abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 2 april 2006 @ 11:44:00 #173
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_36572045
quote:
Op zondag 2 april 2006 11:43 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Moet ik denken aan de nieuwe bavaria reclame
Die reclame heb ik nog niet gezien

Drinken ze daar ook 's morgen bavaria?
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
pi_36572154
quote:
Op zondag 2 april 2006 11:44 schreef Dromenvanger het volgende:

[..]

Die reclame heb ik nog niet gezien

Drinken ze daar ook 's morgen bavaria?
Gaat over de moderne man die weer terug gaat naar de oerman. Jagend en behaard en op zoek naar Bavaria.
Lange reclame spot. Zal een lieve duit gekost hebben. Blijkbaar gaat het goed met de Bavaria brouwerij.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
  zondag 2 april 2006 @ 11:49:54 #175
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_36572200
quote:
Op zondag 2 april 2006 11:48 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Gaat over de moderne man die weer terug gaat naar de oerman. Jagend en behaard en op zoek naar Bavaria.
Lange reclame spot. Zal een lieve duit gekost hebben. Blijkbaar gaat het goed met de Bavaria brouwerij.
ow ja die, die vind ik erg grappig
Het enige wat ik zeker weet, is dat ik niets zeker weet...denk ik.
  zondag 2 april 2006 @ 12:10:52 #176
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_36572707
quote:
Op zondag 2 april 2006 11:48 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Nog niet gezien. Ben benieuwd hoe die reclame er precies uitziet.

Af en toe heb ik dus echt storingen

En dan ben ik me aan het opfokken en zoek ik weer naar een oplossing. Het gaat hier ook niet altijd hoe het moet. Nu heb ik weer jeuk, en als ik jeuk heb dan ga ik het liefst schreeuwen.

Maar ik ga dus echt eens verder zoeken, er moet echt eens vaart komen in de hele zaak. Het duurt me allemaal te lang hier in mijn leven. Ik wil doorbreken eindelijk. Op alle fronten uitbarsten.

Ik ben al een keer uitgebarsten, al vaker ook, maar er moet een definitieve doorbraak komen. Een doorbraak en dan een einde aan de storingen. Iedere dag zitten er fouten in het gevoel. En dan moet ik weer aansluiting vinden met moeite. Tis gewoon een en al fout. Dus misschien straks maar eens cijferen

Want het is nog steeds niet hoe het zijn moet. Genoeg dingen die niet kloppend zijn.

En dan is het niet ernstig, maar het kan 1000000 keer beter.

Zo, tijd voor muziek.

Ik irriteer me gewoon vaak aan mijn gevoel nog, en dan zeur ik niet maar het zit niet goed in elkaar. Heb hele andere definities van hoe een gevoel en hoe het denken moet zijn.

Passend als een sleutel in het slot wil ik zijn, en dat is tevens een doel. Maar ik heb dus echt geen zin om nog jaren bezig te zijn dus moet ik wel druk opvoeren. En daar begin ik dus ook mee weer. Ik ga dus ook mijn hoofd niet laten zakken. Ik moet straight to the point gaan. En keihard focussen en van mijn part bruut geweld gebruiken om het hele denken en voelen te kraken totdat er niets van over blijft.

Rust en vrijheid en losheid. Kan het niet vaak genoeg herhalen. En is het denken gekraakt, dan zullen ook nieuwe verse visies en inzichten naar voren komen. Dit ouderwetse denken moet er helemaal uit hier.
  zondag 2 april 2006 @ 12:16:59 #177
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_36572873
Tis gewoon zo dat iedere kleine storingen, hoe klein dan ook. Niet gewenst is. Het moet 90 jaar gaan zoals het hoort. Nog langer zelfs. En wat doe je dan als je zo ingesteld bent? Dan ga je vanzelf een oplossing zoeken. Van mijn part cijferen als cijferen erbij hoort. En cijferen hoort er ook bij.

1488164

Maar goed, genoeg over mij. Af en toe gooi ik alles eruit. Vandaag zal ik vast en zeker nog op de juiste frequentie komen maar dat komt nog wel. Nu is het even vechten.

Dus over dat vrolijk overkomen, dat doe ik ook om positief te blijven. Af en toe is het ook geforceerd gebracht maar ook vaak omdat het wel goed gaat en zo gaat dat door

Voel me niet slecht, voel me goed. Maar ik moet nog teveel vechten om me goed te voelen. Teveel druk opvoeren ook. Ik wil gewoon eens alles laten rusten en wie weet doe ik dat ook wel ff.

Hoewel het niet zo is dat het geluk vanzelf komt hier, geluk moet je naartoe werken. Zoals een gebruiker hier had van. " geluk is een richting en geen punt".

Denk dat ik ff stevige muziek ga uitzoeken nu. Heb behoefte aan muziek die het denken in juiste banen doet leiden.

Heb nu zin om met gereedschap alles aan te draaien dat aan te draaien valt. Met mijn gereedschapskist het universum instappen en daar aan de knoppen en schroeven draaien zodat het voor altijd vast zit. De schroeven zo hard bijdraaien dat het nooit meer fout gaat lopen.

Voor eens en altijd het werk afronden en dat het nooit meer fout kan gaan.

Heb geen zin meer erin Het zal wel moeten maar ik wil vakantie. Toch doorgaan.

Altijd doorgaan. En vooral keihard vechten. Hoofd laten zakken tja, doe ik nog te vaak. Laks bezig zijn ook.
  zondag 2 april 2006 @ 12:21:24 #178
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_36573004
Iemand koffie

Ik ga nu keihard ertegenaan dus. Ik heb zin om eens flink alles onder handen te nemen. En nu ik zo keihard schrijf met focus, voel ik me vanzelf weer passend in het geheel. Laat ik de focus zakken dan voel ik me zwak en week en kwetsbaar.

De focus moet erin blijven dus. Keiharde focus. Keihard tot het einde van het bot en dwars door de tijd en het universum heen. Met focus alles bijstellen dat niet klopt

Het zal wel moeten. En het zal wel horen. Moeten omdat het nodig is. Horen omdat het goed in elkaar moet steken hier.

Keihard!

Tot het bot

Nu hardcore opzetten dan maar, ik heb te weinig muziek.
  zondag 2 april 2006 @ 12:24:53 #179
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_36573104
Koffie, jaa! En ik ga ook broodjes in de oven doen
  zondag 2 april 2006 @ 12:28:37 #180
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_36573217
Koffie

1-807-438

Broodjes

Ik ga keihard en dan ook keihard woorden en getallen zoeken. Kan zijn dat ik op mijn web-log als een bezetene ga schrijven om niet hier als extreem gek over te komen, ik ben soms erg keihard ingesteld en wil tot mijn bot gaan. Dan wil ik gewoon het bot afbreken hier. Het hele bot afbreken. Dwars door het bot heen ook.

Dan heb ik zin om het hele universum met de hand vast te pakken en fijn te knijpen Of open te splitsen als het ware. Fijn knijpen en kneden of openscheuren.

Dan heb ik zin om 666 toe te voegen in het massale bewustzijn

Alle gaten vullen
  zondag 2 april 2006 @ 12:34:30 #181
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_36573356
Ik lees soms wel eens op je weblog Goed toch, dat je daar van je af kunt schrijven, en hier ook natuurlijk.

Ja, broodjes met kruidenboter en gerookte ham
  zondag 2 april 2006 @ 12:44:17 #182
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_36573624
Van me afschrijven helpt om poorten te openen die nog gesloten zijn Daarom schrijf ik zo graag, het opent nieuwe werelden en mogelijkheden.

Klinkt lekker die broodjes die je aan het maken bent

Ik heb zin om een schaal-model van de wereld te maken en het universum en dan via pentagrammen en kracht-termen mensen nieuw leven in blazen. Een brok kracht en energie ervan maken.

Omdat iedereen aan elkaar verbonden is, is het nodig dat ieder mens krachtiger wordt dan krachtig. Is er maar 1 mens die niet krachtig is, dan is dat al fataal voor het gezamelijke gevoel.

Dus dan is een beetje voodoo helemaal zo slecht nog niet

Ik ben vaker buiten en dan neem ik de wereld en het universum in mijn hoofd en probeer ik met extreme focus alles te verbinden aan 1 centrale. Ik wil gewoon dat het 1 brok energie en kracht gaat worden.

Heb genoeg van lekken in het geheel. Mensen die geestelijk niet in orde zijn die functioneren niet goed genoeg en moeten gewoon geoptimaliseerd worden. Zien ze zelf niet in hoe dat moet, dan moeten ze maar geholpen worden via een extern orgaan.

Ben zo ff sigaretten kopen bij het tankstation. Is goed voor de focus nog. Neem ik meteen red-bull mee om nog krachtiger te worden van focus.

Ik gebruik liever witte krachten dan zwarte krachten. Genoeg mensen die met zwarte voodoo bezig zijn, laat mij dan maar gerust met witte voodoo bezig zijn. Daar wordt iedereen beter van.

En of 666 het ultieme getal is dat is maar de vraag. Kan ook 444 zijn of wat dan ook. Of het is een lange reeks van verschillende getallen. Maar daar kom ik nog wel achter. De ultieme code vind ik nog wel uit want die zit toch in mijn hoofd. En zolang ik blijf schrijven komt die code vanzelf naar voren

Ben nu ff weg

Tot zo.
  zondag 2 april 2006 @ 12:45:48 #183
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_36573679
quote:
Op zondag 2 april 2006 12:44 schreef Dromenvanger het volgende:
Van me afschrijven helpt om poorten te openen die nog gesloten zijn Daarom schrijf ik zo graag, het opent nieuwe werelden en mogelijkheden.

Klinkt lekker die broodjes die je aan het maken bent

Ik heb zin om een schaal-model van de wereld te maken en het universum en dan via pentagrammen en kracht-termen mensen nieuw leven in blazen. Een brok kracht en energie ervan maken.

Omdat iedereen aan elkaar verbonden is, is het nodig dat ieder mens krachtiger wordt dan krachtig. Is er maar 1 mens die niet krachtig is, dan is dat al fataal voor het gezamelijke gevoel.

Dus dan is een beetje voodoo helemaal zo slecht nog niet

Ik ben vaker buiten en dan neem ik de wereld en het universum in mijn hoofd en probeer ik met extreme focus alles te verbinden aan 1 centrale. Ik wil gewoon dat het 1 brok energie en kracht gaat worden.

Heb genoeg van lekken in het geheel. Mensen die geestelijk niet in orde zijn die functioneren niet goed genoeg en moeten gewoon geoptimaliseerd worden. Zien ze zelf niet in hoe dat moet, dan moeten ze maar geholpen worden via een extern orgaan.

Ben zo ff sigaretten kopen bij het tankstation. Is goed voor de focus nog. Neem ik meteen red-bull mee om nog krachtiger te worden van focus.

Ik gebruik liever witte krachten dan zwarte krachten. Genoeg mensen die met zwarte voodoo bezig zijn, laat mij dan maar gerust met witte voodoo bezig zijn. Daar wordt iedereen beter van.

En of 666 het ultieme getal is dat is maar de vraag. Kan ook 444 zijn of wat dan ook. Of het is een lange reeks van verschillende getallen. Maar daar kom ik nog wel achter.

Ben nu ff weg

Tot zo.
OK, tot later
  zondag 2 april 2006 @ 12:47:12 #184
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_36573728
trouwens, ik denk dat je hier groot gelijk in hebt
quote:
pi_36574156
quote:
Op zondag 2 april 2006 12:24 schreef Marietje_34 het volgende:
Koffie, jaa! En ik ga ook broodjes in de oven doen
idem
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  zondag 2 april 2006 @ 13:14:56 #186
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_36574575
quote:
Op zondag 2 april 2006 12:47 schreef Marietje_34 het volgende:
trouwens, ik denk dat je hier groot gelijk in hebt
[..]

Daarom is het ook belangrijk dat ieder mens krachtig is. Zodat er geen lek is in het hele gebeuren. En kunnen medicijnen het krachtige gevoel niet maken, dan is misschien iets heel anders nodig dat zoiets wel doet. Het lanceren van kracht over alle mensen bijvoorbeeld. Dat er iets in elkaar wordt gezet dat alle mensen tegelijk de helderheid en kracht geeft die nodig is om een goed gevoel te krijgen.

Maar hoe dat in zijn werk moet gaan. Ik zal sowieso nog gaan tekenen met driehoeken. Heb dat een tijdje gedaan maar ik kreeg toen ineens een gigantisch raar gevoel, alsof ik 1000000 sloten op mijn geest kreeg. Heb meteen dat ding weggegooid.

Inzicht krijgen is weer een kwestie van aanvoelen.

Terug van het tankstation nu, 4 red bull, lucky strike en marlboro. FF met de man van het tankstation gepraat over nieuwe uitvindingen en dat is wel leuk om dat in het echt te doen ook. Die man was ook altijd bezig met iets nieuws verzinnen. Dat tankstation is van hem en ook hij wilde het ei van columbus iedere dag opnieuw ontdekken

Vind dat soms prettig om met mensen te praten die een eigen zaak hebben. Kan ik veel van leren ook.

Gesprek begon toen die man me vroeg of ik energie tekort kwam. Ik zei van " Als je de hele dag bezig bent met kraken van hersens is een energiestoot altijd nodig".

Dus ik trek me dat blik red-bull open nu
  zondag 2 april 2006 @ 13:16:44 #187
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_36574626
Zo, weer muziek dan maar. Kijken wat er nog meer uitkomt. Ben weer dicht en heb niets te zeggen Soms is de poort gesloten en dan moet ik met bruut geweld de poort open zetten

Als ik niets weet te vertellen dan raak ik in paniek. Kan wel stil zijn, maar niet als ik vooruit wil gaan in het hele gebeuren.

Even de hamer gebruiken zoals Willie Wortel dat ook doet

Is het ethisch verantwoord dat je aan het bewustzijn sleuteld. Dat je bezig bent massaal veranderen van het gezamelijke bewustzijn? Volgens mij niet. Is het zo dat de wereld beter af is met een sterk en stabiel bewustzijn, dan mag je dat best lanceren vind ik. Sowieso werken mensen vanzelf mee eraan, sporters ook en nog meer. Maar er moet een versnelling inkomen. Veel mensen werken onbewust mee aan een stabiel systeem, dus wat is erop tegen als je bewust ermee bezig bent?

Stabiliteit draait alles om. Dus sowieso moet het gebeuren, mocht het mogelijk zijn om te sleutelen aan het standaard bewustzijn dat ieder mens heeft.

Mensen hebben toch geen bezwaar wanneer ze stabiel worden, mochten ze labiel zijn? Dat ze verstandig worden, mochten ze dom zijn? Etc etc...

[ Bericht 21% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 02-04-2006 13:22:01 ]
  zondag 2 april 2006 @ 13:22:46 #188
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_36574818
Red-bull doet goed

Alleen jammer dat het zo duur is. Als het 10 cent per blikje zou kosten zou ik de hele dag dit spul drinken. 10 liter per dag. Nog meer

Nu tijd voor sigaret buiten, zonnetje schijnt terwijl het erg grijs is.

Tot zo
  zondag 2 april 2006 @ 13:33:19 #189
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_36575139
2e red-bull

Ik sluit weer aan op de realiteit

Het is weer zo helder als kristal. En de zon schijnt ook

Zo en nu connecten als een rappe rapper

Als het goed gaat, dan gaat het echt goed. Dan is het klinklare helderheid nogmaals

Had net " Creep" opstaan van Radiohead.

Een nummer dat gaat over iemand die zich een loser voelt en die een perfecte ziel en lichaam wilt.

Misschien is het de ziel die niet goed in elkaar steekt vaak? Ook bij mezelf nog vaak genoeg. Of is het de geest. Of is het een gezamelijk-bewustzijn? Of is het de realiteit of het universum?

Of is alles niet waterdicht? En hoe zorg je ervoor dat het waterdicht wordt? Door sterker te worden?

FF lyric posten van Creep. Als labiele mensen zich zo voelen, dan moeten we daar maar eens verandering in brengen

RADIOHEAD LYRICS

"Creep (Acoustic)"

When you were here before
Couldn't look you in the eye
You're just like an angel
Your skin makes me cry
You float like a feather
In a beautiful world
I wish I was special
You're so fucking special
But I 'm a creep
I 'm a weirdo
What the hell am I doing here?
I don't belong here

I don't care if it hurts
I want to have control
I want a perfect body
I want a perfect soul
I want you to notice
When I'm not around
I wish I was special

But I'm a creep
I'm a weirdo
I don't belong here

She's running out again
She's running out
She run, run, run run
Run

Whatever makes you happy
Whatever you want
I wish I was special
But I'm a creep
I'm a weirdo
I don't belong here
I don't belong here.

Gebrek aan kracht en zelfvertrouwen wellicht? Of gaan ze te snel bij de pakken neerzitten die labiele mensen?
pi_36576638
Tis , denk ik, niet eens een kwestie van echt labiel zijn. Zelfs de krachtigste mens heeft momenten dat ie minder krachtig is of de dingen even negatiever inziet dan nodig is. En als het goed is is dat maar tijdelijk.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  zondag 2 april 2006 @ 14:34:54 #191
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_36577235
Klopt, ik heb vaak genoeg momenten van inzinking, op iedere dag komt wel zo'n moment voor dat ik denk van, er klopt gewoon iets niet. En dan voelt het ook aan dat er iets niet pluis is.

Is het raar als ik zeg dat ik geen enkele inzinking accepteer in mijn leven? Tis gewoon mijn streven om echt stabiel te zijn als een rots in de branding. Tis niet eens extreem te noemen, het is voor mij de normaalste zaak van de wereld om dat na te streven ook.

Krijg ik ook maar 1 inzinking op 1 jaar tijd, dan nog is het fout. Dan nog is mijn systeem zoals ik dat graag noem, niet stabiel genoeg. Dus dan ga ik vanzelf voor een stabiel gevoel dat 100 jaar duurt zonder ook maar 1 moment van inzinking.

Stabiel en nogmaals helder. Ik ben dus ook als ik buiten zit continu bezig met focus en concentratie, om te zoeken waar die fout vandaan komt. Tuurlijk is afwisseling nodig maar zelfs al ga ik sporten en op vakantie, ik zal nog wat anders moeten verzinnen.

Ik wissel trouwens nu vaak genoeg af. Ik zit niet meer de Godsganze dag achter de computer. Ik zit vaak genoeg buiten te denken over hoe het allemaal draait en hoe het in elkaar zit. Net zoals ik tegen die man in het tankstation zei, die vond het ook allemaal raar. Hij vond ook dat het vreemd in elkaar zit.

En zo kom ik in het echt ook vaak mensen tegen die het niet snappen allemaal. Dus ben niet de enige

Dan is het dus zaak dat ik achterhaal waar het vandaan komt. Ik kan natuurlijk mezelf van binnen gaan bekijken of wat dan ook. Maar dat gaat nu niet.

Buiten schijnt de zon nu Denk dat ik ff met mijn gezicht in de zon ga zitten en muziek erbij neem.

Bijbel-code wilde ik mee beginnen maar dat kan altijd nog.

Dus dan val ik weer een beetje in de herhaling maar dat maakt niet uit of wel??? Af en toe leg ik de nadruk op het belang van stabiliteit in mijn leven en een water-dicht gevoel. Maar dan is het niet water-dicht, het is dan wel proof. Ergens tegen bestand. Maar waar het tegen bestand is? Tegen indringers niet eens. Wel tegen invloeden van buitenaf. En om invloeden van buitenaf tegen te houden is focus en concentratie nodig, om de juiste poort dicht te zetten en ook een poort open zetten.

Dan noem ik het maar poorten De positieve invloed wil ik graag houden, dus de poort die zorgt voor energie en kracht en inspiratie ga ik echt niet dichtdraaien.

Dan is het hier ook aanvoelen waar het vandaan komt. En dan gewoon met een of andere sleutel zaken dicht maken en open zetten en zo proberen dieper te komen in het geheel. Dieper doorgronden waar de kern zit ook wel.

Tis niet eens dat ik een uitslover ben, maar ik kan niet anders dan zo handelen. Ik heb dit probleem op te lossen voor mezelf en in mijn leven. Doe ik het niet dan loop ik tot mijn einde met deze shit rond. Dan noem ik het maar shit maar het is gewoon klote jah.

En dan ben ik zelfs gelukkiger dan ooit. Ik kan genieten maar ik merk dus nog steeds, zoals ik al 101010010 keer gezegd heb die storing.

Dus dan ga ik nogmaals cijferen en lezen en onderzoeken en wie weet keer ik onder zelf-hypnose terug naar de geboorte of zelfs voor de geboorte of wat dan ook.

De kern van het probleem moet worden aangepakt. Pak ik de wortel of de kern niet aan, dan zal het probleem aanwezig blijven.

Zo weet je dat ook weer

Maar je hebt gelijk, ieder mens, hoe krachtig dan ook, heeft te maken met een inzinking ooit. Dus is het dan juist als ik zeg dat er geen enkel mens bestaat dat 100 procent gezond is?

Ben weer naar buiten nu. Vind het prettig om af en toe online te komen en te schrijven over wat ik bedacht heb en om ff na te lezen wat iemand anders geschreven heeft hier.

Dan kan ik rustiger nadenken over de materie Dan noem ik het maar materie ook. Weet geen andere benaming nu.
  zondag 2 april 2006 @ 14:38:09 #192
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_36577370
Tot zo

Buiten is het lekker, blauwe lucht vaak genoeg, en soms komt er zo'n veld van grijze bewolking. Maar ik zag net ff een heel veld blauwe lucht. Dus ik ga snel gebruik maken ervan. Misschien doen die vitamines van de zon nog goed

Lucky strike erbij, muziek en pen en papier. Kijken of ik nog een code eruit kan persen Shakira maakt trouwens lekkere muziek Lekkere muziek met ritme erin. Dan kan ik beter nadenken ook. Whenever Wherever net liggen luisteren, half liggend dus Ik lig niet vaak, deze zomer ga ik wel op het grasveld liggen hier. Ik ga deze zomer relaxen Misschien af en toe biertjes drinken met 2 procent alcohol erin. Af en toe een feest maakt niet uit.

Alsof ik een drol leg Zo moet de code eruit komen. Rare vergelijking, maar goed. Je moet toch wat
pi_36577833
Ach.... we zijn hier toch al een schunnig zooitje, dus die vergelijking is niet echt verbazingwekkend.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  zondag 2 april 2006 @ 15:23:56 #194
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_36578967

Ben buiten een model aan het opzetten.

Morgen = vandaag

Vandaag = morgen

Eeuwig

Lente

Zomer

Stabiel

Temperatuur.

En zo koppel ik alles aan elkaar en als ik dan lente schrijf, komt er vanzelf een getal naar voren dat ik associër aan de lente. En zo probeer ik voor de "grap" iets op te bouwen ook. Ik schrijf dan wel grap omdat het leuk is om ergens mee bezig te zijn. Een soort project voor mezelf. En wie weet wat eruit komt. Het begint met een idee altijd, en wie weet kan ik ooit echt wat betekenen op dit gebied. Je weet maar nooit ook. Ben niet op mijn achterhoofd gevallen dus er is altijd een kans dat ik wat kan betekenen.

Was net ook bezig dat ik mijn denken nog verder moet doorbreken. Voor de grap kwam naar voren dat ik als het ware het denken en de hersens open moeten splijten helemaal. Het moet knallen. Het moet spatten ook. Puur vuurwerk. Keihard geweld in mijn hoofd. Maar wel kalm, rustig en bedaard Alle grenzen moeten doorbroken worden, keihard door de barrieres heen

En dan heb ik van alles op papier staan, ik wil gewoon wat gaan doen hiermee. Ik wil theorie in praktijk uitvoeren. Proberen iets op poten te zetten waar wat mee gedaan kan worden.

Zo wil ik bijvoorbeeld als een dag me bevalt, de dag zo lang maken als ik zelf wil. Ben ik jarig, dan wil ik 100 uur jarig zijn of nog langer.

Of ik wil gewoon 1 dag hebben. Heb ik geen zin dat het donker wordt voorlopig, dan wil ik via een manier zorgen dat het voor mij niet donker wordt. En om dan klantvriendelijk te zijn moet het zo zijn dat anderen ook aan hun trekken komen. Kan iemand het daglicht niet uitstaan dan mag het niet zo zijn dat ik de ander doe kwellen door mijn dag 200 uur te laten duren met daglicht en zon en lekkere temperaturen.

Ik ben dus heilig ervan overtuigd dat ik iets kan betekenen op dit gebied. Heb nu al stencils vol liggen met getallen. Nu ga ik woorden koppelen aan getallen en ga ik echt een model fabriceren.

En weet je wat het is, ik voel me goed erbij. Ik voel me helder erbij. En het getal komt spontaan naar voren.

Stabiel = 1688.
Instabiel = 1488

Maar dan moet ik echt verder onderzoeken of dat getal juist is, en hoogstwaarschijnlijk is dat getal nog lang niet volledig te noemen.

En zo wil ik de hele wereld en het hele universum in een model zetten. Eerst op papier en daarna op een andere manier.

Toen ik nog op de heao was deed ik dat ook vaker uit pure wanhoop, zoeken naar oplossingen, maar nu met een helder zicht en helder bewustzijn lijkt het vanzelfsprekend te zijn dat ik gelijk heb

Het gaat niet alleen om een eeuwige lente op commando, maar ook een stabiel voelen en denken en nog meer. Alles gratis en voor niets. Terug reizen in de tijd. En je kunt het zo gek niet verzinnen en ik wil het op papier hebben staan

Ben nu weer naar buiten

Kijken of ik nog een doorbraak kan laten gebeuren

Zonnetje schijnt en in de zon is het zelfs warm. Kan ik bruin worden
pi_36579824
Winderig doch stabiel. Ben in de achtertuin aan het rotzooien. Of liever: enige orde in de rotzooi aan het scheppen.
Nog even en ik ga er weer met plezier zitten.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  zondag 2 april 2006 @ 16:27:59 #196
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_36580808
Winderig doch stabiel, hier is het ook winderig. Met af en toe bewolking. Geen ideaal weer. Weer om chaotisch van te worden. Weet niet wat ik van het weer moet verwachten, zo lijkt het nu.

Tuin werken ga ik ook nog doen. Als het beter weer is.

Denk dat ik zometeen ff op de bank ga hangen weer, ik weet het ook niet allemaal. Zit weer vast in alles. Alsof het denken in circels gaat, alsof het denken veranderd moet worden.

In principe zou het denken 1 rechte weg moeten zijn. Of er zouden 2 wegen moeten zijn. Een uitgaande snelweg en een ingaande snelweg. En dan helemaal geen andere connecties erin. 2 wegen die duidelijk zijn. En dat het dan makkelijker wordt om de juiste informatie binnen te krijgen ook. En dat de uitgaande informatie ook makkelijker eruit gaat.

Dat het hele verkeer in de hersens en in het denken juist loopt ook.

Was net buiten aan het denken om gewoon met grof geweld de hele hersens om te vormen via inbeeldings-kracht. Dat ik gewoon alles overhoop gooi als het ware. Compleet met de schop erdoor heen, alles kapot maken en 2 wegen aanbrengen.

Tis me allemaal te ingewikkeld, als ik een menselijk brein zie, dan denk ik vanzelf al. "Dat is te complex voor woorden, tis te complex gemaakt." Hadden ze het makkelijker in elkaar gezet in het begin, dan was het leven makkelijker en dan kon je alsnog met een makkelijker gevormd brein goed nadenken ook. Misschien wel beter nadenken ook, is het simpel van opbouw dan komt de oplossing ook sneller naar voren.

Stel het onderstaande is het brein, dat zou meteen duidelijker zijn Waarom hebben ze niet zo het brein gemaakt? Waarom moet het zo'n grijze massa zijn waar niemand wijs van wordt Hadden ze het brein gemaakt als een chip uit een computer dan was het makkelijker geweest. Maar nu is het dus zaak en uitdaging om het aan te passen.

Nu ziet het zo eruit dus, onderstaande foto is het complexe idiote gedoe.

Ik weet dus niet wat ik moet denken bij hersens van de mens, tis allemaal niet normaal zo complex.

Ik voel me wel weer helder nu ik zo bezig ben hiermee. Ik heb weer een uitweg gevonden in het brein. Ik weet niet hoe ik vaak in het brein zit met denken, maar ik wil dat hele brein kraken als het ware. Heb genoeg van het denken. Ik wil het brein laten ontploffen Ik wil mijn hersens nog altijd omvormen nu, van structuur veranderen ook. Zelf aanpassingen doorvoeren in het hele gebeuren.

Maar dat ik dan toch kan denken, zonder gedachtes. Denken zonder denken. Dat het hele denken weg is. Alleen een ingaande stroom in het weten. En een uitgaande stroom als output.

Maar goed, was weer een heel opstel en werkstuk. Ik ga kijken wat ik verder moet doen eraan. Zolang ik het van me afschrijf komt er vanzelf meer vorm naar voren maar er komt altijd een moment dat de hersens weer een eigen leven leiden als het ware, of het is zo dat het denken een eigen leven leidt. En dan is het zaak om het denken uit te schakelen, misschien een of andere knop omzetten

[ Bericht 6% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 02-04-2006 16:33:03 ]
  zondag 2 april 2006 @ 16:39:21 #197
34156 Mirage
Smile !!!
pi_36581124
orde scheppen nokwanda ?
Dat moet ik ook doen... mijn huis staat op z'n kop

Tsja ach... hoe was het ook al weer ?

"De chaos in mijn huis bewijst dat ik belangirjker dingen te doen heb " ?

daar zullen we het dan maar op houden hè

Ik kwam net trouwens deze site tegen.
Lees de gedichten ook eens..
Deze man doet denk ik iets heel goeds.
http://www.johnnyzonderstress.com/index2
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
  zondag 2 april 2006 @ 16:51:51 #198
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_36581406
Ik zal de site in de favouriten zetten.

Pfff net was ik strepen aan het trekken in mijn denken, driekhoeken en vierkanten proberen te graveren in de hersens. Ik zal een of andere weg moeten vinden hierin maar ik ga dus ook rusten zonder stress.

Ben al de hele dag bezig en rust is ook belangrijk in alles.

Maar ik weet niet wat ik moet doen nu.

Over alcohol gesproken, een glas wijn zou er wel ingaan nu. Even afschakelen. 3 glazen wijn zouden aangenaam zijn. Rode wijn als het ff kan.

Ik ga ff wat anders doen, weet niet wat. Misschien wat lezen rustig. Geen bijbel of Koran, dat geloof ik ook niet meer allemaal. Ik geloof in het opnieuw rangschikken van mijn denken en nog meer. En dat moet ik helemaal zelf doen ook.

Dat model opstellen komt een andere keer weer. Doen waar ik zin in heb.

De bijbel en over de islam gaat volgende week weer terug naar de bibliotheek. Is sowieso te oud spul allemaal.

En zo weet ik het niet.
  zondag 2 april 2006 @ 16:55:36 #199
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_36581497
Ben al ff aan het lezen op die site van Johnny, leuke manier van schrijven

Even wat luchtigs lezen, hoewel zijn levensverhaal wel helemaal niet luchtig zal zijn, maar hij schrijft in het begin al luchtig.

Luchtig is beter Ik ga ook luchtiger doen, dat gekraak word ik gek van
pi_36581503
quote:
Op zondag 2 april 2006 16:39 schreef Mirage het volgende:
orde scheppen nokwanda ?
Dat moet ik ook doen... mijn huis staat op z'n kop

Tsja ach... hoe was het ook al weer ?

"De chaos in mijn huis bewijst dat ik belangirjker dingen te doen heb " ?

daar zullen we het dan maar op houden hè

Ik kwam net trouwens deze site tegen.
Lees de gedichten ook eens..
Deze man doet denk ik iets heel goeds.
http://www.johnnyzonderstress.com/index2
Coole gast Die johnnyzonderstress

Ja... orde scheppen. Moet eens in de zoveel tijd. En op de een of andere manier is het symbolisch. Orde scheppen in je huis om ruimte te maken voor nieuws. Alsof je goeie dingen die je wenst aanroept door er alvast ruimte voor te maken. Je weet vast wel wat ik bedoel. Beetje te vergelijken met nesteldrang.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  zondag 2 april 2006 @ 17:00:48 #201
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_36581636
Ben ff douchen dan maar

Denk dat een frisse douche helpt om weer op orde te komen

Huis op de kop, tja, als je niet let daarop, dan zie je het ook niet
  zondag 2 april 2006 @ 17:29:25 #202
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_36582372
Frisse douche doet goed

Meteen een rivotril ingenomen om te kalmeren. Werkt hetzelfde als alcohol dus. Maar dit is gezonder. Een pilletje om tot rust te komen 3 per dag mag ik innemen indien nodig. Moet dat misschien toch vaker doen ook. Die dingen zijn niet voor niets uitgevonden. En ik krijg ze gratis via het ziekenfonds.

Kijken of het werkt, heb die pilletjes nog van een tijd geleden toen ik extreem onrustig was. Nu neem ik een in om helemaal tot kalmte te komen

Gewoon wat aan mijn hersens sleutelen door een pilletje. Schaam ik me niet om.

Tis beter dan bier of wijn.

Gewoon een frisse update voor de hersens

Legale drugs ook. Sommigen roken wiet of hasj, en ik neem me een wonderpilletje Zou ze zo kunnen verkopen op de zwarte markt

Dus ik kan weer ertegen aan. Als ik zometeen wartaal ga uitpraten dan ligt dat aan de rivotril Zal niet gebeuren, ik zal alleen maar kalm worden en richting trance gaan
  zondag 2 april 2006 @ 17:34:12 #203
34156 Mirage
Smile !!!
pi_36582497
quote:
Op zondag 2 april 2006 16:55 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Coole gast Die johnnyzonderstress

Ja... orde scheppen. Moet eens in de zoveel tijd. En op de een of andere manier is het symbolisch. Orde scheppen in je huis om ruimte te maken voor nieuws. Alsof je goeie dingen die je wenst aanroept door er alvast ruimte voor te maken. Je weet vast wel wat ik bedoel. Beetje te vergelijken met nesteldrang.
Hélemaal !!

hmm... misschien moest ik maar een container bestellen.. eens kijken wat voor moois er dan allemaal op mijn pad komt
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
  zondag 2 april 2006 @ 17:35:52 #204
34156 Mirage
Smile !!!
pi_36582538
Goed, jij een rivotril.. ik een paracetamolletje of 2.. even die hoofdpijn wegsturen

Ik slik bijna nooit paracetamol dus dat moet wel lukken.
Sir Winston Churchill
  zondag 2 april 2006 @ 17:41:00 #205
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_36582698
Af en toe een pilletje kan geen kwaad, als mooi hulpmiddel.

Rivotril zijn trouwens super kleine pilletjes. Roze/oranje achtig. Zijn geen joekels die je amper door je keel krijgt.

Ben kalm en uitgepraat weer. Tis rustig in mijn hoofd. Alsof het middel nu al helpt, enige dat stoort zijn mijn contactlenzen maar die zal ik maar uitdoen zometeen en vervangen voor de bril.

Sterkte met je hoofdpijn!!!! Hoofdpijn had ik vanmiddag ff last van, achterin het hoofd.Maar dat was lichte pijn en duurde maar ff.

Leegte nu Helemaal geen behoefte om iets te kraken en uit te vinden, totaal geen prestatie-drang of wat dan ook. Moet nu wel lachen over mijn prestatie-drang. Alsof mijn leven ervan afhangt ben ik soms bezig. En dan is zo'n pilletje aangenaam om de boel eens de boel te laten en te rusten.

Anders blijf ik doorgaan en komt er nooit een moment van rust in mijn hoofd.
pi_36582709
quote:
Op zondag 2 april 2006 17:34 schreef Mirage het volgende:

[..]

Hélemaal !!

hmm... misschien moest ik maar een container bestellen.. eens kijken wat voor moois er dan allemaal op mijn pad komt
Eigenlijk heb ik ook een container nodig. Je wil mijn zolder niet zien. Maar ik heb nu met een vriendin afgesproken dat ze een busje huurt voor haar zooi en dan ook bij mij langskomt zodat we samen naar het grofvuil kunnen gaan.
Dan laat ik ze ook nog een keer komen van het grofvuil en dan zal het wel weg zijn allemaal. 5 jaar opgespaarde zooi.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  zondag 2 april 2006 @ 17:44:25 #207
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_36582808
Hier is bijna geen rommel in huis, de zolder is zeker 10 jaar geleden helemaal leeg gemaakt. Moest een grote container bij komen kijken en toen is ook vaak andere oude spullen weggebracht na verloop van tijd.

Heb wel nog een installatie staan op zolder, een muziek-installatie maar die wordt ook amper gebruikt, alleen moeilijk om afstand van te nemen. Mijn oom kan dat ding misschien gebruiken. Een 5 cd-wisselaar, hyper modern in die tijd, maar nu geen stuiver waard. Dolby surround, wat weer vervangen werd door dolby digital en ga zo door. En zo komt aan alles een eind

Oude spullen wegdoen kan inderdaad zorgen voor frisse nieuwe plaats en ruimte. En wie weet wat voor positieve invloed dat heeft op het hele huis
pi_36582956
quote:
Op zondag 2 april 2006 17:34 schreef Mirage het volgende:

[..]

Hélemaal !!

En btw.... Jij hebt pas anderhalve maand geleden nog moois gekregen. of is het al weer tijd voor een nieuw model? Of heb je hem inmiddels echt opgegeten?
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  zondag 2 april 2006 @ 18:04:07 #209
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_36583336
Ik ga op de bank bijkomen

Net lekker konijn gegeten, op zondag is het af en toe konijn dag. Arme konijntje maar het smaakte wel lekker

Tot morgen

Denk niet dat ik vandaag nog online kom.

Dus ik helemaal ontspannen nu.
pi_36583402
quote:
Op zondag 2 april 2006 18:04 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik ga op de bank bijkomen

Net lekker konijn gegeten, op zondag is het af en toe konijn dag. Arme konijntje maar het smaakte wel lekker

Tot morgen

Denk niet dat ik vandaag nog online kom.

Dus ik helemaal ontspannen nu.
Fijne avond DV.
Ik ga maar es in bad hangen na al het tuingerotzooi. Ben echt best wel vies.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  zondag 2 april 2006 @ 18:41:45 #211
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_36584505
Barra is weer terug van weekendje weg! was echt super!!!!
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
  zondag 2 april 2006 @ 18:53:06 #212
139452 gaai
zwarte poes
pi_36584912
Eej Barra

Weer heelhuids terug

moe maar voldaan zeker?
*I just realized.....i don't care*
pi_36585167
quote:
Op zondag 2 april 2006 18:53 schreef gaai het volgende:
Eej Barra

Weer heelhuids terug

moe maar voldaan zeker?
Nou.... heelhuids.... na dat moe maar voldaan waag ik de heelheid van de huid nog te betwijfelen

Hey Barra
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  zondag 2 april 2006 @ 19:31:13 #214
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_36586027
heel (voor)huids weer terug ja

was erg gezellig en leuk! en redelijk moe en voldaan
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
pi_36586276
quote:
Op zondag 2 april 2006 19:31 schreef BarraCupraCuda het volgende:
heel (voor)huids weer terug ja

was erg gezellig en leuk! en redelijk moe en voldaan
Met welk hotel werd je nou verrast? Je wist toch niet waar je naar toe zou gaan.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')