Hélemaal !!quote:Op zondag 2 april 2006 16:55 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Coole gastDie johnnyzonderstress
Ja... orde scheppen. Moet eens in de zoveel tijd. En op de een of andere manier is het symbolisch. Orde scheppen in je huis om ruimte te maken voor nieuws. Alsof je goeie dingen die je wenst aanroept door er alvast ruimte voor te maken. Je weet vast wel wat ik bedoel. Beetje te vergelijken met nesteldrang.
quote:Op zondag 2 april 2006 17:34 schreef Mirage het volgende:
[..]
Hélemaal !!
hmm... misschien moest ik maar een container bestellen.. eens kijken wat voor moois er dan allemaal op mijn pad komt
En btw.... Jij hebt pas anderhalve maand geleden nog moois gekregen. of is het al weer tijd voor een nieuw model? Of heb je hem inmiddels echt opgegeten?quote:Op zondag 2 april 2006 17:34 schreef Mirage het volgende:
[..]
Hélemaal !!
hmm... misschien moest ik maar een container bestellen.. eens kijken wat voor moois er dan allemaal op mijn pad komt
Fijne avond DV.quote:Op zondag 2 april 2006 18:04 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik ga op de bank bijkomen
Net lekker konijn gegeten, op zondag is het af en toe konijn dag. Arme konijntje maar het smaakte wel lekker
Tot morgen
Denk niet dat ik vandaag nog online kom.
Dus ik helemaal ontspannen nu.
Nou.... heelhuids.... na dat moe maar voldaan waag ik de heelheid van de huid nog te betwijfelenquote:Op zondag 2 april 2006 18:53 schreef gaai het volgende:
Eej Barra![]()
Weer heelhuids terug![]()
moe maar voldaan zeker?
Met welk hotel werd je nou verrast? Je wist toch niet waar je naar toe zou gaan.quote:Op zondag 2 april 2006 19:31 schreef BarraCupraCuda het volgende:heel (voor)huids weer terug ja
was erg gezellig en leuk! en redelijk moe en voldaan
Nou ja.... er was water in de buurt. En kom je zo'n hotelkamer dan nog af? Dus wat maakt het eigenlijk uit?quote:Op zondag 2 april 2006 19:41 schreef BarraCupraCuda het volgende:
lol t was niet eens scheveningen maar capelle aan de ijsel...t NH hotel daar
zaterdag blijdorp zondag scheveningenquote:Op zondag 2 april 2006 19:44 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Nou ja.... er was water in de buurt. En kom je zo'n hotelkamer dan nog af? Dus wat maakt het eigenlijk uit?![]()
Blijdorp...dierentuin?quote:Op zondag 2 april 2006 19:49 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
zaterdag blijdorp zondag scheveningen
Leuk....quote:
mja heb natuurlijk weer een wijze les geleerd... je kan niet een weekend alleen maar neuken.. je moet ook nog wat tussendoor doenquote:Op zondag 2 april 2006 20:14 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Leuk....
waarom? Monkey see, monkey do?
ow ja?quote:Op zondag 2 april 2006 20:36 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
mja heb natuurlijk weer een wijze les geleerd... je kan niet een weekend alleen maar neuken.. je moet ook nog wat tussendoor doen
quote:
watjequote:Op zondag 2 april 2006 20:41 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
mja t kan wel... maar van vrijdag tot zondag word het toch wat schraal
quote:
Nou ja......eten lijkt me redelijk essentieel. Maar verder.....quote:
quote:
De ene zegt dit en de andere dat. Ik kan je alleen mijn eigen ervaring vertellen.quote:Op zondag 2 april 2006 21:21 schreef Bar_en_Mar het volgende:
Goedenavond allemaal
Ik ben Barbara en heb een vraagje en weet even niet waar ik die kan plaatsen, dus doe ik het maar even via de slowchat
Ik zou stiekem heel graag eens in kontackt willen komen met een medium om mijn overleden moeder wat te vragen.
Maar moet je daar nu voor openstaan om antwoorden te krijgen
Of werkt het ook als je niet goed weet wat je er nu van moet verwachten en het ook best wel heel eng nog vind, wat ik nu erg heb eigenlijk?
bvd
Waar ben je precies bang voor?quote:Op zondag 2 april 2006 21:43 schreef Bar_en_Mar het volgende:
dank je wel voor jou uitleg, en misschien moet ik het gewoon ook maar een keertje gaan proberen zeg maar, alleen zal ik dan eerst beetje over mijn angst heenstappen.
Is te begrijpen. maar dat heb je ook als je bij de dokter een uitstrijkje moet maken en je hebt geen idee wat de uitkomst zal zijn.quote:Op zondag 2 april 2006 21:56 schreef Bar_en_Mar het volgende:
het idee dat er dingen verteld worden die mij zeer aangrijpen (wat ook wel het geval zal zijn)
En misschien word je wel telleurgesteld.
En het zal ook wel het idee zijn dat iemand vreemd persoonlijke onthullingen over je bloot geeft zeg maar
helemaal mee eensquote:Op zondag 2 april 2006 22:05 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Is te begrijpen. maar dat heb je ook als je bij de dokter een uitstrijkje moet maken en je hebt geen idee wat de uitkomst zal zijn.
quote:Op zondag 2 april 2006 22:15 schreef Bar_en_Mar het volgende:
[..]
helemaal mee eens
Ach het is gewoon mijn "angst"en daar zal ik gewoon even overheen moeten
maar ik laat het dan wel weten als ik uiteindelijk gegaan ben
Toen niet neequote:Op maandag 3 april 2006 00:09 schreef displission het volgende:
Is er nog iemand wakker om 0:09?
quote:Op maandag 3 april 2006 08:29 schreef vamperotica het volgende:
mogguh
quote:Op maandag 3 april 2006 08:38 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Je klinkt weer even stralend en wakker als altijd
quote:Op maandag 3 april 2006 08:49 schreef displission het volgende:
morgen mensen
helloquote:Op maandag 3 april 2006 08:49 schreef displission het volgende:
morgen mensen
| Forum Opties | |
|---|---|