Ja man hier ga ik ook echt over uit mijn nek lullenquote:Op vrijdag 31 maart 2006 16:07 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Pff jij komt hier om aan te tonen dat jullie de grootste merchandise hebben. En omdat te bewijzen moet ik dat zelf opzoeken? Met andere woorden, je lult uit je nek![]()
Ach, van mij mogen er hier best kakkerlakken komen, maar laat ze dan op z'n minst met nuttige posts komen. Van iemand als dirkje kuit wordt niemand wijzer...quote:Op vrijdag 31 maart 2006 16:11 schreef Cart_man het volgende:
Guttegut, wat een boeiende prestigestrijd weer in de vorige topic.
Ja dat had ik ook nog wel van Google of kunnen halen. Geloof best dat je dat weet, maar welke gemiddelde voetbal kenner weet dat nog? Ik denk bijna niemand meer.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 16:12 schreef Da_Sandman het volgende:
Dirk...
Zuid-Korea - Spanje
Turkije - Senegal
Duitsland - VS
Engeland - Brazilie
Is nooit anders geweest met Dirkje, die heeft nou eenmaal weinig inhoudelijks te posten.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 16:12 schreef Nashje het volgende:
En die wij-zijn-beter-welles-nietes discussie mag achterwegen blijven.
Triest gedoe.
Ik geef tenminste nog aan dat het uit de VI komt. Jij zegt dat het niet klopt, maar jij komt met 0,0 aan materiaal aan zetten waarom het niet zo zou zijn.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 16:12 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Ach, van mij mogen er hier best kakkerlakken komen, maar laat ze dan op z'n minst met nuttige posts komen. Van iemand als dirkje kuit wordt niemand wijzer...
Ik denk dat je je daar nog in vergist, bij voetbalfreaks blijven zulke dingen hangen...quote:Op vrijdag 31 maart 2006 16:14 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ja dat had ik ook nog wel van Google of kunnen halen. Geloof best dat je dat weet, maar welke gemiddelde voetbal kenner weet dat nog? Ik denk bijna niemand meer.
Hoe oud ben jij?quote:Op vrijdag 31 maart 2006 16:15 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ik geef tenminste nog aan dat het uit de VI komt. Jij zegt dat het niet klopt, maar jij komt met 0,0 aan materiaal aan zetten waarom het niet zo zou zijn.
Mag ik eens vragen hoe oud je bent?
Nee he... Ik denk dat je al meer bereikt heb ook...quote:Op vrijdag 31 maart 2006 16:15 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ik geef tenminste nog aan dat het uit de VI komt. Jij zegt dat het niet klopt, maar jij komt met 0,0 aan materiaal aan zetten waarom het niet zo zou zijn.
Terecht, maar dit is echt iets van de laatste dagen/weken volgens mijquote:Op vrijdag 31 maart 2006 16:17 schreef -Vaduz- het volgende:
Goede herinneringen Daaaaan.
Dat mag. Ik ben 20. En jij?quote:Op vrijdag 31 maart 2006 16:15 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Niet echt nee.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 16:17 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Terecht, maar dit is echt iets van de laatste dagen/weken volgens mij
Wordt met de slabbetjes wel weer ingehaald.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 16:21 schreef stefmans het volgende:
Kijk Ajax verkoopt 10 shirtjes meer als Feyenoord per jaar OHOO![]()
Ten eerste: Kakkerlakken.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 16:12 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Ach, van mij mogen er hier best kakkerlakken komen, maar laat ze dan op z'n minst met nuttige posts komen. Van iemand als dirkje kuit wordt niemand wijzer...
Het is van 7,5 jaar geleden, dus zou kunnen. Zie je nog meer bekenden?quote:Op vrijdag 31 maart 2006 16:22 schreef jna het volgende:
[..]
Die voorste op die onderste foto lijkt Urby wel![]()
Stefano Seedorf?quote:Op vrijdag 31 maart 2006 16:24 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Het is van 7,5 jaar geleden, dus zou kunnen. Zie je nog meer bekenden?
Hou nou eens even op...quote:Op vrijdag 31 maart 2006 16:28 schreef M0NTANA het volgende:
Waarom heeft een échte Ajacied zo belachelijk veel krediet?
quote:Op vrijdag 31 maart 2006 16:21 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Wordt met de slabbetjes wel weer ingehaald.![]()
De zoon van arnold scholten?quote:Op vrijdag 31 maart 2006 16:24 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Het is van 7,5 jaar geleden, dus zou kunnen. Zie je nog meer bekenden?
Blind is goed.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 16:28 schreef M0NTANA het volgende:
Deed me ook meteen aan denken. Ik zou het verder echt niet weten. Emanuelson is wel een zekerheidje.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 16:31 schreef jna het volgende:
[..]
De zoon van arnold scholten?![]()
http://www.ajax-usa.com/h(...)/assets/Scholten.jpg
quote:Blind kan nog niet beschikken over de geblesseerden Heitinga, Sneijder, Pienaar, Emanuelson en Grygera. ,,Heitinga zal volgende week weer bij de groep trainen. Nu mag hij nog geen contact hebben. Sneijder doet grote gedeelten van de training al mee en dat breiden we per dag uit. We hebben ons geen richtlijn opgesteld, maar het zal gaan om de laatste twee, drie wedstrijden. Pienaar, Grygera en Emanuelson zijn nog iets minder ver in hun revalidatie."
quote:Maduro hersteld van kaakontsteking
Hedwiges Maduro is hersteld van de ontsteking aan zijn kaak. Zondag staat hij in de basis in het duel tegen Roda JC.
De afgelopen wedstrijden maakte Maduro geen sterke indruk. Hij kampte enige tijd met griep en zijn kaakontsteking.
Sneijder, Heitinga, Pienaar en Mitea trainden vrijdagochtend apart van de groep. Hun herstel laat nog enkele weken op zich wachten. Grygera verscheen helemaal niet op de training. Hij heeft al weken last van zijn kuitspier. Blind kan zondag wel een beroep doen op centrale verdediger Vermaelen. Hij komt terug van een schorsing.
Als hij dan naar voren schuift en Vermaelen laaste man, is het redelijkquote:
Doe maar niet. Zet Boakye maar naast Vermaelen. Maduro naar het middenveld ipv Lindenbergh.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 18:05 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Als hij dan naar voren schuift en Vermaelen laaste man, is het redelijk
Ja oke, Boakye erin en dan Maduro naar het middenveld is toch een betere oplossing.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 18:07 schreef Nashje het volgende:
[..]
Doe maar niet. Zet Boakye maar naast Vermaelen. Maduro naar het middenveld ipv Lindenbergh.
dat is inmiddels al op hoor.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 16:28 schreef M0NTANA het volgende:
Wordt wel erg verdedigend allemaal. Boukhari zorgt nog een beetje voor wat aanvallende dreiging.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 18:08 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Edit: en dan lieverd Boukhari eruit ipv Lindenbergh.
quote:Grygera: 'Ik speel volgend seizoen nog bij Ajax'
(Novum) - Zdenek Grygera speelt volgend seizoen nog bij Ajax. Dat zegt de 25-jarige Tsjech vrijdag tegen Novum Nieuws. De verdediger en de club bereikten vorige week geen overeenstemming over verlenging van zijn contract, dat loopt tot 2007.
Grygera meldt desondanks geen plannen te hebben om naar een andere club te gaan. "Ik wil me niet bezighouden met contracten", zegt de Ajacied, die al sinds februari kampt met een spierblessure. "Momenteel wil ik alleen maar fit worden. Dat is het belangrijkst. Ik heb nog een contract tot volgend jaar, dus ik voetbal nog komend seizoen bij Ajax."
De Tsjechische international werd twee weken geleden in verband gebracht met AC Milan. "Ik heb van niemand een aanbieding gekregen", zegt de speler, die in 2003 naar Amsterdam kwam.
Maar weer pure kapitaalvernietiging, alsof we daar dit jaar nog niet genoeg van hebben gehad.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 18:20 schreef Da_Sandman het volgende:
Nou en. Volgend jaar Grygera erbij, en een fitte Grygera is bruikbaar...
eens.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 18:23 schreef Da_Sandman het volgende:
We moeten eens wat minder naar geld kijken en meer naar een goede ploeg.
Als je Stam en Heitinga op dezelfde positie hebt (die zeker even goed zijn), ben je toch van de zotte als je Grygera z'n contract laat aflopen terwijl je 'm toch nauwelijks gebruikt?quote:Op vrijdag 31 maart 2006 18:23 schreef Da_Sandman het volgende:
We moeten eens wat minder naar geld kijken en meer naar een goede ploeg.
Voor een wissel is het een dure man.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 18:29 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik heb hem er graag bij, anders staat bij 1 blessure volgend jaar Maduro weer centraal achterin...
Die speelt dan gewoon niet hoor. Als hij weigert te verlengen, speelt hij niet, of vertrekt. Simpel.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 18:15 schreef cultheld het volgende:
Die wil dus transfervrij de Arena verlaten.
Een keer?quote:Op vrijdag 31 maart 2006 18:32 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik vind het absoluut niet erg. Er is geld zat binnen Ajax, een keer een transfervrije speler moeten laten gaan is niet erg...
Een keerquote:Op vrijdag 31 maart 2006 18:32 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik vind het absoluut niet erg. Er is geld zat binnen Ajax, een keer een transfervrije speler moeten laten gaan is niet erg...
Voor van der Vaart heeft Ajax nog 5 miljoen gehad.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 18:35 schreef Nashje het volgende:
[..]
Een keer?
Trabelsi, Maxwell, De Jong (kleine som, maar toch), Pienaar en Van der Vaart (toch).
Maar als Jaap - vol met verborgen gebreken - Stam na 3 wedstrijdjes in de lappenmand ligt, zal de trainer hem maar al te graag gebruiken.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 18:33 schreef Jajong het volgende:
[..]
Die speelt dan gewoon niet hoor. Als hij weigert te verlengen, speelt hij niet, of vertrekt. Simpel.
Haha, zo bitterquote:Op vrijdag 31 maart 2006 18:54 schreef cultheld het volgende:
[..]
Maar als Jaap - vol met verborgen gebreken - Stam na 3 wedstrijdjes in de lappenmand ligt, zal de trainer hem maar al te graag gebruiken.
Ja, Jaap heeft me al veel wedstrijden gemist in de Serie A dit seizoen zeg!quote:Op vrijdag 31 maart 2006 18:54 schreef cultheld het volgende:
[..]
Maar als Jaap - vol met verborgen gebreken - Stam na 3 wedstrijdjes in de lappenmand ligt, zal de trainer hem maar al te graag gebruiken.
22 wedstrijden gespeeld. Vorig jaar 17 wedstrijden in het hele seizoen. Milan is echt geen club die een speler zonder verborgen gebreken zo maar van de hand doet.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 20:22 schreef methodmich het volgende:
[..]
Ja, Jaap heeft me al veel wedstrijden gemist in de Serie A dit seizoen zeg!
cultheld een half jaar geleden: "Stam komt naar PSV, haha!! Stomme Ajacieden denk je nou echt dat onze held naar jullie komt!!"quote:Op vrijdag 31 maart 2006 20:52 schreef cultheld het volgende:
[..]
22 wedstrijden gespeeld. Vorig jaar 17 wedstrijden in het hele seizoen. Milan is echt geen club die een speler zonder verborgen gebreken zo maar van de hand doet.
Dit jaar 29 wedstrijden gespeeld. 28 keer basis.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 20:52 schreef cultheld het volgende:
[..]
22 wedstrijden gespeeld. Vorig jaar 17 wedstrijden in het hele seizoen. Milan is echt geen club die een speler zonder verborgen gebreken zo maar van de hand doet.
MM had het toch ook over de Serie A?quote:Op vrijdag 31 maart 2006 20:59 schreef Radegast het volgende:
[..]
Dit jaar 29 wedstrijden gespeeld. 28 keer basis.
En die 17 van vorig is alleen maar Serie A. Dus zonder Coppa en Europese wedstrijden.
haha inderdaadquote:Op vrijdag 31 maart 2006 20:56 schreef Jajong het volgende:
[..]
cultheld een half jaar geleden: "Stam komt naar PSV, haha!! Stomme Ajacieden denk je nou echt dat onze held naar jullie komt!!"
Ja. Inderdaadquote:Op vrijdag 31 maart 2006 21:01 schreef cultheld het volgende:
[..]
MM had het toch ook over de Serie A?
Ze zouden jou bij AC Milan aan moeten nemen. Tenminste iemand die Japie door heeft! Die zogenaamde chronische spierblessures waar hij de afgelopen 2 seizoenen mee te kampen beweert te hebben zijn eigenlijk excuses om te gaan golfen en naar Disneyland Parijs te gaan met z'n kroost.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 21:08 schreef Radegast het volgende:
[..]
Ja. Inderdaad![]()
Anyway, volgens mij is er weinig mis met Jaapio's fysieke gesteldheid.
Hehe, die gozer neem ik al een tijdje niet meer serieusquote:Op vrijdag 31 maart 2006 21:05 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
haha inderdaadgrappig ventje, die cultheld.
quote:Op vrijdag 31 maart 2006 19:43 schreef S-Two het volgende:
Gister de huldiging van '95 eens gezien. Duurde 2,5 uur. Echt mooi, die interviews e.d. , de rondvaart door de grachten. Interviews hoe Litmanen het in Finland zou vertellen en het mooiste was het interview met Kanu.
Ook erg mooi was het afscheid van Rijkaard.
quote:'Valencia wil alweer af van Patrick Kluivert'
Patrick Kluivert mag volgens de Spanje media uitkijken naar een andere club. De aanvaller is dit seizoen meer geblesseerd dan fit, en dit zou voor zijn huidige werkgever Valencia de reden zijn om de samenwerking te verbreken.
De ex-speler van onder meer Ajax, AC Milan en FC Barcelona is bezig aan zijn eerste seizoen bij de Spaanse topclub. De aanvaller kwam over van Newcastle United, waar hij geen potten kon breken. Aanvankelijk leek Kluivert zijn draai in Spanje weer te hebben gevonden, als invaller maakte hij in februari een goede indruk, maar zijn knie speelde hem opnieuw parten.
Dat is Newcastle ook.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 23:46 schreef vdHoek het volgende:
Wat een ellende maakt die jongen toch door.
Wellicht ergens bij een middenmotor zijn draai weer proberen te vinden?
dalijk is het geen grapquote:Op zaterdag 1 april 2006 00:25 schreef jna het volgende:
Weet je wat pas een goede 1 april grap zou zijn? Door Ajax een persbericht laten uitgaan dat er zojuist een deal is gesloten met Ronaldinho
ajax misschien?quote:Op vrijdag 31 maart 2006 23:46 schreef vdHoek het volgende:
Wellicht ergens bij een middenmotor zijn draai weer proberen te vinden?
Altijd nuttig als reserve toch, Kluivert. Niet dat je er tegenwoordig nog veel aan hebt, maar toch.quote:Op zaterdag 1 april 2006 00:55 schreef vdHoek het volgende:
[..]
We hebben al Huntelaar lopen die zijn draai nog moet vinden.
we gaan toch niet de beste medische verzorging van topsporters in heel europa vergelijken met een amsterdamse lappenmand, begeleid door josti's die beter zichzelf eens voor de nodige revalidatie op kunnen geven?quote:Op vrijdag 31 maart 2006 20:22 schreef methodmich het volgende:
[..]
Ja, Jaap heeft me al veel wedstrijden gemist in de Serie A dit seizoen zeg!
wie welquote:Op vrijdag 31 maart 2006 21:22 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]
Hehe, die gozer neem ik al een tijdje niet meer serieus![]()
EN....! morgen edit: vandaag gaat heerenveen winnenquote:
Ja, 23 van de 30. Vind ik niet veel missen.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 21:01 schreef cultheld het volgende:
[..]
MM had het toch ook over de Serie A?
quote:"Ruud Gullit opvolger Blind bij Ajax"
Volgens goed ingelichte bronnen wordt Ruud Gullit komend seizoen trainer van Ajax. Martin van Geel zei tegen Barbara Barend dat de club "een charismatisch man met overwicht en status" zocht. In Gullit, veelvoudig aanvoerder van Oranje en winnaar van het EK 88, lijkt men die gevonden te hebben. "Natuurlijk zal zijn Feyenoord-verleden sommige fans steken, maar we zijn er zeker van dat zij de komst van een echte Amsterdammer die typisch Ajax voetbal wil gaan spelen uiteindelijk wel kunnen waarderen. Bovendien zal zijn netwerk ons kunnen helpen bij de zoektocht naar een ervaren middenvelder." Gullit zal later vandaag gepresenteerd worden.
quote:
Goh, van vaste analyst bij Talpa tot trainer bij Ajax. Goede zet voor die jongen. Ik ben benieuwd hoe hij het doet volgend seizoenquote:
donder op en ga je eigen topic vervuilen, kneusquote:Op zaterdag 1 april 2006 11:54 schreef Cart_man het volgende:
Jensen: Waar zou je liever een nacht doorbrengen? De supportershome van ajax of een darkroom...
Cees Geel: Ehm... Wat is het verschil??
quote:Op vrijdag 31 maart 2006 19:32 schreef vdHoek het volgende:
Bijtekenen of vertrekken.
Alleen heaumeau's lopen hand in hand, flikkertjequote:Op zaterdag 1 april 2006 11:54 schreef Cart_man het volgende:
Jensen: Waar zou je liever een nacht doorbrengen? De supportershome van ajax of een darkroom...
quote:Op zaterdag 1 april 2006 11:54 schreef Black-Death het volgende:
[..]
donder op en ga je eigen topic vervuilen, kneus
Slecht geslapen?quote:Op zaterdag 1 april 2006 11:56 schreef DutchSoldier het volgende:
[..]
Alleen heaumeau's lopen hand in hand, flikkertje![]()
Nee.. die kakkerlakken moeten opdonderen uit ons topic, zo simpel is het.quote:
Stel je niet zo aan man!quote:Op zaterdag 1 april 2006 12:01 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Nee.. die kakkerlakken moeten opdonderen uit ons topic, zo simpel is het.
quote:Op zaterdag 1 april 2006 11:54 schreef Cart_man het volgende:
Grygera wil nog ff lekker ballen bij Ajax en net als de rest transfervrij vertrekken?quote:Zdenek Grygera vertrekt nog niet bij Ajax
Vrijdag 31 maart, door SV, Amsterdam, 18.08u GMT+01.00, Novum
De Tsjechische verdediger Zdenek Grygera heeft tegenover persbureau Novum laten weten dat hij voorlopig niet vertrekt bij Ajax. Hij gaat er van uit dat hij volgend seizoen nog in Amsterdam speelt.
Desondanks bereikten Ajax en Grygera vorige week geen overeenstemming voor verlenging van zijn contract, dat medi0 2007 afloopt. 'Ik heb nog een contract tot volgend jaar, dus ik voetbal nog komend seizoen bij Ajax', zegt Grygera, die van nog geen een club een aanbieding heeft gehad.
Zou wel eens staaltje anti technisch beleid zijn. Maar natuurlijk wel goed voor het team.quote:Op zaterdag 1 april 2006 12:17 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Grygera wil nog ff lekker ballen bij Ajax en net als de rest transfervrij vertrekken?
Je kunt er bar weinig aan doen anders...quote:Op zaterdag 1 april 2006 12:22 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Zou wel eens staaltje anti technisch beleid zijn. Maar natuurlijk wel goed voor het team.
Spuit 11quote:Op zaterdag 1 april 2006 12:17 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Grygera wil nog ff lekker ballen bij Ajax en net als de rest transfervrij vertrekken?
Gryga is wel goed en met een evt. goed WK levert 'ie meer op dan nu. Ik zie er nog geen probleem in.quote:Op zaterdag 1 april 2006 12:22 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Zou wel eens staaltje anti technisch beleid zijn. Maar natuurlijk wel goed voor het team.
Hoop dat ie toch vertrekt voor een mooi bedragjequote:Op zaterdag 1 april 2006 13:49 schreef Suijk het volgende:
[..]
Gryga is wel goed en met een evt. goed WK levert 'ie meer op dan nu. Ik zie er nog geen probleem in.
Daar houden ze ook echt wel rekening mee. Dat Grygera nu niet weg wil, is ook omdat er gewoon nog geen aanbieding is. Na het WK is die echt wel weg.quote:Op zaterdag 1 april 2006 13:55 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Hoop dat ie toch vertrekt voor een mooi bedragje
Nee we laten iedereen maar transfervrij weglopen, omdat we die gasten zo top vindenquote:Op zaterdag 1 april 2006 11:55 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Dit soort uitspraken staan in schril contrast met het gezeik dat Ajax zo koud is geworden en te bedrijfsmatig te werk gaat. Grygera heeft zich constant top ingezet bij Ajax en nooit een onvertogen woord laten vallen. Dan kun je het niet maken om hem te dwingen te vertrekken of bij te tekenen.
quote:1/4/2006 - Charisteas ontevreden: wil duidelijkheid van Ajax
(Gepost door P.)
In de gedrukte versie van Het Parool laat Angelos Charisteas optekenen dat hij ontevreden is met zijn rol bij Ajax. Charisteas heeft met er name moeite mee dat Huntelaar meer vertrouwen heeft gekregen dan hij ooit heeft gehad. Op de vraag of hij komend seizoen nog bij Ajax zou spelen antwoordde de Griekse spits:
Ajax Netwerk
"Dat weet je nooit. Maar ik wil voetballen. Ik denk dat er mee rin me zit dan er uit komt. Ajax is nu al bezig met het bouwen van een nieuw team voor de komende jaren. Veel jonge spelers krijgen een kans. Ervaren spelers als Stam en Perez komen erbij. Ik wil weten wat Ajax in de toekomst met mij van plan is. Maar ik wil nu niet zeggen of ik het volgend seizoen blijf of wegga. Ik wacht de zomer af en dan wil ik een officieel gesprek waarin ik duidelijkheid krijg. Ik wil nu niks forceren en ik wil mezelf nu niet forceren een beslissing te nemen. Ik heb nog een contract tot 2008". [reageer]
Opvolger van Grygera is dus ook bekend.quote:Boakye dicht bij een contractverlenging
MIKE VAN DAMME
AMSTERDAM - Emmanuel Boakye blijft nog twee jaar bij Ajax. De 21-jarige Ghanese verdediger is, op een paar details na, rond met Ajax over verlenging van zijn contract, dat eind dit seizoen zou aflopen.
Vrijdag spraken beide partijen met elkaar. ''We verwachten na het weekeinde te kunnen tekenen,'' laat Boakyes zaakwaarnemer Frank Schouten weten. ''We moeten alleen nog een paar details in het contract regelen. Maar dat komt wel goed.''
Boakye, die zowel rechtsback als centraal achterin kan spelen, begint volgend seizoen bij de selectie. Na de voorbereiding wordt gekeken of hij het gehele seizoen bij Ajax blijft of wordt verhuurd.
Aanvankelijk wilde Ajax wachten met een contractverlenging totdat bekend was wat Zdenek Grygera zou gaan doen na de zomer. Afgelopen weken overtuigde Boakye, een echte mandekker, de technische staf echter voldoende. Hij speelde vier duels, waarvan één in de basis. ''Ajax is erg tevreden over zijn spel en wil hem nu sowieso houden,'' aldus Schouten. ''En Emmanuel wil graag blijven. Hij heeft het erg naar zijn zin.''
Boakye stond in de belangstelling van veel Nederlandse ('zelfs een ploeg uit de top vier') en enkele buitenlandse clubs. Het Engelse Ipswich Town toonde in de winterstop interesse, maar kon hem niet halen. De Ghanees heeft nog geen Nederlands paspoort. Hij hoopt dit binnenkort wel te krijgen.
© Het Parool, 01-04-2006
Goed nieuws, vind hem een goede speler!quote:Op zaterdag 1 april 2006 14:09 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Opvolger van Grygera is dus ook bekend.
Ajax.netwerk doet ook mee aan 1 Aprilquote:1/4/2006 - Blessure Lindenbergh: Wormgoor per direct aan selectie toegevoegd
(Gepost door P.)
Vandaag is bekend geworden dat middenvelder Olaf Lindenbergh tijdens een training in de ArenA geblesseerd is geraakt. Een vervanger is al gevonden: toekomstig A-jeugdspeler Vito Wormgoor, die dus gelijk in het eerste komt. Vandaag is Wormgoor met onmiddelijke ingang aan het eerste toegevoegd. Wormgoor komt hierdoor meteen in het eerste van Ajax. Vanmiddag reist Ajax daarom met een zeer jonge spelersgroep af naar het Limburgse. Er is dus een kans op een middenveld bestaande uit de tieners Sarpong, Anita en Wormgoor.
Ajax Netwerk
Vito Wormgoor (17) heeft enkele stages gelopen bij Ajax en speelde afgelopen week speelde hij in Japan met de A1, waar AC Milan met 2-0 werd verslagen. Het is onbekend welke financiële regeling Ajax met DOVO heeft getroffen. Binnenkort zal hij beschikbaar zijn in de ideale opstelling van Ajax Netwerk
mijn lindenbergh wat doe jequote:
Ik geloofde 't ook gewoon nog, zal wel door de drank komen dat ik nog niet helemaal scherp van geest ben vandaagquote:
Middenvelder die bij DOVO als verdediger werd gebruikt maar bij Ajax als 6 of 10 gaat spelen.quote:
Linksback en -half.quote:
Welke positie is 6 nou weer? ik snap dat 'systeem' niet helemaal, ik ken 10 wel (en 1quote:Op zaterdag 1 april 2006 16:21 schreef jna het volgende:
[..]
Middenvelder die bij DOVO als verdediger werd gebruikt maar bij Ajax als 6 of 10 gaat spelen.
Lekker duidelijk dus![]()
men wat een logicaquote:
quote:Volgens John van den Brom is Vito een middenvelder, maar hij kan ook op andere posities heel aardig uit de voeten. Zo speelt hij ook als verdediger. “Ik heb bij DOVO heel veel voor het team in de verdediging gespeeld. De trainer wilde me achterin op 3 of 4 en daar heb ik heel lekker gevoetbald. John van den Brom vertelde dat ze me eigenlijk gescout hadden voor het middenveld als een 6 of een 10. Mij maakt het allemaal niet zoveel uit, als ik maar speel.” Even later vertelt hij dat hij toch het liefst op het middenveld speelt. Hij scoort makkelijk en dat was voor Ajax dan weer reden om die kwaliteit als een extra plus te noteren.
dat zijn geen grappen...quote:Op zaterdag 1 april 2006 11:46 schreef Black-Death het volgende:
Sjonge jonge, m'n broer nam me net gruwelijk in de maling dat Huntelaar z'n kruisbanden had gescheurd.......
En jij verwacht serieus reactie?quote:Op zaterdag 1 april 2006 16:48 schreef JAM het volgende:
Heel even iets tussendoor. Ik, zoals jullie misschien wel weten, ben een Den Haag supporter. Nou zijn vrijwel alle mensen die bij Den Haag op de tribune zitten Hagenezen. (Ook wel mensen uit Zoetermeer, Rijswijk, Nootdorp en dat soort plaatsen. Dat zijn dan Hagenezen die er geen zin in hadden om vijf ton neer te leggen voor een huis met een tuin en hun gemeentebelasting op te zien gaan aan lekkende tramtunnels, kan ik wel inkomen.)
Nou heb ik zo het idee dat bij Ajax een hele hoop mensen op de tribune zitten die niet uit Amsterdam komen, of sterker; die geen fuck met Amsterdam te maken hebben. (Volgens mij gaat dat ook wel op voor de andere twee klassieke groten. Bij ADO Den Haag - Feyenoord hing er een spandoek in het uitvak met 'Ter Aar' er op. Dan denk ik; wat doet die kankerboer bij Rotterdam op de tribune?)
Dat is dus ook de vraag, de vraag hier aan de échte Amsterdammers. Daar kan ik nog wel inkomen, dat die voor Ajax zijn. Ik bedoel; het is een kankerclub, 't is een zooitje arrogante teringlijers bij elkaar, maar soit; het is toch je stad hè. De vraag is dus; worden jullie niet helemaal strontziek en misselijk van dat stel teringboeren dat daar voor bioscooppubliek speelt omdat 'Ajaksj de besjte iiiiiiiissssj!!!'
?
Ja, daar wordt ik inderdaad schijtziek van. Zeker als ze quasi-fanatiek 'Amsterdam, Amsterdam, Amsterdam' gaan roepen.quote:Op zaterdag 1 april 2006 16:48 schreef JAM het volgende:
Heel even iets tussendoor. Ik, zoals jullie misschien wel weten, ben een Den Haag supporter. Nou zijn rijwel alle mensen die bij Den Haag op de tribune zitten Hagenezen. (Ook wel mensen uit Zoetermeer, Rijswijk, Nootdorp en dat soort plaatsen. Dat zijn dan Hagenezen die er geen zin in hadden om vijf ton neer te leggen voor een huis met een tuin en hun gemeentebelasting op te zien gaan aan lekkende tramtunnels, kan ik wel inkomen.)
Nou heb ik zo het idee dat bij Ajax een hele hoop mensen op de tribune zitten die niet uit Amsterdam komen, of sterker; die geen fuck met Amsterdam te maken hebben. (Volgens mij gaat dat ook wel op voor de andere twee klassieke groten. Bij ADO Den Haag - Feyenoord hing er een spandoek in het uitvak met 'Ter Aar' er op. Dan denk ik; wat doet die kankerboer bij Rotterdam op de tribune?)
Dat is dus ook de vraag, de vraag hier aan de échte Amsterdammers. Daar kan ik nog wel inkomen, dat die voor Ajax zijn. Ik bedoel; het is een kankerclub, 't is een zooitje arrogante teringlijers bij elkaar, maar soit; het is toch je stad hè. De vraag is dus; worden jullie niet helemaal strontziek en misselijk van dat stel teringboeren dat daar voor bioscooppubliek speelt omdat 'Ajaksj de besjte iiiiiiiissssj!!!'
?
Ja, dat verwacht ik. Elke échte Ajacied zal 't met me eens zijn dat het met de bouw van een hamburger op de snelweg bij Duivendrecht, het nieuwe logo en de beursgang er niet écht gezelliger op geworden is.quote:Op zaterdag 1 april 2006 16:51 schreef Black-Death het volgende:
[..]
En jij verwacht serieus reactie?
Speelt er nog wel een Amsterdammer in 't eerste?quote:Op zaterdag 1 april 2006 16:54 schreef HeatWave het volgende:
het zal me worst zijn verder. Je doet er toch niets aan. Als er maar genoeg plek is voor voldoende Amsterdammers. Ik bedoel de selectie bestaat toch ook niet alleen uit Amsterdamse straatschoffies?
In een ideale situatie zou ik het ook anders willen zien, maar echt wakker lig ik er niet van.
Heb je helemaal gelijk in (alhoewel de sfeer steeds meer teug komt). Maarja, het is en blijft je cluppie hequote:Op zaterdag 1 april 2006 16:54 schreef JAM het volgende:
[..]
Ja, dat verwacht ik. Elke échte Ajacied zal 't met me eens zijn dat het met de bouw van een hamburger op de snelweg bij Duivendrecht, het nieuwe logo en de beursgang er niet écht gezelliger op geworden is.
neuh, maar dat is overal. gezelligheid moet wijken voor veilighied en voorzieningen. Commercie speelt overal een grote rol.quote:Op zaterdag 1 april 2006 16:54 schreef JAM het volgende:
[..]
Ja, dat verwacht ik. Elke échte Ajacied zal 't met me eens zijn dat het met de bouw van een hamburger op de snelweg bij Duivendrecht, het nieuwe logo en de beursgang er niet écht gezelliger op geworden is.
Babel en Sarpong enzo, Emanuelson, komen allemaal uit die achterstandswijken.quote:Op zaterdag 1 april 2006 16:56 schreef JAM het volgende:
[..]
Speelt er nog wel een Amsterdammer in 't eerste?
Schilder, toch?
En welke plek staan jullie?quote:Op zaterdag 1 april 2006 16:58 schreef JAM het volgende:
Kijk, bij Den Haag hebben/hadden we de afgelopen tijd Polak, Saeijs, Verhoek, Elia, de Graaf & Jungschläger, [afbeelding].
Sterker nog; ik neuk alleen maar buiten de landsgrenzen. Kung Pao pussy for life.quote:Op zaterdag 1 april 2006 16:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
neuh, maar dat is overal. gezelligheid moet wijken voor veilighied en voorzieningen. Commercie speelt overal een grote rol.
maar omdat er mensen zitten die niet uit Amsterdam komen is het niet perse minder GEZELLIG. Ik bedoel jij neukt toch ook wel eens buiten de stads/dorps grenzen hoop ik?.
Dertiende, ik ben best tevreden hoor.quote:Op zaterdag 1 april 2006 16:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En welke plek staan jullie?.
Ik zou het ook wel willen hoor, maar als het niet kan, dan niet.
Ajax is Ajax.
was ook maar een geintjequote:
nee, ze zijn blij met mequote:Op zaterdag 1 april 2006 16:48 schreef JAM het volgende:
?
Tuurlijk wel. Ik ook hoor.quote:Op zaterdag 1 april 2006 18:09 schreef jimjim1983 het volgende:
mja, ik denk dat het toch anders is als Amsterdammer. ik heb ook zeker niet gekozen voor deze clubben er gewoon mee opgegroeid.
dan ben je voor ajax natuurlijk, want ajax is de bestequote:Op zaterdag 1 april 2006 18:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Ik ook hoor.
Maar als je nou in (ik roep maar wat) Edam bent geboren, wat moet je dan?
ach, het is een terugkerende zinloze discussie. Andere clubs hebben er in hun stadion ook 'last' van, maar Ajax heeft nou eenmaal de naam dat ze veel supporters van buiten Amsterdam aantrekken. Tja ik kan die buitenporters niet ongelijk gevenquote:Op zaterdag 1 april 2006 18:41 schreef MrDoegewoon het volgende:
Je moet dus in Amsterdam geboren zijn om voor Ajax te zijn anders mag en kan het niet. Dat blijf ik altijd zo triest vinden he.
Je bent voor Ajax omdat Ajax in je hart zit.
Elke ajacied zal zeggen dat ze de beste zijn, de 'echte' en de provincialen...quote:Op zaterdag 1 april 2006 16:54 schreef JAM het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 1 april 2006 19:46 schreef Jasza het volgende:
Ajax koop aub Boussoufa, scoort nu ook weer 3x tegen Brugge
Joh!quote:Op zaterdag 1 april 2006 18:48 schreef jimjim1983 het volgende:
als Ajax in de eerste divisie zou spelen dan zouden ze een heel stuk minder fans van buiten amsterdam hebben lijkt me.
quote:Op zaterdag 1 april 2006 16:48 schreef JAM het volgende:
Heel even iets tussendoor. Ik, zoals jullie misschien wel weten, ben een Den Haag supporter. Nou zijn vrijwel alle mensen die bij Den Haag op de tribune zitten Hagenezen. (Ook wel mensen uit Zoetermeer, Rijswijk, Nootdorp en dat soort plaatsen. Dat zijn dan Hagenezen die er geen zin in hadden om vijf ton neer te leggen voor een huis mét een tuin en hun gemeentebelasting op te zien gaan aan lekkende tramtunnels, kan ik wel inkomen.)
?
je begrijpt een beetje wat ik bedoel mag ik hopen.quote:Op zaterdag 1 april 2006 20:06 schreef pfaf het volgende:
[..]
Joh!
Als Dordrecht zesde klasse vrijdag zou spelen, zouden ze ook minder fans hebben.
Ja, maar dat geldt toch voor elke club?quote:Op zaterdag 1 april 2006 20:13 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
je begrijpt een beetje wat ik bedoel mag ik hopen.
En omdat ik 20 jaar terug in een Ajax-pyjama onder m'n Ajax-dekbed sliep.quote:Op zaterdag 1 april 2006 20:20 schreef marcb1974 het volgende:
Ajax![]()
En waarom, want ik kom zeker niet uit A'dam, omdat ze mooi voetbal spelen (of dat deden ze iig, en gaat ook zeker weer komen)![]()
Slecht seizoen inderdaad, met de UEFA-Cup zegequote:Op zaterdag 1 april 2006 20:30 schreef -Wolf- het volgende:
Ik herinner me nog dat ik voor AJAX werd toen het nog eigenlijk slecht ging met de club. '91-'92 ofzo. Kwam door de mensen waarmee ik omging. Daarvoor was ik niet eens in voetbal geinteresseerd.
Ja, hij kan ook goed op beide flanken uit de voeten. Linkerkant heeft z'n voorkeur.quote:
Stekelenburgquote:Op zaterdag 1 april 2006 23:44 schreef Radegast het volgende:
[..]
Ja, hij kan ook goed op beide flanken uit de voeten. Linkerkant heeft z'n voorkeur.
Vermoedelijke opstelling voor morgen:
Stekelenburg
Trabelsi, Maduro, Vermaelen, Juanfran
Galasek, Lindenbergh, Boukhari
Rosales, Huntelaar, Rosenberg
OMG, dat middenveld weer![]()
Wormgoor ???quote:Op zondag 2 april 2006 11:22 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Stekelenburg
Trabelsi - Schilder - Vermaelen - Juanfran
Maduro - Wormgoor - Lindenbergh
Rosales -Huntelaar - Rosenberg
Anders sarpong of anita op 10...quote:Wormgoor per direct aan selectie toegevoegd
(Gepost door P.)
Vandaag is bekend geworden dat middenvelder Olaf Lindenbergh tijdens een training in de ArenA geblesseerd is geraakt. Een vervanger is al gevonden: toekomstig A-jeugdspeler Vito Wormgoor, die dus gelijk in het eerste komt. Vandaag is Wormgoor met onmiddelijke ingang aan het eerste toegevoegd. Wormgoor komt hierdoor meteen in het eerste van Ajax. Vanmiddag reist Ajax daarom met een zeer jonge spelersgroep af naar het Limburgse. Er is dus een kans op een middenveld bestaande uit de tieners Sarpong, Anita en Wormgoor.
Welke dag was het gisteren?quote:Op zondag 2 april 2006 11:35 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Anders sarpong of anita op 10...
PSV volgt hem ook zeer nadrukkelijk, er zou zelfs al gesproken zijn.quote:Op zaterdag 1 april 2006 19:46 schreef Jasza het volgende:
Ajax koop aub Boussoufa, scoort nu ook weer 3x tegen Brugge
Het begin van dat jaar was slecht, was nog onder Beenhakker. Die vertrok al snel, en toen Jonk de plek van de vertrokken Wouters innam, begon het te draaien.quote:Op zaterdag 1 april 2006 22:22 schreef twi het volgende:
[..]
Slecht seizoen inderdaad, met de UEFA-Cup zegeZal wel van voor dat seizoen zijn, toen Ajax een paar jaar geen Europees mocht spelen. Eerste paar wedstrijden moesten ook in Duitsland werden afgewerkt, in die UEFA-Cup serie. Tegen Orebro en Rot Weiss Erfurt.
Niet meer dan logisch, PSV volgt graag (ex) Ajaciedenquote:Op zondag 2 april 2006 11:42 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
PSV volgt hem ook zeer nadrukkelijk, er zou zelfs al gesproken zijn.
Goh hoe zou dat komenquote:Charisteas:
"Huntelaar krijgt veel meer krediet dan ik ooit heb gekregen"
Whaha Chari, aan het begin prutste hij gewoon en de laatste tijd als hij speelt is hij wel nuttig maar hij moet niet zeiken.quote:
1 april Vaduz.quote:Op zondag 2 april 2006 12:42 schreef -Vaduz- het volgende:
Wormgoor nu al bij de selectie. Die jongen maakt dit seizoen wat mee.![]()
Charisteas was al afgeschreven voordat het seizoen begon. Huntelaar is op de verkoop gekocht. Per minuut scorend ontlopen ze elkaar niet veel. Vergeet niet dat Huntelaar in een betere fase instapt, met RBC en de hele staartkliek.quote:
Als we maar winnen kan het me niet veel schelen wie er scoort.quote:Op zondag 2 april 2006 12:54 schreef StarGazer het volgende:
Ik hoop wel dat Markus er vandaag weer eens 1tje intrapt.
quote:Op zondag 2 april 2006 12:54 schreef StarGazer het volgende:
Ik hoop wel dat Markus er vandaag weer eens 1tje intrapt.
Klopt, maar ik gun het die gozer van harte.quote:Op zondag 2 april 2006 12:55 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Als we maar winnen kan het me niet veel schelen wie er scoort.
quote:Op zondag 2 april 2006 12:56 schreef marsu het volgende:
Macka scoort altijd en overal, dus dat komt wel goed.
Ik zeg banwaardig.quote:Op zondag 2 april 2006 13:04 schreef -Vaduz- het volgende:
Het wordt echt irritant ja.
ik was ook 25 minuten te laat.quote:Op zondag 2 april 2006 13:32 schreef jimjim1983 het volgende:
ik dacht dat het om half 3 zou beginnen, kom net mn bed uit
quote:
Markus Rosenberg.quote:Op zondag 2 april 2006 13:35 schreef jimjim1983 het volgende:
wat is een macka?
vergeet dat je dat ooit gezien hebt. alsjeblieft vergeet het!quote:Op zondag 2 april 2006 13:35 schreef jimjim1983 het volgende:
wat is een macka?
quote:Op zondag 2 april 2006 13:36 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
vergeet dat je dat ooit gezien hebt. alsjeblieft vergeet het!
dat is ook zielig.quote:Op zondag 2 april 2006 13:40 schreef marsu het volgende:
Waarom mag ik m niet bij zijn bijnaam noemen? Anderen noemen Huntelaar toch ook gewoon The Hunter enzo.
quote:Ajax in gevecht met Admirals over logo in gras
Ajax is in conflict met de Amsterdam Admirals over een eventueel Admirals-logo op het gras in de Amsterdam Arena. Ajax is fel tegen, omdat de kwaliteit van het veld hierdoor behoorlijk zou verminderen
De American football-club trekt zich hier echter niets van aan. Beide clubs huren de Amsterdam ArenA, maar Ajax heeft er meer rechten over. Ajax zal dus toestemming moeten geven om het logo in het gras te laten zetten.
Donder is op met dat logo, leuk dat ze die sport ook in NL spelen maar al dat extra gezeik hoeft niet mee te komen uit de states. Als ze een logo aan de zijlijn willen net zoals Ajax dan mag het wbt wel maar niet midden op het veldquote:
Ontslagen....quote:
quote:
lijkt me sterkquote:Op zondag 2 april 2006 14:00 schreef marsu het volgende:
Er zijn op een paar sites ook geruchten dat Ajax Roberto Carlos heeft gehaald. Het zal wel niet waar zijn, maar ik wil het jullie niet onthouden.
quote:Op zondag 2 april 2006 14:02 schreef Da_Sandman het volgende:
Het is TWEE april vandaag...
Ik heb het niet verzonnen hoor. Het staat op voetbal4u.com en euso.nlquote:Op zondag 2 april 2006 14:02 schreef Da_Sandman het volgende:
Het is TWEE april vandaag...
Zat ook al te kijken inderdaadquote:Op zondag 2 april 2006 14:09 schreef stefmans het volgende:
waarom springt mijn teletekst bij roda-ajax nu op 0-2![]()
lijkt me sterk want het stond toch wel duidelijk 1-1quote:Op zondag 2 april 2006 14:10 schreef marsu het volgende:
Misschien is er een doelpunt gevallen en werken ze hem bij.
Ook al van die nietszeggende voetbalnieuwssitesquote:Op zondag 2 april 2006 14:03 schreef marsu het volgende:
[..]
Ik heb het niet verzonnen hoor. Het staat op voetbal4u.com en euso.nl
een scheet gelaten. dat was al genoeg.quote:Op zondag 2 april 2006 14:15 schreef Roi het volgende:
Wat heeft Juanfran gedaan ?
Achja, ik zie Ajax ook net zo graag tegen FC Köln winnen in de Uefa CUPquote:Op zondag 2 april 2006 14:19 schreef pfaf het volgende:
De CL is toch maar een overschat toernooitje...
Iedereen bahalve KJH mag van mij weg hoor..quote:Op zondag 2 april 2006 14:23 schreef -Wolf- het volgende:
Luinge moet dood, Boukhari moet z'n kicksen aan de wilgen hangen en Blind moet met pensioen.
Heb jij de wedstrijd wel gezien?quote:Op zondag 2 april 2006 14:27 schreef Kaap het volgende:
Goh, tis ook altijd de scheids he als het slecht gaat![]()
Als je de wedstrijd niet gezien heb hou dan aub je bekquote:Op zondag 2 april 2006 14:27 schreef Kaap het volgende:
Gelukkig horen wij jullie nooit wat zeggen over Luingequote:Op zondag 2 april 2006 14:27 schreef Kaap het volgende:
Precies, of het nou Ajax de punten kost hou ik nog ff in het midden, maar hij was ZO achterlijk bezig weer.quote:Op zondag 2 april 2006 14:28 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Als je de wedstrijd niet gezien heb hou dan aub je bek
Ik weet het wel zeker.quote:Op zondag 2 april 2006 14:30 schreef Jasza het volgende:
We blijven toch wel 5e op doelsaldo, al vrees ik dat we na volgend weekend weg zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |