Geweldig idee!!!quote:Op zaterdag 1 april 2006 13:40 schreef Mirage het volgende:
Ik heb trek !!
Als ik nu zo al ga koken hè... zouden de kinderen dan om 15.00 uur naar bed kunnen
?
Aiden helemaal plat knuffelen...quote:Op zaterdag 1 april 2006 13:49 schreef nokwanda het volgende:
[..]En wat ga je dan de rest van de dag uitspoken?
Laat een hapje voor mij overquote:Op zaterdag 1 april 2006 14:01 schreef Mirage het volgende:
[..]
Aiden helemaal plat knuffelen...
Ik begrijp opeens hoe sommige dieren ertoe komen hun jongen op te eten.
Af en toe moet ik ook de neiging onderdrukken een hap te nemen.
Hij ruikt zo lekker, hij is zo lekker warm en zacht.... zucht....snuif....![]()
Mooi zoquote:Op zaterdag 1 april 2006 18:08 schreef Dromenvanger het volgende:
Zo, lekker buiten gezeten tot nu
Eerst liggen schrijven en cijferen, en toen muziek liggen luisteren.
Helemaal kalm weer.
Nu tijd voor zelfgemaakte soepHond zit te smeken nu, dan wijkt hij geen mm van mijn zijde.
ook grappig dat ie juist wel een keer vast zatquote:Op zaterdag 1 april 2006 16:54 schreef vamperotica het volgende:
![]()
loop net ff met t kroost naar t winkelcentrum, veter van dochter is steeds los... tig keer blijft ze staan om dat ding te strikken... Loopt ze eindelijk met vaste veter....
Komt er een jochie uit dr klas langs gefietst..... Bo... Je veter is los!
Met een diepe zucht bukt ze......
Om te zien dat de veter keurig vast zit!
1 April!
Sliertjes krijgt hij, die dingen van deeg dus die in de soep zitten. Ik voer die sliertjes een voor een, en net beet hij in mijn vinger. Hij hapt alsof het leven ervan af hangt. Nu is hij met de neus tegen mijn been aan het drukken steeds, hij wilt meer sliertjes dus ik geef hem nog een paarquote:Op zaterdag 1 april 2006 18:11 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
Mooi zo![]()
Hond wil ook soep? Of de soepballen?
Vermicelli heet dat volgens mij.quote:Op zaterdag 1 april 2006 18:16 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Sliertjes krijgt hij, die dingen van deeg dus die in de soep zitten. Ik voer die sliertjes een voor een, en net beet hij in mijn vinger. Hij hapt alsof het leven ervan af hangt.
Merk dat het goed doet om eens afstand te nemen van internet. Dan zit ik ook met meer afstand te schrijven nu. Dan zit ik niet in de monitor helemaal.
En kalmte. Voel me net alsof het kerstmis is nu
Muziek deed goed, en ondertussen focussen in de lucht.
Vermicelli inderdaad, wist niet hoe ik het moest schrijven dus noemde het maar sliertjes van deegquote:Op zaterdag 1 april 2006 18:20 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
Vermicelli heet dat volgens mij.
Maar fijn dat je je weer goed voeltHet is ooks supermooi weer vandaag, dat doet mij ook goed hoor. Alleen moet ik nou nog ff naar de supermakrt, ben een paar dingen vergeten, maar heb geen zin
![]()
het zijn ook sliertjes van deegquote:Op zaterdag 1 april 2006 18:23 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Vermicelli inderdaad, wist niet hoe ik het moest schrijven dus noemde het maar sliertjes van deeg
De deur uitmoeten is klote als je geen zin hebt. Ik heb nu wel zin om wat te doen. Ben het thuis zitten moe, maar in ieder geval komen de muren niet op me af door het buiten zitten. Ik kan een hele dag buiten zitten met muziek, zonder me te vervelen. Net was ik muziek aan het draaien voor de Goden in fantasie. Gewoon keihard muziek focussen naar boven in de luchtEn toen was ik bezig van...." Goden, kom op, beentjes van de vloer en handjes in de lucht". Beetje Dj spelen dus.
Maar het gaat rustig inderdaad, alsof ik klaar ben nu. Maar dat is ook zo voor vandaag.
Was ook denkbeeldig touwen aan het doorknippen en het verleden aan het doorknippen van het heden. Dan visualiseer ik dus, en knip ik alles met een denkbeeldige schaar door. Zodat het weg is allemaal. En om los erbij te betrekken voor de miljoenste keer, dan ben ik los in het nu. Losgekoppeld van het verleden ook.
hebben allemaal in het zonnetje gezeten vandaag. Zeg, ik las dat ze je nog niet gebeld hebben, ook lekker lullig!quote:Op zaterdag 1 april 2006 19:56 schreef nokwanda het volgende:
Wat is het hier rustig geweest vandaag. Waar is iedereen toch?
Ja, ach.....zoals ik al zei... ik had al het idee dat ze niet echt haast hadden en van het type zijn die zeggen: ach.... dat overleg kan morgen ook wel. En dat kan. Ik leg me er wel bij neer. Ik bel maandag wel een keer. Ik zal die houding dan ook maar deels aannemen. Ik ga me er iig niet over opwinden.quote:Op zaterdag 1 april 2006 19:57 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
hebben allemaal in het zonnetje gezeten vandaag. Zeg, ik las dat ze je nog niet gebeld hebben, ook lekker lullig!
dat is ws ook de enige juiste reactie, maar ik vind het toch niet zo netjes van ze om je zo lang in onzekerheid te laten zitten. Niet dat ik nou de indruk heb dat jij nagelbijtend naast de telefoon ligt, maar toch.quote:Op zaterdag 1 april 2006 19:59 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ja, ach.....zoals ik al zei... ik had al het idee dat ze niet echt haast hadden en van het type zijn die zeggen: ach.... dat overleg kan morgen ook wel. En dat kan. Ik leg me er wel bij neer. Ik bel maandag wel een keer. Ik zal die houding dan ook maar deels aannemen. Ik ga me er iig niet over opwinden.
Nou.... daar heeft God dan goed naar geluisterd. En heeft het vervolgens op mij neergeplenst. Dank maar weer DVquote:Op zaterdag 1 april 2006 20:07 schreef Dromenvanger het volgende:
Gezellig
Komen we hier samen op de koffie![]()
Toen het aan het regenen was net, was ik God aan het opfokken dat hij het harder moest laten regenen. Zo van : "Kom op, laat stromen die regen, harder stromen". Testen of het helpt
Maar goed, ik zei er natuurlijk bij van, niet te hard regenen want ik wil geen overstroming
quote:Op zaterdag 1 april 2006 20:09 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Nou.... daar heeft God dan goed naar geluisterd. En heeft het vervolgens op mij neergeplenst. Dank maar weer DV![]()
Ik ben de kroeg maar ingevlucht![]()
quote:Op zaterdag 1 april 2006 20:03 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
dat is ws ook de enige juiste reactie, maar ik vind het toch niet zo netjes van ze om je zo lang in onzekerheid te laten zitten. Niet dat ik nou de indruk heb dat jij nagelbijtend naast de telefoon ligt, maar toch.
Ik zou idd maandag zelf bellen.
hier was het de hele dag stralend, ik heb voor het eerst dit jaar weer es in mijn tuintje gezetenquote:Op zaterdag 1 april 2006 20:07 schreef nokwanda het volgende:
Welk zonnetje, Marietje? Heb nauwelijks een zonnetje gezien. Wel een stevige plensbui op mijn parapluutje gekregen.
de enige juiste oplossing iddquote:Op zaterdag 1 april 2006 20:09 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Nou.... daar heeft God dan goed naar geluisterd. En heeft het vervolgens op mij neergeplenst. Dank maar weer DV![]()
Ik ben de kroeg maar ingevlucht![]()
Ik kan altijd buiten zitten zoals ik zei, al regent het pijpenstelen, dan zit ik toch overdekt omdat een stuk terras overdekt is.quote:Op zaterdag 1 april 2006 20:10 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
hier was het de hele dag stralend, ik heb voor het eerst dit jaar weer es in mijn tuintje gezeten![]()
ik heb maar een piepklein tuintje, dus een overdekt terras zit er niet in. Ik krijg waarschijnlijk wel een heel stuk voortuin erbijquote:Op zaterdag 1 april 2006 20:13 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Ik kan altijd buiten zitten zoals ik zei, al regent het pijpenstelen, dan zit ik toch overdekt omdat een stuk terras overdekt is.
En dan neem ik 2 tuinstoelen en ga ik er relaxed bij liggen met bijzet-tafeltje ernaast. Wel moest ik 2 truien aandoen. Anders was het te koud.
Heb toen ook nog geprobeerd om de grijze bewolking te laten verdwijnen.
Een beetje proberen invloed uit te oefenen op het weer![]()
Mooi zo!!!quote:Op zaterdag 1 april 2006 20:22 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
ik heb maar een piepklein tuintje, dus een overdekt terras zit er niet in. Ik krijg waarschijnlijk wel een heel stuk voortuin erbijZe zijn hier de straten opnieuw aan het betegelen enzo en hier en daar opnieuw aan het indelen, en volgens mijn achterbuurman krijg ik er een heel stuk bij
![]()
quote:Op zaterdag 1 april 2006 20:23 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Mooi zo!!!
![]()
Kun je naakt in de voortuin gaan liggen![]()
quote:Op zaterdag 1 april 2006 20:25 schreef nokwanda het volgende:
[..]
![]()
Beeld verschijnt voor mijn geestesoog.
quote:Op zaterdag 1 april 2006 20:23 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Mooi zo!!!
![]()
Kun je naakt in de voortuin gaan liggen![]()
Nu zie ik het ook voor mequote:Op zaterdag 1 april 2006 20:26 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Ik moest hardop lachen ff
Ik zie het ook al voor me helemaal![]()
En dan rijen vol mensen die een kijkje willen nemen
Owwwww das dan spijtig voor de burenquote:Op zaterdag 1 april 2006 20:27 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
![]()
dat zit er niet in ben ik bang, ik ben niet zo'n naaktloperligger.
quote:Op zaterdag 1 april 2006 20:31 schreef displission het volgende:
erug relaxed..:) mooie vrouw om te zien ook..praat graag en lacht veel
Of je komt ook naar de solsegatmeetquote:Op zaterdag 1 april 2006 20:30 schreef Marietje_34 het volgende:
ha displissionEn, hoe is Nokwande irl ?
Ik ga er ook vandoor zo, lekker op de bank hangen idd, ik ga de 4400 kijken, en ik heb net nog allemaal lekkere dingen gehaaldquote:Op zaterdag 1 april 2006 20:33 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Owwwww das dan spijtig voor de buren
Ik ga zo offline, heb een klein beetje last van de buik. Maar ik heb moeite met afscheid nemen hoewel ik de deken en het kussen al op de bank heb gelegd.
aan haar foto's te zien is ze idd wel knapquote:Op zaterdag 1 april 2006 20:31 schreef displission het volgende:
erug relaxed..:) mooie vrouw om te zien ook..praat graag en lacht veel
de volgende meet ben ik er zeker bij, maar dat weekend ben ik er nietquote:Op zaterdag 1 april 2006 20:34 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Of je komt ook naar de solsegatmeet
Fijne avond DVquote:Op zaterdag 1 april 2006 20:35 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik ga ervandoor weer
Rusten en bijkomen dus.
Wilde verhalen van Nokwanda hoor lees ik morgen wel na, de verhalen die displission te vertellen heeft dus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |