Nu zie ik het ook voor mequote:Op zaterdag 1 april 2006 20:26 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Ik moest hardop lachen ff
Ik zie het ook al voor me helemaal![]()
En dan rijen vol mensen die een kijkje willen nemen
Owwwww das dan spijtig voor de burenquote:Op zaterdag 1 april 2006 20:27 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
![]()
dat zit er niet in ben ik bang, ik ben niet zo'n naaktloperligger.
quote:Op zaterdag 1 april 2006 20:31 schreef displission het volgende:
erug relaxed..:) mooie vrouw om te zien ook..praat graag en lacht veel
Of je komt ook naar de solsegatmeetquote:Op zaterdag 1 april 2006 20:30 schreef Marietje_34 het volgende:
ha displissionEn, hoe is Nokwande irl ?
Ik ga er ook vandoor zo, lekker op de bank hangen idd, ik ga de 4400 kijken, en ik heb net nog allemaal lekkere dingen gehaaldquote:Op zaterdag 1 april 2006 20:33 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Owwwww das dan spijtig voor de buren
Ik ga zo offline, heb een klein beetje last van de buik. Maar ik heb moeite met afscheid nemen hoewel ik de deken en het kussen al op de bank heb gelegd.
aan haar foto's te zien is ze idd wel knapquote:Op zaterdag 1 april 2006 20:31 schreef displission het volgende:
erug relaxed..:) mooie vrouw om te zien ook..praat graag en lacht veel
de volgende meet ben ik er zeker bij, maar dat weekend ben ik er nietquote:Op zaterdag 1 april 2006 20:34 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Of je komt ook naar de solsegatmeet
Fijne avond DVquote:Op zaterdag 1 april 2006 20:35 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik ga ervandoor weer
Rusten en bijkomen dus.
Wilde verhalen van Nokwanda hoor lees ik morgen wel na, de verhalen die displission te vertellen heeft dus
Maar ik lijk niet eens echt op mijn foto's.quote:Op zaterdag 1 april 2006 20:35 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
aan haar foto's te zien is ze idd wel knap![]()
quote:Op zaterdag 1 april 2006 20:35 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik ga ervandoor weer
Rusten en bijkomen dus.
Wilde verhalen van Nokwanda lees ik morgen wel na, de verhalen die displission te vertellen heeft dus
ach schei toch uit, wie heeft er geen beweeglijke kop, en op de foto's is het toch echt jouw kop.quote:Op zaterdag 1 april 2006 20:38 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Maar ik lijk niet eens echt op mijn foto's.
Dat zijn stilstaande beelden en ik heb een behoorlijk beweeglijke kop.
Dat haar is inmiddels weer uitgegroeid tot een bos haar. En weet je wat.... na 2 jaar super kort knippen zijn ze opeens krullerig gewordenquote:Op zaterdag 1 april 2006 20:42 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
ach schei toch uit, wie heeft er geen beweeglijke kop, en op de foto's is het toch echt jouw kop.
Op die foto waar je heel kort haar hebt kan je dat ook goed zien, jij bent een van de weinige vrouwen bij wie dat erg mooi staat. Beetje ala Sinead o'Connor. Alleen als je een goeie kop hebt kun je zo'n kapsel hebben.
Ik ben daar anderhalf jaar terug nog naar toe geweest, de Cranberries, dat is een heel klein wijffie.quote:Op zaterdag 1 april 2006 20:48 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dat haar is inmiddels weer uitgegroeid tot een bos haar. En weet je wat.... na 2 jaar super kort knippen zijn ze opeens krullerig geworden![]()
Iemand vergeleek me laatst met die dame van de Cranberries. Daar kon ik wel inkomen.
Maar ik ben best wel nieuwsgierig naar jou. Niet nu opeens hoor. Dacht ik eerder op de dag al aan.
Ik ben ook een klein wijffie. 1.59 om precies te zijn. Maar ik kan soms ook zonder hoge hakken 2 meter lijkenquote:Op zaterdag 1 april 2006 20:55 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
Ik ben daar anderhalf jaar terug nog naar toe geweest, de Cranberries, dat is een heel klein wijffie.
Sja, ik had laatst bijna een fotoboek aangemaakt maar durf niet zo goed, omdat ik ook regelmatig onder werktijd fok enzo![]()
Maar komt nog wel, want ik raak zo langzamerhand ook nieuwsgierig naar mijn mede- Truthers, dus een volgende meet ben ik zeker van de partij![]()
Veel plezierquote:Op zaterdag 1 april 2006 20:56 schreef Marietje_34 het volgende:
Ik ga er vandoor trouwens, ga de 4400 kijken, fijne avond![]()
quote:Op zaterdag 1 april 2006 20:55 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
Ik ben daar anderhalf jaar terug nog naar toe geweest, de Cranberries, dat is een heel klein wijffie.
Hoezo sorry???? Is toch ook zo. Ik ben mini.quote:
Why?quote:
quote:Op zaterdag 1 april 2006 21:11 schreef Electro-Worm het volgende:
als ik hier in wil lullen, staat er dat dv is gebanned
quote:Op zaterdag 1 april 2006 23:38 schreef Gorian het volgende:
Tis dat je zo mooi straalt Mirage, maar eigenlijk ben ik zwaar beledigd door deze 1 april grap!
quote:Op zaterdag 1 april 2006 23:43 schreef Gorian het volgende:
De appel valt niet ver van de boom (of de vijg niet ver van de koe) dat lees ik wel!
Maar tis dat ik goede zin krijg van de bijdragen van DV!
ben blijdat mijn minimonster in zn bedje ligt....quote:Op zaterdag 1 april 2006 23:45 schreef Mirage het volgende:
Nou, ik moest op zoek naar een PO plaatje (hij zit nog even op mijn schoot)
we hebben Po gevonden...
[afbeelding]![]()
Ik weet dat hier een plaatje staat maar zelfs dit soort plaatjes kan ik dus niet zien. Er staat zelfs geen kruisje. En ook nog steeds de meesta avatars nietquote:Op zaterdag 1 april 2006 23:45 schreef Mirage het volgende:
[afbeelding]
zow.. om het goed te maken voordat we/hij nachtmerries krijgen.....
Pas als ik em quote kan ik em zien. Dan staat er afbeelding tussen haakjes en kan ik hem aanklikken en bekijken. Leuke koequote:Op zondag 2 april 2006 09:00 schreef Dromenvanger het volgende:
Good morning
3e dag dat ik precies om 08:30 wakker wordt en opsta![]()
Ritme
Ritmos !!!!
Nu lekker koffie en dan wens ik iedereen alvast een super zondag!!!!
[afbeelding]
Deze heilige koe komt voortaan bovenaan te staan als ik een topic open. Als iemand anders een topic opent mag deze koe ook gebruikt worden natuurlijk, liefste van wel. Deze koe staat voor geluk
quote:Op zondag 2 april 2006 09:03 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Pas als ik em quote kan ik em zien. Dan staat er afbeelding tussen haakjes en kan ik hem aanklikken en bekijken. Leuke koe
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |