Slecht seizoen inderdaad, met de UEFA-Cup zegequote:Op zaterdag 1 april 2006 20:30 schreef -Wolf- het volgende:
Ik herinner me nog dat ik voor AJAX werd toen het nog eigenlijk slecht ging met de club. '91-'92 ofzo. Kwam door de mensen waarmee ik omging. Daarvoor was ik niet eens in voetbal geinteresseerd.
Ja, hij kan ook goed op beide flanken uit de voeten. Linkerkant heeft z'n voorkeur.quote:
Stekelenburgquote:Op zaterdag 1 april 2006 23:44 schreef Radegast het volgende:
[..]
Ja, hij kan ook goed op beide flanken uit de voeten. Linkerkant heeft z'n voorkeur.
Vermoedelijke opstelling voor morgen:
Stekelenburg
Trabelsi, Maduro, Vermaelen, Juanfran
Galasek, Lindenbergh, Boukhari
Rosales, Huntelaar, Rosenberg
OMG, dat middenveld weer![]()
Wormgoor ???quote:Op zondag 2 april 2006 11:22 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Stekelenburg
Trabelsi - Schilder - Vermaelen - Juanfran
Maduro - Wormgoor - Lindenbergh
Rosales -Huntelaar - Rosenberg
Anders sarpong of anita op 10...quote:Wormgoor per direct aan selectie toegevoegd
(Gepost door P.)
Vandaag is bekend geworden dat middenvelder Olaf Lindenbergh tijdens een training in de ArenA geblesseerd is geraakt. Een vervanger is al gevonden: toekomstig A-jeugdspeler Vito Wormgoor, die dus gelijk in het eerste komt. Vandaag is Wormgoor met onmiddelijke ingang aan het eerste toegevoegd. Wormgoor komt hierdoor meteen in het eerste van Ajax. Vanmiddag reist Ajax daarom met een zeer jonge spelersgroep af naar het Limburgse. Er is dus een kans op een middenveld bestaande uit de tieners Sarpong, Anita en Wormgoor.
Welke dag was het gisteren?quote:Op zondag 2 april 2006 11:35 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Anders sarpong of anita op 10...
PSV volgt hem ook zeer nadrukkelijk, er zou zelfs al gesproken zijn.quote:Op zaterdag 1 april 2006 19:46 schreef Jasza het volgende:
Ajax koop aub Boussoufa, scoort nu ook weer 3x tegen Brugge
Het begin van dat jaar was slecht, was nog onder Beenhakker. Die vertrok al snel, en toen Jonk de plek van de vertrokken Wouters innam, begon het te draaien.quote:Op zaterdag 1 april 2006 22:22 schreef twi het volgende:
[..]
Slecht seizoen inderdaad, met de UEFA-Cup zegeZal wel van voor dat seizoen zijn, toen Ajax een paar jaar geen Europees mocht spelen. Eerste paar wedstrijden moesten ook in Duitsland werden afgewerkt, in die UEFA-Cup serie. Tegen Orebro en Rot Weiss Erfurt.
Niet meer dan logisch, PSV volgt graag (ex) Ajaciedenquote:Op zondag 2 april 2006 11:42 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
PSV volgt hem ook zeer nadrukkelijk, er zou zelfs al gesproken zijn.
Goh hoe zou dat komenquote:Charisteas:
"Huntelaar krijgt veel meer krediet dan ik ooit heb gekregen"
Whaha Chari, aan het begin prutste hij gewoon en de laatste tijd als hij speelt is hij wel nuttig maar hij moet niet zeiken.quote:
1 april Vaduz.quote:Op zondag 2 april 2006 12:42 schreef -Vaduz- het volgende:
Wormgoor nu al bij de selectie. Die jongen maakt dit seizoen wat mee.![]()
Charisteas was al afgeschreven voordat het seizoen begon. Huntelaar is op de verkoop gekocht. Per minuut scorend ontlopen ze elkaar niet veel. Vergeet niet dat Huntelaar in een betere fase instapt, met RBC en de hele staartkliek.quote:
Als we maar winnen kan het me niet veel schelen wie er scoort.quote:Op zondag 2 april 2006 12:54 schreef StarGazer het volgende:
Ik hoop wel dat Markus er vandaag weer eens 1tje intrapt.
quote:Op zondag 2 april 2006 12:54 schreef StarGazer het volgende:
Ik hoop wel dat Markus er vandaag weer eens 1tje intrapt.
Klopt, maar ik gun het die gozer van harte.quote:Op zondag 2 april 2006 12:55 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Als we maar winnen kan het me niet veel schelen wie er scoort.
quote:Op zondag 2 april 2006 12:56 schreef marsu het volgende:
Macka scoort altijd en overal, dus dat komt wel goed.
Ik zeg banwaardig.quote:Op zondag 2 april 2006 13:04 schreef -Vaduz- het volgende:
Het wordt echt irritant ja.
ik was ook 25 minuten te laat.quote:Op zondag 2 april 2006 13:32 schreef jimjim1983 het volgende:
ik dacht dat het om half 3 zou beginnen, kom net mn bed uit
quote:
Markus Rosenberg.quote:Op zondag 2 april 2006 13:35 schreef jimjim1983 het volgende:
wat is een macka?
vergeet dat je dat ooit gezien hebt. alsjeblieft vergeet het!quote:Op zondag 2 april 2006 13:35 schreef jimjim1983 het volgende:
wat is een macka?
quote:Op zondag 2 april 2006 13:36 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
vergeet dat je dat ooit gezien hebt. alsjeblieft vergeet het!
dat is ook zielig.quote:Op zondag 2 april 2006 13:40 schreef marsu het volgende:
Waarom mag ik m niet bij zijn bijnaam noemen? Anderen noemen Huntelaar toch ook gewoon The Hunter enzo.
quote:Ajax in gevecht met Admirals over logo in gras
Ajax is in conflict met de Amsterdam Admirals over een eventueel Admirals-logo op het gras in de Amsterdam Arena. Ajax is fel tegen, omdat de kwaliteit van het veld hierdoor behoorlijk zou verminderen
De American football-club trekt zich hier echter niets van aan. Beide clubs huren de Amsterdam ArenA, maar Ajax heeft er meer rechten over. Ajax zal dus toestemming moeten geven om het logo in het gras te laten zetten.
Donder is op met dat logo, leuk dat ze die sport ook in NL spelen maar al dat extra gezeik hoeft niet mee te komen uit de states. Als ze een logo aan de zijlijn willen net zoals Ajax dan mag het wbt wel maar niet midden op het veldquote:
Ontslagen....quote:
quote:
lijkt me sterkquote:Op zondag 2 april 2006 14:00 schreef marsu het volgende:
Er zijn op een paar sites ook geruchten dat Ajax Roberto Carlos heeft gehaald. Het zal wel niet waar zijn, maar ik wil het jullie niet onthouden.
quote:Op zondag 2 april 2006 14:02 schreef Da_Sandman het volgende:
Het is TWEE april vandaag...
Ik heb het niet verzonnen hoor. Het staat op voetbal4u.com en euso.nlquote:Op zondag 2 april 2006 14:02 schreef Da_Sandman het volgende:
Het is TWEE april vandaag...
Zat ook al te kijken inderdaadquote:Op zondag 2 april 2006 14:09 schreef stefmans het volgende:
waarom springt mijn teletekst bij roda-ajax nu op 0-2![]()
lijkt me sterk want het stond toch wel duidelijk 1-1quote:Op zondag 2 april 2006 14:10 schreef marsu het volgende:
Misschien is er een doelpunt gevallen en werken ze hem bij.
Ook al van die nietszeggende voetbalnieuwssitesquote:Op zondag 2 april 2006 14:03 schreef marsu het volgende:
[..]
Ik heb het niet verzonnen hoor. Het staat op voetbal4u.com en euso.nl
een scheet gelaten. dat was al genoeg.quote:Op zondag 2 april 2006 14:15 schreef Roi het volgende:
Wat heeft Juanfran gedaan ?
Achja, ik zie Ajax ook net zo graag tegen FC Köln winnen in de Uefa CUPquote:Op zondag 2 april 2006 14:19 schreef pfaf het volgende:
De CL is toch maar een overschat toernooitje...
Iedereen bahalve KJH mag van mij weg hoor..quote:Op zondag 2 april 2006 14:23 schreef -Wolf- het volgende:
Luinge moet dood, Boukhari moet z'n kicksen aan de wilgen hangen en Blind moet met pensioen.
Heb jij de wedstrijd wel gezien?quote:Op zondag 2 april 2006 14:27 schreef Kaap het volgende:
Goh, tis ook altijd de scheids he als het slecht gaat![]()
Als je de wedstrijd niet gezien heb hou dan aub je bekquote:Op zondag 2 april 2006 14:27 schreef Kaap het volgende:
Gelukkig horen wij jullie nooit wat zeggen over Luingequote:Op zondag 2 april 2006 14:27 schreef Kaap het volgende:
Precies, of het nou Ajax de punten kost hou ik nog ff in het midden, maar hij was ZO achterlijk bezig weer.quote:Op zondag 2 april 2006 14:28 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Als je de wedstrijd niet gezien heb hou dan aub je bek
Ik weet het wel zeker.quote:Op zondag 2 april 2006 14:30 schreef Jasza het volgende:
We blijven toch wel 5e op doelsaldo, al vrees ik dat we na volgend weekend weg zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |