abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_36570594
mogguh
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
  zondag 2 april 2006 @ 09:22:41 #131
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_36570598
quote:
Op zondag 2 april 2006 09:04 schreef nokwanda het volgende:
Je zou eigenlijk deze en deze moeten kunnen combineren
Inderdaad

Misschien een idee voor de ontwerpers hier, dat er een heilige koe wordt gemaakt als smiley
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
  zondag 2 april 2006 @ 09:23:00 #132
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_36570601
quote:
Op zondag 2 april 2006 09:22 schreef vamperotica het volgende:
mogguh
Goodmorning!!!!!

How are you doing my dear?
  zondag 2 april 2006 @ 09:30:50 #133
91333 displission
||stockpile wierrook || +30 :)
pi_36570638
hoi vamp goedmorgen dv..
een heks zorgt altijd voor een goede zak appels..twee groene en een bruine..zorg er als heks voor dat er een mooie rode in het midden legt en dat deze als eerste wordt gepakt omdat hij er smakelijk uitziet..Sluit het gesprek af met: eet smakelijk
pi_36570639
quote:
Op zondag 2 april 2006 09:21 schreef Dromenvanger het volgende:

[..]

Leuke koe inderdaad , niet zelf gemaakt. Ik ben soms een dief die via google afbeelding zoekt

Hoe gaat het met je vanmorgen ?

Hier is alles pico bello in orde, ik pas als een driehoek in een driehoek. Ik weet niet hoe je het noemt wanneer je perfect past in iets. In het Engels noemen ze dat : " It fits like a glove".

Ik sluit perfect aan op de realiteit met mijn geest en bewustzijn.

Toen ik wakker werd was dat al zo. En dan is er een stralende blauwe hemel en dat doet ook goed. De zon die naar binnen schijnt.

Af en toe een sigaret roken en een lekker kopje koffie erbij. Zometeen wat muziek en dan wordt het een mooie zondag.

De heilige koe

Wel vreemd dat je die koe niet meteen ziet, ik zie hem wel meteen. Die koe staat op mijn photobucket site waar ik alle afbeeldingen opzet.
Hier is alles wel okay. Gewoon een uiterst saaie zondagochtend.
Helaas lukt het me niet om uit te slapen. Tegen de tijd dat ik om half 8 opstond had ik me al 3 x omgedraaid. Als ik dan nog blijf liggen voel ik me de hele dag lamlendig. Dus dat doe ik maar niet.

Helaas.... geen zonnetje hier. Ik zit te wachten op een paar dagen droog weer zodat ik buiten wat schilderwerk kan doen. Beetje klussen buiten zal me goed doen. Achtertuin opruimen en weer wat kleur aanbrengen. Heb zonnig oranje/gele verf gekocht. Heeft natuurlijk niks met het wk te maken. Maar die verf was goedkoop en het is een van mijn favoriete kleuren. En die kleur miste ik nog.

In Afrika heeft een van mijn oudere "zussen" haar hele huis aan de buitenkant in die kleur geschilderd met zwarte randjes. De kleuren van haar stam, de Xhosa. Staat super.
Zou ik ook wel willen maar dat mag niet. Ik heb de achterkant wel vol met muurschilderingen staan. Mag ook niet maar daar let niemand op
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
pi_36570644
quote:
Op zondag 2 april 2006 09:22 schreef vamperotica het volgende:
mogguh
Ha stuk

En hi Displission
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_36570659
Pffff..... Er heeft iemand bedacht dat het leuk was om mij te bellen om de zoveel tijd.... Heb dusnietveel geslapen
pi_36570660
Pffff..... Er heeft iemand bedacht dat het leuk was om mij te bellen om de zoveel tijd.... Heb dusnietveel geslapen
pi_36570683
quote:
Op zondag 2 april 2006 09:51 schreef vamperotica het volgende:
En de foon uitzetten was geen optie?
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_36570694
quote:
Op zondag 2 april 2006 09:56 schreef nokwanda het volgende:

[..]

En de foon uitzetten was geen optie?

Dan zul je altijd zien dat er iemand wil bellen waar ik wél mn nachtrust voorop wil geven
pi_36570749
Is het forum een beetje gammel of ligt dat ook aan mijn comp?
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  zondag 2 april 2006 @ 10:17:01 #141
91333 displission
pi_36570807
Af en toe he maar valt wel mee nu
een heks zorgt altijd voor een goede zak appels..twee groene en een bruine..zorg er als heks voor dat er een mooie rode in het midden legt en dat deze als eerste wordt gepakt omdat hij er smakelijk uitziet..Sluit het gesprek af met: eet smakelijk
  zondag 2 april 2006 @ 10:17:17 #142
91333 displission
pi_36570810
heb een lekker bakkie gepakt iemand anders ook?
pi_36570849
yep
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_36570871
Stond net in de keuken ineens een vreemde kat naar me te kijken. Niet een van mij.
Ik voelde me bekeken en draaide me naar hem toe. Doet die gek een uithaal naar me. Ik mocht niet terug kijken. Ja daaag... glaasje water erover dus.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  zondag 2 april 2006 @ 10:24:40 #145
91333 displission
pi_36570882
nokwanda die foto van jouw he..je avatar.. je zou niet zeggen dat jij dat bent..geeft een beetje een vertekend beeld.. (in het echt ben je veel mooier)
  zondag 2 april 2006 @ 10:25:18 #146
91333 displission
pi_36570890
---douchen---
  zondag 2 april 2006 @ 10:26:31 #147
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_36570898
Bakkie koffie sla ik nooit af

Forum is hier soms ook wat gammel, ik word dan zenuwachtig, wil ik een post editten kom ik het forum niet op. Dus ik ga ff verder met editten over God en mensheid en dat wij Goden zijn
pi_36570905
quote:
Op zondag 2 april 2006 10:24 schreef displission het volgende:
nokwanda die foto van jouw he..je avatar.. je zou niet zeggen dat jij dat bent..geeft een beetje een vertekend beeld.. (in het echt ben je veel mooier)
Hoewel brildragend ben ik in het echt niet zo scheel, nee. Dus enigzins vertekend zou je het wel kunnen noemen,
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  zondag 2 april 2006 @ 10:33:15 #149
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_36570946
Even een boterham met kaas gemaakt

Laatste tijd heb ik altijd behoefte aan ontbijt.
  zondag 2 april 2006 @ 10:37:44 #150
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_36570988
En nu ff buiten zitten met muziek en dikke sigaar

Ben zo terug, computer gaat niet eens op stand-bye. Ik moet iets nieuws verzinnen want ik zit vast en dat is niet fijn. Er moet verse informatie in of uit mijn hoofd komen

En maakt niet uit als die informatie gek is en niet wetenschappelijk onderbouwd, ik bouw mijn eigen wetenschap op

Dromenvanger's wetenschap voor alle oplossingen die niet met de huidige wetenschap zijn te klaren.
pi_36571119
quote:
Op zondag 2 april 2006 10:33 schreef Dromenvanger het volgende:
Even een boterham met kaas gemaakt

Laatste tijd heb ik altijd behoefte aan ontbijt.
ja... duh... logisch. Eeerder stond je vaak niet eerder op dan rond lunchtijd.
Nu kom je in een meer geregeld dagritme en daar past je eetbehoefte zich ook op aan.

We hebben het wel eens over gewicht. Maar een dergelijk eetritme is ook veel beter om je werkelijke postuur aan te nemen.
Minder bier drinken en gewoon 3x per dag goed eten.

En voor de energie die jij aan de dag legt is een ontbijt best belangrijk. Door zoveel te denken als je doet verbrand je ook veel energie.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  zondag 2 april 2006 @ 10:54:23 #152
91333 displission
pi_36571172
ik heb nooit zo'n honger s' ochtends..meer s' avonds..maar voor dat ik ga werken doe ik toch altijd wel een boterhammetje en een kopje thee of koffie..
  zondag 2 april 2006 @ 10:54:44 #153
91333 displission
pi_36571176
ik wilde iets doen, maar ik ben het alweer vergeten..
pi_36571177
Morge allemaal
Met twee voeten op de grond kom je geen stap verder.
  zondag 2 april 2006 @ 10:55:09 #155
91333 displission
pi_36571188
Morgen Lilith-Wicca
  zondag 2 april 2006 @ 10:55:34 #156
91333 displission
pi_36571191
ohw ja ik weet het alweer
pi_36571273
Mogguh Lillith

Ik vergeet vaak te eten maar daar moet ik gelijk voor betalen. Als ik dan de deur uit loop ga ik dan haast van mijn graatje.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  zondag 2 april 2006 @ 11:03:04 #158
91333 displission
pi_36571281
nokwanda kun je misschien ff op msn komen?
pi_36571285
quote:
Op zondag 2 april 2006 11:03 schreef displission het volgende:
nokwanda kun je misschien ff op msn komen?
kee
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  zondag 2 april 2006 @ 11:09:46 #160
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_36571376
quote:
Op zondag 2 april 2006 10:50 schreef nokwanda het volgende:

[..]

ja... duh... logisch. Eeerder stond je vaak niet eerder op dan rond lunchtijd.
Nu kom je in een meer geregeld dagritme en daar past je eetbehoefte zich ook op aan.

We hebben het wel eens over gewicht. Maar een dergelijk eetritme is ook veel beter om je werkelijke postuur aan te nemen.
Minder bier drinken en gewoon 3x per dag goed eten.

En voor de energie die jij aan de dag legt is een ontbijt best belangrijk. Door zoveel te denken als je doet verbrand je ook veel energie.

Inderdaad. Lekker een ritme en dan heb ik vanzelf meer eetlust. En dat bier doe ik niet meer, ooit nog af en toe op verjaardagen een wijntje, nu al meer dan 4 weken zonder druppel alcohol . En dan het ijsberen en denken, tis vermoeiend inderdaad, maar het geeft een kick om oplossingen te zoeken en te puzzelen Ik wil het gevoel hebben van..." Eureka". Dat er spontaan een idee open springt, dat alle lichten gaan branden en dat ik gewoon iets kan uitvinden. En niet eens uitvinden om rijk te worden.

Eten is sowieso belangrijk. Voedsel is de brandstof van het lichaam.

1 boterham is niet eens genoeg, maar ik eet me zometeen nog een boterham.

Tijden gehad dat ik helemaal geen eetlust had. Maar toen voelde ik me ook compleet verrot overal.
  zondag 2 april 2006 @ 11:14:49 #161
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_36571456
Goeiemorgen allemaal

Ik ben vroeg mijn bed uit voor op de zondag voor mijn doen. Het is hier trouwens grijs en het regent hard.
Het enige wat ik zeker weet, is dat ik niets zeker weet...denk ik.
  zondag 2 april 2006 @ 11:17:50 #162
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_36571513
quote:
Op zaterdag 1 april 2006 20:59 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Ik ben ook een klein wijffie. 1.59 om precies te zijn. Maar ik kan soms ook zonder hoge hakken 2 meter lijken Ligt aan mijn geestesgesteldheid.

Is dat omdat het tijd vergt om een fotoboek onder werktijd te maken?
Of is er een andere link tussen werk en fotoboek?

Misschien later in de zomer. We weten nooit echt wat er voorbij komt aan meets. Daar kijken we dan maar naar uit De Marietje Meet
da's niet groot idd, 1.59.

De link tussen werk en fotoboek is dat ik toch een beetje anoniem wil zijn, ik werk bij een groot bedrijf en ik hoef niet zonodig 'herkend' te worden, zeg maar

Marietje Meet goed plan
  zondag 2 april 2006 @ 11:18:41 #163
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_36571535
quote:
Op zaterdag 1 april 2006 23:43 schreef Gorian het volgende:
De appel valt niet ver van de boom (of de vijg niet ver van de koe) dat lees ik wel!

Maar tis dat ik goede zin krijg van de bijdragen van DV!
Herkenbaar
  zondag 2 april 2006 @ 11:23:04 #164
139452 gaai
zwarte poes
pi_36571613
quote:
Op zondag 2 april 2006 11:17 schreef Marietje_34 het volgende:

[..]

Marietje Meet goed plan
Ja, dan kom ik ook natuurlijk!
*I just realized.....i don't care*
  zondag 2 april 2006 @ 11:23:37 #165
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_36571629
Dus ik breng stemming in de tent

Is ook de bedoeling

Leven in de brouwerij

Ik ga ff verder in het filsoferen met koffie leuten. Ik heb een idee weer, over de tijd en reizen in de tijd en ook nog producten vermenigvuldigen en over het leven en dat een leven niet gemaakt is om te eindigen. Onder welke omstandigheden dan ook. Dan heb ik meteen een idee hoe je dierbaren terug kunt halen, door ze vanuit het verleden te importeren naar het heden, zodat ze hier verder kunnen leven. En dan vraag je wel van te voren of ze dat willen natuurlijk, maar ik vraag me sterk af, welk mens dood wilt gaan.

Heb zoveel ideeën draaien, het leuke is dat ik overtuigd ben dat ik de theorie ooit nog in de praktijk ga brengen. Ik wil het zeer zeker niet laten bij een theorie.

Maar dat ga ik in filosoferen verder uitwerken.

Als ik achter het toetsenbord zit dan komt vanzelf alles naar boven hier Soms met moeite en soms als water. Hopelijk is het zo dat het in de toekomst een stroom is van verse nuttige informatie.
  zondag 2 april 2006 @ 11:23:41 #166
139452 gaai
zwarte poes
pi_36571630
Môgguh..........

bijna vergeten zeg....
*I just realized.....i don't care*
  zondag 2 april 2006 @ 11:24:51 #167
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_36571655
Goodmorning

Ik ben alweer aan de bavaria malt.
  zondag 2 april 2006 @ 11:28:48 #168
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_36571749
quote:
Op zondag 2 april 2006 11:23 schreef gaai het volgende:

[..]

uiteraard
  zondag 2 april 2006 @ 11:29:39 #169
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_36571771
quote:
Op zondag 2 april 2006 11:23 schreef Dromenvanger het volgende:
Dus ik breng stemming in de tent

Is ook de bedoeling

Leven in de brouwerij

Ik ga ff verder in het filsoferen met koffie leuten. Ik heb een idee weer, over de tijd en reizen in de tijd en ook nog producten vermenigvuldigen en over het leven en dat een leven niet gemaakt is om te eindigen. Onder welke omstandigheden dan ook. Dan heb ik meteen een idee hoe je dierbaren terug kunt halen, door ze vanuit het verleden te importeren naar het heden, zodat ze hier verder kunnen leven. En dan vraag je wel van te voren of ze dat willen natuurlijk, maar ik vraag me sterk af, welk mens dood wilt gaan.

Heb zoveel ideeën draaien, het leuke is dat ik overtuigd ben dat ik de theorie ooit nog in de praktijk ga brengen. Ik wil het zeer zeker niet laten bij een theorie.

Maar dat ga ik in filosoferen verder uitwerken.

Als ik achter het toetsenbord zit dan komt vanzelf alles naar boven hier Soms met moeite en soms als water. Hopelijk is het zo dat het in de toekomst een stroom is van verse nuttige informatie.
soms wel ja, jij kunt vaak zo enthousiast zijn en goeie zin hebben dat het haast van het scherm afspat
pi_36571980
quote:
Op zondag 2 april 2006 11:23 schreef gaai het volgende:

[..]

Jou mogen we op de solse gat meet al bezichtigen
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_36572028
quote:
Op zondag 2 april 2006 11:24 schreef Dromenvanger het volgende:
Goodmorning

Ik ben alweer aan de bavaria malt.
Moet ik denken aan de nieuwe bavaria reclame
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  zondag 2 april 2006 @ 11:43:27 #172
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_36572033
quote:
Op zondag 2 april 2006 11:29 schreef Marietje_34 het volgende:

[..]

soms wel ja, jij kunt vaak zo enthousiast zijn en goeie zin hebben dat het haast van het scherm afspat
Ik heb ook vaak goede zin de laatste maanden. Omdat ik iedere dag beter word, en voel ik me gezond dan laat ik dat vanzelf horen. Dan gaat dat ook vanzelf helemaal. Doe dat niet met opzet

Tis gewoon zo dat het leven soms op wieletjes lijkt te draaien als het ware. En als het leven draait zoals het moet draaien, dan is het feest zonder een reden. Dan is het feest omdat ik me gezond voel.

En als ik dan af en toe inzichten krijg over wat ik in de toekomst wil doen en/of een idee krijg over iets waar ik naartoe wil werken dan werkt dat ook mee.

Een doel in het leven hebben ook. Ik heb altijd zonder exact doel rond gelopen in mijn leven. Ik weet niet hoelang ik nu op deze frequentie zit, ik ben het tijdsbesef kwijt. Maar ik heb nu meerdere doelen waar ik naartoe wil gaan.

En door een bepaald doel te hebben, loop ik ook gemakkelijker de toekomst in. En dan sta ik dus ook op met een lach en ga ik naar bed met een lach.

Hoewel er nog altijd hier en daar storingen zijn. Maar zelfs storingen en problemen zijn een uitdaging om op te lossen.

Tijd voor alcoholvrij nu.

En de lente natuurlijk ook

De lente en zomer die straks naar voren komen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')