10 wippen halen, 9 betalen
![]()
Ik ga zo ff weg, moet naar Heerlen toe.
Net ff met onze allerechte ratelslang in discussie gegaan. Sommige mensen proberen mij onderuit te halen op alle mogelijke fronten maar dat lukt niemand meer, waar dan ook ter wereld. Ik sta zo sterk op de grond dat geen enkele persoon of kracht of macht mij klein kan krijgen. Laat staan zo'n ratelslang.
Ging erover dat ze niets toevoegde aan het topic en ik was me aan het ergeren aan zo'n nutteloze bijdrage, dat mensen uberhaupt de moeite doen om zo'n bijdrage in elkaar te zetten.
Meteen hoge poten van de kant van ratelslang, noemt ze me verknipt filosofisch figuur en nog meer. Helemaal op de tenen getrapt, probeert ze me met alle geweld te raken met haar woorden en ondertussen lach ik me in het vuistje. Hoe dom mensen kunnen zijn ook.
Maar goed, wie weet had ik helemaal niet moeten reageren op haar bagger-post. Maar toch vind ik dat een forum goed in elkaar moet zitten. En dat mensen maar de onzin moeten scheiden van het serieuze.
Zo blijft het tenminste helder en duidelijk allemaal.
Essentie van het verhaal is dat ik me niet laat ontsporen, nergens ook. En dan proberen ze dat vaak van alle kanten. Proberen ze zelfs te beweren dat ik continu wordt uitgelachen, maar dat doet me niets. Ik weet dat niet alleen gebruikers meelezen en ik weet zeker dat ik de spijker 90 van de 100 keren op de kop sla. En dat is een gevoel dat ik het altijd juist heb en juist weet en juist bezig ben. Zelfs al wil ik een model in elkaar zitten om alles te beheersen vanachter mijn computer.
Ik laat me dus ook niet wegjachen door een ratelslang met een borderline stoornis die niet helemaal tikt.
Sowieso laat ik me niet de les lezen door welke gebruiker dan ook.
En dan schrijf ik dit hier omdat ik ff af moet blazen van stoom. Het is hier van het grootste belang dat ik boven mensen blijf staan die mij proberen onderuit te halen. Dan zie ik het als strategisch spelletje van mijn part.
Ik wijs ze direct op de plaats. En lukt het niet met woorden dan doe ik het op een andere manier
![]()
Van mijn part log ik in op het denken van die mensen in de toekomst. Kan fout klinken maar ik grijp alle middelen aan om te heersen. En heerschappij is altijd voor mij bestemd geweest. En dan hebben de mensen die me niet voor de voeten lopen zich geen zorgen te maken.
The power is in my hands en in niemands andere handen.
En ook dit zal bij sommige mensen argwaan wekken en sommigen zullen zelfs lachen, maar dat doet me niets. Ik ga lekker door zoals het hoort. En laat me niet afleiden.
Had misschien niet moeten reageren op die ratelslang en had gewoon niets moeten zeggen. Maar voordat je het weet is een topic dood gepraat door zulke mensen en dat lijkt me dus niet de bedoeling.
Die mensen moeten gewoon in onzin blijven waar ze thuis horen. En voordat ze op invoeren willen klikken moeten ze eens achter de oren krabben of het uberhaupt zinnig is wat ze bijdragen. Dat is de enige manier op fok omhoog te werken en de discussies meer waarde te geven. Door alle onzinnige bijdrages eruit te filteren. Maar ik ben hier niet de eigenaar, dus ik weet ook niet wat de bedoeling is. Een discussie-forum is bedoeld om het maximum te halen uit een discussie als je het mij vraagt. En dan heb je nog altijd onzin voor mensen die geen zin hebben in discussies. Maar wie ben ik??? Ik ben gebruiker hier, geen baas. Ik ben baas op een hele andere manier. Op hele andere fronten ook.
Zo, dat is eruit. Dus lach maar voor de mensen die het lezen en proberen te lachen. Ooit komt iedereen erachter wie hier het baasje is. Het baasje kan dan heel vreemd klinken. Maar het is op een positieve manier bedoeld ook.
Om alles eindelijk eens te laten gaan zoals het moet gaan ook. Dat bedoel ik met baasje. En dan kan ik tegenliggers niet gebruiken. Die halen mijn concentratie van alle kanten weg.
[ Bericht 8% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 03-04-2006 12:54:01 ]