verkeerde paard gepakt?quote:Op donderdag 30 maart 2006 11:22 schreef moomoo het volgende:
nog even over paarden.. die pater zei dat ik zn paard mocht hebben maar als ik er op stap wordt ik beschuldigd van diefstal :S
Bitchslappenquote:Op donderdag 30 maart 2006 11:22 schreef moomoo het volgende:
nog even over paarden.. die pater zei dat ik zn paard mocht hebben maar als ik er op stap wordt ik beschuldigd van diefstal :S
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt., echt leuk zijn de korte side quests..Where facts are few, experts are many.
Ik vond maar 8 Redwort Flowers, en dat was blijkbaar al genoegquote:Op donderdag 30 maart 2006 11:08 schreef twi het volgende:
Ik moet godver nou ook 10 nirnroot plantjes voor die alchemist hebben. Staan er 3 bij dat watertje, en die kutplanten groeien niet terug. De rest van de omgeving uitgekamd,staan vol met plantjes maar de verfuckte nirnroot kan ik nergens meer vindenZijn er nog andere plekken waar ik ze kan vinden, jatten, kopen?
En dan ben ik omdat ik per ongeluk een of andere quill jatte ook nog eens uit de mage guild gekicked. Wat een onvergeeflijke zakken zeg, moet ik 40 plantjes gaan zoeken20 Redwort Flowers en 20 Dragon's Tongue
Ik neem aan dat je thief bent?quote:Op donderdag 30 maart 2006 11:08 schreef twi het volgende:
Ik moet godver nou ook 10 nirnroot plantjes voor die alchemist hebben. Staan er 3 bij dat watertje, en die kutplanten groeien niet terug. De rest van de omgeving uitgekamd,staan vol met plantjes maar de verfuckte nirnroot kan ik nergens meer vindenZijn er nog andere plekken waar ik ze kan vinden, jatten, kopen?
En dan ben ik omdat ik per ongeluk een of andere quill jatte ook nog eens uit de mage guild gekicked. Wat een onvergeeflijke zakken zeg, moet ik 40 plantjes gaan zoeken20 Redwort Flowers en 20 Dragon's Tongue
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De kamer waar het ligt daar heb ik mijn eerste Root gevonden dus daar staat de eerste in een potjeRRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
Inderdaad, gewoon langs het water lopen, dan heb je ze zo; als ik op weg ben ergens naartoe loop ik gewoon altijd langs het water, mocht ik ze tegen komen.quote:Op donderdag 30 maart 2006 11:08 schreef twi het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
idemquote:Op donderdag 30 maart 2006 12:14 schreef Ceased2Be het volgende:
tvp
dit gaat echt ZO ten koste van m'n nachtrust... gisteren weer tot 2:30 bezig geweest...
quote:Op donderdag 30 maart 2006 12:08 schreef Asmodean het volgende:
http://www.uesp.net/w/index.php?title=Oblivion:Quests
kan deze link even in de OP worden geplaatst?
Een standaard dag in het leven in Tamrielquote:Op donderdag 30 maart 2006 12:27 schreef Morthill het volgende:
Vandaag om 8.30 opgestaan, tot 12.00 gespeeld, zo maar naar faculteit om practicum te gaan maken.
Daarna weer naar huis en verder spelen, heb nog een Oblivion gate gevonden die dicht moet/
Standaard dag voor mij is voor de 100.000ste keer guards achter me aan hebben terwijl ik rondjes door de stad renquote:Op donderdag 30 maart 2006 12:36 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Een standaard dag in het leven in Tamriel
Ja idd, ben ook bij de mage guild gegaan, maar dat gaat ook niet echt werken. Mijn mage skills zijn nu niet bepaald om over naar huis te schrijvenquote:Op donderdag 30 maart 2006 12:36 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Een standaard dag in het leven in Tamriel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 30 maart 2006 11:53 schreef Atreidez het volgende:
Ben nog steeds level 1, en zit alleen te babbelen met mensen en leuke dingen te doenZit nu in het kasteel van Chorrol, ben
Ben ik ook aant doen, schiet niet erg opSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt., echt leuk zijn de korte side quests..heb ik alvast in deze op gedaanquote:Op donderdag 30 maart 2006 12:08 schreef Asmodean het volgende:
http://www.uesp.net/w/index.php?title=Oblivion:Quests
kan deze link even in de OP worden geplaatst? Voordat mensen vragen gaan stellen moeten ze eerst even daar kijken.
bedankt!Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
Die is wel grappig hahaquote:Op donderdag 30 maart 2006 14:40 schreef Egamer het volgende:
tvp, dat is snel.![]()
Trouwens, ik ben nu die quest Brush in the Dead aan het doen. Met die painting trollen.
Die heb ik gister ook geprobeerd. Die grot ligt direct achter de Inn he?quote:Op donderdag 30 maart 2006 14:47 schreef EmjaY het volgende:
Heb net pas de eerste Dark Brotherhood missie gedaan.
Kwam trouwens op weg naar die huppelepup Inn, ten zuiden van Imperial City in een grot ergens, echt een loeisterk wijf tegenEcht 10x sterker dan ik tot dat moment had meegemaakt
Later maar even terug
quote:Op donderdag 30 maart 2006 12:39 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Standaard dag voor mij is voor de 100.000ste keer guards achter me aan hebben terwijl ik rondjes door de stad ren
Ik zit op een 2600, 1,2 GB geheugen en een 256 MB Geforce FX kaart. niet vooruit te branden.quote:Op donderdag 30 maart 2006 15:38 schreef Herkauwer het volgende:
Vraagje voor jullie experts! Ik heb een AMD 2700, 512, 6600GT AGP 128MB... Dat werkt voor geen meter, hoeveel zal 512 extra geheugen uitmaken?? Want verder doet mijn pc het nog prima!
Iemand een idee, ik weet dat de prestaties omhoog zullen gaan, maar is dat voldoende om dan een beetje goed te spelen?
Ik moet nu weg, zal later vandaag alle namen/plaatsen waar je die quest kunt beginnen. De Quest begint iig bij een groot beeld wat een stuk van de rivier vandaan staat. Als je begint bij het dorpje helemaal rechtsonder, dan de weg volgen die naar het noorden loopt (aan de rechterkant van de rivier). Oplaatst kom je het beeld dan wel tegen.quote:Op donderdag 30 maart 2006 15:50 schreef clowncloon het volgende:
hoe kom je daaraan dan?
Meridan, Meridian... zo heet dat ding ongeveerquote:Op donderdag 30 maart 2006 15:53 schreef Unstoppable het volgende:
[..]
Ik moet nu weg, zal later vandaag alle namen/plaatsen waar je die quest kunt beginnen. De Quest begint iig bij een groot beeld wat een stuk van de rivier vandaan staat. Als je begint bij het dorpje helemaal rechtsonder, dan de weg volgen die naar het noorden loopt (aan de rechterkant van de rivier). Oplaatst kom je het beeld dan wel tegen.
Je moet wel minimaal lvl 10 zijn om de quest te beginnen.
Ow... Hoe goed is die videokaart? Want als die vergelijkbaar is met mijn kaart of beter dan hoef ik het natuurlijk niet te proberenquote:Op donderdag 30 maart 2006 15:47 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Ik zit op een 2600, 1,2 GB geheugen en een 256 MB Geforce FX kaart. niet vooruit te branden.
De bossen in gaan en beren slachtenquote:Op donderdag 30 maart 2006 16:07 schreef Egamer het volgende:
Weet iemand waar ik 20 bear pelts kan krijgen? Ik heb namelijk iets gestolen van de fighters guild.
enorm verschil. Dag en nacht.quote:Op donderdag 30 maart 2006 16:04 schreef Herkauwer het volgende:
[..]
Ow... Hoe goed is die videokaart? Want als die vergelijkbaar is met mijn kaart of beter dan hoef ik het natuurlijk niet te proberen
hmm, dan ga ik denk ik er maar eens ¤40 tegenaan gooien voor extra geheugen.quote:Op donderdag 30 maart 2006 16:11 schreef Retuobak het volgende:
[..]
enorm verschil. Dag en nacht.
Geforce FX zuigt voor DX9 games, 6600GT kan er prima mee overweg.
Sorry !quote:Op donderdag 30 maart 2006 15:04 schreef Retuobak het volgende:
Screenshot Nick, screenshot. (of een cap/foto van scherm mag ook)
Danku !quote:Op donderdag 30 maart 2006 15:39 schreef NJ het volgende:
TT-fix.
PROESTquote:
Gegegoogled en deze gevonden. Topic op dat forum heet: My Guide to the Vampire Cure (Oblivion) **SPOILERS**quote:Op donderdag 30 maart 2006 16:37 schreef twi het volgende:
Ik begin een beetje moedeloos te worden. Ik ben dus vampier. Mooi klote. Ja, leuk heeft z'n voordelen, maar kwam er pas na een tijdje achter dat ik dan naar een chapel moet gaan vlak erna. Nu kan ik dus overdag niet lopen, heb net gefeed, maar ik ben uit het Mage Guid gekicked. Dus moet ik eerst die Redwort Flowers zoeken. 20 stuks, en 20 stuks Dragons Tongue.
Heb 4 Redwort Flowers gevonden, maar kan er niet meer vinden. Heb nu gelezen dat ik daarna nog 5 grand sould gems krijgen (grand, niet great of greater, whatever) en pas dan kan iemand me helpen. Ben nu al uren aan het zoeken en sta op 't punt de disc te breken.
AlexLPUMUSE, heb jij nog tips voor locaties waar je Redwort Flowers en Dragons Tongue kan vinden? En zijn er mensen die een cure voor vampier zijn hebben gevonden?
PLEH
Meer vechten in die arena!quote:Op donderdag 30 maart 2006 16:45 schreef piet_pelle het volgende:
I need some freaking money, ik heb echt veel te weinig en kan helemaal niks leuks kopen. En in de arena verdien ik nog maar net 100 per gewonnen potje dat schiet ook niet op.
Iemand enig idee hoe ik zoveel geld ik Retuobak kan krijgen?
Oh en nog een ding, ik ben dan wel een warrior maar kan ik ook ergens meer spreuken kopen of krijgen op een of andere manier?
Tnx![]()
Meer in de arena vechten, levellen, meer dungeons langs, levellen, meer quests doen, levellen, joepen, levellen etc.quote:Op donderdag 30 maart 2006 16:45 schreef piet_pelle het volgende:
I need some freaking money, ik heb echt veel te weinig en kan helemaal niks leuks kopen. En in de arena verdien ik nog maar net 100 per gewonnen potje dat schiet ook niet op.
Iemand enig idee hoe ik zoveel geld ik Retuobak kan krijgen?
Oh en nog een ding, ik ben dan wel een warrior maar kan ik ook ergens meer spreuken kopen of krijgen op een of andere manier?
Tnx![]()
Ik zag op het officiele Oblivion forum in het mod gedeelte een mod staan die een kist ergens plaatst met daarin 2x potion die je cured van die vampierziekte. Mocht het dus niet lukken met zoeken, kun je het op die manier proberen.quote:Op donderdag 30 maart 2006 16:37 schreef twi het volgende:
Ik begin een beetje moedeloos te worden. Ik ben dus vampier. Mooi klote. Ja, leuk heeft z'n voordelen, maar kwam er pas na een tijdje achter dat ik dan naar een chapel moet gaan vlak erna. Nu kan ik dus overdag niet lopen, heb net gefeed, maar ik ben uit het Mage Guid gekicked. Dus moet ik eerst die Redwort Flowers zoeken. 20 stuks, en 20 stuks Dragons Tongue.
Heb 4 Redwort Flowers gevonden, maar kan er niet meer vinden. Heb nu gelezen dat ik daarna nog 5 grand sould gems krijgen (grand, niet great of greater, whatever) en pas dan kan iemand me helpen. Ben nu al uren aan het zoeken en sta op 't punt de disc te breken.
AlexLPUMUSE, heb jij nog tips voor locaties waar je Redwort Flowers en Dragons Tongue kan vinden? En zijn er mensen die een cure voor vampier zijn hebben gevonden?
PLEH
Mmmh, kon je daar frost salts van looten?quote:Op donderdag 30 maart 2006 18:56 schreef -skippybal- het volgende:
Tering, kwam net in een dungeon een soort Ice-dude tegen. Ding was echt groot en healde zichzelf constant. Koste me echt veel pijlen, en de meeste waren 3x sneak-bonus![]()
Wel voor iets van 5K geloot![]()
Die ja, hij ziet ook wel cool (quote:Op donderdag 30 maart 2006 19:06 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Mmmh, kon je daar frost salts van looten?
Zo ja, dan weet ik wel welke je bedoelt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dragon Tongue's zijn te vinden:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo, hoeven mensen niet meer echt de hele map over te zoeken![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
quote:Op donderdag 30 maart 2006 19:23 schreef Strolie75 het volgende:
Zeg, die quest met die paranoide elf...In vond hem te irritant en had 'm na 1 van z'n kutklusjes al geslicedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
LastFM
03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor
vertel ff in een spoiler waar die ebony armor en zwaard liggenquote:Op donderdag 30 maart 2006 19:26 schreef Wessiej het volgende:
Ik moest gewoon aan 5600 gold komen zodat ik een mooie staff kan kopen want ik weet waar in een dungeon Ebony Armor en een van de beste zwaarden verstopt liggen.
Alleen ook een onmogelijke bewaker erbij, maar als ik die staff heb is die zo dood.
Al vanaf 200 in 1 dag naar 4000.
Bij mij ging ooit een mannetje in het bos iemand summonen en die had dus een Elven Bow. Misschien eens proberen?quote:Op donderdag 30 maart 2006 19:45 schreef MMaRsu het volgende:
Weet iemand waar ik een Elven Bow kan vinden? Wil die erg graag hebben want dan kan ik expert marksman worden
quote:Op donderdag 30 maart 2006 19:41 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
vertel ff in een spoiler waar die ebony armor en zwaard liggen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt......Kennedy
Oowja een mannetje in het bos, nee die zal ik ff opzoekenquote:Op donderdag 30 maart 2006 19:48 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Bij mij ging ooit een mannetje in het bos iemand summonen en die had dus een Elven Bow. Misschien eens proberen?
quote:Op donderdag 30 maart 2006 19:23 schreef Strolie75 het volgende:
Zeg, die quest met die paranoide elf...Je kan hem ook aangevenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
quote:Op donderdag 30 maart 2006 18:22 schreef Unstoppable het volgende:
[..]
Ik zag op het officiele Oblivion forum in het mod gedeelte een mod staan die een kist ergens plaatst met daarin 2x potion die je cured van die vampierziekte. Mocht het dus niet lukken met zoeken, kun je het op die manier proberen.
Die special lockpick kun je krijgen alsMooiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Moet je daar een bepaald lvl voor hebben?
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
lol ben pas 2quote:Op donderdag 30 maart 2006 19:56 schreef Wessiej het volgende:
10
Wat krijg je dan? Ik heb het aan die broers verteldquote:
Ja, ik weet toch niet hoe al die vijanden hetenquote:Op donderdag 30 maart 2006 19:52 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Oowja een mannetje in het bos, nee die zal ik ff opzoeken![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 30 maart 2006 19:23 schreef twi het volgende:
Ik heb ze ik heb ze
Redwort Flowers zijn te vinden:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dragon Tongue's zijn te vinden:Zullen veel mensen blij mee zijn, met deze toevoeging van je TwiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo, hoeven mensen niet meer echt de hele map over te zoeken
je begint het wel leuk te vinden
Die wijnbroers?quote:Op donderdag 30 maart 2006 19:56 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Wat krijg je dan? Ik heb het aan die broers verteld
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
bastardquote:Op donderdag 30 maart 2006 19:56 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Ja, ik weet toch niet hoe al die vijanden hetenZe zien er een beetje freaky uit, en zijn niet echt sterk. Maar se summonen wel allemaal figuren dus die doodgaan wanneer je dus dat "mannetje" dood maakt. Maar ik weet niet of de wapens blijven liggen dan.
En zo kreeg IK dus mijn Elven bow. Jaja ik heb er al lekker één![]()
Save-game kopen??quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |