Morrowind was ook veel minder toegankelijkquote:Op vrijdag 31 maart 2006 22:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Daar zijn we weerNu al ruim 2x zoveel topics over Oblivion als over Morrowind, terwijl Oblivion net een week in de winkel ligt
http://img413.imageshack.us/my.php?image=error1gr.jpgquote:Op vrijdag 31 maart 2006 22:09 schreef Nick-GizMo het volgende:
Kan iemand me helpen met die error?
heb nu een vriendin die boos is
Ja, ik was bijna direct al helemaal verdwaaldquote:Op vrijdag 31 maart 2006 22:09 schreef Tain het volgende:
[..]
Morrowind was ook veel minder toegankelijk
Laat je vriendin ook ff ophouden met games stelen btw, sd4 hider, tsk tskquote:Op vrijdag 31 maart 2006 22:13 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
http://img413.imageshack.us/my.php?image=error1gr.jpg
dat dus
mja dat is voor de sims.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 22:21 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Laat je vriendin ook ff ophouden met games stelen btw, sd4 hider, tsk tsk
quote:Op vrijdag 31 maart 2006 22:45 schreef Egamer het volgende:
teeeeeeeveeeeeeeeeepeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Wow, een dood paard.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 23:36 schreef twi het volgende:
Ik zei het net tegen Goku op Live. Twee geintjes in Oblivion kosten me 10000 credits:
- Dood paard van 4000 credits
- Vampire Cure van waarvoor ik bijna 2000 credits heb uitgegeven, wat 4300 credits waard was...
Maar het goede nieuws: Ik ben geen vampier meer
Ben ook een zwerver !quote:Op zaterdag 1 april 2006 00:29 schreef Nick-GizMo het volgende:
zo veel geld heb ik nog niet eens :|!!
Ja, maar jij bent een stuk verderquote:Op vrijdag 31 maart 2006 23:48 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Wow, een dood paard.
Ik zit aan m'n 11e
Ik zit dus tegen een kostenpost van 55.000 aan te kijken
Overigens feli met je vampire cure
Gefeliciteerd dat je geen Vampire meer bent, ik zou het niet willen opgevenquote:Op zaterdag 1 april 2006 00:38 schreef twi het volgende:
[..]
Ja, maar jij bent een stuk verderIk ben er pas net achter hoe makkelijk het is potions te maken, en heb er zo'n 2500 mee verdient. Dus ik ga morgen
bloempjes
plukken.
je hebt ook een scroll voor onzichbaarheid,quote:Op zaterdag 1 april 2006 00:54 schreef twi het volgende:
Hunter Sight is cool, maar ik kon nog niet onzichtbaar worden. En volgens mij zijn dat dingen die met Magie ook wel te regelen zijn. Ik werd er een beetje kriegel van om telkens weer iemand te moeten vinden om van te feeden.
Ben alleen benieuwd hoe het nu gaat wanneer ik per ongeluk opnieuw vampier word
Hahaquote:Op zaterdag 1 april 2006 00:58 schreef twi het volgende:
Ik zit er helemaal in Nick, maar neem er nu even afstand van. Ik begin in 't dagelijks leven me al af te vragen wanneer ik level als marksman wanneer ik sta te pissen, dus dan gaat het wel de ongezonde kant op...
Op 100% heb je veel vettere spells hoor als Vampire..quote:Op zaterdag 1 april 2006 00:54 schreef twi het volgende:
Hunter Sight is cool, maar ik kon nog niet onzichtbaar worden. En volgens mij zijn dat dingen die met Magie ook wel te regelen zijn. Ik werd er een beetje kriegel van om telkens weer iemand te moeten vinden om van te feeden.
Ben alleen benieuwd hoe het nu gaat wanneer ik per ongeluk opnieuw vampier wordMisschien kan ik dan ergens een potion van 4500 credits kopen
Eh, dat is juist rete makkelijk.quote:Op zaterdag 1 april 2006 01:04 schreef Heintje het volgende:
Ik ben vandaag ook eindelijk begonnen. Ben nou al level 3.
Ik vind het maar lastig om quests te vinden, je moet er echt perongeluk tegen aan lopen heb ik het idee.
Lol, je word er mee doodgegooidquote:Op zaterdag 1 april 2006 01:04 schreef Heintje het volgende:
Ik vind het maar lastig om quests te vinden, je moet er echt perongeluk tegen aan lopen heb ik het idee.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 1 april 2006 04:25 schreef twi het volgende:
Daarnaast wil ik m'n security skill wat verhogen. Lockpicken gaat namelijk helemaal niet, dus dan ga ik dat maar via de thief guild proberen. Weet iemand waar je bergen goedkope lockpicks kan kopen eigenlijk?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus m'n vraag is eigelijk in welke volgorde de guildsquest te doen als je bij de thief, dark brotherhood
en mages guild wil? Ben een steath speler, dus fighters guild skip ik.
Je moet gekken altijd gelijk geven!
En ik ben het helemaal met mezelf eens.
Eens, ik heb half Imperial city afgelopen en ben nog steeds met mijn eerste quest bezig.quote:Op zaterdag 1 april 2006 01:04 schreef Heintje het volgende:
Eensquote:Op zaterdag 1 april 2006 10:12 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Eens, ik heb half Imperial city afgelopen en ben nog steeds met mijn eerste quest bezig.
Op je major skills focussen !quote:Op zaterdag 1 april 2006 10:32 schreef Strolie75 het volgende:
Ik heb me vooral op mijn resteration skills geconcentreerd, en die zijn wel redelijk. Alleen, hoe krijg ik die anderen nu een beetje snel omhoog?
Magie behoort niet tot mijn major skills, maar het is wel handig.quote:Op zaterdag 1 april 2006 10:39 schreef Sjotime het volgende:
Op je major skills focussen !
Ga eens naar een guild die bij je past. Dat is de makkelijkste manierquote:Op zaterdag 1 april 2006 10:12 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Eens, ik heb half Imperial city afgelopen en ben nog steeds met mijn eerste quest bezig.
Mages guild, kost wel absurd veel.quote:Op zaterdag 1 april 2006 11:43 schreef Heintje het volgende:
Waarschijnlijk zal ik het vanzelf wel een keer tegenkomen. Maar mijn zward heeft wat bijwerkingen, dat is alleen maar mooi maar de charge statnou op 0 dus werken de bijwerkingen niet meer. Kan ik dat ergen weer opladen?
Ja, ik heb er ook 40 active ofzoquote:Op zaterdag 1 april 2006 10:28 schreef Sjotime het volgende:
[..]
EensIk krijg de questen niet eens weggewerkt... probeer eens de stad te verlaten ofzo
Kan je zelf met opgeladen soul gems doen (raad ik niet aan) of je kunt naar een mages guild gaan en daar is altijd iemand die magical items kan chargen. En dat kan je bij de duurste items een hoop geld gaan kosten.quote:Op zaterdag 1 april 2006 11:43 schreef Heintje het volgende:
Waarschijnlijk zal ik het vanzelf wel een keer tegenkomen. Maar mijn zward heeft wat bijwerkingen, dat is alleen maar mooi maar de charge statnou op 0 dus werken de bijwerkingen niet meer. Kan ik dat ergen weer opladen?
Bij het eerste magische item dat ik vond kostte het me al meer dan 1000 goldquote:Op zaterdag 1 april 2006 11:49 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Ja, ik heb er ook 40 active ofzo
[..]
Kan je zelf met opgeladen soul gems doen (raad ik niet aan) of je kunt naar een mages guild gaan en daar is altijd iemand die magical items kan chargen. En dat kan je bij de duurste items een hoop geld gaan kosten.
wtf?! Ik heb nog steeds dat eerste paard dat je tijdens de main quest krijgt.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 23:48 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Wow, een dood paard.
Ik zit aan m'n 11e
Ik zit dus tegen een kostenpost van 55.000 aan te kijken
Overigens feli met je vampire cure
Dus ik doe dat net, zegt zo'n dom wicht dat je niet langer dan 5 uur achter elkaar mag gamen anders kan je spel/360 kapot gaan.quote:Op zaterdag 1 april 2006 14:10 schreef Heintje het volgende:
MS bellen dan he.
quote:Op zaterdag 1 april 2006 14:12 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Dus ik doe dat net, zegt zo'n dom wicht dat je niet langer dan 5 uur achter elkaar mag gamen anders kan je spel/360 kapot gaan.
Helemaal gestoord geworden daar.
Ja, maar dat lukt niet.quote:Op zaterdag 1 april 2006 14:29 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Gewoon met een zwaard... tenminste, zo heb ik het gedaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The truth was in here.
Officiële klacht indienen via brief oid? Bij MS en de winkel waar je hem hebt gekocht. In feite is de winkel je tussenpersoon, ook al is dit een online shop.quote:Op zaterdag 1 april 2006 14:34 schreef Wessiej het volgende:
Ja ik heb ook geen idee, maar ja, al mijn andere spellen lopen nu ook vast dus dat is klote én oblivion is helemaal broken.
Godverdommme
Ja.quote:Op zaterdag 1 april 2006 14:54 schreef clowncloon het volgende:
gaat het spel gewoon door na de main quesst?
Main Quest uitgespeeld bedoel jequote:Op zaterdag 1 april 2006 15:08 schreef KingLysandus het volgende:
Zo, uitgespeeld in 40 uur. Level 12 Warrior.![]()
Nu opnieuw als mage.
had kvatch eenvoudig bevrijd..met level 2quote:Op zaterdag 1 april 2006 11:24 schreef Ereinion het volgende:
Ik heb de dificulty van de game maar even naar beneden gedaan. Pffff, het werd me echt te moeilijk. Ik ben nu boven de level 20, en wou eens die quest doen om Kvatch van die monsters te bevrijden. Kom ik dat plein op, vallen drie Xivilai's, twee Daedroths, twee Storm Atranochs, 1 Frost Atranoch en nog wat van die spinnen mij aan. Stonden ze in een cirkel met zijn tienen om mij heen op mij in te beuken. Erg leuk![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alles wat ik post is toch wel leuk
quote:Op zaterdag 1 april 2006 15:17 schreef VrijeVal het volgende:
[..]
had kvatch eenvoudig bevrijd..met level 2Ik met level 1SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Geloof ik niet.quote:
quote:Op zaterdag 1 april 2006 14:44 schreef Bastard het volgende:
Die brotherhood betrayed missie loopt bij mij niet zoals die moet gaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
Restoration is dan ook vooral bedoeld voor echte mages, bij mij voegt m'n huidige heal spell een aanzienlijke hoeveelheid toe aan m'n HP bar. Ik heb dan ook maar weinig. Ik moet gewoon grotendeels buiten range blijven, maar word ik toch aangevallen dan heal ik me gewoon op die manier. Potions dat is niet te betalen, en om nou constant naar ingredienten te zoeken......quote:Op zaterdag 1 april 2006 15:54 schreef ethiraseth het volgende:
Ik ben ook niet echt onder de indruk van de Restoration lijn inderdaad. Duurt echt gigantishc lang voor je er uberhaupt een puntje bijkrijgt en effectief zijn de spells totaal niet.![]()
quote:Op zaterdag 1 april 2006 15:58 schreef Strolie75 het volgende:
[..]Thanks.. ik heb hem inmiddels.. moest wel dagboek meenemen ..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The truth was in here.
Leuk dat je dat juist hier komt vertellen.quote:Op zaterdag 1 april 2006 15:57 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik zit nu officieel 2 jaar op Fok!
quote:Op zaterdag 1 april 2006 16:15 schreef Ipho het volgende:
[..]
Leuk dat je dat juist hier komt vertellen.![]()
Ik hb het zo juist weer even gezien, en het begint steeds meer te jeuken..![]()
Zat ik toch mooi in de buurt, bedankt iigquote:Op zaterdag 1 april 2006 16:48 schreef H.Flick het volgende:
Muntje: waarde
Veertje: gewicht
Schild: kracht (dus attack bij wapens en defence bij armor)
Hartje: conditie
Dankuquote:Op zaterdag 1 april 2006 17:33 schreef Migwi het volgende:
Ja dat kan gewoon
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Kooks O+ Arctic Monkeys O+ Blood Red Shoes O+ Franz Ferdinand O+ Muse O+ The Last Shadow Puppets O+
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
In het speciale topic voor Oblivion PC-gezeik.quote:Op zaterdag 1 april 2006 18:18 schreef VrijeVal het volgende:
Hoe kan je je fps zien eigenlijk?
Jep, de alom aanwezige FPS drops in de 360 versie moet je gewoon met het oog inschatten.quote:Op zaterdag 1 april 2006 18:29 schreef H.Flick het volgende:
[..]
In het speciale topic voor Oblivion PC-gezeik.
quote:Op zaterdag 1 april 2006 18:45 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Jep, de alom aanwezige FPS drops in de 360 versie moet je gewoon met het oog inschatten.
quote:Op zaterdag 1 april 2006 13:43 schreef Wessiej het volgende:
omg, ik had dus vandaag en gister nacht een lange sessie van oblivion, hoor ik net iets, doe ik die 360 lade open, is er een stukje van de cd af.
Lekker is dat, start op tot het 2k games logo, daarna kapt die ermee.
quote:Op zaterdag 1 april 2006 13:44 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
[..]
Nee, dat is wel heftig.
Terug naar de winkel met je 360 en je spel?
quote:Op zaterdag 1 april 2006 14:10 schreef Heintje het volgende:
MS bellen dan he.
quote:Op zaterdag 1 april 2006 14:12 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Dus ik doe dat net, zegt zo'n dom wicht dat je niet langer dan 5 uur achter elkaar mag gamen anders kan je spel/360 kapot gaan.
Helemaal gestoord geworden daar.
quote:
quote:Op zaterdag 1 april 2006 14:30 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
Volgens mij moet ie enchanted zijn.
En waarom mag je niet meer dan 5 uur achter elkaar gamen?
En staat daarvoor een duidelijke waarschuwing in de manual ofzo?
quote:Op zaterdag 1 april 2006 14:34 schreef Heintje het volgende:
Volgens mij staat er in elke manual iets dat je maar 2 uur mag gamen en dan een uur rust moet nemen of zo. Heeft geloof ik met epelepsie te maken.
Maar ja, Ik heb ook vaak dat als ik bijvoorbeeld ga eten het spel gewoon aan laat staan.
Dus een beetje vreemd dat je niet langer dan 5 uur mag spelen.
Helemaal gezien de achievement in Ghost Recon.
Maar ja dat is een beetje offtopic gelul.
1 Aprilquote:Op zaterdag 1 april 2006 14:34 schreef Wessiej het volgende:
Ja ik heb ook geen idee, maar ja, al mijn andere spellen lopen nu ook vast dus dat is klote én oblivion is helemaal broken.
Godverdommme
Wel de origineelste vandaagquote:Op zaterdag 1 april 2006 19:10 schreef Wessiej het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
1 April.
Hij is zeker goedquote:
Overal ongeveerquote:Op zaterdag 1 april 2006 19:33 schreef Frasier het volgende:
Waar kan ik snel en goedkoop een aantal torches scoren. Ik zie echt geen reet in die dungeons.
Kopen is voor meisjes. Bijna iedereen heeft wel wat van die jongens in huis rondslingeren.quote:Op zaterdag 1 april 2006 19:36 schreef Frasier het volgende:
[..]
Ik kan ze nergens vinden. Noem eens voorbeelden?
![]()
Hij is goedquote:Op zaterdag 1 april 2006 19:10 schreef Wessiej het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
1 April.
You really had mequote:Op zaterdag 1 april 2006 19:10 schreef Wessiej het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
1 April.
[PC]The Elder Scrolls IV: Oblivion Mods & Tweaks - Deel 1quote:Op zaterdag 1 april 2006 19:10 schreef Wessiej het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
1 April.
Bedelaars willen geld.. .en voor geld hebben ze tipsquote:Op zaterdag 1 april 2006 20:16 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Even een vraagje: hoe raak je bevriend met npc's? Ik wil mezelf in het Thieves Guild werken, maar daar schijn je voor bevriend te moeten raken met bedelaars.
Geld is helemaal niet nodig. Je kunt ze gewoon persuaden en dan kost het je niks. Een charm spell doet ook wonderen.quote:Op zaterdag 1 april 2006 21:31 schreef Bastard het volgende:
[..]
Bedelaars willen geld.. .en voor geld hebben ze tips
Nee staat heel zachtjes..quote:Op zaterdag 1 april 2006 21:53 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
Hebben jullie de muziek ook zo lekker hard staan?![]()
quote:Op zaterdag 1 april 2006 18:01 schreef Beach het volgende:
Vraagje betreffende de Bruma quest voor de gravin-verzamelaarsterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Who knew?
leuke avatar. jammer van die controller.quote:Op zaterdag 1 april 2006 23:07 schreef Ipho het volgende:
Wat is het voor'n muziek? Ik heb het de kerel dat ik speelde niet gehoord.
Die vind ik ook heel irritant ja.quote:Op zaterdag 1 april 2006 23:02 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nee staat heel zachtjes..
Ik kan niet tegen die spannende muziek in de kerkers
quote:Op zaterdag 1 april 2006 21:53 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
Hebben jullie de muziek ook zo lekker hard staan?![]()
Na een uur of 20 heb ik mn eigen muziek weer aangezet. Het is mooie muziek maar het is niet veel dus na een tijdje gaat het wel een beetje vervelen. Binnenkort gaat het wel weer aanquote:
quote:Op zaterdag 1 april 2006 17:55 schreef Egamer het volgende:
Ik heb net die vampier quest gedaan, Order of the Virtuous Blood. Een spoiler:Ik moet nu naar een huis van die gast die een vampier is volgens de questgiver om daar een aanleiding te vinden, maar ik kan niets vinden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Uit frustratie met fireballs alles door elkaar gegooid, dat huis ziet er uit nu![]()
Liegen doe ik alleen op 1 aprilquote:Op zondag 2 april 2006 00:58 schreef Heintje het volgende:
Ik ben grand champion van de arena en nou heb ik een fan achter me aan lopen. Heb ik nog iets aan dat gastje of kan ik hem net zo niet ergens laten staan?
En net bij de quest van die oblivion gate in Kvatch perongeluk een gaurd gedood. Kom ik na die quest weer in Anvil wordt ik gelijk opgepakt. Ik wist nog niet eens waarvoor, maar ja,maar 1000 goud betaalt. Ging ik slapen werdt ik wakker omdat ik een uitnodiging kreeg voor de Dark Brotherhood.
En Wessiej: Goeie grap. sinds ik er achter ben hoe makkelijk je kan liegen op internet geloof ik best veel. Het heeft meestal toch geen zin om je af te vragen of iets nou wel of niet echt is.
welke race ga je doen?quote:Op zondag 2 april 2006 00:19 schreef HAL9000S het volgende:
Ja sowieso athletics en acrobatics als minor skill om niet ongecontroleerd up te levelen... daarbij neem ik denk ik blade, heavy armor en destruction als main skill en de rest als minor om voor die + 5 multipliers te gaan. 't Is echt extreem moeilijk om een goed uitgebalanceerde karakter te krijgen IMHO.
Nord, lekker warrior stijl.quote:Op zondag 2 april 2006 02:39 schreef merino het volgende:
[..]
welke race ga je doen?
ik ga ook maar aan nieuwe character denk ik. ff goed inlezen hoe en wat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik denk dat dit 1 uurtje werk is, zeker als je al plekken in de buurt van de laatste locaties op je map hebt. Dus als je er al 10 uur in hebt zitten is het zonde om opnieuw te beginnen. Tenzij je een ander ras wilt of een andere look, of andere stats.
[ Bericht 43% gewijzigd door twi op 02-04-2006 04:06:13 ]
Nee,.... het IS briljant !!quote:Op zondag 2 april 2006 00:11 schreef Retuobak het volgende:
Die muziek kan mij echt niet vervelen, briljant is een groot woord,
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. maar die heb ik niet. En met mages kom ik dus niet verder voordat ik 20 planten heb.The truth was in here.
Main quest doen, en free gearquote:Op zondag 2 april 2006 10:16 schreef moomoo het volgende:
hee, hoe kun je bij de blades komen? en wat heb je er aan?
quote:Op zondag 2 april 2006 09:14 schreef Bastard het volgende:
Ik ben uit de Mages guild gezet.. ik heb iemand bestolen ofzoTsja.. ik ben ook een dief
Maar dat is mooi kut, voor die dievengilde moet ik een opdracht doen waar een average key voor nodig is.Ik ben onlangs alweer uit de mage guild gekicked, dit keer omdat ik een mage per ongeluk had vermoord omdat ie in de weg stond.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. maar die heb ik niet. En met mages kom ik dus niet verder voordat ik 20 planten heb.![]()
Gelukkig weet ik nu waar de bloemen te vinden zijn, scheelt mij weer heel wat tijd
your dream world is a very scary place to be trapped inside all your life
shine in time until you find your closer to the truth
within you is the truth that your dream world is a very scary place
quote:Op donderdag 30 maart 2006 19:23 schreef twi het volgende:
Ik heb ze ik heb ze
Redwort Flowers zijn te vinden:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dragon Tongue's zijn te vinden:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo, hoeven mensen niet meer echt de hele map over te zoeken
Ok praatquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.100 kb is de limiet voor webicons, verklein de jouwe hier:
Grote avatar? Verkleinen dat ding met de Fok! Avatar resizer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Kooks O+ Arctic Monkeys O+ Blood Red Shoes O+ Franz Ferdinand O+ Muse O+ The Last Shadow Puppets O+
10, maar het is makkelijk te doen als je gewoon in de Imperial City een staf koopt die ongeveer 5600 kost.quote:
Ik heb ook Heavy Armor / Blade en Illusion... opzich geen verkeerde combinatie voor een spellsword. Alleen Sneak is wel wat vreemd.quote:Op zondag 2 april 2006 12:52 schreef MMaRsu het volgende:
Damn man, een vriend van me kwam gisteravond bij me met z'n 360, want hij snapte niet zoveel van Oblivion... Had die al iets van 6 uur gespeeld nog steeds geen lvl 2. Ik kijk dus naar z'n main skills heeft die allemaal fucking rare shit gekozen die niet bij elkaar past
! Bijvoorbeeld Heavy Armor / Blade / Sneak / Illusion
!
Vind je het gek dat die nog geen lvl 2 was
Bij de thieves guild mag je alleen niemand vermoorden als je met hun missie bezig bent. Ik heb ze samen gedaan en dat is geen probleem. Gaat zelfs best goed samen omdat sneaken bij allebei bekend is en je toffe +10 sneak armor krijgt bij de dark brotherhood die je bij de thieves guild ook goed kan gebruiken.quote:Op zondag 2 april 2006 03:54 schreef twi het volgende:
Gaan Thieves Guild en Dark Brotherhood wel samen? Bij de Thieves Guild mag je niemand vermoorden hoorde ik net in 't spel.
Maar doe niet eerst de db quests en dan de thieves guild, want als je verslaafd bent aan je target te vermoorden, wordt dat niet mogen doen een afknapperquote:Op zondag 2 april 2006 14:03 schreef washandje het volgende:
[..]
Bij de thieves guild mag je alleen niemand vermoorden als je met hun missie bezig bent. Ik heb ze samen gedaan en dat is geen probleem. Gaat zelfs best goed samen omdat sneaken bij allebei bekend is en je toffe +10 sneak armor krijgt bij de dark brotherhood die je bij de thieves guild ook goed kan gebruiken.
quote:Op zondag 2 april 2006 14:09 schreef Genjuro het volgende:
[..]
Maar doe niet eerst de db quests en dan de thieves guild, want als je verslaafd bent aan je target te vermoorden, wordt dat niet mogen doen een afknapper![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
Hehe die heb ik ook volgens mijquote:Op zondag 2 april 2006 14:48 schreef Gamedemon het volgende:
hehe ik heb een necklace of water walking geloot
Stats : ik kan op water lopen, nou weet ik hoe jezus dat flikte!quote:
Is goed te doen hoor, heb ik ookquote:Op zondag 2 april 2006 13:04 schreef MMaRsu het volgende:
Ja maar hij wil juist een dief zijn maar die ook sterk is
Die heb ik ook al een tijdje. Ik gebruik hem nooit eigenlijk omdat je paard niet over water kan lopen als je hem om hebt.quote:Op zondag 2 april 2006 14:48 schreef Gamedemon het volgende:
hehe ik heb een necklace of water walking geloot
Die heb ik over het algemeen ook. En als ik in de steden ben dan doe ik meestal een amulet om dat mijn Speechcraft verhoogt.quote:Op zondag 2 april 2006 15:27 schreef Retuobak het volgende:
Ik gebruik persoonlijk gewoon een amulet met 15% spell reflection (iig ik geloof dat het 15% is)
ik neig momenteel ook beetje naar warrior style. Wil ook wel erg graag pure mage character maken maar denk dat dat nog beetje te lastig is. Of voor tussen optie gaan en battlemage character maken...quote:
Ik ben laatst met een pure mage begonnen en heb nog niet zoveel gespeeld, maar tot nu toe is het goed te doen. Je doet echt belachelijk veel damage (elke vijand tot nu toe gaat dood in 2-3 aanvallen geloof ik) en je kan summonen en healen, dus het valt allemaal wel mee.quote:Op zondag 2 april 2006 15:38 schreef merino het volgende:
[..]
ik neig momenteel ook beetje naar warrior style. Wil ook wel erg graag pure mage character maken maar denk dat dat nog beetje te lastig is. Of voor tussen optie gaan en battlemage character maken...
Kill him?quote:Op zondag 2 april 2006 16:10 schreef Heintje het volgende:
Maar wat moet ik nou met die gast die nou ineens fan van mij is omdat ik grand champion ben?
Ik gebruik zelf ook de boog, en het bevalt me heel erg goed.quote:Op zondag 2 april 2006 16:13 schreef kipknots het volgende:
[..]
Ik ben laatst met een pure mage begonnen en heb nog niet zoveel gespeeld, maar tot nu toe is het goed te doen. Je doet echt belachelijk veel damage (elke vijand tot nu toe gaat dood in 2-3 aanvallen geloof ik) en je kan summonen en healen, dus het valt allemaal wel mee.
Ik vind zelf m'n thief/archer niet zo geweldig, het is te lastig in veel caves om afstand te houden. Sneaken werkt vaak ook niet echt goed buiten, meestal word ik opgemerkt voordat ik m'n eerste aanval doe en krijg ik dus niet de 3x damage. Daarnaast is m'n damage echt te laag, regelmatig moet ik een vijand meer dan 10 x raken voordat hij neergaat, en ik krijg meestal maar een paar van die pijlen terug.
Ga denk ik maar eens beginnen met een imperial warrior, richten op melee vechten en speechcraft/mercantile.
Stealth character ga ik denk ik als tweede doen met de Dark Brotherhood en Thief guild missies. Eerst maar een combi tussen combat en magie (puur een van die twee gaat vervelen ben ik bang) en dan met de nadruk om magie denk ik...quote:Op zondag 2 april 2006 16:13 schreef kipknots het volgende:
[..]
Ik ben laatst met een pure mage begonnen en heb nog niet zoveel gespeeld, maar tot nu toe is het goed te doen. Je doet echt belachelijk veel damage (elke vijand tot nu toe gaat dood in 2-3 aanvallen geloof ik) en je kan summonen en healen, dus het valt allemaal wel mee.
Ik vind zelf m'n thief/archer niet zo geweldig, het is te lastig in veel caves om afstand te houden. Sneaken werkt vaak ook niet echt goed buiten, meestal word ik opgemerkt voordat ik m'n eerste aanval doe en krijg ik dus niet de 3x damage. Daarnaast is m'n damage echt te laag, regelmatig moet ik een vijand meer dan 10 x raken voordat hij neergaat, en ik krijg meestal maar een paar van die pijlen terug.
Ga denk ik maar eens beginnen met een imperial warrior, richten op melee vechten en speechcraft/mercantile.
kan je die bloemen niet gewoon ergens kopen bij een merchant of alchemist ofzo?quote:
Ik kwam net bij een dungeon aan.quote:Op zondag 2 april 2006 18:59 schreef H.Flick het volgende:
Zo'n zwart paard is wel heel goed eigenlijk.
Nu ben ik eigenlijk blij dat m'n vorige (en eerste) paard dood ging
Waar zat die mijn danquote:Op zondag 2 april 2006 17:38 schreef kulandra het volgende:
Ohh wat een tof spel is het toch he
Gister nadat ik Martin in dat fort had achtergelaten even in een of andere verlaten mijn gedoken.
Ik had het geluid harder staan dan ik dacht en ik schrok me echt helemaal het lazarus toen ik opeens zo'n ijselijke schreeuw van een goblin achter me hoorde, nadat ik er net met veel moeite twee voor me in een donker gangetje had neergemept =)
Toen ik eenmaal weer buiten kwam had ik wel mooi een Totemic Staff van 7700gold te pakken hehehe.
Jij doet het ook zo?quote:Op zondag 2 april 2006 19:10 schreef Retuobak het volgende:
Shit, mijn manier om aan geld te komen is ook ontdekt
Hoe werkt dat enchanten?quote:Op zondag 2 april 2006 19:08 schreef H.Flick het volgende:
Ik heb ook een lucratief handeltje in enchanted armor opgezet. Ik koop goedkope armor, gooi er een enchantment op en verkoop het weer voor de hoofdprijs. Zo kon ik snel een zwart paard kopen.
Jep, werkt perfectquote:
Ik gebruik altijd die sigil stones die je krijgt als je een oblivion gate sluit, maar volgens mij kan je het ook doen in de mages guild.quote:
foeiquote:Op zondag 2 april 2006 19:11 schreef Jajong het volgende:
Zo, ik ben t ook maar even aan t binnen halen.
Hypocrietjequote:
Omdat er op deze planeet niemand bestaat, die nog nooit een game heeft gedownload.quote:
Wat dacht je van Afrikanen zonder een pc.quote:Op zondag 2 april 2006 19:44 schreef Jajong het volgende:
[..]
Omdat er op deze planeet niemand bestaat, die nog nooit een game heeft gedownload.
quote:Op zondag 2 april 2006 19:37 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Zoo hee.
Dus nu ben je geen mage meer, maar een wizard
Als die een PC hadden (wat ze wel hebben, in Zuid-Afrika bv.quote:Op zondag 2 april 2006 19:47 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Wat dacht je van Afrikanen zonder een pc.
Hoe willen ze dat doen zonder internet...quote:Op zondag 2 april 2006 19:50 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Als die een PC hadden (wat ze wel hebben, in Zuid-Afrika bv.) dan hadden ze ook zitten te downloaden!
![]()
Doe niet zo wereldvreemd, dat hebben ze daar ook.quote:Op zondag 2 april 2006 19:58 schreef Tain het volgende:
[..]
Hoe willen ze dat doen zonder internet...
quote:Op zondag 2 april 2006 20:00 schreef -skippybal- het volgende:Hopen dat die grijze vos me nu niet een "reward" geeft van het kaliber krentenbol![]()
quote:Op zondag 2 april 2006 20:08 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Doe niet zo wereldvreemd, dat hebben ze daar ook.
.sa is volgens mij southafrica, bijvoorbeeld.
quote:Op zondag 2 april 2006 20:08 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Doe niet zo wereldvreemd, dat hebben ze daar ook.
.sa is volgens mij southafrica, bijvoorbeeld.
Die spingevallen zijn echt irri imhoquote:Op zondag 2 april 2006 20:00 schreef -skippybal- het volgende:
Wow ik ben nu level 19 en het begint best moeilijk te worden![]()
Net in een kasteeltje moest ik vechten tegen zo'n spingeval, twee van die grote krokodillen, twee vuursletjes en twee ijsdudes. En dat TEGELIJK!!!Heeft me flink wat potions gekost... Hopen dat die grijze vos me nu niet een "reward" geeft van het kaliber krentenbol
![]()
Good one.quote:Op zondag 2 april 2006 20:14 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
[afbeelding]
"Nieuw! wanadoo family!"
quote:
Vond je dat eng?quote:Op zondag 2 april 2006 20:26 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
![]()
En dan gaan ze soms ook nog baby spinnetjes maken.
Ik vindt ze trouwens een Doom 3 stijl hebben![]()
Helemaal mee eens, dat lees je dan ook in de meeste reviews, waar deze dan alsnog enorm goed scoort.quote:Op zondag 2 april 2006 20:32 schreef Genjuro het volgende:
Na een 100 uur spelen plus en minpunten van Oblivion voor mij opgesomt
++ enorme wereld en non-linear karakter van het spel
+++ de kwaliteit van de quests, tov WoW "kill x number of creature y" of "deliver x to y", is ongeloofelijk
++ vrijheid van speelmogelijkheden, je kunt alles zijn wat je wilt
--- level scaling systeem creatures: voor beginnende gamers is dit ms goed, maar je krijgt nooit het gevoel van echt goed te zijn dus is levelen zinloos of juist slecht, je kunt niet als je ergens te zwak voor bent zeggen van "ik kom binnen een paar lvls terug en pwn die kerels compleet". De main quest of laatste faction quest op lvl 1 makkelijk uitspelen is bewijst de zwakte van dit systeem.
-- level scaling systeem items: vanaf lvl 20 krijgen alle maar ook ALLE bandits glass en deadric armor, terwijl het ervoor niet te vinde was:enorm onrealistisch. Verder maakt het niet uit of je nu een dungeon doet in de verste uithoeken van Cyrodill, of net naast een stad, alle dungeons hebben dezelfde mogelijkheid van items
-- Moeilijkheid om een deftige framerate te halen soms ook bij high-end computers door enkele bugs en memory-leaks. Compatibiliteitsproblemen met sommige hardware(voornamelijk soundkaarten).
- Aantal factions (5) is enorm beperkt tov Morrowind(meer dan 10)
- enkele irritante kleine ontwerp-bugs en tekortkomingen (bv Mannomarco is een ondode god in Daggerfal, terwijl hij hier een simpele high-elf is, "Blunt Axe skill"(vertaalt= Botte Bijl), het gebrek aan spears, halberds, bardiches, crossbow,... in de game)
Al bij al een goed spel, maar een veteraan-gamer zou dit spel beter links laten liggen, ware het niet dat er al player-made mods zijn om de meeste problemen van de baan te helpen. Daarom is de Xbox 360-versie geen optie voor hen omdat er (nog) geen TES construction set uit is om mods te gebruiken.
Ja, steeds het zelfde gangetje.quote:
Slith her troathquote:Op zondag 2 april 2006 22:07 schreef Maanvis het volgende:
mmm what the hellIk kan het boek van dat wijf voor de thieves guild niet jatten
Elke keer betrapt ze me.. zelfs als ze in d'r huis aan het slapen is.. Hoe pak ik dit aan?
Ja, dat mag dan weer niet.quote: