Inderdaadquote:Op zondag 2 april 2006 09:04 schreef nokwanda het volgende:
Je zou eigenlijk dezeen deze
moeten kunnen combineren
Goodmorning!!!!!quote:Op zondag 2 april 2006 09:22 schreef vamperotica het volgende:
mogguh
Hier is alles wel okay. Gewoon een uiterst saaie zondagochtend.quote:Op zondag 2 april 2006 09:21 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Leuke koe inderdaad, niet zelf gemaakt. Ik ben soms een dief die via google afbeelding zoekt
Hoe gaat het met je vanmorgen ?
Hier is alles pico bello in orde, ik pas als een driehoek in een driehoek. Ik weet niet hoe je het noemt wanneer je perfect past in iets. In het Engels noemen ze dat : " It fits like a glove".
Ik sluit perfect aan op de realiteit met mijn geest en bewustzijn.
Toen ik wakker werd was dat al zo. En dan is er een stralende blauwe hemel en dat doet ook goed. De zon die naar binnen schijnt.
Af en toe een sigaret roken en een lekker kopje koffie erbij. Zometeen wat muziek en dan wordt het een mooie zondag.
De heilige koe![]()
Wel vreemd dat je die koe niet meteen ziet, ik zie hem wel meteen. Die koe staat op mijn photobucket site waar ik alle afbeeldingen opzet.
Ha stukquote:Op zondag 2 april 2006 09:22 schreef vamperotica het volgende:
mogguh
En de foon uitzetten was geen optie?quote:Op zondag 2 april 2006 09:51 schreef vamperotica het volgende:
Pffff..... Er heeft iemand bedacht dat het leuk was om mij te bellen om de zoveel tijd.... Heb dusnietveel geslapen
quote:
quote:Op zondag 2 april 2006 10:24 schreef displission het volgende:
nokwanda die foto van jouw he..je avatar.. je zou niet zeggen dat jij dat bent..geeft een beetje een vertekend beeld.. (in het echt ben je veel mooier)
ja... duh... logisch. Eeerder stond je vaak niet eerder op dan rond lunchtijd.quote:Op zondag 2 april 2006 10:33 schreef Dromenvanger het volgende:
Even een boterham met kaas gemaakt
Laatste tijd heb ik altijd behoefte aan ontbijt.
keequote:Op zondag 2 april 2006 11:03 schreef displission het volgende:
nokwanda kun je misschien ff op msn komen?
quote:Op zondag 2 april 2006 10:50 schreef nokwanda het volgende:
[..]
ja... duh... logisch. Eeerder stond je vaak niet eerder op dan rond lunchtijd.
Nu kom je in een meer geregeld dagritme en daar past je eetbehoefte zich ook op aan.
We hebben het wel eens over gewicht. Maar een dergelijk eetritme is ook veel beter om je werkelijke postuur aan te nemen.
Minder bier drinken en gewoon 3x per dag goed eten.
En voor de energie die jij aan de dag legt is een ontbijt best belangrijk. Door zoveel te denken als je doet verbrand je ook veel energie.
da's niet groot idd, 1.59.quote:Op zaterdag 1 april 2006 20:59 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik ben ook een klein wijffie. 1.59 om precies te zijn. Maar ik kan soms ook zonder hoge hakken 2 meter lijkenLigt aan mijn geestesgesteldheid.
Is dat omdat het tijd vergt om een fotoboek onder werktijd te maken?
Of is er een andere link tussen werk en fotoboek?
Misschien later in de zomer. We weten nooit echt wat er voorbij komt aan meets. Daar kijken we dan maar naar uitDe Marietje Meet
Herkenbaarquote:Op zaterdag 1 april 2006 23:43 schreef Gorian het volgende:
De appel valt niet ver van de boom (of de vijg niet ver van de koe) dat lees ik wel!
Maar tis dat ik goede zin krijg van de bijdragen van DV!
soms wel ja, jij kunt vaak zo enthousiast zijn en goeie zin hebben dat het haast van het scherm afspatquote:Op zondag 2 april 2006 11:23 schreef Dromenvanger het volgende:
Dus ik breng stemming in de tent
Is ook de bedoeling
Leven in de brouwerij
Ik ga ff verder in het filsoferen met koffie leuten. Ik heb een idee weer, over de tijd en reizen in de tijd en ook nog producten vermenigvuldigen en over het leven en dat een leven niet gemaakt is om te eindigen. Onder welke omstandigheden dan ook. Dan heb ik meteen een idee hoe je dierbaren terug kunt halen, door ze vanuit het verleden te importeren naar het heden, zodat ze hier verder kunnen leven. En dan vraag je wel van te voren of ze dat willen natuurlijk, maar ik vraag me sterk af, welk mens dood wilt gaan.
Heb zoveel ideeën draaien, het leuke is dat ik overtuigd ben dat ik de theorie ooit nog in de praktijk ga brengen. Ik wil het zeer zeker niet laten bij een theorie.
Maar dat ga ik in filosoferen verder uitwerken.
Als ik achter het toetsenbord zit dan komt vanzelf alles naar boven hierSoms met moeite en soms als water. Hopelijk is het zo dat het in de toekomst een stroom is van verse nuttige informatie.
Jou mogen we op de solse gat meet al bezichtigenquote:
Moet ik denken aan de nieuwe bavaria reclamequote:Op zondag 2 april 2006 11:24 schreef Dromenvanger het volgende:
Goodmorning
Ik ben alweer aan de bavaria malt.
Ik heb ook vaak goede zin de laatste maanden. Omdat ik iedere dag beter word, en voel ik me gezond dan laat ik dat vanzelf horen. Dan gaat dat ook vanzelf helemaal. Doe dat niet met opzetquote:Op zondag 2 april 2006 11:29 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
soms wel ja, jij kunt vaak zo enthousiast zijn en goeie zin hebben dat het haast van het scherm afspat![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |