Ja man hier ga ik ook echt over uit mijn nek lullenquote:Op vrijdag 31 maart 2006 16:07 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Pff jij komt hier om aan te tonen dat jullie de grootste merchandise hebben. En omdat te bewijzen moet ik dat zelf opzoeken? Met andere woorden, je lult uit je nek![]()
Ach, van mij mogen er hier best kakkerlakken komen, maar laat ze dan op z'n minst met nuttige posts komen. Van iemand als dirkje kuit wordt niemand wijzer...quote:Op vrijdag 31 maart 2006 16:11 schreef Cart_man het volgende:
Guttegut, wat een boeiende prestigestrijd weer in de vorige topic.
Ja dat had ik ook nog wel van Google of kunnen halen. Geloof best dat je dat weet, maar welke gemiddelde voetbal kenner weet dat nog? Ik denk bijna niemand meer.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 16:12 schreef Da_Sandman het volgende:
Dirk...
Zuid-Korea - Spanje
Turkije - Senegal
Duitsland - VS
Engeland - Brazilie
Is nooit anders geweest met Dirkje, die heeft nou eenmaal weinig inhoudelijks te posten.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 16:12 schreef Nashje het volgende:
En die wij-zijn-beter-welles-nietes discussie mag achterwegen blijven.
Triest gedoe.
Ik geef tenminste nog aan dat het uit de VI komt. Jij zegt dat het niet klopt, maar jij komt met 0,0 aan materiaal aan zetten waarom het niet zo zou zijn.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 16:12 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Ach, van mij mogen er hier best kakkerlakken komen, maar laat ze dan op z'n minst met nuttige posts komen. Van iemand als dirkje kuit wordt niemand wijzer...
Ik denk dat je je daar nog in vergist, bij voetbalfreaks blijven zulke dingen hangen...quote:Op vrijdag 31 maart 2006 16:14 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ja dat had ik ook nog wel van Google of kunnen halen. Geloof best dat je dat weet, maar welke gemiddelde voetbal kenner weet dat nog? Ik denk bijna niemand meer.
Hoe oud ben jij?quote:Op vrijdag 31 maart 2006 16:15 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ik geef tenminste nog aan dat het uit de VI komt. Jij zegt dat het niet klopt, maar jij komt met 0,0 aan materiaal aan zetten waarom het niet zo zou zijn.
Mag ik eens vragen hoe oud je bent?
Nee he... Ik denk dat je al meer bereikt heb ook...quote:Op vrijdag 31 maart 2006 16:15 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ik geef tenminste nog aan dat het uit de VI komt. Jij zegt dat het niet klopt, maar jij komt met 0,0 aan materiaal aan zetten waarom het niet zo zou zijn.
Terecht, maar dit is echt iets van de laatste dagen/weken volgens mijquote:Op vrijdag 31 maart 2006 16:17 schreef -Vaduz- het volgende:
Goede herinneringen Daaaaan.
Dat mag. Ik ben 20. En jij?quote:Op vrijdag 31 maart 2006 16:15 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Niet echt nee.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 16:17 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Terecht, maar dit is echt iets van de laatste dagen/weken volgens mij
Wordt met de slabbetjes wel weer ingehaald.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 16:21 schreef stefmans het volgende:
Kijk Ajax verkoopt 10 shirtjes meer als Feyenoord per jaar OHOO![]()
Ten eerste: Kakkerlakken.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 16:12 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Ach, van mij mogen er hier best kakkerlakken komen, maar laat ze dan op z'n minst met nuttige posts komen. Van iemand als dirkje kuit wordt niemand wijzer...
Het is van 7,5 jaar geleden, dus zou kunnen. Zie je nog meer bekenden?quote:Op vrijdag 31 maart 2006 16:22 schreef jna het volgende:
[..]
Die voorste op die onderste foto lijkt Urby wel![]()
Stefano Seedorf?quote:Op vrijdag 31 maart 2006 16:24 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Het is van 7,5 jaar geleden, dus zou kunnen. Zie je nog meer bekenden?
Hou nou eens even op...quote:Op vrijdag 31 maart 2006 16:28 schreef M0NTANA het volgende:
Waarom heeft een échte Ajacied zo belachelijk veel krediet?
quote:Op vrijdag 31 maart 2006 16:21 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Wordt met de slabbetjes wel weer ingehaald.![]()
De zoon van arnold scholten?quote:Op vrijdag 31 maart 2006 16:24 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Het is van 7,5 jaar geleden, dus zou kunnen. Zie je nog meer bekenden?
Blind is goed.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 16:28 schreef M0NTANA het volgende:
Deed me ook meteen aan denken. Ik zou het verder echt niet weten. Emanuelson is wel een zekerheidje.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 16:31 schreef jna het volgende:
[..]
De zoon van arnold scholten?![]()
http://www.ajax-usa.com/h(...)/assets/Scholten.jpg
quote:Blind kan nog niet beschikken over de geblesseerden Heitinga, Sneijder, Pienaar, Emanuelson en Grygera. ,,Heitinga zal volgende week weer bij de groep trainen. Nu mag hij nog geen contact hebben. Sneijder doet grote gedeelten van de training al mee en dat breiden we per dag uit. We hebben ons geen richtlijn opgesteld, maar het zal gaan om de laatste twee, drie wedstrijden. Pienaar, Grygera en Emanuelson zijn nog iets minder ver in hun revalidatie."
quote:Maduro hersteld van kaakontsteking
Hedwiges Maduro is hersteld van de ontsteking aan zijn kaak. Zondag staat hij in de basis in het duel tegen Roda JC.
De afgelopen wedstrijden maakte Maduro geen sterke indruk. Hij kampte enige tijd met griep en zijn kaakontsteking.
Sneijder, Heitinga, Pienaar en Mitea trainden vrijdagochtend apart van de groep. Hun herstel laat nog enkele weken op zich wachten. Grygera verscheen helemaal niet op de training. Hij heeft al weken last van zijn kuitspier. Blind kan zondag wel een beroep doen op centrale verdediger Vermaelen. Hij komt terug van een schorsing.
Als hij dan naar voren schuift en Vermaelen laaste man, is het redelijkquote:
Doe maar niet. Zet Boakye maar naast Vermaelen. Maduro naar het middenveld ipv Lindenbergh.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 18:05 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Als hij dan naar voren schuift en Vermaelen laaste man, is het redelijk
Ja oke, Boakye erin en dan Maduro naar het middenveld is toch een betere oplossing.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 18:07 schreef Nashje het volgende:
[..]
Doe maar niet. Zet Boakye maar naast Vermaelen. Maduro naar het middenveld ipv Lindenbergh.
dat is inmiddels al op hoor.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 16:28 schreef M0NTANA het volgende:
Wordt wel erg verdedigend allemaal. Boukhari zorgt nog een beetje voor wat aanvallende dreiging.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 18:08 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Edit: en dan lieverd Boukhari eruit ipv Lindenbergh.
quote:Grygera: 'Ik speel volgend seizoen nog bij Ajax'
(Novum) - Zdenek Grygera speelt volgend seizoen nog bij Ajax. Dat zegt de 25-jarige Tsjech vrijdag tegen Novum Nieuws. De verdediger en de club bereikten vorige week geen overeenstemming over verlenging van zijn contract, dat loopt tot 2007.
Grygera meldt desondanks geen plannen te hebben om naar een andere club te gaan. "Ik wil me niet bezighouden met contracten", zegt de Ajacied, die al sinds februari kampt met een spierblessure. "Momenteel wil ik alleen maar fit worden. Dat is het belangrijkst. Ik heb nog een contract tot volgend jaar, dus ik voetbal nog komend seizoen bij Ajax."
De Tsjechische international werd twee weken geleden in verband gebracht met AC Milan. "Ik heb van niemand een aanbieding gekregen", zegt de speler, die in 2003 naar Amsterdam kwam.
Maar weer pure kapitaalvernietiging, alsof we daar dit jaar nog niet genoeg van hebben gehad.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 18:20 schreef Da_Sandman het volgende:
Nou en. Volgend jaar Grygera erbij, en een fitte Grygera is bruikbaar...
eens.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 18:23 schreef Da_Sandman het volgende:
We moeten eens wat minder naar geld kijken en meer naar een goede ploeg.
Als je Stam en Heitinga op dezelfde positie hebt (die zeker even goed zijn), ben je toch van de zotte als je Grygera z'n contract laat aflopen terwijl je 'm toch nauwelijks gebruikt?quote:Op vrijdag 31 maart 2006 18:23 schreef Da_Sandman het volgende:
We moeten eens wat minder naar geld kijken en meer naar een goede ploeg.
Voor een wissel is het een dure man.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 18:29 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik heb hem er graag bij, anders staat bij 1 blessure volgend jaar Maduro weer centraal achterin...
Die speelt dan gewoon niet hoor. Als hij weigert te verlengen, speelt hij niet, of vertrekt. Simpel.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 18:15 schreef cultheld het volgende:
Die wil dus transfervrij de Arena verlaten.
Een keer?quote:Op vrijdag 31 maart 2006 18:32 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik vind het absoluut niet erg. Er is geld zat binnen Ajax, een keer een transfervrije speler moeten laten gaan is niet erg...
Een keerquote:Op vrijdag 31 maart 2006 18:32 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik vind het absoluut niet erg. Er is geld zat binnen Ajax, een keer een transfervrije speler moeten laten gaan is niet erg...
Voor van der Vaart heeft Ajax nog 5 miljoen gehad.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 18:35 schreef Nashje het volgende:
[..]
Een keer?
Trabelsi, Maxwell, De Jong (kleine som, maar toch), Pienaar en Van der Vaart (toch).
Maar als Jaap - vol met verborgen gebreken - Stam na 3 wedstrijdjes in de lappenmand ligt, zal de trainer hem maar al te graag gebruiken.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 18:33 schreef Jajong het volgende:
[..]
Die speelt dan gewoon niet hoor. Als hij weigert te verlengen, speelt hij niet, of vertrekt. Simpel.
Haha, zo bitterquote:Op vrijdag 31 maart 2006 18:54 schreef cultheld het volgende:
[..]
Maar als Jaap - vol met verborgen gebreken - Stam na 3 wedstrijdjes in de lappenmand ligt, zal de trainer hem maar al te graag gebruiken.
Ja, Jaap heeft me al veel wedstrijden gemist in de Serie A dit seizoen zeg!quote:Op vrijdag 31 maart 2006 18:54 schreef cultheld het volgende:
[..]
Maar als Jaap - vol met verborgen gebreken - Stam na 3 wedstrijdjes in de lappenmand ligt, zal de trainer hem maar al te graag gebruiken.
22 wedstrijden gespeeld. Vorig jaar 17 wedstrijden in het hele seizoen. Milan is echt geen club die een speler zonder verborgen gebreken zo maar van de hand doet.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 20:22 schreef methodmich het volgende:
[..]
Ja, Jaap heeft me al veel wedstrijden gemist in de Serie A dit seizoen zeg!
cultheld een half jaar geleden: "Stam komt naar PSV, haha!! Stomme Ajacieden denk je nou echt dat onze held naar jullie komt!!"quote:Op vrijdag 31 maart 2006 20:52 schreef cultheld het volgende:
[..]
22 wedstrijden gespeeld. Vorig jaar 17 wedstrijden in het hele seizoen. Milan is echt geen club die een speler zonder verborgen gebreken zo maar van de hand doet.
Dit jaar 29 wedstrijden gespeeld. 28 keer basis.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 20:52 schreef cultheld het volgende:
[..]
22 wedstrijden gespeeld. Vorig jaar 17 wedstrijden in het hele seizoen. Milan is echt geen club die een speler zonder verborgen gebreken zo maar van de hand doet.
MM had het toch ook over de Serie A?quote:Op vrijdag 31 maart 2006 20:59 schreef Radegast het volgende:
[..]
Dit jaar 29 wedstrijden gespeeld. 28 keer basis.
En die 17 van vorig is alleen maar Serie A. Dus zonder Coppa en Europese wedstrijden.
haha inderdaadquote:Op vrijdag 31 maart 2006 20:56 schreef Jajong het volgende:
[..]
cultheld een half jaar geleden: "Stam komt naar PSV, haha!! Stomme Ajacieden denk je nou echt dat onze held naar jullie komt!!"
Ja. Inderdaadquote:Op vrijdag 31 maart 2006 21:01 schreef cultheld het volgende:
[..]
MM had het toch ook over de Serie A?
Ze zouden jou bij AC Milan aan moeten nemen. Tenminste iemand die Japie door heeft! Die zogenaamde chronische spierblessures waar hij de afgelopen 2 seizoenen mee te kampen beweert te hebben zijn eigenlijk excuses om te gaan golfen en naar Disneyland Parijs te gaan met z'n kroost.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 21:08 schreef Radegast het volgende:
[..]
Ja. Inderdaad![]()
Anyway, volgens mij is er weinig mis met Jaapio's fysieke gesteldheid.
Hehe, die gozer neem ik al een tijdje niet meer serieusquote:Op vrijdag 31 maart 2006 21:05 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
haha inderdaadgrappig ventje, die cultheld.
quote:Op vrijdag 31 maart 2006 19:43 schreef S-Two het volgende:
Gister de huldiging van '95 eens gezien. Duurde 2,5 uur. Echt mooi, die interviews e.d. , de rondvaart door de grachten. Interviews hoe Litmanen het in Finland zou vertellen en het mooiste was het interview met Kanu.
Ook erg mooi was het afscheid van Rijkaard.
quote:'Valencia wil alweer af van Patrick Kluivert'
Patrick Kluivert mag volgens de Spanje media uitkijken naar een andere club. De aanvaller is dit seizoen meer geblesseerd dan fit, en dit zou voor zijn huidige werkgever Valencia de reden zijn om de samenwerking te verbreken.
De ex-speler van onder meer Ajax, AC Milan en FC Barcelona is bezig aan zijn eerste seizoen bij de Spaanse topclub. De aanvaller kwam over van Newcastle United, waar hij geen potten kon breken. Aanvankelijk leek Kluivert zijn draai in Spanje weer te hebben gevonden, als invaller maakte hij in februari een goede indruk, maar zijn knie speelde hem opnieuw parten.
Dat is Newcastle ook.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 23:46 schreef vdHoek het volgende:
Wat een ellende maakt die jongen toch door.
Wellicht ergens bij een middenmotor zijn draai weer proberen te vinden?
dalijk is het geen grapquote:Op zaterdag 1 april 2006 00:25 schreef jna het volgende:
Weet je wat pas een goede 1 april grap zou zijn? Door Ajax een persbericht laten uitgaan dat er zojuist een deal is gesloten met Ronaldinho
ajax misschien?quote:Op vrijdag 31 maart 2006 23:46 schreef vdHoek het volgende:
Wellicht ergens bij een middenmotor zijn draai weer proberen te vinden?
Altijd nuttig als reserve toch, Kluivert. Niet dat je er tegenwoordig nog veel aan hebt, maar toch.quote:Op zaterdag 1 april 2006 00:55 schreef vdHoek het volgende:
[..]
We hebben al Huntelaar lopen die zijn draai nog moet vinden.
we gaan toch niet de beste medische verzorging van topsporters in heel europa vergelijken met een amsterdamse lappenmand, begeleid door josti's die beter zichzelf eens voor de nodige revalidatie op kunnen geven?quote:Op vrijdag 31 maart 2006 20:22 schreef methodmich het volgende:
[..]
Ja, Jaap heeft me al veel wedstrijden gemist in de Serie A dit seizoen zeg!
wie welquote:Op vrijdag 31 maart 2006 21:22 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]
Hehe, die gozer neem ik al een tijdje niet meer serieus![]()
EN....! morgen edit: vandaag gaat heerenveen winnenquote:
Ja, 23 van de 30. Vind ik niet veel missen.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 21:01 schreef cultheld het volgende:
[..]
MM had het toch ook over de Serie A?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |