abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_39766002
weet iemand waar ik die bank die je in 1 klap 50.000.000 geld kan geven. Ik heb al gezocht op simtropolis maar ik kan ze niet vinden, kan iemand die hier bij de rest van de andere topics zetten dan kan ik die rechttreeks downloaden astublieft
pi_39768290
http://www.simtropolis.com/stex/details.cfm?id=3576&download=3576

volgende keer in de OP kijken naar linkjes naar andere topics (zoals het grote SC4 plugin topic)

[ Bericht 25% gewijzigd door mschol op 12-07-2006 23:54:50 ]
  † In Memoriam † woensdag 12 juli 2006 @ 22:10:39 #153
88815 The_Emotion
98.3
pi_39768874
Ik heb net weer even gespeeld na een lange tijd, wat een tof spel is het toch ook
"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
  donderdag 13 juli 2006 @ 00:15:06 #154
117098 Hathor
Effe niet
pi_39773768
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 21:56 schreef mschol het volgende:
http://www.simtropolis.com/stex/details.cfm?id=3576&download=3576

volgende keer in de OP kijken naar linkjes naar andere topics (zoals het grote SC4 plugin topic)
Hoe werkt die mod precies, ik heb nu als het ware een groot kado in mijn stad staan, compleet met strik erom.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_39774142
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 00:15 schreef Hathor het volgende:

[..]

Hoe werkt die mod precies, ik heb nu als het ware een groot kado in mijn stad staan, compleet met strik erom.
download een texture pack van BSC van simtropolis
en hoe die tool werkt:
je moet eigenschappen opvragen vervolgens is budget control menu enable ofzo dan moet je eff kijken bij je news ticker, daar zie je een nieuwsitem over de bank, erop klikken en je geld bedrag kiezen (als ik me goed herrinner)
  donderdag 13 juli 2006 @ 00:38:23 #156
117098 Hathor
Effe niet
pi_39774503
Sorry dat ik zo lastig ben hoor, maar kun je me misschien effe een verwijzing geven waar ik dat texture pack kan vinden ? Dat Simtropolis is nieuw voor mij en ik vind het nogal overweldigend allemaal.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_39793238
http://www.simtropolis.com/stex/details.cfm?id=3576&download=3576

volgende keer in de OP kijken naar linkjes naar andere topics (zoals het grote SC4 plugin topic)

[ Bericht 25% gewijzigd door mschol op 12-07-2006 23:54 ]


bedankt é
  donderdag 13 juli 2006 @ 19:40:14 #158
117098 Hathor
Effe niet
pi_39797302
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_39820278
ik heb een paar topics terug gelezen van die dozen, ik heb hetzelfde probleem maar ik kan geen texture packs vinden op simtropolis. Kan iemand dat hier in de topic steken astublieft
pi_39857237
Kan iemand dat voor mij doen AUB
pi_39859838
quote:
Op zondag 9 juli 2006 20:10 schreef simcity het volgende:

[..]

vanwaar downloadt hij die herfst bomen en de vijvers en die fiets/voetpaden want ik kan die paden niet leggen, hoe doe hij dat toch??
Voor de bomen heb je in ieder geval de Mountain Theme Pack nodig. Helaas kan ik de bomen zelf niet zo gauw op Simtropolis vinden. Dus ik heb ze zelf maar even ge-upload. Ik zou de bomen in een map genaamd PEGROD zetten. Daar staan standaard alle creaties van deze persoon in.

De fietspaden kan je hier vinden. En hier vind je nog een uitbreidingset voor de fietspaden.
pi_39860189
oké bedankt é
pi_39860244
en weet jij hoe je die dozen weg doet in het spel. ik weet wel dat dat ergens op simtropolis staat maar ik kan het niet vinden
pi_39860852
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 21:02 schreef simcity het volgende:
en weet jij hoe je die dozen weg doet in het spel. ik weet wel dat dat ergens op simtropolis staat maar ik kan het niet vinden
Dat ligt eraan voor welk gebouw je het nodig hebt. Meestal staat het in de beschrijving op de site welke dependancies de betreffende download (welke zaken je nog meer moet downloaden om het werkend te krijgen) Er is dus gewoon geen pasklaar antwoord op.
Maar waarschijnlijk is het zo dat als je gaat zoeken op BSC en mega je al een heel eind vooruit komt... (je krijgt dan een aantal texturepacks te zien van de meest actieve BSC'ers)
pi_39862895
@simcity: je zou ook even het grote plugin topic (URL in OP ) door kunnen kijken, daar zitten ook texture packs in
pi_39883810
oké bedankt é allemaal
pi_39883922
en waar staat die eigenlijk
pi_39889096
het lukt me maar niet om hoge handeltorens te krijgen maar mijn plaats is super goed en het ligt tussen villa's enzo... Kan iemand mij veel tips geven hoe ik van die hoge wolkenkrabbers kan krijgen.
pi_39941107
Kan iemand mij enkele tipis geven om van die hoge wolkenkrabbers te krijgen want ik krijg alleen maar van die kleine gebouwen
  † In Memoriam † dinsdag 18 juli 2006 @ 16:37:46 #170
88815 The_Emotion
98.3
pi_39943830
Hoe groter de stad word, des te meer en hogere hoogbouw er komt. Maar je moet het ook aantrekkelijk maken, door ervoor te zorgen dat je sims goed opgeleid zijn en er graag in de buurt willen wonen/werken, dus veel groenvoorziening is ook erg gewenst.
De ultrahoge $$$-kantoortorens zijn wel erg lastig om te krijgen, het lukt mij ook niet altijd.
Maar ik hoop dat je er wat aan hebt
"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
  dinsdag 18 juli 2006 @ 16:42:27 #171
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_39944016
quote:
Op dinsdag 18 juli 2006 15:08 schreef simcity het volgende:
Kan iemand mij enkele tipis geven om van die hoge wolkenkrabbers te krijgen want ik krijg alleen maar van die kleine gebouwen
Heb je het druk?
pi_39946405
Groenvoorzieningen, krijg je dat door veel bomen te planten (kale grond met verschillende bomen) of door recreatiezooi neer te gooien (pleintjes, tuintjes enz)

Of beide?
  † In Memoriam † dinsdag 18 juli 2006 @ 18:31:43 #173
88815 The_Emotion
98.3
pi_39947143
ze doen het beide erg goed om de waarde van je gebied op te krikken, parkjes en bomen verminderen ook de vervuiling
"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
pi_39947275
Ik heb een stad met een groot bos en hier en daar boompjes en parkjes....Vervuiling nog steeds maximaal (hele staaf rood)
pi_39947512
quote:
Op dinsdag 18 juli 2006 18:38 schreef renz0r het volgende:
Ik heb een stad met een groot bos en hier en daar boompjes en parkjes....Vervuiling nog steeds maximaal (hele staaf rood)
de truuk is om het door de stad heen te mixen.. (dat groen) en niet op 1 plek, dan heb je er echt profijt van
  dinsdag 18 juli 2006 @ 20:41:42 #176
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_39950196
En heeeeel veel boompjes planten rond snelwegen e.d. .
Gewoon de boomplant tool pakken en flink planten in probleem gebieden.
pi_39951462
jaa ik heb er zeker wat aan. Ik zal al die tips is proberen é bedanbkt allemaal
  dinsdag 18 juli 2006 @ 21:19:12 #178
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_39951614
quote:
Op dinsdag 18 juli 2006 21:15 schreef simcity het volgende:
jaa ik heb er zeker wat aan. Ik zal al die tips is proberen é bedanbkt allemaal
Als je nu de komende dagen ook ff:
01 | 02 | 03 | 04 |05 | 06 |07 | 08 |09 | 10 |11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 |
leest. Daar staat vrijwel alles + nog veeeel meer tips & tricks in wat je tot nu gevraagd hebt.
pi_39951618
en die topic boven mij vanwaar kan je die boomplant tool downloaden want ik kan ze niet vinde op simtropolis. kan je die link geven AUB
  dinsdag 18 juli 2006 @ 21:20:02 #180
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_39951661
quote:
Op dinsdag 18 juli 2006 21:19 schreef simcity het volgende:
en die topic boven mij vanwaar kan je die boomplant tool downloaden want ik kan ze niet vinde op simtropolis. kan je die link geven AUB
Die boomplant tool is gewoon het boompjes planten thingy. Zit standaard in SC.
En ik geen "die topic"
pi_39955883
Maar dat planten duurt altijd lang, als je er nou 10 tegelijk kon planten ipv steeds per stuk...
pi_39956212
quote:
Op dinsdag 18 juli 2006 23:04 schreef renz0r het volgende:
Maar dat planten duurt altijd lang, als je er nou 10 tegelijk kon planten ipv steeds per stuk...
daarvoor heb je de god tools...
(er is een cheat voor om die tijdens het spel aan te zetten, probeer dat eens
pi_39956557
Oke
  woensdag 19 juli 2006 @ 00:16:45 #184
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_39958738
cheaten is voor mietjes .
pi_39959138
Doe sim city standaard met de geldcode, kan je tenminste beetje bouwen. Tijd van geld letterijl bij elkaar sparen is voor mij over
pi_39996154
je moest toch om hoge wolkenkrabbers te krijgen veel groen hebben in je stad en je stad moest groot zijn enzo.. en je moest ook een goed opgeleide mensen hebben maar ik heb super veel scholen gezet en bibliotheken, museum, en ik heb ook een universiteit gezet maar de wolkenkrabbers willen maar niet komen. Kan iemand mij aub zeggen want ik moet doen voor goed opgeleide mensen te hebben enzo dan hoge wolkenkrabbers te krijgen.
  donderdag 20 juli 2006 @ 06:39:09 #187
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_40000691
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 00:49 schreef simcity het volgende:
je moest toch om hoge wolkenkrabbers te krijgen veel groen hebben in je stad en je stad moest groot zijn enzo.. en je moest ook een goed opgeleide mensen hebben maar ik heb super veel scholen gezet en bibliotheken, museum, en ik heb ook een universiteit gezet maar de wolkenkrabbers willen maar niet komen. Kan iemand mij aub zeggen want ik moet doen voor goed opgeleide mensen te hebben enzo dan hoge wolkenkrabbers te krijgen.
Als je nu de voorgaande topics gelezen had .
Had je geweten dat hoge gebouwen pas komen als je om je stad heen een 3tal andere steden met minimaal (precieze aantal weet ik niet uit mijn hoofd) x aantal inwoners hebt liggen met verbindingen naar elkaar.
pi_40018582
Foto's van mn erg foute, maar winstmakende stad



















pi_40019788
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 15:11 schreef Hathor het volgende:
Het is alleen zo verdomde moeilijk om je stad winstgevend te krijgen. In SimCity 3 ging je op een gegeven moment als je genoeg industrial, commercial, en residential zones had vanzelf geld verdienen, dat heb ik in SimCity 4 nog niet voor elkaar gekregen. Ik heb begrepen dat wanneer je de uitbreiding installeert het een stuk makkelijker word, maar die heb ik dus niet. Heeft er iemand een goede tip hoe ik mijn stad binnen afzienbare tijd winstgevend kan krijgen ? En zonder cheats uiteraard, want die ken ik al, maar daar word je ook niet echt vrolijk van.
Jup, kolencentrale, VEEL huizen, zodat er genoeg mensen kunnen in je stad en plaats redelijk veel industrie. Commercial minder, alleen wat nodig is. 1 pomphuisje en simpele zo kort mogelijke autoverbindingen.
pi_40107136
ik heb een probleem namelijk dat ik huizen bouwt dan komt er boven die huizen dat ze geen werk hebben maar ik heb dan naast die huizen handel gelegt maar dat help niks dus dan heb ik dan landbouw gaan leggen, wel iets veder weg natuurlijk maar dat help ook niks en dan worden al mijn huizen krotten dus dan ben ik gaan kijken met dat vraag teken en dan zeggen ze dan ze verlaten zijn wegens lange pendeltijd maar er staan overal metro's en bussen en ook bij hun werk.

Kan iemand mij uitleggen hoe ik dat kan vermijden, astublieft
pi_40107520
ik heb het zelfde probleem
pi_40107723
zetten jullie wel de juiste industruie neer, landbouw haalt niet veel uit bij zeer hoogopgeleide mensen (en visa versa)
maar de doorstroming vind ik zelf ook altijd erg lastig.. ooit had ik een erg goeie stad (inmiddels alles cverwijderd van SC4 aangezien me plugin map dood was )
pi_40107786
ja maar die dichtbebouwde industrie is wel heel vervuilend en ik probeer zo min mogelijk luchtvervuiling te hebben
pi_40108145
quote:
Op zondag 23 juli 2006 17:37 schreef simcity het volgende:
ja maar die dichtbebouwde industrie is wel heel vervuilend en ik probeer zo min mogelijk luchtvervuiling te hebben
landbouw geeft veel watervervuiling

wat je altijd moet proberen:
stuk $$ industie samen met $$ woonwijken, zorgen dat je veel goed opgeleide mensen krijgt en dan ook $$$ industie neer leggen, dat wordt dan automatisch high tech (dat gewoon schoon is)
pi_40109754
oké bedankt é ik zal het eens proberen
pi_40126522
Je kan ook de belasting voor de vervuilende industrie heel hoog zetten bijv. op 20%, de belasting voor de andere industrie laat je staan zoals het is of zet het nog wat lager. Verder kan je ergens aan geven dat er geen luchtvervuiling mag zijn, weet zo uit mijn hoofd niet welke optie dat is, maar alles bij elkaar zorgt het ervoor dat de vervuilende industrie weg blijft en je begint met produktiebedrijven.
Die zullen later nadat de inwoners meer educatie hebben gehad vanzelf veranderen in Hi-Tech industrie.
pi_40150571
Kan iemand mijn probleem oplossen aub. --> al mijn mooie villa's en hotels worden allemaal krotten vanwege ze verlaten zijn door lange pendelltijd maar naast al die krotten en zo staat handel en bussen en metro's dus ze kunnen makkelijk naar hun werk maar het wilt maar niet op houden bekan al mij huizen en hotels zijn krotten
pi_40159272
quote:
Op zondag 23 juli 2006 17:34 schreef mschol het volgende:
zetten jullie wel de juiste industruie neer, landbouw haalt niet veel uit bij zeer hoogopgeleide mensen (en visa versa)
maar de doorstroming vind ik zelf ook altijd erg lastig.. ooit had ik een erg goeie stad (inmiddels alles cverwijderd van SC4 aangezien me plugin map dood was )
ik heb de juiste industrie ze bouwen ook BEST veel Hi- Tech maar niet genog ofzo
quote:
Op maandag 24 juli 2006 10:45 schreef Reggie200 het volgende:
Je kan ook de belasting voor de vervuilende industrie heel hoog zetten bijv. op 20%, de belasting voor de andere industrie laat je staan zoals het is of zet het nog wat lager. Verder kan je ergens aan geven dat er geen luchtvervuiling mag zijn, weet zo uit mijn hoofd niet welke optie dat is, maar alles bij elkaar zorgt het ervoor dat de vervuilende industrie weg blijft en je begint met produktiebedrijven.
Die zullen later nadat de inwoners meer educatie hebben gehad vanzelf veranderen in Hi-Tech industrie.
dat doe ik ook vervuilende industrie op 20% en hi- tech zelf op 0 maar ze komen niet massaal terwijl ik heel veel hoog opgeleiden mensen in mijn stad heb.
pi_40159578
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 10:28 schreef Ricy het volgende:

[..]

ik heb de juiste industrie ze bouwen ook BEST veel Hi- Tech maar niet genog ofzo
[..]

dat doe ik ook vervuilende industrie op 20% en hi- tech zelf op 0 maar ze komen niet massaal terwijl ik heel veel hoog opgeleiden mensen in mijn stad heb.
Heb je niet in buursteden al veel high-tech industrie? Soms willen ze dan daar naar toe gaan.
pi_40165856
quote:
Op maandag 24 juli 2006 23:45 schreef simcity het volgende:
Kan iemand mijn probleem oplossen aub. --> al mijn mooie villa's en hotels worden allemaal krotten vanwege ze verlaten zijn door lange pendelltijd maar naast al die krotten en zo staat handel en bussen en metro's dus ze kunnen makkelijk naar hun werk maar het wilt maar niet op houden bekan al mij huizen en hotels zijn krotten
je kan de routes opvragen hoe ze naar hun werk gaan, deze moet je dan misschien eens gaan inspecteren
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')