Klopt, ik heb vaak genoeg momenten van inzinking, op iedere dag komt wel zo'n moment voor dat ik denk van, er klopt gewoon iets niet. En dan voelt het ook aan dat er iets niet pluis is.
Is het raar als ik zeg dat ik geen enkele inzinking accepteer in mijn leven? Tis gewoon mijn streven om echt stabiel te zijn als een rots in de branding. Tis niet eens extreem te noemen, het is voor mij de normaalste zaak van de wereld om dat na te streven ook.
Krijg ik ook maar 1 inzinking op 1 jaar tijd, dan nog is het fout. Dan nog is mijn systeem zoals ik dat graag noem, niet stabiel genoeg. Dus dan ga ik vanzelf voor een stabiel gevoel dat 100 jaar duurt zonder ook maar 1 moment van inzinking.
Stabiel en nogmaals helder. Ik ben dus ook als ik buiten zit continu bezig met focus en concentratie, om te zoeken waar die fout vandaan komt. Tuurlijk is afwisseling nodig maar zelfs al ga ik sporten en op vakantie, ik zal nog wat anders moeten verzinnen.
Ik wissel trouwens nu vaak genoeg af. Ik zit niet meer de Godsganze dag achter de computer. Ik zit vaak genoeg buiten te denken over hoe het allemaal draait en hoe het in elkaar zit. Net zoals ik tegen die man in het tankstation zei, die vond het ook allemaal raar. Hij vond ook dat het vreemd in elkaar zit.
En zo kom ik in het echt ook vaak mensen tegen die het niet snappen allemaal. Dus ben niet de enige
![]()
Dan is het dus zaak dat ik achterhaal waar het vandaan komt. Ik kan natuurlijk mezelf van binnen gaan bekijken of wat dan ook. Maar dat gaat nu niet.
Buiten schijnt de zon nu
![]()
Denk dat ik ff met mijn gezicht in de zon ga zitten en muziek erbij neem.
Bijbel-code wilde ik mee beginnen maar dat kan altijd nog.
Dus dan val ik weer een beetje in de herhaling maar dat maakt niet uit of wel??? Af en toe leg ik de nadruk op het belang van stabiliteit in mijn leven en een water-dicht gevoel. Maar dan is het niet water-dicht, het is dan wel proof. Ergens tegen bestand. Maar waar het tegen bestand is? Tegen indringers niet eens. Wel tegen invloeden van buitenaf. En om invloeden van buitenaf tegen te houden is focus en concentratie nodig, om de juiste poort dicht te zetten en ook een poort open zetten.
Dan noem ik het maar poorten
![]()
De positieve invloed wil ik graag houden, dus de poort die zorgt voor energie en kracht en inspiratie ga ik echt niet dichtdraaien.
Dan is het hier ook aanvoelen waar het vandaan komt. En dan gewoon met een of andere sleutel zaken dicht maken en open zetten en zo proberen dieper te komen in het geheel. Dieper doorgronden waar de kern zit ook wel.
Tis niet eens dat ik een uitslover ben, maar ik kan niet anders dan zo handelen. Ik heb dit probleem op te lossen voor mezelf en in mijn leven. Doe ik het niet dan loop ik tot mijn einde met deze shit rond. Dan noem ik het maar shit maar het is gewoon klote jah.
En dan ben ik zelfs gelukkiger dan ooit. Ik kan genieten maar ik merk dus nog steeds, zoals ik al 101010010 keer gezegd heb die storing.
Dus dan ga ik nogmaals cijferen en lezen en onderzoeken en wie weet keer ik onder zelf-hypnose terug naar de geboorte of zelfs voor de geboorte of wat dan ook.
De kern van het probleem moet worden aangepakt. Pak ik de wortel of de kern niet aan, dan zal het probleem aanwezig blijven.
Zo weet je dat ook weer
![]()
Maar je hebt gelijk, ieder mens, hoe krachtig dan ook, heeft te maken met een inzinking ooit. Dus is het dan juist als ik zeg dat er geen enkel mens bestaat dat 100 procent gezond is?
Ben weer naar buiten nu. Vind het prettig om af en toe online te komen en te schrijven over wat ik bedacht heb en om ff na te lezen wat iemand anders geschreven heeft hier.
Dan kan ik rustiger nadenken over de materie
![]()
Dan noem ik het maar materie ook. Weet geen andere benaming nu.