Ontslagen....quote:
quote:
lijkt me sterkquote:Op zondag 2 april 2006 14:00 schreef marsu het volgende:
Er zijn op een paar sites ook geruchten dat Ajax Roberto Carlos heeft gehaald. Het zal wel niet waar zijn, maar ik wil het jullie niet onthouden.
quote:Op zondag 2 april 2006 14:02 schreef Da_Sandman het volgende:
Het is TWEE april vandaag...
Ik heb het niet verzonnen hoor. Het staat op voetbal4u.com en euso.nlquote:Op zondag 2 april 2006 14:02 schreef Da_Sandman het volgende:
Het is TWEE april vandaag...
Zat ook al te kijken inderdaadquote:Op zondag 2 april 2006 14:09 schreef stefmans het volgende:
waarom springt mijn teletekst bij roda-ajax nu op 0-2![]()
lijkt me sterk want het stond toch wel duidelijk 1-1quote:Op zondag 2 april 2006 14:10 schreef marsu het volgende:
Misschien is er een doelpunt gevallen en werken ze hem bij.
Ook al van die nietszeggende voetbalnieuwssitesquote:Op zondag 2 april 2006 14:03 schreef marsu het volgende:
[..]
Ik heb het niet verzonnen hoor. Het staat op voetbal4u.com en euso.nl
een scheet gelaten. dat was al genoeg.quote:Op zondag 2 april 2006 14:15 schreef Roi het volgende:
Wat heeft Juanfran gedaan ?
Achja, ik zie Ajax ook net zo graag tegen FC Köln winnen in de Uefa CUPquote:Op zondag 2 april 2006 14:19 schreef pfaf het volgende:
De CL is toch maar een overschat toernooitje...
Iedereen bahalve KJH mag van mij weg hoor..quote:Op zondag 2 april 2006 14:23 schreef -Wolf- het volgende:
Luinge moet dood, Boukhari moet z'n kicksen aan de wilgen hangen en Blind moet met pensioen.
Heb jij de wedstrijd wel gezien?quote:Op zondag 2 april 2006 14:27 schreef Kaap het volgende:
Goh, tis ook altijd de scheids he als het slecht gaat![]()
Als je de wedstrijd niet gezien heb hou dan aub je bekquote:Op zondag 2 april 2006 14:27 schreef Kaap het volgende:
Gelukkig horen wij jullie nooit wat zeggen over Luingequote:Op zondag 2 april 2006 14:27 schreef Kaap het volgende:
Precies, of het nou Ajax de punten kost hou ik nog ff in het midden, maar hij was ZO achterlijk bezig weer.quote:Op zondag 2 april 2006 14:28 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Als je de wedstrijd niet gezien heb hou dan aub je bek
Ik weet het wel zeker.quote:Op zondag 2 april 2006 14:30 schreef Jasza het volgende:
We blijven toch wel 5e op doelsaldo, al vrees ik dat we na volgend weekend weg zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |