Hoe werkt die mod precies, ik heb nu als het ware een groot kado in mijn stad staan, compleet met strik erom.quote:Op woensdag 12 juli 2006 21:56 schreef mschol het volgende:
http://www.simtropolis.com/stex/details.cfm?id=3576&download=3576
volgende keer in de OP kijken naar linkjes naar andere topics (zoals het grote SC4 plugin topic)
download een texture pack van BSC van simtropolisquote:Op donderdag 13 juli 2006 00:15 schreef Hathor het volgende:
[..]
Hoe werkt die mod precies, ik heb nu als het ware een groot kado in mijn stad staan, compleet met strik erom.![]()
Voor de bomen heb je in ieder geval de Mountain Theme Pack nodig. Helaas kan ik de bomen zelf niet zo gauw op Simtropolis vinden. Dus ik heb ze zelf maar even ge-upload. Ik zou de bomen in een map genaamd PEGROD zetten. Daar staan standaard alle creaties van deze persoon in.quote:Op zondag 9 juli 2006 20:10 schreef simcity het volgende:
[..]
vanwaar downloadt hij die herfst bomen en de vijvers en die fiets/voetpaden want ik kan die paden niet leggen, hoe doe hij dat toch??![]()
![]()
![]()
Dat ligt eraan voor welk gebouw je het nodig hebt. Meestal staat het in de beschrijving op de site welke dependancies de betreffende download (welke zaken je nog meer moet downloaden om het werkend te krijgen) Er is dus gewoon geen pasklaar antwoord op.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 21:02 schreef simcity het volgende:
en weet jij hoe je die dozen weg doet in het spel. ik weet wel dat dat ergens op simtropolis staat maar ik kan het niet vinden
Heb je het druk?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 15:08 schreef simcity het volgende:
Kan iemand mij enkele tipis geven om van die hoge wolkenkrabbers te krijgen want ik krijg alleen maar van die kleine gebouwen
de truuk is om het door de stad heen te mixen.. (dat groen) en niet op 1 plek, dan heb je er echt profijt vanquote:Op dinsdag 18 juli 2006 18:38 schreef renz0r het volgende:
Ik heb een stad met een groot bos en hier en daar boompjes en parkjes....Vervuiling nog steeds maximaal (hele staaf rood)
Als je nu de komende dagen ook ff:quote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:15 schreef simcity het volgende:
jaa ik heb er zeker wat aan. Ik zal al die tips is proberen é bedanbkt allemaal![]()
![]()
![]()
Die boomplant tool is gewoon het boompjes planten thingy. Zit standaard in SC.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:19 schreef simcity het volgende:
en die topic boven mij vanwaar kan je die boomplant tool downloaden want ik kan ze niet vinde op simtropolis. kan je die link geven AUB![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |