eens.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 18:23 schreef Da_Sandman het volgende:
We moeten eens wat minder naar geld kijken en meer naar een goede ploeg.
Als je Stam en Heitinga op dezelfde positie hebt (die zeker even goed zijn), ben je toch van de zotte als je Grygera z'n contract laat aflopen terwijl je 'm toch nauwelijks gebruikt?quote:Op vrijdag 31 maart 2006 18:23 schreef Da_Sandman het volgende:
We moeten eens wat minder naar geld kijken en meer naar een goede ploeg.
Voor een wissel is het een dure man.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 18:29 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik heb hem er graag bij, anders staat bij 1 blessure volgend jaar Maduro weer centraal achterin...
Die speelt dan gewoon niet hoor. Als hij weigert te verlengen, speelt hij niet, of vertrekt. Simpel.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 18:15 schreef cultheld het volgende:
Die wil dus transfervrij de Arena verlaten.
Een keer?quote:Op vrijdag 31 maart 2006 18:32 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik vind het absoluut niet erg. Er is geld zat binnen Ajax, een keer een transfervrije speler moeten laten gaan is niet erg...
Een keerquote:Op vrijdag 31 maart 2006 18:32 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik vind het absoluut niet erg. Er is geld zat binnen Ajax, een keer een transfervrije speler moeten laten gaan is niet erg...
Voor van der Vaart heeft Ajax nog 5 miljoen gehad.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 18:35 schreef Nashje het volgende:
[..]
Een keer?
Trabelsi, Maxwell, De Jong (kleine som, maar toch), Pienaar en Van der Vaart (toch).
Maar als Jaap - vol met verborgen gebreken - Stam na 3 wedstrijdjes in de lappenmand ligt, zal de trainer hem maar al te graag gebruiken.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 18:33 schreef Jajong het volgende:
[..]
Die speelt dan gewoon niet hoor. Als hij weigert te verlengen, speelt hij niet, of vertrekt. Simpel.
Haha, zo bitterquote:Op vrijdag 31 maart 2006 18:54 schreef cultheld het volgende:
[..]
Maar als Jaap - vol met verborgen gebreken - Stam na 3 wedstrijdjes in de lappenmand ligt, zal de trainer hem maar al te graag gebruiken.
Ja, Jaap heeft me al veel wedstrijden gemist in de Serie A dit seizoen zeg!quote:Op vrijdag 31 maart 2006 18:54 schreef cultheld het volgende:
[..]
Maar als Jaap - vol met verborgen gebreken - Stam na 3 wedstrijdjes in de lappenmand ligt, zal de trainer hem maar al te graag gebruiken.
22 wedstrijden gespeeld. Vorig jaar 17 wedstrijden in het hele seizoen. Milan is echt geen club die een speler zonder verborgen gebreken zo maar van de hand doet.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 20:22 schreef methodmich het volgende:
[..]
Ja, Jaap heeft me al veel wedstrijden gemist in de Serie A dit seizoen zeg!
cultheld een half jaar geleden: "Stam komt naar PSV, haha!! Stomme Ajacieden denk je nou echt dat onze held naar jullie komt!!"quote:Op vrijdag 31 maart 2006 20:52 schreef cultheld het volgende:
[..]
22 wedstrijden gespeeld. Vorig jaar 17 wedstrijden in het hele seizoen. Milan is echt geen club die een speler zonder verborgen gebreken zo maar van de hand doet.
Dit jaar 29 wedstrijden gespeeld. 28 keer basis.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 20:52 schreef cultheld het volgende:
[..]
22 wedstrijden gespeeld. Vorig jaar 17 wedstrijden in het hele seizoen. Milan is echt geen club die een speler zonder verborgen gebreken zo maar van de hand doet.
MM had het toch ook over de Serie A?quote:Op vrijdag 31 maart 2006 20:59 schreef Radegast het volgende:
[..]
Dit jaar 29 wedstrijden gespeeld. 28 keer basis.
En die 17 van vorig is alleen maar Serie A. Dus zonder Coppa en Europese wedstrijden.
haha inderdaadquote:Op vrijdag 31 maart 2006 20:56 schreef Jajong het volgende:
[..]
cultheld een half jaar geleden: "Stam komt naar PSV, haha!! Stomme Ajacieden denk je nou echt dat onze held naar jullie komt!!"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |