ja... duh... logisch. Eeerder stond je vaak niet eerder op dan rond lunchtijd.quote:Op zondag 2 april 2006 10:33 schreef Dromenvanger het volgende:
Even een boterham met kaas gemaakt
Laatste tijd heb ik altijd behoefte aan ontbijt.
keequote:Op zondag 2 april 2006 11:03 schreef displission het volgende:
nokwanda kun je misschien ff op msn komen?
quote:Op zondag 2 april 2006 10:50 schreef nokwanda het volgende:
[..]
ja... duh... logisch. Eeerder stond je vaak niet eerder op dan rond lunchtijd.
Nu kom je in een meer geregeld dagritme en daar past je eetbehoefte zich ook op aan.
We hebben het wel eens over gewicht. Maar een dergelijk eetritme is ook veel beter om je werkelijke postuur aan te nemen.
Minder bier drinken en gewoon 3x per dag goed eten.
En voor de energie die jij aan de dag legt is een ontbijt best belangrijk. Door zoveel te denken als je doet verbrand je ook veel energie.
da's niet groot idd, 1.59.quote:Op zaterdag 1 april 2006 20:59 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik ben ook een klein wijffie. 1.59 om precies te zijn. Maar ik kan soms ook zonder hoge hakken 2 meter lijkenLigt aan mijn geestesgesteldheid.
Is dat omdat het tijd vergt om een fotoboek onder werktijd te maken?
Of is er een andere link tussen werk en fotoboek?
Misschien later in de zomer. We weten nooit echt wat er voorbij komt aan meets. Daar kijken we dan maar naar uitDe Marietje Meet
Herkenbaarquote:Op zaterdag 1 april 2006 23:43 schreef Gorian het volgende:
De appel valt niet ver van de boom (of de vijg niet ver van de koe) dat lees ik wel!
Maar tis dat ik goede zin krijg van de bijdragen van DV!
soms wel ja, jij kunt vaak zo enthousiast zijn en goeie zin hebben dat het haast van het scherm afspatquote:Op zondag 2 april 2006 11:23 schreef Dromenvanger het volgende:
Dus ik breng stemming in de tent
Is ook de bedoeling
Leven in de brouwerij
Ik ga ff verder in het filsoferen met koffie leuten. Ik heb een idee weer, over de tijd en reizen in de tijd en ook nog producten vermenigvuldigen en over het leven en dat een leven niet gemaakt is om te eindigen. Onder welke omstandigheden dan ook. Dan heb ik meteen een idee hoe je dierbaren terug kunt halen, door ze vanuit het verleden te importeren naar het heden, zodat ze hier verder kunnen leven. En dan vraag je wel van te voren of ze dat willen natuurlijk, maar ik vraag me sterk af, welk mens dood wilt gaan.
Heb zoveel ideeën draaien, het leuke is dat ik overtuigd ben dat ik de theorie ooit nog in de praktijk ga brengen. Ik wil het zeer zeker niet laten bij een theorie.
Maar dat ga ik in filosoferen verder uitwerken.
Als ik achter het toetsenbord zit dan komt vanzelf alles naar boven hierSoms met moeite en soms als water. Hopelijk is het zo dat het in de toekomst een stroom is van verse nuttige informatie.
Jou mogen we op de solse gat meet al bezichtigenquote:
Moet ik denken aan de nieuwe bavaria reclamequote:Op zondag 2 april 2006 11:24 schreef Dromenvanger het volgende:
Goodmorning
Ik ben alweer aan de bavaria malt.
Ik heb ook vaak goede zin de laatste maanden. Omdat ik iedere dag beter word, en voel ik me gezond dan laat ik dat vanzelf horen. Dan gaat dat ook vanzelf helemaal. Doe dat niet met opzetquote:Op zondag 2 april 2006 11:29 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
soms wel ja, jij kunt vaak zo enthousiast zijn en goeie zin hebben dat het haast van het scherm afspat![]()
Die reclame heb ik nog niet gezienquote:Op zondag 2 april 2006 11:43 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Moet ik denken aan de nieuwe bavaria reclame![]()
Gaat over de moderne man die weer terug gaat naar de oerman. Jagend en behaard en op zoek naar Bavaria.quote:Op zondag 2 april 2006 11:44 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Die reclame heb ik nog niet gezien
Drinken ze daar ook 's morgen bavaria?
ow ja die, die vind ik erg grappigquote:Op zondag 2 april 2006 11:48 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Gaat over de moderne man die weer terug gaat naar de oerman. Jagend en behaard en op zoek naar Bavaria.
Lange reclame spot. Zal een lieve duit gekost hebben. Blijkbaar gaat het goed met de Bavaria brouwerij.
Nog niet gezien. Ben benieuwd hoe die reclame er precies uitziet.quote:Op zondag 2 april 2006 11:48 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Gaat over de moderne man die weer terug gaat naar de oerman. Jagend en behaard en op zoek naar Bavaria.
Lange reclame spot. Zal een lieve duit gekost hebben. Blijkbaar gaat het goed met de Bavaria brouwerij.
OK, tot laterquote:Op zondag 2 april 2006 12:44 schreef Dromenvanger het volgende:
Van me afschrijven helpt om poorten te openen die nog gesloten zijnDaarom schrijf ik zo graag, het opent nieuwe werelden en mogelijkheden.
Klinkt lekker die broodjes die je aan het maken bent![]()
Ik heb zin om een schaal-model van de wereld te maken en het universum en dan via pentagrammen en kracht-termen mensen nieuw leven in blazen. Een brok kracht en energie ervan maken.
Omdat iedereen aan elkaar verbonden is, is het nodig dat ieder mens krachtiger wordt dan krachtig. Is er maar 1 mens die niet krachtig is, dan is dat al fataal voor het gezamelijke gevoel.
Dus dan is een beetje voodoo helemaal zo slecht nog niet![]()
Ik ben vaker buiten en dan neem ik de wereld en het universum in mijn hoofd en probeer ik met extreme focus alles te verbinden aan 1 centrale. Ik wil gewoon dat het 1 brok energie en kracht gaat worden.
Heb genoeg van lekken in het geheel. Mensen die geestelijk niet in orde zijn die functioneren niet goed genoeg en moeten gewoon geoptimaliseerd worden. Zien ze zelf niet in hoe dat moet, dan moeten ze maar geholpen worden via een extern orgaan.
Ben zo ff sigaretten kopen bij het tankstation. Is goed voor de focus nog. Neem ik meteen red-bull mee om nog krachtiger te worden van focus.
Ik gebruik liever witte krachten dan zwarte krachten. Genoeg mensen die met zwarte voodoo bezig zijn, laat mij dan maar gerust met witte voodoo bezig zijn. Daar wordt iedereen beter van.
En of 666 het ultieme getal is dat is maar de vraag. Kan ook 444 zijn of wat dan ook. Of het is een lange reeks van verschillende getallen. Maar daar kom ik nog wel achter.
Ben nu ff weg
Tot zo.
quote:Omdat iedereen aan elkaar verbonden is, is het nodig dat ieder mens krachtiger wordt dan krachtig. Is er maar 1 mens die niet krachtig is, dan is dat al fataal voor het gezamelijke gevoel.
idemquote:Op zondag 2 april 2006 12:24 schreef Marietje_34 het volgende:
Koffie, jaa! En ik ga ook broodjes in de oven doen
quote:Op zondag 2 april 2006 12:47 schreef Marietje_34 het volgende:
trouwens, ik denk dat je hier groot gelijk in hebt
[..]
Coole gastquote:Op zondag 2 april 2006 16:39 schreef Mirage het volgende:
orde scheppen nokwanda ?
Dat moet ik ook doen... mijn huis staat op z'n kop
Tsja ach... hoe was het ook al weer ?
"De chaos in mijn huis bewijst dat ik belangirjker dingen te doen heb " ?
daar zullen we het dan maar op houden hè
Ik kwam net trouwens deze site tegen.
Lees de gedichten ook eens..
Deze man doet denk ik iets heel goeds.
http://www.johnnyzonderstress.com/index2
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |