Morrowind was ook veel minder toegankelijkquote:Op vrijdag 31 maart 2006 22:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Daar zijn we weerNu al ruim 2x zoveel topics over Oblivion als over Morrowind, terwijl Oblivion net een week in de winkel ligt
http://img413.imageshack.us/my.php?image=error1gr.jpgquote:Op vrijdag 31 maart 2006 22:09 schreef Nick-GizMo het volgende:
Kan iemand me helpen met die error?
heb nu een vriendin die boos is
Ja, ik was bijna direct al helemaal verdwaaldquote:Op vrijdag 31 maart 2006 22:09 schreef Tain het volgende:
[..]
Morrowind was ook veel minder toegankelijk
Laat je vriendin ook ff ophouden met games stelen btw, sd4 hider, tsk tskquote:Op vrijdag 31 maart 2006 22:13 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
http://img413.imageshack.us/my.php?image=error1gr.jpg
dat dus
mja dat is voor de sims.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 22:21 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Laat je vriendin ook ff ophouden met games stelen btw, sd4 hider, tsk tsk
quote:Op vrijdag 31 maart 2006 22:45 schreef Egamer het volgende:
teeeeeeeveeeeeeeeeepeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Wow, een dood paard.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 23:36 schreef twi het volgende:
Ik zei het net tegen Goku op Live. Twee geintjes in Oblivion kosten me 10000 credits:
- Dood paard van 4000 credits
- Vampire Cure van waarvoor ik bijna 2000 credits heb uitgegeven, wat 4300 credits waard was...
Maar het goede nieuws: Ik ben geen vampier meer
Ben ook een zwerver !quote:Op zaterdag 1 april 2006 00:29 schreef Nick-GizMo het volgende:
zo veel geld heb ik nog niet eens :|!!
Ja, maar jij bent een stuk verderquote:Op vrijdag 31 maart 2006 23:48 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Wow, een dood paard.
Ik zit aan m'n 11e
Ik zit dus tegen een kostenpost van 55.000 aan te kijken
Overigens feli met je vampire cure
Gefeliciteerd dat je geen Vampire meer bent, ik zou het niet willen opgevenquote:Op zaterdag 1 april 2006 00:38 schreef twi het volgende:
[..]
Ja, maar jij bent een stuk verderIk ben er pas net achter hoe makkelijk het is potions te maken, en heb er zo'n 2500 mee verdient. Dus ik ga morgen
bloempjes
plukken.
je hebt ook een scroll voor onzichbaarheid,quote:Op zaterdag 1 april 2006 00:54 schreef twi het volgende:
Hunter Sight is cool, maar ik kon nog niet onzichtbaar worden. En volgens mij zijn dat dingen die met Magie ook wel te regelen zijn. Ik werd er een beetje kriegel van om telkens weer iemand te moeten vinden om van te feeden.
Ben alleen benieuwd hoe het nu gaat wanneer ik per ongeluk opnieuw vampier word
Hahaquote:Op zaterdag 1 april 2006 00:58 schreef twi het volgende:
Ik zit er helemaal in Nick, maar neem er nu even afstand van. Ik begin in 't dagelijks leven me al af te vragen wanneer ik level als marksman wanneer ik sta te pissen, dus dan gaat het wel de ongezonde kant op...
Op 100% heb je veel vettere spells hoor als Vampire..quote:Op zaterdag 1 april 2006 00:54 schreef twi het volgende:
Hunter Sight is cool, maar ik kon nog niet onzichtbaar worden. En volgens mij zijn dat dingen die met Magie ook wel te regelen zijn. Ik werd er een beetje kriegel van om telkens weer iemand te moeten vinden om van te feeden.
Ben alleen benieuwd hoe het nu gaat wanneer ik per ongeluk opnieuw vampier wordMisschien kan ik dan ergens een potion van 4500 credits kopen
Eh, dat is juist rete makkelijk.quote:Op zaterdag 1 april 2006 01:04 schreef Heintje het volgende:
Ik ben vandaag ook eindelijk begonnen. Ben nou al level 3.
Ik vind het maar lastig om quests te vinden, je moet er echt perongeluk tegen aan lopen heb ik het idee.
Lol, je word er mee doodgegooidquote:Op zaterdag 1 april 2006 01:04 schreef Heintje het volgende:
Ik vind het maar lastig om quests te vinden, je moet er echt perongeluk tegen aan lopen heb ik het idee.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 1 april 2006 04:25 schreef twi het volgende:
Daarnaast wil ik m'n security skill wat verhogen. Lockpicken gaat namelijk helemaal niet, dus dan ga ik dat maar via de thief guild proberen. Weet iemand waar je bergen goedkope lockpicks kan kopen eigenlijk?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus m'n vraag is eigelijk in welke volgorde de guildsquest te doen als je bij de thief, dark brotherhood
en mages guild wil? Ben een steath speler, dus fighters guild skip ik.
Je moet gekken altijd gelijk geven!
En ik ben het helemaal met mezelf eens.
Eens, ik heb half Imperial city afgelopen en ben nog steeds met mijn eerste quest bezig.quote:Op zaterdag 1 april 2006 01:04 schreef Heintje het volgende:
Eensquote:Op zaterdag 1 april 2006 10:12 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Eens, ik heb half Imperial city afgelopen en ben nog steeds met mijn eerste quest bezig.
Op je major skills focussen !quote:Op zaterdag 1 april 2006 10:32 schreef Strolie75 het volgende:
Ik heb me vooral op mijn resteration skills geconcentreerd, en die zijn wel redelijk. Alleen, hoe krijg ik die anderen nu een beetje snel omhoog?
Magie behoort niet tot mijn major skills, maar het is wel handig.quote:Op zaterdag 1 april 2006 10:39 schreef Sjotime het volgende:
Op je major skills focussen !
Ga eens naar een guild die bij je past. Dat is de makkelijkste manierquote:Op zaterdag 1 april 2006 10:12 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Eens, ik heb half Imperial city afgelopen en ben nog steeds met mijn eerste quest bezig.
Mages guild, kost wel absurd veel.quote:Op zaterdag 1 april 2006 11:43 schreef Heintje het volgende:
Waarschijnlijk zal ik het vanzelf wel een keer tegenkomen. Maar mijn zward heeft wat bijwerkingen, dat is alleen maar mooi maar de charge statnou op 0 dus werken de bijwerkingen niet meer. Kan ik dat ergen weer opladen?
Ja, ik heb er ook 40 active ofzoquote:Op zaterdag 1 april 2006 10:28 schreef Sjotime het volgende:
[..]
EensIk krijg de questen niet eens weggewerkt... probeer eens de stad te verlaten ofzo
Kan je zelf met opgeladen soul gems doen (raad ik niet aan) of je kunt naar een mages guild gaan en daar is altijd iemand die magical items kan chargen. En dat kan je bij de duurste items een hoop geld gaan kosten.quote:Op zaterdag 1 april 2006 11:43 schreef Heintje het volgende:
Waarschijnlijk zal ik het vanzelf wel een keer tegenkomen. Maar mijn zward heeft wat bijwerkingen, dat is alleen maar mooi maar de charge statnou op 0 dus werken de bijwerkingen niet meer. Kan ik dat ergen weer opladen?
Bij het eerste magische item dat ik vond kostte het me al meer dan 1000 goldquote:Op zaterdag 1 april 2006 11:49 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Ja, ik heb er ook 40 active ofzo
[..]
Kan je zelf met opgeladen soul gems doen (raad ik niet aan) of je kunt naar een mages guild gaan en daar is altijd iemand die magical items kan chargen. En dat kan je bij de duurste items een hoop geld gaan kosten.
wtf?! Ik heb nog steeds dat eerste paard dat je tijdens de main quest krijgt.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 23:48 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Wow, een dood paard.
Ik zit aan m'n 11e
Ik zit dus tegen een kostenpost van 55.000 aan te kijken
Overigens feli met je vampire cure
Dus ik doe dat net, zegt zo'n dom wicht dat je niet langer dan 5 uur achter elkaar mag gamen anders kan je spel/360 kapot gaan.quote:Op zaterdag 1 april 2006 14:10 schreef Heintje het volgende:
MS bellen dan he.
quote:Op zaterdag 1 april 2006 14:12 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Dus ik doe dat net, zegt zo'n dom wicht dat je niet langer dan 5 uur achter elkaar mag gamen anders kan je spel/360 kapot gaan.
Helemaal gestoord geworden daar.
Ja, maar dat lukt niet.quote:Op zaterdag 1 april 2006 14:29 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Gewoon met een zwaard... tenminste, zo heb ik het gedaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The truth was in here.
Officiële klacht indienen via brief oid? Bij MS en de winkel waar je hem hebt gekocht. In feite is de winkel je tussenpersoon, ook al is dit een online shop.quote:Op zaterdag 1 april 2006 14:34 schreef Wessiej het volgende:
Ja ik heb ook geen idee, maar ja, al mijn andere spellen lopen nu ook vast dus dat is klote én oblivion is helemaal broken.
Godverdommme
Ja.quote:Op zaterdag 1 april 2006 14:54 schreef clowncloon het volgende:
gaat het spel gewoon door na de main quesst?
Main Quest uitgespeeld bedoel jequote:Op zaterdag 1 april 2006 15:08 schreef KingLysandus het volgende:
Zo, uitgespeeld in 40 uur. Level 12 Warrior.![]()
Nu opnieuw als mage.
had kvatch eenvoudig bevrijd..met level 2quote:Op zaterdag 1 april 2006 11:24 schreef Ereinion het volgende:
Ik heb de dificulty van de game maar even naar beneden gedaan. Pffff, het werd me echt te moeilijk. Ik ben nu boven de level 20, en wou eens die quest doen om Kvatch van die monsters te bevrijden. Kom ik dat plein op, vallen drie Xivilai's, twee Daedroths, twee Storm Atranochs, 1 Frost Atranoch en nog wat van die spinnen mij aan. Stonden ze in een cirkel met zijn tienen om mij heen op mij in te beuken. Erg leuk![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alles wat ik post is toch wel leuk
quote:Op zaterdag 1 april 2006 15:17 schreef VrijeVal het volgende:
[..]
had kvatch eenvoudig bevrijd..met level 2Ik met level 1SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Geloof ik niet.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |