zoals ik al zei... ik had al het idee dat ze niet echt haast hadden en van het type zijn die zeggen: ach.... dat overleg kan morgen ook wel. En dat kan. Ik leg me er wel bij neer. Ik bel maandag wel een keer. Ik zal die houding dan ook maar deels aannemen. Ik ga me er iig niet over opwinden.
Nou.... daar heeft God dan goed naar geluisterd. En heeft het vervolgens op mij neergeplenst. Dank maar weer DVquote:Op zaterdag 1 april 2006 20:07 schreef Dromenvanger het volgende:
Gezellig
Komen we hier samen op de koffie![]()
Toen het aan het regenen was net, was ik God aan het opfokken dat hij het harder moest laten regenen. Zo van : "Kom op, laat stromen die regen, harder stromen". Testen of het helpt
Maar goed, ik zei er natuurlijk bij van, niet te hard regenen want ik wil geen overstroming
quote:Op zaterdag 1 april 2006 20:09 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Nou.... daar heeft God dan goed naar geluisterd. En heeft het vervolgens op mij neergeplenst. Dank maar weer DV![]()
Ik ben de kroeg maar ingevlucht![]()
quote:Op zaterdag 1 april 2006 20:03 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
dat is ws ook de enige juiste reactie, maar ik vind het toch niet zo netjes van ze om je zo lang in onzekerheid te laten zitten. Niet dat ik nou de indruk heb dat jij nagelbijtend naast de telefoon ligt, maar toch.
Ik zou idd maandag zelf bellen.
hier was het de hele dag stralend, ik heb voor het eerst dit jaar weer es in mijn tuintje gezetenquote:Op zaterdag 1 april 2006 20:07 schreef nokwanda het volgende:
Welk zonnetje, Marietje? Heb nauwelijks een zonnetje gezien. Wel een stevige plensbui op mijn parapluutje gekregen.
de enige juiste oplossing iddquote:Op zaterdag 1 april 2006 20:09 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Nou.... daar heeft God dan goed naar geluisterd. En heeft het vervolgens op mij neergeplenst. Dank maar weer DV![]()
Ik ben de kroeg maar ingevlucht![]()
Ik kan altijd buiten zitten zoals ik zei, al regent het pijpenstelen, dan zit ik toch overdekt omdat een stuk terras overdekt is.quote:Op zaterdag 1 april 2006 20:10 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
hier was het de hele dag stralend, ik heb voor het eerst dit jaar weer es in mijn tuintje gezeten![]()
ik heb maar een piepklein tuintje, dus een overdekt terras zit er niet in. Ik krijg waarschijnlijk wel een heel stuk voortuin erbijquote:Op zaterdag 1 april 2006 20:13 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Ik kan altijd buiten zitten zoals ik zei, al regent het pijpenstelen, dan zit ik toch overdekt omdat een stuk terras overdekt is.
En dan neem ik 2 tuinstoelen en ga ik er relaxed bij liggen met bijzet-tafeltje ernaast. Wel moest ik 2 truien aandoen. Anders was het te koud.
Heb toen ook nog geprobeerd om de grijze bewolking te laten verdwijnen.
Een beetje proberen invloed uit te oefenen op het weer![]()
Mooi zo!!!quote:Op zaterdag 1 april 2006 20:22 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
ik heb maar een piepklein tuintje, dus een overdekt terras zit er niet in. Ik krijg waarschijnlijk wel een heel stuk voortuin erbijZe zijn hier de straten opnieuw aan het betegelen enzo en hier en daar opnieuw aan het indelen, en volgens mijn achterbuurman krijg ik er een heel stuk bij
![]()
quote:Op zaterdag 1 april 2006 20:23 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Mooi zo!!!
![]()
Kun je naakt in de voortuin gaan liggen![]()
quote:Op zaterdag 1 april 2006 20:25 schreef nokwanda het volgende:
[..]
![]()
Beeld verschijnt voor mijn geestesoog.
quote:Op zaterdag 1 april 2006 20:23 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Mooi zo!!!
![]()
Kun je naakt in de voortuin gaan liggen![]()
Nu zie ik het ook voor mequote:Op zaterdag 1 april 2006 20:26 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Ik moest hardop lachen ff
Ik zie het ook al voor me helemaal![]()
En dan rijen vol mensen die een kijkje willen nemen
Owwwww das dan spijtig voor de burenquote:Op zaterdag 1 april 2006 20:27 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
![]()
dat zit er niet in ben ik bang, ik ben niet zo'n naaktloperligger.
quote:Op zaterdag 1 april 2006 20:31 schreef displission het volgende:
erug relaxed..:) mooie vrouw om te zien ook..praat graag en lacht veel
Of je komt ook naar de solsegatmeetquote:Op zaterdag 1 april 2006 20:30 schreef Marietje_34 het volgende:
ha displissionEn, hoe is Nokwande irl ?
Ik ga er ook vandoor zo, lekker op de bank hangen idd, ik ga de 4400 kijken, en ik heb net nog allemaal lekkere dingen gehaaldquote:Op zaterdag 1 april 2006 20:33 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Owwwww das dan spijtig voor de buren
Ik ga zo offline, heb een klein beetje last van de buik. Maar ik heb moeite met afscheid nemen hoewel ik de deken en het kussen al op de bank heb gelegd.
aan haar foto's te zien is ze idd wel knapquote:Op zaterdag 1 april 2006 20:31 schreef displission het volgende:
erug relaxed..:) mooie vrouw om te zien ook..praat graag en lacht veel
de volgende meet ben ik er zeker bij, maar dat weekend ben ik er nietquote:Op zaterdag 1 april 2006 20:34 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Of je komt ook naar de solsegatmeet
Fijne avond DVquote:Op zaterdag 1 april 2006 20:35 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik ga ervandoor weer
Rusten en bijkomen dus.
Wilde verhalen van Nokwanda hoor lees ik morgen wel na, de verhalen die displission te vertellen heeft dus
Maar ik lijk niet eens echt op mijn foto's.quote:Op zaterdag 1 april 2006 20:35 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
aan haar foto's te zien is ze idd wel knap![]()
quote:Op zaterdag 1 april 2006 20:35 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik ga ervandoor weer
Rusten en bijkomen dus.
Wilde verhalen van Nokwanda lees ik morgen wel na, de verhalen die displission te vertellen heeft dus
ach schei toch uit, wie heeft er geen beweeglijke kop, en op de foto's is het toch echt jouw kop.quote:Op zaterdag 1 april 2006 20:38 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Maar ik lijk niet eens echt op mijn foto's.
Dat zijn stilstaande beelden en ik heb een behoorlijk beweeglijke kop.
Dat haar is inmiddels weer uitgegroeid tot een bos haar. En weet je wat.... na 2 jaar super kort knippen zijn ze opeens krullerig gewordenquote:Op zaterdag 1 april 2006 20:42 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
ach schei toch uit, wie heeft er geen beweeglijke kop, en op de foto's is het toch echt jouw kop.
Op die foto waar je heel kort haar hebt kan je dat ook goed zien, jij bent een van de weinige vrouwen bij wie dat erg mooi staat. Beetje ala Sinead o'Connor. Alleen als je een goeie kop hebt kun je zo'n kapsel hebben.
Ik ben daar anderhalf jaar terug nog naar toe geweest, de Cranberries, dat is een heel klein wijffie.quote:Op zaterdag 1 april 2006 20:48 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dat haar is inmiddels weer uitgegroeid tot een bos haar. En weet je wat.... na 2 jaar super kort knippen zijn ze opeens krullerig geworden![]()
Iemand vergeleek me laatst met die dame van de Cranberries. Daar kon ik wel inkomen.
Maar ik ben best wel nieuwsgierig naar jou. Niet nu opeens hoor. Dacht ik eerder op de dag al aan.
Ik ben ook een klein wijffie. 1.59 om precies te zijn. Maar ik kan soms ook zonder hoge hakken 2 meter lijkenquote:Op zaterdag 1 april 2006 20:55 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
Ik ben daar anderhalf jaar terug nog naar toe geweest, de Cranberries, dat is een heel klein wijffie.
Sja, ik had laatst bijna een fotoboek aangemaakt maar durf niet zo goed, omdat ik ook regelmatig onder werktijd fok enzo![]()
Maar komt nog wel, want ik raak zo langzamerhand ook nieuwsgierig naar mijn mede- Truthers, dus een volgende meet ben ik zeker van de partij![]()
Veel plezierquote:Op zaterdag 1 april 2006 20:56 schreef Marietje_34 het volgende:
Ik ga er vandoor trouwens, ga de 4400 kijken, fijne avond![]()
quote:Op zaterdag 1 april 2006 20:55 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
Ik ben daar anderhalf jaar terug nog naar toe geweest, de Cranberries, dat is een heel klein wijffie.
Hoezo sorry???? Is toch ook zo. Ik ben mini.quote:
Why?quote:
quote:Op zaterdag 1 april 2006 21:11 schreef Electro-Worm het volgende:
als ik hier in wil lullen, staat er dat dv is gebanned
quote:Op zaterdag 1 april 2006 23:38 schreef Gorian het volgende:
Tis dat je zo mooi straalt Mirage, maar eigenlijk ben ik zwaar beledigd door deze 1 april grap!
quote:Op zaterdag 1 april 2006 23:43 schreef Gorian het volgende:
De appel valt niet ver van de boom (of de vijg niet ver van de koe) dat lees ik wel!
Maar tis dat ik goede zin krijg van de bijdragen van DV!
ben blijdat mijn minimonster in zn bedje ligt....quote:Op zaterdag 1 april 2006 23:45 schreef Mirage het volgende:
Nou, ik moest op zoek naar een PO plaatje (hij zit nog even op mijn schoot)
we hebben Po gevonden...
[afbeelding]![]()
Ik weet dat hier een plaatje staat maar zelfs dit soort plaatjes kan ik dus niet zien. Er staat zelfs geen kruisje. En ook nog steeds de meesta avatars nietquote:Op zaterdag 1 april 2006 23:45 schreef Mirage het volgende:
[afbeelding]
zow.. om het goed te maken voordat we/hij nachtmerries krijgen.....
Pas als ik em quote kan ik em zien. Dan staat er afbeelding tussen haakjes en kan ik hem aanklikken en bekijken. Leuke koequote:Op zondag 2 april 2006 09:00 schreef Dromenvanger het volgende:
Good morning
3e dag dat ik precies om 08:30 wakker wordt en opsta![]()
Ritme
Ritmos !!!!
Nu lekker koffie en dan wens ik iedereen alvast een super zondag!!!!
[afbeelding]
Deze heilige koe komt voortaan bovenaan te staan als ik een topic open. Als iemand anders een topic opent mag deze koe ook gebruikt worden natuurlijk, liefste van wel. Deze koe staat voor geluk
quote:Op zondag 2 april 2006 09:03 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Pas als ik em quote kan ik em zien. Dan staat er afbeelding tussen haakjes en kan ik hem aanklikken en bekijken. Leuke koe
Inderdaadquote:Op zondag 2 april 2006 09:04 schreef nokwanda het volgende:
Je zou eigenlijk dezeen deze
moeten kunnen combineren
Goodmorning!!!!!quote:Op zondag 2 april 2006 09:22 schreef vamperotica het volgende:
mogguh
Hier is alles wel okay. Gewoon een uiterst saaie zondagochtend.quote:Op zondag 2 april 2006 09:21 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Leuke koe inderdaad, niet zelf gemaakt. Ik ben soms een dief die via google afbeelding zoekt
Hoe gaat het met je vanmorgen ?
Hier is alles pico bello in orde, ik pas als een driehoek in een driehoek. Ik weet niet hoe je het noemt wanneer je perfect past in iets. In het Engels noemen ze dat : " It fits like a glove".
Ik sluit perfect aan op de realiteit met mijn geest en bewustzijn.
Toen ik wakker werd was dat al zo. En dan is er een stralende blauwe hemel en dat doet ook goed. De zon die naar binnen schijnt.
Af en toe een sigaret roken en een lekker kopje koffie erbij. Zometeen wat muziek en dan wordt het een mooie zondag.
De heilige koe![]()
Wel vreemd dat je die koe niet meteen ziet, ik zie hem wel meteen. Die koe staat op mijn photobucket site waar ik alle afbeeldingen opzet.
Ha stukquote:Op zondag 2 april 2006 09:22 schreef vamperotica het volgende:
mogguh
En de foon uitzetten was geen optie?quote:Op zondag 2 april 2006 09:51 schreef vamperotica het volgende:
Pffff..... Er heeft iemand bedacht dat het leuk was om mij te bellen om de zoveel tijd.... Heb dusnietveel geslapen
quote:
quote:Op zondag 2 april 2006 10:24 schreef displission het volgende:
nokwanda die foto van jouw he..je avatar.. je zou niet zeggen dat jij dat bent..geeft een beetje een vertekend beeld.. (in het echt ben je veel mooier)
ja... duh... logisch. Eeerder stond je vaak niet eerder op dan rond lunchtijd.quote:Op zondag 2 april 2006 10:33 schreef Dromenvanger het volgende:
Even een boterham met kaas gemaakt
Laatste tijd heb ik altijd behoefte aan ontbijt.
keequote:Op zondag 2 april 2006 11:03 schreef displission het volgende:
nokwanda kun je misschien ff op msn komen?
quote:Op zondag 2 april 2006 10:50 schreef nokwanda het volgende:
[..]
ja... duh... logisch. Eeerder stond je vaak niet eerder op dan rond lunchtijd.
Nu kom je in een meer geregeld dagritme en daar past je eetbehoefte zich ook op aan.
We hebben het wel eens over gewicht. Maar een dergelijk eetritme is ook veel beter om je werkelijke postuur aan te nemen.
Minder bier drinken en gewoon 3x per dag goed eten.
En voor de energie die jij aan de dag legt is een ontbijt best belangrijk. Door zoveel te denken als je doet verbrand je ook veel energie.
da's niet groot idd, 1.59.quote:Op zaterdag 1 april 2006 20:59 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik ben ook een klein wijffie. 1.59 om precies te zijn. Maar ik kan soms ook zonder hoge hakken 2 meter lijkenLigt aan mijn geestesgesteldheid.
Is dat omdat het tijd vergt om een fotoboek onder werktijd te maken?
Of is er een andere link tussen werk en fotoboek?
Misschien later in de zomer. We weten nooit echt wat er voorbij komt aan meets. Daar kijken we dan maar naar uitDe Marietje Meet
Herkenbaarquote:Op zaterdag 1 april 2006 23:43 schreef Gorian het volgende:
De appel valt niet ver van de boom (of de vijg niet ver van de koe) dat lees ik wel!
Maar tis dat ik goede zin krijg van de bijdragen van DV!
soms wel ja, jij kunt vaak zo enthousiast zijn en goeie zin hebben dat het haast van het scherm afspatquote:Op zondag 2 april 2006 11:23 schreef Dromenvanger het volgende:
Dus ik breng stemming in de tent
Is ook de bedoeling
Leven in de brouwerij
Ik ga ff verder in het filsoferen met koffie leuten. Ik heb een idee weer, over de tijd en reizen in de tijd en ook nog producten vermenigvuldigen en over het leven en dat een leven niet gemaakt is om te eindigen. Onder welke omstandigheden dan ook. Dan heb ik meteen een idee hoe je dierbaren terug kunt halen, door ze vanuit het verleden te importeren naar het heden, zodat ze hier verder kunnen leven. En dan vraag je wel van te voren of ze dat willen natuurlijk, maar ik vraag me sterk af, welk mens dood wilt gaan.
Heb zoveel ideeën draaien, het leuke is dat ik overtuigd ben dat ik de theorie ooit nog in de praktijk ga brengen. Ik wil het zeer zeker niet laten bij een theorie.
Maar dat ga ik in filosoferen verder uitwerken.
Als ik achter het toetsenbord zit dan komt vanzelf alles naar boven hierSoms met moeite en soms als water. Hopelijk is het zo dat het in de toekomst een stroom is van verse nuttige informatie.
Jou mogen we op de solse gat meet al bezichtigenquote:
Moet ik denken aan de nieuwe bavaria reclamequote:Op zondag 2 april 2006 11:24 schreef Dromenvanger het volgende:
Goodmorning
Ik ben alweer aan de bavaria malt.
Ik heb ook vaak goede zin de laatste maanden. Omdat ik iedere dag beter word, en voel ik me gezond dan laat ik dat vanzelf horen. Dan gaat dat ook vanzelf helemaal. Doe dat niet met opzetquote:Op zondag 2 april 2006 11:29 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
soms wel ja, jij kunt vaak zo enthousiast zijn en goeie zin hebben dat het haast van het scherm afspat![]()
Die reclame heb ik nog niet gezienquote:Op zondag 2 april 2006 11:43 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Moet ik denken aan de nieuwe bavaria reclame![]()
Gaat over de moderne man die weer terug gaat naar de oerman. Jagend en behaard en op zoek naar Bavaria.quote:Op zondag 2 april 2006 11:44 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Die reclame heb ik nog niet gezien
Drinken ze daar ook 's morgen bavaria?
ow ja die, die vind ik erg grappigquote:Op zondag 2 april 2006 11:48 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Gaat over de moderne man die weer terug gaat naar de oerman. Jagend en behaard en op zoek naar Bavaria.
Lange reclame spot. Zal een lieve duit gekost hebben. Blijkbaar gaat het goed met de Bavaria brouwerij.
Nog niet gezien. Ben benieuwd hoe die reclame er precies uitziet.quote:Op zondag 2 april 2006 11:48 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Gaat over de moderne man die weer terug gaat naar de oerman. Jagend en behaard en op zoek naar Bavaria.
Lange reclame spot. Zal een lieve duit gekost hebben. Blijkbaar gaat het goed met de Bavaria brouwerij.
OK, tot laterquote:Op zondag 2 april 2006 12:44 schreef Dromenvanger het volgende:
Van me afschrijven helpt om poorten te openen die nog gesloten zijnDaarom schrijf ik zo graag, het opent nieuwe werelden en mogelijkheden.
Klinkt lekker die broodjes die je aan het maken bent![]()
Ik heb zin om een schaal-model van de wereld te maken en het universum en dan via pentagrammen en kracht-termen mensen nieuw leven in blazen. Een brok kracht en energie ervan maken.
Omdat iedereen aan elkaar verbonden is, is het nodig dat ieder mens krachtiger wordt dan krachtig. Is er maar 1 mens die niet krachtig is, dan is dat al fataal voor het gezamelijke gevoel.
Dus dan is een beetje voodoo helemaal zo slecht nog niet![]()
Ik ben vaker buiten en dan neem ik de wereld en het universum in mijn hoofd en probeer ik met extreme focus alles te verbinden aan 1 centrale. Ik wil gewoon dat het 1 brok energie en kracht gaat worden.
Heb genoeg van lekken in het geheel. Mensen die geestelijk niet in orde zijn die functioneren niet goed genoeg en moeten gewoon geoptimaliseerd worden. Zien ze zelf niet in hoe dat moet, dan moeten ze maar geholpen worden via een extern orgaan.
Ben zo ff sigaretten kopen bij het tankstation. Is goed voor de focus nog. Neem ik meteen red-bull mee om nog krachtiger te worden van focus.
Ik gebruik liever witte krachten dan zwarte krachten. Genoeg mensen die met zwarte voodoo bezig zijn, laat mij dan maar gerust met witte voodoo bezig zijn. Daar wordt iedereen beter van.
En of 666 het ultieme getal is dat is maar de vraag. Kan ook 444 zijn of wat dan ook. Of het is een lange reeks van verschillende getallen. Maar daar kom ik nog wel achter.
Ben nu ff weg
Tot zo.
quote:Omdat iedereen aan elkaar verbonden is, is het nodig dat ieder mens krachtiger wordt dan krachtig. Is er maar 1 mens die niet krachtig is, dan is dat al fataal voor het gezamelijke gevoel.
idemquote:Op zondag 2 april 2006 12:24 schreef Marietje_34 het volgende:
Koffie, jaa! En ik ga ook broodjes in de oven doen
quote:Op zondag 2 april 2006 12:47 schreef Marietje_34 het volgende:
trouwens, ik denk dat je hier groot gelijk in hebt
[..]
Coole gastquote:Op zondag 2 april 2006 16:39 schreef Mirage het volgende:
orde scheppen nokwanda ?
Dat moet ik ook doen... mijn huis staat op z'n kop
Tsja ach... hoe was het ook al weer ?
"De chaos in mijn huis bewijst dat ik belangirjker dingen te doen heb " ?
daar zullen we het dan maar op houden hè
Ik kwam net trouwens deze site tegen.
Lees de gedichten ook eens..
Deze man doet denk ik iets heel goeds.
http://www.johnnyzonderstress.com/index2
Hélemaal !!quote:Op zondag 2 april 2006 16:55 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Coole gastDie johnnyzonderstress
Ja... orde scheppen. Moet eens in de zoveel tijd. En op de een of andere manier is het symbolisch. Orde scheppen in je huis om ruimte te maken voor nieuws. Alsof je goeie dingen die je wenst aanroept door er alvast ruimte voor te maken. Je weet vast wel wat ik bedoel. Beetje te vergelijken met nesteldrang.
quote:Op zondag 2 april 2006 17:34 schreef Mirage het volgende:
[..]
Hélemaal !!
hmm... misschien moest ik maar een container bestellen.. eens kijken wat voor moois er dan allemaal op mijn pad komt
En btw.... Jij hebt pas anderhalve maand geleden nog moois gekregen. of is het al weer tijd voor een nieuw model? Of heb je hem inmiddels echt opgegeten?quote:Op zondag 2 april 2006 17:34 schreef Mirage het volgende:
[..]
Hélemaal !!
hmm... misschien moest ik maar een container bestellen.. eens kijken wat voor moois er dan allemaal op mijn pad komt
Fijne avond DV.quote:Op zondag 2 april 2006 18:04 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik ga op de bank bijkomen
Net lekker konijn gegeten, op zondag is het af en toe konijn dag. Arme konijntje maar het smaakte wel lekker
Tot morgen
Denk niet dat ik vandaag nog online kom.
Dus ik helemaal ontspannen nu.
Nou.... heelhuids.... na dat moe maar voldaan waag ik de heelheid van de huid nog te betwijfelenquote:Op zondag 2 april 2006 18:53 schreef gaai het volgende:
Eej Barra![]()
Weer heelhuids terug![]()
moe maar voldaan zeker?
Met welk hotel werd je nou verrast? Je wist toch niet waar je naar toe zou gaan.quote:Op zondag 2 april 2006 19:31 schreef BarraCupraCuda het volgende:heel (voor)huids weer terug ja
was erg gezellig en leuk! en redelijk moe en voldaan
Nou ja.... er was water in de buurt. En kom je zo'n hotelkamer dan nog af? Dus wat maakt het eigenlijk uit?quote:Op zondag 2 april 2006 19:41 schreef BarraCupraCuda het volgende:
lol t was niet eens scheveningen maar capelle aan de ijsel...t NH hotel daar
zaterdag blijdorp zondag scheveningenquote:Op zondag 2 april 2006 19:44 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Nou ja.... er was water in de buurt. En kom je zo'n hotelkamer dan nog af? Dus wat maakt het eigenlijk uit?![]()
Blijdorp...dierentuin?quote:Op zondag 2 april 2006 19:49 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
zaterdag blijdorp zondag scheveningen
Leuk....quote:
mja heb natuurlijk weer een wijze les geleerd... je kan niet een weekend alleen maar neuken.. je moet ook nog wat tussendoor doenquote:Op zondag 2 april 2006 20:14 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Leuk....
waarom? Monkey see, monkey do?
ow ja?quote:Op zondag 2 april 2006 20:36 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
mja heb natuurlijk weer een wijze les geleerd... je kan niet een weekend alleen maar neuken.. je moet ook nog wat tussendoor doen
quote:
watjequote:Op zondag 2 april 2006 20:41 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
mja t kan wel... maar van vrijdag tot zondag word het toch wat schraal
quote:
Nou ja......eten lijkt me redelijk essentieel. Maar verder.....quote:
quote:
De ene zegt dit en de andere dat. Ik kan je alleen mijn eigen ervaring vertellen.quote:Op zondag 2 april 2006 21:21 schreef Bar_en_Mar het volgende:
Goedenavond allemaal
Ik ben Barbara en heb een vraagje en weet even niet waar ik die kan plaatsen, dus doe ik het maar even via de slowchat
Ik zou stiekem heel graag eens in kontackt willen komen met een medium om mijn overleden moeder wat te vragen.
Maar moet je daar nu voor openstaan om antwoorden te krijgen
Of werkt het ook als je niet goed weet wat je er nu van moet verwachten en het ook best wel heel eng nog vind, wat ik nu erg heb eigenlijk?
bvd
Waar ben je precies bang voor?quote:Op zondag 2 april 2006 21:43 schreef Bar_en_Mar het volgende:
dank je wel voor jou uitleg, en misschien moet ik het gewoon ook maar een keertje gaan proberen zeg maar, alleen zal ik dan eerst beetje over mijn angst heenstappen.
Is te begrijpen. maar dat heb je ook als je bij de dokter een uitstrijkje moet maken en je hebt geen idee wat de uitkomst zal zijn.quote:Op zondag 2 april 2006 21:56 schreef Bar_en_Mar het volgende:
het idee dat er dingen verteld worden die mij zeer aangrijpen (wat ook wel het geval zal zijn)
En misschien word je wel telleurgesteld.
En het zal ook wel het idee zijn dat iemand vreemd persoonlijke onthullingen over je bloot geeft zeg maar
helemaal mee eensquote:Op zondag 2 april 2006 22:05 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Is te begrijpen. maar dat heb je ook als je bij de dokter een uitstrijkje moet maken en je hebt geen idee wat de uitkomst zal zijn.
quote:Op zondag 2 april 2006 22:15 schreef Bar_en_Mar het volgende:
[..]
helemaal mee eens
Ach het is gewoon mijn "angst"en daar zal ik gewoon even overheen moeten
maar ik laat het dan wel weten als ik uiteindelijk gegaan ben
Toen niet neequote:Op maandag 3 april 2006 00:09 schreef displission het volgende:
Is er nog iemand wakker om 0:09?
quote:Op maandag 3 april 2006 08:29 schreef vamperotica het volgende:
mogguh
quote:Op maandag 3 april 2006 08:38 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Je klinkt weer even stralend en wakker als altijd
quote:Op maandag 3 april 2006 08:49 schreef displission het volgende:
morgen mensen
helloquote:Op maandag 3 april 2006 08:49 schreef displission het volgende:
morgen mensen
quote:
Adem rustig in..............en weer rustig uit................quote:Op maandag 3 april 2006 09:35 schreef nokwanda het volgende:
[..]
![]()
Now Somebody.... stop me![]()
geduld geduld geduld....tap tap tap tap.....
* vamperotica gaat op zoek naar touw en tapequote:Op maandag 3 april 2006 09:30 schreef nokwanda het volgende:
Ik zit me in te houden om niet onmiddelijk te bellen
jaquote:Op maandag 3 april 2006 09:39 schreef draculettetje het volgende:
ook hier goeie morgen!
al ben ik na een weekend niet achter de pjoeter te hebben gezeten vandaag ook zo weer weg....
ik wil pjoeter in het nieuwe huis!
Loop ik een minuut naar boven om iets te pakken en dan mis ik de foonquote:Op maandag 3 april 2006 09:40 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Adem rustig in..............en weer rustig uit................
Ow darn... that reminds me..... hongerquote:Op maandag 3 april 2006 10:05 schreef gaai het volgende:
Môgguh.......
Ik ontbijt......yoghurt met müesli en een appeltje..........ik heb in geen jaren ontbeten.......maar het schijnt goed voor je te zijn.......
![]()
gister ochtend heb ik ontbeten met roerei en bacon en jummie broodjes en en en enquote:Op maandag 3 april 2006 10:05 schreef gaai het volgende:
Môgguh.......
Ik ontbijt......yoghurt met müesli en een appeltje..........ik heb in geen jaren ontbeten.......maar het schijnt goed voor je te zijn.......
![]()
quote:Op maandag 3 april 2006 10:09 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
gister ochtend heb ik ontbeten met roerei en bacon en jummie broodjes en en en en
maar nu gewoon weer niets
how is wether todayquote:Op maandag 3 april 2006 10:15 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik ga zo kijken wat er in de ijskast ligt, mijn maag is een aan het zeuren voor voedsel
Was net aan het zingen buiten...
" Hello, goodmorning, how are you....oeh oehhhhh"
A grey skyquote:
Pardon?!quote:Op maandag 3 april 2006 10:17 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Komende dagen komt er zelfs vorst naar voren
Ja... doe es. Waarom kom je daar nu pas mee?quote:Op maandag 3 april 2006 10:29 schreef gaai het volgende:
[..]
Pardon?!![]()
* gaai moet maar weer's een hartig woordje met de weergoden gaan praten, dit kan zo niet langer...
quote:Op maandag 3 april 2006 10:29 schreef gaai het volgende:
[..]
Pardon?!![]()
* gaai moet maar weer's een hartig woordje met de weergoden gaan praten, dit kan zo niet langer...
Jah, ik had al wel een hintje gedropt en een balletje opgegooid........maar je moet heel expliciet zijn tegen ze, zo blijkt wel weer, anders nemen ze je helemaal niet serieusquote:Op maandag 3 april 2006 10:32 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ja... doe es. Waarom kom je daar nu pas mee?
Ja... hallo..... zou je moeten weten hey... het zijn weergoden geen weergodinnen.quote:Op maandag 3 april 2006 10:36 schreef gaai het volgende:
[..]
Jah, ik had al wel een hintje gedropt en een balletje opgegooid........maar je moet heel expliciet zijn tegen ze, zo blijkt wel weer, anders nemen ze je helemaal niet serieus![]()
Nee, daar heeft ze de schoorsteenveger voor gebruikt. Kopje naar beneden, raggen raggen raggen, en klaar...schoorsteen geveegd.quote:
Pcies.....quote:Op maandag 3 april 2006 11:22 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Nee, daar heeft ze de schoorsteenveger voor gebruikt. Kopje naar beneden, raggen raggen raggen, en klaar...schoorsteen geveegd.
quote:Op maandag 3 april 2006 11:35 schreef vamperotica het volgende:
En t was in een wip gebeurd
De Afrekeningquote:Op maandag 3 april 2006 11:35 schreef vamperotica het volgende:
En t was in een wip gebeurd
quote:Op maandag 3 april 2006 12:44 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik wijs ze direct op de plaats. En lukt het niet met woorden dan doe ik het op een andere manier![]()
En ook dan is zwijgen soms goudquote:Op maandag 3 april 2006 13:03 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
dat is geen oplossing droompje je moet je altijd met woorden met woorden pareren... nooit met iets anders!
de pen is machtiger dan het zwaard!
*ook nieuwsgierig isquote:Op maandag 3 april 2006 14:36 schreef Lilith-Wicca het volgende:
Al iets gehoord Nokje?
quote:Op maandag 3 april 2006 14:36 schreef Lilith-Wicca het volgende:
Al iets gehoord Nokje?
quote:Op maandag 3 april 2006 14:44 schreef nokwanda het volgende:
Intussen ben ik de kasten aan het opruimen. Papier zooi van soms wel 15 jaar die ik bewaard heb.
Vond zelfs mijn schoolrapport uit de 6de klas terug
quote:Op maandag 3 april 2006 14:44 schreef nokwanda het volgende:
Vond zelfs mijn schoolrapport uit de 6de klas terug
quote:
nog niks dusquote:Op maandag 3 april 2006 14:43 schreef nokwanda het volgende:
[..]
![]()
Heb gebeld en kreeg als antwoord dat ik vanmiddag erover teruggebeld zou worden.
Dus ik wacht weer. En wacht en wacht en wacht en wacht![]()
The story of my life again
Leuk dat je weekend leuk was Barraquote:
Veel plezier met film kijkenquote:Op maandag 3 april 2006 15:21 schreef Sight_key het volgende:
Ik ben er weer, dromenvanger in een nieuw jasje dus. Ik denk dat ik voorlopig weer met deze naam doorga
Net terug van Heerlen en meteen 7 films gehuurd. Dus ik ga nu film kijken om af te wisselen.
Dromenvanger blijft even op rust staan een tijdje. Die naam heeft lucht nodig
Sowieso dekt dromenvanger de lading niet helemaal van waar ik voor sta.
Ben weer relaxter dan vanmorgen, maar ben nu passion the Christ kijken dus.
Laterzzzz
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |