abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_36549759
quote:
Op zaterdag 1 april 2006 13:40 schreef Mirage het volgende:
Ik heb trek !!

Als ik nu zo al ga koken hè... zouden de kinderen dan om 15.00 uur naar bed kunnen
?
Geweldig idee!!!
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_36549824
quote:
Op zaterdag 1 april 2006 13:49 schreef nokwanda het volgende:

[..]

En wat ga je dan de rest van de dag uitspoken?
Aiden helemaal plat knuffelen...

Ik begrijp opeens hoe sommige dieren ertoe komen hun jongen op te eten.
Af en toe moet ik ook de neiging onderdrukken een hap te nemen.
Hij ruikt zo lekker, hij is zo lekker warm en zacht.... zucht....snuif....
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
pi_36549890
quote:
Op zaterdag 1 april 2006 14:01 schreef Mirage het volgende:

[..]

Aiden helemaal plat knuffelen...

Ik begrijp opeens hoe sommige dieren ertoe komen hun jongen op te eten.
Af en toe moet ik ook de neiging onderdrukken een hap te nemen.
Hij ruikt zo lekker, hij is zo lekker warm en zacht.... zucht....snuif....
Laat een hapje voor mij over
Ik kan het me helemaal voorstellen. Ik had toen ie er net was ook wat moeite om dat niet te doen. Hoewel.... plat knuffelen... heeft hij daar geen platte onderdelen aan overgehouden?
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
  zaterdag 1 april 2006 @ 16:01:34 #54
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_36552605
Goeiemiddag deze zonnige zaterdagmiddag
Het enige wat ik zeker weet, is dat ik niets zeker weet...denk ik.
  zaterdag 1 april 2006 @ 16:02:03 #55
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_36552618
Ik las net dat ik gebanned ben
pi_36554162

loop net ff met t kroost naar t winkelcentrum, veter van dochter is steeds los... tig keer blijft ze staan om dat ding te strikken... Loopt ze eindelijk met vaste veter....
Komt er een jochie uit dr klas langs gefietst..... Bo... Je veter is los!
Met een diepe zucht bukt ze......
Om te zien dat de veter keurig vast zit!
1 April!
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
  zaterdag 1 april 2006 @ 18:08:18 #57
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_36556186
Zo, lekker buiten gezeten tot nu

Eerst liggen schrijven en cijferen, en toen muziek liggen luisteren.

Helemaal kalm weer.

Nu tijd voor zelfgemaakte soep Hond zit te smeken nu, dan wijkt hij geen mm van mijn zijde.
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
  zaterdag 1 april 2006 @ 18:11:39 #58
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_36556270
quote:
Op zaterdag 1 april 2006 18:08 schreef Dromenvanger het volgende:
Zo, lekker buiten gezeten tot nu

Eerst liggen schrijven en cijferen, en toen muziek liggen luisteren.

Helemaal kalm weer.
Nu tijd voor zelfgemaakte soep Hond zit te smeken nu, dan wijkt hij geen mm van mijn zijde.
Mooi zo

Hond wil ook soep? Of de soepballen?
  zaterdag 1 april 2006 @ 18:13:02 #59
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_36556309
quote:
Op zaterdag 1 april 2006 16:54 schreef vamperotica het volgende:

loop net ff met t kroost naar t winkelcentrum, veter van dochter is steeds los... tig keer blijft ze staan om dat ding te strikken... Loopt ze eindelijk met vaste veter....
Komt er een jochie uit dr klas langs gefietst..... Bo... Je veter is los!
Met een diepe zucht bukt ze......
Om te zien dat de veter keurig vast zit!
1 April!
ook grappig dat ie juist wel een keer vast zat
  zaterdag 1 april 2006 @ 18:16:03 #60
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_36556391
quote:
Op zaterdag 1 april 2006 18:11 schreef Marietje_34 het volgende:

[..]

Mooi zo

Hond wil ook soep? Of de soepballen?
Sliertjes krijgt hij, die dingen van deeg dus die in de soep zitten. Ik voer die sliertjes een voor een, en net beet hij in mijn vinger. Hij hapt alsof het leven ervan af hangt. Nu is hij met de neus tegen mijn been aan het drukken steeds, hij wilt meer sliertjes dus ik geef hem nog een paar

Merk dat het goed doet om eens afstand te nemen van internet. Dan zit ik ook met meer afstand te schrijven nu. Dan zit ik niet in de monitor helemaal.

En kalmte. Voel me net alsof het kerstmis is nu

Muziek deed goed, en ondertussen focussen in de lucht.
  zaterdag 1 april 2006 @ 18:20:19 #61
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_36556503
quote:
Op zaterdag 1 april 2006 18:16 schreef Dromenvanger het volgende:

[..]

Sliertjes krijgt hij, die dingen van deeg dus die in de soep zitten. Ik voer die sliertjes een voor een, en net beet hij in mijn vinger. Hij hapt alsof het leven ervan af hangt.

Merk dat het goed doet om eens afstand te nemen van internet. Dan zit ik ook met meer afstand te schrijven nu. Dan zit ik niet in de monitor helemaal.

En kalmte. Voel me net alsof het kerstmis is nu

Muziek deed goed, en ondertussen focussen in de lucht.
Vermicelli heet dat volgens mij.

Maar fijn dat je je weer goed voelt Het is ooks supermooi weer vandaag, dat doet mij ook goed hoor. Alleen moet ik nou nog ff naar de supermakrt, ben een paar dingen vergeten, maar heb geen zin
  zaterdag 1 april 2006 @ 18:23:12 #62
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_36556577
quote:
Op zaterdag 1 april 2006 18:20 schreef Marietje_34 het volgende:

[..]

Vermicelli heet dat volgens mij.

Maar fijn dat je je weer goed voelt Het is ooks supermooi weer vandaag, dat doet mij ook goed hoor. Alleen moet ik nou nog ff naar de supermakrt, ben een paar dingen vergeten, maar heb geen zin
Vermicelli inderdaad, wist niet hoe ik het moest schrijven dus noemde het maar sliertjes van deeg

De deur uitmoeten is klote als je geen zin hebt. Ik heb nu wel zin om wat te doen. Ben het thuis zitten moe, maar in ieder geval komen de muren niet op me af door het buiten zitten. Ik kan een hele dag buiten zitten met muziek, zonder me te vervelen. Net was ik muziek aan het draaien voor de Goden in fantasie. Gewoon keihard muziek focussen naar boven in de lucht En toen was ik bezig van...." Goden, kom op, beentjes van de vloer en handjes in de lucht". Beetje Dj spelen dus.

Maar het gaat rustig inderdaad, alsof ik klaar ben nu. Maar dat is ook zo voor vandaag.

Was ook denkbeeldig touwen aan het doorknippen en het verleden aan het doorknippen van het heden. Dan visualiseer ik dus, en knip ik alles met een denkbeeldige schaar door. Zodat het weg is allemaal. En om los erbij te betrekken voor de miljoenste keer, dan ben ik los in het nu. Losgekoppeld van het verleden ook.
  zaterdag 1 april 2006 @ 18:26:33 #63
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_36556692
Ben ff douchen nu. Ook fijn dat het met jou goed gaat

Even sigaret en douchen. En dan voel ik me straks nog beter. Helemaal fris. Alsof ik herboren ben en alsof deze realiteit precies op de mm past op mijn bewustzijn. Glashelder ook.
  zaterdag 1 april 2006 @ 18:27:46 #64
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_36556727
quote:
Op zaterdag 1 april 2006 18:23 schreef Dromenvanger het volgende:

[..]

Vermicelli inderdaad, wist niet hoe ik het moest schrijven dus noemde het maar sliertjes van deeg

De deur uitmoeten is klote als je geen zin hebt. Ik heb nu wel zin om wat te doen. Ben het thuis zitten moe, maar in ieder geval komen de muren niet op me af door het buiten zitten. Ik kan een hele dag buiten zitten met muziek, zonder me te vervelen. Net was ik muziek aan het draaien voor de Goden in fantasie. Gewoon keihard muziek focussen naar boven in de lucht En toen was ik bezig van...." Goden, kom op, beentjes van de vloer en handjes in de lucht". Beetje Dj spelen dus.

Maar het gaat rustig inderdaad, alsof ik klaar ben nu. Maar dat is ook zo voor vandaag.

Was ook denkbeeldig touwen aan het doorknippen en het verleden aan het doorknippen van het heden. Dan visualiseer ik dus, en knip ik alles met een denkbeeldige schaar door. Zodat het weg is allemaal. En om los erbij te betrekken voor de miljoenste keer, dan ben ik los in het nu. Losgekoppeld van het verleden ook.
het zijn ook sliertjes van deeg

Visualiseren doe ik ook vaak. Kan idd helpen dingen los te laten, net zoals over dingen schrijven trouwens.

Ik ga mijn schoenen maar aandoen en op mijn fietsje springen, een heel weekend zonder wc-papier wordt toch wat lastig ben ik bang

Tot later maar weer
  zaterdag 1 april 2006 @ 18:59:14 #65
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_36557597

Tot later

Ik ga buiten zitten weer met muziek, de Goden muziek brengen en goed stemmen. Offers brengen door muziek Kunnen ze daarboven een feest bouwen met alles en iedereen.

Mijn bewustzijn is lekker fris en passend nu. Fits like a glove op dit moment. Geen enkel lek te vinden dus ik ga nu echt genieten van deze rust.

Water-proof dus

Misschien nog wat getallen schrijven of wat woorden of wat dan ook. Maar vooral lekker ontspannen Heb nog wel een theorie over hoe het bewustzijn moet passen maar dat komt later nog.

pi_36558991
Wat is het hier rustig geweest vandaag. Waar is iedereen toch?
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  zaterdag 1 april 2006 @ 19:57:22 #67
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_36559011
quote:
Op zaterdag 1 april 2006 19:56 schreef nokwanda het volgende:
Wat is het hier rustig geweest vandaag. Waar is iedereen toch?
hebben allemaal in het zonnetje gezeten vandaag. Zeg, ik las dat ze je nog niet gebeld hebben, ook lekker lullig!
pi_36559062
quote:
Op zaterdag 1 april 2006 19:57 schreef Marietje_34 het volgende:

[..]

hebben allemaal in het zonnetje gezeten vandaag. Zeg, ik las dat ze je nog niet gebeld hebben, ook lekker lullig!
Ja, ach.....zoals ik al zei... ik had al het idee dat ze niet echt haast hadden en van het type zijn die zeggen: ach.... dat overleg kan morgen ook wel. En dat kan. Ik leg me er wel bij neer. Ik bel maandag wel een keer. Ik zal die houding dan ook maar deels aannemen. Ik ga me er iig niet over opwinden.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  zaterdag 1 april 2006 @ 20:00:41 #69
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_36559081
Ik heb de hele dag buiten gezeten, net ook nog een uurtje. Rustig naar de vliegende vogels kijken ook, veel stelletjes zien vliegen in de lucht, vogeltjes die een paartje vormen dus. Veel activiteit in de lucht

Misschien dat het daarom zo rustig leek

Fok! gaat rap hier, echt veel snelheid.

Passende bewustzijn kan ik nog over schrijven, maar dat doe ik een andere keer. Wil niet meer teveel nadenken nu. Zet me wel zo nog een pot koffie.

Het bewustzijn is pas passend als ik het verleden passend maak, en het verleden is pas passend als het los is van het heden, en voordat het verleden pas los kan zijn, moet het helemaal anders beleeft worden. Het heden moet ook passend zijn. Past het op de honderste mm op elkaar en in elkaar, dan is het ideaal. Het is net alsof ik bezig ben met een of ander iets in elkaar te zetten, alsof het zo nauwkeurig moet zijn dat je de waterpas erop kunt leggen.

En dan nogmaals heb ik geen zwaar verleden gehad in de zin van, ik ben geslagen of wat dan ook door ouders. Gewoon alles wat niet klopt.

Nu tijd voor koffie nog

Voel me lekker ontspannen.

God noem ik mafkees, zeg ik tegen God van. " Doe eens niet zo serieus mafkees, ga dansen en plezier maken, zul je veel mensen een plezier mee doen".
  zaterdag 1 april 2006 @ 20:03:12 #70
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_36559130
quote:
Op zaterdag 1 april 2006 19:59 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Ja, ach.....zoals ik al zei... ik had al het idee dat ze niet echt haast hadden en van het type zijn die zeggen: ach.... dat overleg kan morgen ook wel. En dat kan. Ik leg me er wel bij neer. Ik bel maandag wel een keer. Ik zal die houding dan ook maar deels aannemen. Ik ga me er iig niet over opwinden.
dat is ws ook de enige juiste reactie, maar ik vind het toch niet zo netjes van ze om je zo lang in onzekerheid te laten zitten. Niet dat ik nou de indruk heb dat jij nagelbijtend naast de telefoon ligt, maar toch.
Ik zou idd maandag zelf bellen.
  zaterdag 1 april 2006 @ 20:05:56 #71
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_36559163
Goed plan DV, ik ga ook een bakkie zetten.
  zaterdag 1 april 2006 @ 20:07:58 #72
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_36559224
Gezellig

Komen we hier samen op de koffie

Toen het aan het regenen was net, was ik God aan het opfokken dat hij het harder moest laten regenen. Zo van : "Kom op, laat stromen die regen, harder stromen". Testen of het helpt Zo probeer ik hem of haar op te fokken, ga ik in de lente ook doen. Kijken of hij nog gekke dingen voor elkaar krijgt. Volgens mij moet God wakker geschudt worden, en dat doe ik graag. Ik draai dus ook muziek hard en dan probeer ik via mijn bewustzijn hem te bereiken en dan schreeuw ik zoals ik zei " Ga dansen klootzak" Noemde hem echt klootzak en dan hoor ik van, rustig jij.

Maar goed, ik zei er natuurlijk bij van, niet te hard regenen want ik wil geen overstroming
pi_36559225
Welk zonnetje, Marietje? Heb nauwelijks een zonnetje gezien. Wel een stevige plensbui op mijn parapluutje gekregen.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_36559260
quote:
Op zaterdag 1 april 2006 20:07 schreef Dromenvanger het volgende:
Gezellig

Komen we hier samen op de koffie

Toen het aan het regenen was net, was ik God aan het opfokken dat hij het harder moest laten regenen. Zo van : "Kom op, laat stromen die regen, harder stromen". Testen of het helpt

Maar goed, ik zei er natuurlijk bij van, niet te hard regenen want ik wil geen overstroming
Nou.... daar heeft God dan goed naar geluisterd. En heeft het vervolgens op mij neergeplenst. Dank maar weer DV

Ik ben de kroeg maar ingevlucht
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  zaterdag 1 april 2006 @ 20:09:59 #75
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_36559291
quote:
Op zaterdag 1 april 2006 20:09 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Nou.... daar heeft God dan goed naar geluisterd. En heeft het vervolgens op mij neergeplenst. Dank maar weer DV

Kan er niets aan doen, ik zit midden in een experiment nu Of ik het was is al helemaal de vraag, toch leek het harder te gaan regenen en soms leek ik bliksem te kunnen opwekken.

Net waren hier kids aan het voetballen op de oprit, zeg ik tegen ze van, ga naar het voetbalveldje, zeggen ze van, daar is het nat. Ik zeg van, dit is ons terrein en zeker geen voetbalveld. Begonnen ze van, we hebben geen oprit. Nou dan ga maar op straat voetballen. Niet op onze oprit tegen de garagepoort.

Zo kijken of het water kookt.

Ik zit lekker relaxed online

Helemaal niet opgefokt en helemaal in het scherm, ik zit van lekkere afstand online. Niet teveel betrokken ook, ik lees wel alles maar zit op afstand zoals het hoort. Een beetje los gekoppeld van alles
pi_36559311
quote:
Op zaterdag 1 april 2006 20:03 schreef Marietje_34 het volgende:

[..]

dat is ws ook de enige juiste reactie, maar ik vind het toch niet zo netjes van ze om je zo lang in onzekerheid te laten zitten. Niet dat ik nou de indruk heb dat jij nagelbijtend naast de telefoon ligt, maar toch.
Ik zou idd maandag zelf bellen.
Dat nagelbijten doe ik toch wel. Zelfkanibalisme heet dat
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  zaterdag 1 april 2006 @ 20:10:56 #77
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_36559314
quote:
Op zaterdag 1 april 2006 20:07 schreef nokwanda het volgende:
Welk zonnetje, Marietje? Heb nauwelijks een zonnetje gezien. Wel een stevige plensbui op mijn parapluutje gekregen.
hier was het de hele dag stralend, ik heb voor het eerst dit jaar weer es in mijn tuintje gezeten
  zaterdag 1 april 2006 @ 20:11:37 #78
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_36559332
quote:
Op zaterdag 1 april 2006 20:09 schreef nokwanda het volgende:

[..]

de enige juiste oplossing idd
  zaterdag 1 april 2006 @ 20:13:48 #79
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_36559396
quote:
Op zaterdag 1 april 2006 20:10 schreef Marietje_34 het volgende:

[..]

hier was het de hele dag stralend, ik heb voor het eerst dit jaar weer es in mijn tuintje gezeten
Ik kan altijd buiten zitten zoals ik zei, al regent het pijpenstelen, dan zit ik toch overdekt omdat een stuk terras overdekt is.

En dan neem ik 2 tuinstoelen en ga ik er relaxed bij liggen met bijzet-tafeltje ernaast. Wel moest ik 2 truien aandoen. Anders was het te koud.

Heb toen ook nog geprobeerd om de grijze bewolking te laten verdwijnen.

Een beetje proberen invloed uit te oefenen op het weer
  zaterdag 1 april 2006 @ 20:19:45 #80
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_36559539
Denk niet dat ik lang online blijf, nog meer afstand nemen zodat ik beter kan afstellen op de realiteit. Beetje blijven doseren van alles. Wel drink ik nog een kopje koffie nog. En nog wat muziek. En dan zoek ik wat anders uit om te doen.

Zo niet dan blijf ik nog een uur. Ik zie wel wat ik doe. Het typen gaat wel erg lekker nu. Dus wie weet wat ik doe.

1388546218

Helemaal lekker voelt die reeks niet aan, kan beter. Er zit een lek in die reeks, een foutje bedankt ook wel

En zo heb ik weer te maken met een deja vus

Het gaat om milimeter werk, om nog kleiner werk dan mm werk. Dit moet met een pincet te gebeuren. Alsof ik zandkorrels op volgorde moet leggen
  zaterdag 1 april 2006 @ 20:22:20 #81
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_36559599
quote:
Op zaterdag 1 april 2006 20:13 schreef Dromenvanger het volgende:

[..]

Ik kan altijd buiten zitten zoals ik zei, al regent het pijpenstelen, dan zit ik toch overdekt omdat een stuk terras overdekt is.

En dan neem ik 2 tuinstoelen en ga ik er relaxed bij liggen met bijzet-tafeltje ernaast. Wel moest ik 2 truien aandoen. Anders was het te koud.

Heb toen ook nog geprobeerd om de grijze bewolking te laten verdwijnen.

Een beetje proberen invloed uit te oefenen op het weer
ik heb maar een piepklein tuintje, dus een overdekt terras zit er niet in. Ik krijg waarschijnlijk wel een heel stuk voortuin erbij Ze zijn hier de straten opnieuw aan het betegelen enzo en hier en daar opnieuw aan het indelen, en volgens mijn achterbuurman krijg ik er een heel stuk bij
  zaterdag 1 april 2006 @ 20:23:01 #82
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_36559619
quote:
Op zaterdag 1 april 2006 20:22 schreef Marietje_34 het volgende:

[..]

ik heb maar een piepklein tuintje, dus een overdekt terras zit er niet in. Ik krijg waarschijnlijk wel een heel stuk voortuin erbij Ze zijn hier de straten opnieuw aan het betegelen enzo en hier en daar opnieuw aan het indelen, en volgens mijn achterbuurman krijg ik er een heel stuk bij
Mooi zo!!!

Kun je naakt in de voortuin gaan liggen
pi_36559671
quote:
Op zaterdag 1 april 2006 20:23 schreef Dromenvanger het volgende:

[..]

Mooi zo!!!

Beeld verschijnt voor mijn geestesoog.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  zaterdag 1 april 2006 @ 20:26:03 #84
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_36559698
quote:
Op zaterdag 1 april 2006 20:25 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Beeld verschijnt voor mijn geestesoog.

Ik moest hardop lachen ff

Ik zie het ook al voor me helemaal

En dan rijen vol mensen die een kijkje willen nemen
  zaterdag 1 april 2006 @ 20:27:14 #85
91333 displission
||stockpile wierrook || +30 :)
pi_36559727
hoi ik had een afspraakje vandaag..nokwanda irl ontmoet wow !
een heks zorgt altijd voor een goede zak appels..twee groene en een bruine..zorg er als heks voor dat er een mooie rode in het midden legt en dat deze als eerste wordt gepakt omdat hij er smakelijk uitziet..Sluit het gesprek af met: eet smakelijk
  zaterdag 1 april 2006 @ 20:27:22 #86
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_36559731
quote:
Op zaterdag 1 april 2006 20:23 schreef Dromenvanger het volgende:

[..]

Mooi zo!!!

dat zit er niet in ben ik bang, ik ben niet zo'n naaktloperligger.
pi_36559735
Ha... je bent ook weer veilig thuis
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  zaterdag 1 april 2006 @ 20:29:15 #88
91333 displission
pi_36559779
en hoe, lang leve de bussen (als er geen treinen rijden)
een heks zorgt altijd voor een goede zak appels..twee groene en een bruine..zorg er als heks voor dat er een mooie rode in het midden legt en dat deze als eerste wordt gepakt omdat hij er smakelijk uitziet..Sluit het gesprek af met: eet smakelijk
  zaterdag 1 april 2006 @ 20:30:16 #89
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_36559804
ha displission En, hoe is Nokwande irl ?
  zaterdag 1 april 2006 @ 20:31:14 #90
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_36559825
quote:
Op zaterdag 1 april 2006 20:26 schreef Dromenvanger het volgende:

[..]

Ik moest hardop lachen ff

Ik zie het ook al voor me helemaal

En dan rijen vol mensen die een kijkje willen nemen
Nu zie ik het ook voor me maar dat ga ik toch maar niet doen denk
  zaterdag 1 april 2006 @ 20:31:37 #91
91333 displission
pi_36559833
erug relaxed..:) mooie vrouw om te zien ook..praat graag en lacht veel
pi_36559853
Alles beter dan zelf rijden
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  zaterdag 1 april 2006 @ 20:33:11 #93
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_36559873
quote:
Op zaterdag 1 april 2006 20:27 schreef Marietje_34 het volgende:

[..]

dat zit er niet in ben ik bang, ik ben niet zo'n naaktloperligger.
Owwwww das dan spijtig voor de buren

Ik ga zo offline, heb een klein beetje last van de buik. Maar ik heb moeite met afscheid nemen hoewel ik de deken en het kussen al op de bank heb gelegd.
pi_36559880
quote:
Op zaterdag 1 april 2006 20:31 schreef displission het volgende:
Maakt een kleine buiging. Dank u
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_36559900
quote:
Op zaterdag 1 april 2006 20:30 schreef Marietje_34 het volgende:
ha displission En, hoe is Nokwande irl ?
Of je komt ook naar de solsegatmeet
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  zaterdag 1 april 2006 @ 20:35:01 #96
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_36559916
quote:
Op zaterdag 1 april 2006 20:33 schreef Dromenvanger het volgende:

[..]

Owwwww das dan spijtig voor de buren

Ik ga zo offline, heb een klein beetje last van de buik. Maar ik heb moeite met afscheid nemen hoewel ik de deken en het kussen al op de bank heb gelegd.
Ik ga er ook vandoor zo, lekker op de bank hangen idd, ik ga de 4400 kijken, en ik heb net nog allemaal lekkere dingen gehaald
  zaterdag 1 april 2006 @ 20:35:41 #97
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_36559932
quote:
Op zaterdag 1 april 2006 20:31 schreef displission het volgende:
aan haar foto's te zien is ze idd wel knap
  zaterdag 1 april 2006 @ 20:35:56 #98
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_36559940
Ik ga ervandoor weer

Rusten en bijkomen dus.

Wilde verhalen van Nokwanda lees ik morgen wel na, de verhalen die displission te vertellen heeft dus
  zaterdag 1 april 2006 @ 20:36:14 #99
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_36559950
quote:
Op zaterdag 1 april 2006 20:34 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Of je komt ook naar de solsegatmeet
de volgende meet ben ik er zeker bij, maar dat weekend ben ik er niet
  zaterdag 1 april 2006 @ 20:36:43 #100
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_36559969
quote:
Op zaterdag 1 april 2006 20:35 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik ga ervandoor weer

Rusten en bijkomen dus.

Wilde verhalen van Nokwanda hoor lees ik morgen wel na, de verhalen die displission te vertellen heeft dus
Fijne avond DV
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')