quote:Op zaterdag 1 april 2006 14:44 schreef Bastard het volgende:
Die brotherhood betrayed missie loopt bij mij niet zoals die moet gaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
Restoration is dan ook vooral bedoeld voor echte mages, bij mij voegt m'n huidige heal spell een aanzienlijke hoeveelheid toe aan m'n HP bar. Ik heb dan ook maar weinig. Ik moet gewoon grotendeels buiten range blijven, maar word ik toch aangevallen dan heal ik me gewoon op die manier. Potions dat is niet te betalen, en om nou constant naar ingredienten te zoeken......quote:Op zaterdag 1 april 2006 15:54 schreef ethiraseth het volgende:
Ik ben ook niet echt onder de indruk van de Restoration lijn inderdaad. Duurt echt gigantishc lang voor je er uberhaupt een puntje bijkrijgt en effectief zijn de spells totaal niet.![]()
quote:Op zaterdag 1 april 2006 15:58 schreef Strolie75 het volgende:
[..]Thanks.. ik heb hem inmiddels.. moest wel dagboek meenemen ..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The truth was in here.
Leuk dat je dat juist hier komt vertellen.quote:Op zaterdag 1 april 2006 15:57 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik zit nu officieel 2 jaar op Fok!
quote:Op zaterdag 1 april 2006 16:15 schreef Ipho het volgende:
[..]
Leuk dat je dat juist hier komt vertellen.![]()
Ik hb het zo juist weer even gezien, en het begint steeds meer te jeuken..![]()
Zat ik toch mooi in de buurt, bedankt iigquote:Op zaterdag 1 april 2006 16:48 schreef H.Flick het volgende:
Muntje: waarde
Veertje: gewicht
Schild: kracht (dus attack bij wapens en defence bij armor)
Hartje: conditie
Dankuquote:Op zaterdag 1 april 2006 17:33 schreef Migwi het volgende:
Ja dat kan gewoon
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Kooks O+ Arctic Monkeys O+ Blood Red Shoes O+ Franz Ferdinand O+ Muse O+ The Last Shadow Puppets O+
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
In het speciale topic voor Oblivion PC-gezeik.quote:Op zaterdag 1 april 2006 18:18 schreef VrijeVal het volgende:
Hoe kan je je fps zien eigenlijk?
Jep, de alom aanwezige FPS drops in de 360 versie moet je gewoon met het oog inschatten.quote:Op zaterdag 1 april 2006 18:29 schreef H.Flick het volgende:
[..]
In het speciale topic voor Oblivion PC-gezeik.
quote:Op zaterdag 1 april 2006 18:45 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Jep, de alom aanwezige FPS drops in de 360 versie moet je gewoon met het oog inschatten.
quote:Op zaterdag 1 april 2006 13:43 schreef Wessiej het volgende:
omg, ik had dus vandaag en gister nacht een lange sessie van oblivion, hoor ik net iets, doe ik die 360 lade open, is er een stukje van de cd af.
Lekker is dat, start op tot het 2k games logo, daarna kapt die ermee.
quote:Op zaterdag 1 april 2006 13:44 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
[..]
Nee, dat is wel heftig.
Terug naar de winkel met je 360 en je spel?
quote:Op zaterdag 1 april 2006 14:10 schreef Heintje het volgende:
MS bellen dan he.
quote:Op zaterdag 1 april 2006 14:12 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Dus ik doe dat net, zegt zo'n dom wicht dat je niet langer dan 5 uur achter elkaar mag gamen anders kan je spel/360 kapot gaan.
Helemaal gestoord geworden daar.
quote:
quote:Op zaterdag 1 april 2006 14:30 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
Volgens mij moet ie enchanted zijn.
En waarom mag je niet meer dan 5 uur achter elkaar gamen?
En staat daarvoor een duidelijke waarschuwing in de manual ofzo?
quote:Op zaterdag 1 april 2006 14:34 schreef Heintje het volgende:
Volgens mij staat er in elke manual iets dat je maar 2 uur mag gamen en dan een uur rust moet nemen of zo. Heeft geloof ik met epelepsie te maken.
Maar ja, Ik heb ook vaak dat als ik bijvoorbeeld ga eten het spel gewoon aan laat staan.
Dus een beetje vreemd dat je niet langer dan 5 uur mag spelen.
Helemaal gezien de achievement in Ghost Recon.
Maar ja dat is een beetje offtopic gelul.
1 Aprilquote:Op zaterdag 1 april 2006 14:34 schreef Wessiej het volgende:
Ja ik heb ook geen idee, maar ja, al mijn andere spellen lopen nu ook vast dus dat is klote én oblivion is helemaal broken.
Godverdommme
Wel de origineelste vandaagquote:Op zaterdag 1 april 2006 19:10 schreef Wessiej het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
1 April.
Hij is zeker goedquote:
Overal ongeveerquote:Op zaterdag 1 april 2006 19:33 schreef Frasier het volgende:
Waar kan ik snel en goedkoop een aantal torches scoren. Ik zie echt geen reet in die dungeons.
Kopen is voor meisjes. Bijna iedereen heeft wel wat van die jongens in huis rondslingeren.quote:Op zaterdag 1 april 2006 19:36 schreef Frasier het volgende:
[..]
Ik kan ze nergens vinden. Noem eens voorbeelden?
![]()
Hij is goedquote:Op zaterdag 1 april 2006 19:10 schreef Wessiej het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
1 April.
You really had mequote:Op zaterdag 1 april 2006 19:10 schreef Wessiej het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
1 April.
[PC]The Elder Scrolls IV: Oblivion Mods & Tweaks - Deel 1quote:Op zaterdag 1 april 2006 19:10 schreef Wessiej het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
1 April.
Bedelaars willen geld.. .en voor geld hebben ze tipsquote:Op zaterdag 1 april 2006 20:16 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Even een vraagje: hoe raak je bevriend met npc's? Ik wil mezelf in het Thieves Guild werken, maar daar schijn je voor bevriend te moeten raken met bedelaars.
Geld is helemaal niet nodig. Je kunt ze gewoon persuaden en dan kost het je niks. Een charm spell doet ook wonderen.quote:Op zaterdag 1 april 2006 21:31 schreef Bastard het volgende:
[..]
Bedelaars willen geld.. .en voor geld hebben ze tips
Nee staat heel zachtjes..quote:Op zaterdag 1 april 2006 21:53 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
Hebben jullie de muziek ook zo lekker hard staan?![]()
quote:Op zaterdag 1 april 2006 18:01 schreef Beach het volgende:
Vraagje betreffende de Bruma quest voor de gravin-verzamelaarsterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Who knew?
leuke avatar. jammer van die controller.quote:Op zaterdag 1 april 2006 23:07 schreef Ipho het volgende:
Wat is het voor'n muziek? Ik heb het de kerel dat ik speelde niet gehoord.
Die vind ik ook heel irritant ja.quote:Op zaterdag 1 april 2006 23:02 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nee staat heel zachtjes..
Ik kan niet tegen die spannende muziek in de kerkers
quote:Op zaterdag 1 april 2006 21:53 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
Hebben jullie de muziek ook zo lekker hard staan?![]()
Na een uur of 20 heb ik mn eigen muziek weer aangezet. Het is mooie muziek maar het is niet veel dus na een tijdje gaat het wel een beetje vervelen. Binnenkort gaat het wel weer aanquote:
quote:Op zaterdag 1 april 2006 17:55 schreef Egamer het volgende:
Ik heb net die vampier quest gedaan, Order of the Virtuous Blood. Een spoiler:Ik moet nu naar een huis van die gast die een vampier is volgens de questgiver om daar een aanleiding te vinden, maar ik kan niets vinden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Uit frustratie met fireballs alles door elkaar gegooid, dat huis ziet er uit nu![]()
Liegen doe ik alleen op 1 aprilquote:Op zondag 2 april 2006 00:58 schreef Heintje het volgende:
Ik ben grand champion van de arena en nou heb ik een fan achter me aan lopen. Heb ik nog iets aan dat gastje of kan ik hem net zo niet ergens laten staan?
En net bij de quest van die oblivion gate in Kvatch perongeluk een gaurd gedood. Kom ik na die quest weer in Anvil wordt ik gelijk opgepakt. Ik wist nog niet eens waarvoor, maar ja,maar 1000 goud betaalt. Ging ik slapen werdt ik wakker omdat ik een uitnodiging kreeg voor de Dark Brotherhood.
En Wessiej: Goeie grap. sinds ik er achter ben hoe makkelijk je kan liegen op internet geloof ik best veel. Het heeft meestal toch geen zin om je af te vragen of iets nou wel of niet echt is.
welke race ga je doen?quote:Op zondag 2 april 2006 00:19 schreef HAL9000S het volgende:
Ja sowieso athletics en acrobatics als minor skill om niet ongecontroleerd up te levelen... daarbij neem ik denk ik blade, heavy armor en destruction als main skill en de rest als minor om voor die + 5 multipliers te gaan. 't Is echt extreem moeilijk om een goed uitgebalanceerde karakter te krijgen IMHO.
Nord, lekker warrior stijl.quote:Op zondag 2 april 2006 02:39 schreef merino het volgende:
[..]
welke race ga je doen?
ik ga ook maar aan nieuwe character denk ik. ff goed inlezen hoe en wat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik denk dat dit 1 uurtje werk is, zeker als je al plekken in de buurt van de laatste locaties op je map hebt. Dus als je er al 10 uur in hebt zitten is het zonde om opnieuw te beginnen. Tenzij je een ander ras wilt of een andere look, of andere stats.
[ Bericht 43% gewijzigd door twi op 02-04-2006 04:06:13 ]
Nee,.... het IS briljant !!quote:Op zondag 2 april 2006 00:11 schreef Retuobak het volgende:
Die muziek kan mij echt niet vervelen, briljant is een groot woord,
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. maar die heb ik niet. En met mages kom ik dus niet verder voordat ik 20 planten heb.The truth was in here.
Main quest doen, en free gearquote:Op zondag 2 april 2006 10:16 schreef moomoo het volgende:
hee, hoe kun je bij de blades komen? en wat heb je er aan?
quote:Op zondag 2 april 2006 09:14 schreef Bastard het volgende:
Ik ben uit de Mages guild gezet.. ik heb iemand bestolen ofzoTsja.. ik ben ook een dief
Maar dat is mooi kut, voor die dievengilde moet ik een opdracht doen waar een average key voor nodig is.Ik ben onlangs alweer uit de mage guild gekicked, dit keer omdat ik een mage per ongeluk had vermoord omdat ie in de weg stond.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. maar die heb ik niet. En met mages kom ik dus niet verder voordat ik 20 planten heb.![]()
Gelukkig weet ik nu waar de bloemen te vinden zijn, scheelt mij weer heel wat tijd
your dream world is a very scary place to be trapped inside all your life
shine in time until you find your closer to the truth
within you is the truth that your dream world is a very scary place
quote:Op donderdag 30 maart 2006 19:23 schreef twi het volgende:
Ik heb ze ik heb ze
Redwort Flowers zijn te vinden:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dragon Tongue's zijn te vinden:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo, hoeven mensen niet meer echt de hele map over te zoeken
Ok praatquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.100 kb is de limiet voor webicons, verklein de jouwe hier:
Grote avatar? Verkleinen dat ding met de Fok! Avatar resizer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Kooks O+ Arctic Monkeys O+ Blood Red Shoes O+ Franz Ferdinand O+ Muse O+ The Last Shadow Puppets O+
10, maar het is makkelijk te doen als je gewoon in de Imperial City een staf koopt die ongeveer 5600 kost.quote:
Ik heb ook Heavy Armor / Blade en Illusion... opzich geen verkeerde combinatie voor een spellsword. Alleen Sneak is wel wat vreemd.quote:Op zondag 2 april 2006 12:52 schreef MMaRsu het volgende:
Damn man, een vriend van me kwam gisteravond bij me met z'n 360, want hij snapte niet zoveel van Oblivion... Had die al iets van 6 uur gespeeld nog steeds geen lvl 2. Ik kijk dus naar z'n main skills heeft die allemaal fucking rare shit gekozen die niet bij elkaar past
! Bijvoorbeeld Heavy Armor / Blade / Sneak / Illusion
!
Vind je het gek dat die nog geen lvl 2 was
Bij de thieves guild mag je alleen niemand vermoorden als je met hun missie bezig bent. Ik heb ze samen gedaan en dat is geen probleem. Gaat zelfs best goed samen omdat sneaken bij allebei bekend is en je toffe +10 sneak armor krijgt bij de dark brotherhood die je bij de thieves guild ook goed kan gebruiken.quote:Op zondag 2 april 2006 03:54 schreef twi het volgende:
Gaan Thieves Guild en Dark Brotherhood wel samen? Bij de Thieves Guild mag je niemand vermoorden hoorde ik net in 't spel.
Maar doe niet eerst de db quests en dan de thieves guild, want als je verslaafd bent aan je target te vermoorden, wordt dat niet mogen doen een afknapperquote:Op zondag 2 april 2006 14:03 schreef washandje het volgende:
[..]
Bij de thieves guild mag je alleen niemand vermoorden als je met hun missie bezig bent. Ik heb ze samen gedaan en dat is geen probleem. Gaat zelfs best goed samen omdat sneaken bij allebei bekend is en je toffe +10 sneak armor krijgt bij de dark brotherhood die je bij de thieves guild ook goed kan gebruiken.
quote:Op zondag 2 april 2006 14:09 schreef Genjuro het volgende:
[..]
Maar doe niet eerst de db quests en dan de thieves guild, want als je verslaafd bent aan je target te vermoorden, wordt dat niet mogen doen een afknapper![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
Hehe die heb ik ook volgens mijquote:Op zondag 2 april 2006 14:48 schreef Gamedemon het volgende:
hehe ik heb een necklace of water walking geloot
Stats : ik kan op water lopen, nou weet ik hoe jezus dat flikte!quote:
Is goed te doen hoor, heb ik ookquote:Op zondag 2 april 2006 13:04 schreef MMaRsu het volgende:
Ja maar hij wil juist een dief zijn maar die ook sterk is
Die heb ik ook al een tijdje. Ik gebruik hem nooit eigenlijk omdat je paard niet over water kan lopen als je hem om hebt.quote:Op zondag 2 april 2006 14:48 schreef Gamedemon het volgende:
hehe ik heb een necklace of water walking geloot
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |