In het speciale topic voor Oblivion PC-gezeik.quote:Op zaterdag 1 april 2006 18:18 schreef VrijeVal het volgende:
Hoe kan je je fps zien eigenlijk?
Jep, de alom aanwezige FPS drops in de 360 versie moet je gewoon met het oog inschatten.quote:Op zaterdag 1 april 2006 18:29 schreef H.Flick het volgende:
[..]
In het speciale topic voor Oblivion PC-gezeik.
quote:Op zaterdag 1 april 2006 18:45 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Jep, de alom aanwezige FPS drops in de 360 versie moet je gewoon met het oog inschatten.
quote:Op zaterdag 1 april 2006 13:43 schreef Wessiej het volgende:
omg, ik had dus vandaag en gister nacht een lange sessie van oblivion, hoor ik net iets, doe ik die 360 lade open, is er een stukje van de cd af.
Lekker is dat, start op tot het 2k games logo, daarna kapt die ermee.
quote:Op zaterdag 1 april 2006 13:44 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
[..]
Nee, dat is wel heftig.
Terug naar de winkel met je 360 en je spel?
quote:Op zaterdag 1 april 2006 14:10 schreef Heintje het volgende:
MS bellen dan he.
quote:Op zaterdag 1 april 2006 14:12 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Dus ik doe dat net, zegt zo'n dom wicht dat je niet langer dan 5 uur achter elkaar mag gamen anders kan je spel/360 kapot gaan.
Helemaal gestoord geworden daar.
quote:
quote:Op zaterdag 1 april 2006 14:30 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
Volgens mij moet ie enchanted zijn.
En waarom mag je niet meer dan 5 uur achter elkaar gamen?
En staat daarvoor een duidelijke waarschuwing in de manual ofzo?
quote:Op zaterdag 1 april 2006 14:34 schreef Heintje het volgende:
Volgens mij staat er in elke manual iets dat je maar 2 uur mag gamen en dan een uur rust moet nemen of zo. Heeft geloof ik met epelepsie te maken.
Maar ja, Ik heb ook vaak dat als ik bijvoorbeeld ga eten het spel gewoon aan laat staan.
Dus een beetje vreemd dat je niet langer dan 5 uur mag spelen.
Helemaal gezien de achievement in Ghost Recon.
Maar ja dat is een beetje offtopic gelul.
1 Aprilquote:Op zaterdag 1 april 2006 14:34 schreef Wessiej het volgende:
Ja ik heb ook geen idee, maar ja, al mijn andere spellen lopen nu ook vast dus dat is klote én oblivion is helemaal broken.
Godverdommme
Wel de origineelste vandaagquote:Op zaterdag 1 april 2006 19:10 schreef Wessiej het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
1 April.
Hij is zeker goedquote:
Overal ongeveerquote:Op zaterdag 1 april 2006 19:33 schreef Frasier het volgende:
Waar kan ik snel en goedkoop een aantal torches scoren. Ik zie echt geen reet in die dungeons.
Kopen is voor meisjes. Bijna iedereen heeft wel wat van die jongens in huis rondslingeren.quote:Op zaterdag 1 april 2006 19:36 schreef Frasier het volgende:
[..]
Ik kan ze nergens vinden. Noem eens voorbeelden?
![]()
Hij is goedquote:Op zaterdag 1 april 2006 19:10 schreef Wessiej het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
1 April.
You really had mequote:Op zaterdag 1 april 2006 19:10 schreef Wessiej het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
1 April.
[PC]The Elder Scrolls IV: Oblivion Mods & Tweaks - Deel 1quote:Op zaterdag 1 april 2006 19:10 schreef Wessiej het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
1 April.
Bedelaars willen geld.. .en voor geld hebben ze tipsquote:Op zaterdag 1 april 2006 20:16 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Even een vraagje: hoe raak je bevriend met npc's? Ik wil mezelf in het Thieves Guild werken, maar daar schijn je voor bevriend te moeten raken met bedelaars.
Geld is helemaal niet nodig. Je kunt ze gewoon persuaden en dan kost het je niks. Een charm spell doet ook wonderen.quote:Op zaterdag 1 april 2006 21:31 schreef Bastard het volgende:
[..]
Bedelaars willen geld.. .en voor geld hebben ze tips
Nee staat heel zachtjes..quote:Op zaterdag 1 april 2006 21:53 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
Hebben jullie de muziek ook zo lekker hard staan?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |