vorige deeltjesquote:- ?2004????????????F1??(Team McLaren Mercedes)?????11,000????
- 2004????????????????F1??(Team McLaren Mercedes)?????8,000??????????????????(ExxonMobil)??
- MP4-20????????4,500???
- MP4-20??10,800?????
je was gewoon te langzaamquote:Op woensdag 29 maart 2006 15:52 schreef t0n het volgende:
Kankertopic.
Hallo Mijnheer S.quote:Op woensdag 29 maart 2006 15:54 schreef Spyronius het volgende:
hey sjoem sjoem
Hallo M5quote:Op woensdag 29 maart 2006 15:55 schreef M5 het volgende:
waaaars de OP?
oeh topic is er nog maar net [afbeelding]
'middag btw
Een stoplichtquote:Op woensdag 29 maart 2006 15:56 schreef Spyronius het volgende:
en nog wat lekkers bij de supermarkt gehaald?
jaquote:Op woensdag 29 maart 2006 15:55 schreef Sjoem het volgende:
HUGSTER, wat heb je gedaanHeb je zoveel vragen?
Ik heb het ook laten versloffen jaquote:Op woensdag 29 maart 2006 15:58 schreef Sjoewe het volgende:
Mijn Kantonees is niet meer wat het geweest is
Vandaar dat ik het niet snapquote:Op woensdag 29 maart 2006 15:59 schreef t0n het volgende:
't is mandarijn.
jewel, maar het antwoord op mijn vraag vond ik nogal tegenvallen, ik dacht serieus te zijn, maar helaas....quote:
was dat aan mij gericht?quote:
Zo'n E60 M5 is best wel pr0n jaquote:
Ik was ook serieusquote:Op woensdag 29 maart 2006 16:01 schreef Spyronius het volgende:
[..]
jewel, maar het antwoord op mijn vraag vond ik nogal tegenvallen, ik dacht serieus te zijn, maar helaas....
Ik bedoelde Hugsterquote:Op woensdag 29 maart 2006 16:04 schreef M5 het volgende:
[..]
was dat aan mij gericht?Ik heb daar al maanden niet in gekeken, laat staan gelezen
[..]
dan ist goedquote:Op woensdag 29 maart 2006 16:07 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Ik bedoelde HugsterZie zijn plaatje!
Ja want seks is echt viesquote:
ok dan snapte ik je nietquote:Op woensdag 29 maart 2006 16:07 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Ik was ook serieus
Een stoplicht zijn gewoon 3 paprika's.
welk plaatjequote:Op woensdag 29 maart 2006 16:07 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Ik bedoelde HugsterZie zijn plaatje!
Let the battle of the cats begin. De buur kat is maar 1,5 keer zo grootquote:Op woensdag 29 maart 2006 16:09 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dat klopt
En hup, geef Mucha een schop naar buitenen dan je webcam erop
![]()
Kniesoor die daarop let manquote:Op woensdag 29 maart 2006 16:12 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Let the battle of the cats begin. De buur kat is maar 1,5 keer zo groot![]()
Ja je hebt gezien wat voor moordlustig beest die kat van mij isquote:Op woensdag 29 maart 2006 16:14 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Kniesoor die daarop let man![]()
quote:Op woensdag 29 maart 2006 16:16 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ja je hebt gezien wat voor moordlustig beest die kat van mij is
Ranzigheden waar dan? Er stond toch geen foto van peurac bij?quote:Op woensdag 29 maart 2006 16:16 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Ik dacht dat je een foto van jezelf in pak zou laten zien. Niet zulke ranzigheden
Ja mijn manager liep net m'n kamer binnenquote:Op woensdag 29 maart 2006 16:16 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Ik dacht dat je een foto van jezelf in pak zou laten zien. Niet zulke ranzigheden
ja heerlijke comicsquote:
Je verdiende loon, Fokken onder arbeidsurenquote:Op woensdag 29 maart 2006 16:18 schreef Spyronius het volgende:
[..]
Ja mijn manager liep net m'n kamer binnen![]()
Gelukkig bestaat er nog zo iets als alt+tab.
Ik kan gewoon multi-taskenquote:Op woensdag 29 maart 2006 16:19 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Je verdiende loon, Fokken onder arbeidsuren
Gedeeltelijkquote:Op woensdag 29 maart 2006 16:18 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ranzigheden waar dan? Er stond toch geen foto van peurac bij?
Vandaag al?quote:Op woensdag 29 maart 2006 16:16 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Wel van zijn auto. (geloof ik?)quote:Op woensdag 29 maart 2006 16:18 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ranzigheden waar dan? Er stond toch geen foto van peurac bij?
Hele bierkratten manquote:Op woensdag 29 maart 2006 16:21 schreef Hugster het volgende:
[..]
die baseball knuppel is dus nog maar een voorproefje van wat er allemaal in past eh
Ja, ik heb 'm laast gefotoshopt hoe mooi het kon worden met een nieuwe interieur set:quote:
Kommaaaaarrrrquote:
Je had het beloofdquote:Op woensdag 29 maart 2006 16:23 schreef Hugster het volgende:
[..]
ik wil wel ff een picca schieten van de kast waar hij in hangt
Dit soort dingen?quote:Op woensdag 29 maart 2006 16:23 schreef Hugster het volgende:
[..]
ik wil wel ff een picca schieten van de kast waar hij in hangt
Huh, dus dat tijgervelletje was echt?quote:Op woensdag 29 maart 2006 16:22 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ja, ik heb 'm laast gefotoshopt hoe mooi het kon worden met een nieuwe interieur set:
[afbeelding]
Maar hij blijft liever bij z'n jungle pooier look
Nee dat is echtquote:Op woensdag 29 maart 2006 16:24 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Huh, dus dat tijgervelletje was echt?
Ik dacht dat dát juist gefotoshopt was
FF wat zwarte balkjes makenquote:Op woensdag 29 maart 2006 16:24 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik heb alleen maar oud spul
[afbeelding]
Nee helaas nietquote:Op woensdag 29 maart 2006 16:24 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Huh, dus dat tijgervelletje was echt?
Ik dacht dat dát juist gefotoshopt was
Dat is geen pakquote:Op woensdag 29 maart 2006 16:24 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik heb alleen maar oud spul
[afbeelding]
Bij mij absoluut nietquote:Op woensdag 29 maart 2006 16:25 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Maar beloftes zijn er zeker om te breken?
Okay, ik vergeef het jequote:Op woensdag 29 maart 2006 16:27 schreef Hugster het volgende:
[..]
Bij mij absoluut nietmaar er was geen deadline af gesproken en heb echt geen zin om er voor een foto'tje even in te schieten nu
hoop voor je dat het lukt.quote:Op woensdag 29 maart 2006 15:26 schreef Spyronius het volgende:
[..]
weet je, het ergste vind ik nog om door deze afstudeer periode te komen, de tijd die de opleiding geneeskunde me kost vind ik niet eens zo erg, omdat dat gewoon m'n droom is, dokter worden.
Ook goedquote:Op woensdag 29 maart 2006 16:27 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik heb geen foto's van mezelf in pak, alleen in Kippenpak
Zozo, meneer heeft er verstand vanquote:Op woensdag 29 maart 2006 16:29 schreef Hugster het volgende:
[..]
Boord over je kraag en de manchetten zijn korter dan de mouw, kom op eh!![]()
durf het eensquote:
quote:Op woensdag 29 maart 2006 16:29 schreef Hugster het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 29 maart 2006 16:29 schreef Hugster het volgende:
[..]
Jij vond dat al erg?quote:Op woensdag 29 maart 2006 16:29 schreef Hugster het volgende:
wat een witte brakke kutkop herm
Carnaval is moordend
Zit te denken aan orthopedisch chirurg, maar vind ook hart en vaten zeer interessant.quote:Op woensdag 29 maart 2006 16:28 schreef Mukie het volgende:
[..]
hoop voor je dat het lukt.
al enig idee welke kant je wilt uitgaan ?
Wij koesteren ons Muukquote:Op woensdag 29 maart 2006 16:30 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Wat denk je van me?
Natuurlijk niet
Hier ben je niet zo witjesquote:Op woensdag 29 maart 2006 16:31 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Jij vond dat al erg?
[afbeelding]
ff resizen en balkjes doenquote:Op woensdag 29 maart 2006 16:34 schreef hermandeperman het volgende:
Nah Sjoewe, je respons valt me tegen
Ik ben even weg, als ik terug kom wil ik minstens 10 van die chick-foto's van je online zien![]()
PIMP!quote:Op woensdag 29 maart 2006 16:35 schreef Sjoem het volgende:
Trouwens, ik heb nog een andere auto naast mijn peugeot.
Djeezus, dan moet je nog wel een hele tijdquote:Op woensdag 29 maart 2006 16:31 schreef Spyronius het volgende:
[..]
Zit te denken aan orthopedisch chirurg, maar vind ook hart en vaten zeer interessant.
quote:
quote:Op woensdag 29 maart 2006 16:38 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Een bedford.
[afbeelding]
Schaal van 1:13872318762467376413
quote:Op woensdag 29 maart 2006 16:35 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
ff resizen en balkjes doen
[afbeelding]
Vanhetpad1.jpg![]()
![]()
[..]
Een bedford.
[afbeelding]
die van mij ook niet.quote:Op woensdag 29 maart 2006 16:40 schreef Sjoem het volgende:
Hij kan alleen niet sturen.
Deze vond ik laatst op de zolder van mijn oudersquote:Op woensdag 29 maart 2006 16:41 schreef Hugster het volgende:
[..]
Pas maar op, strakt komt M5 al z'n schaalmodellen posten![]()
Ik krijg ook altijd kleine autotjes kadoVan vriendin, stage, vakantiewerk. Ze associëren me allemaal met auto's
Allemaal van die kleine dingetjes
Dit zijn ook allemaal foto's van anderen in de kroeg, of op vakantiequote:Op woensdag 29 maart 2006 16:38 schreef Hugster het volgende:
Aan de ene kant wel jammer dat er bij mijn vrienden zo weinig foto's worden gemaakt
Aan de andere kant is het ook wel weer goed![]()
Niet echt de types die met de camere gsm in de aanslag lopen
kweet 't, 6+6 jaar als alles in een keer goed gaat, maar goed it's worth itquote:Op woensdag 29 maart 2006 16:37 schreef Mukie het volgende:
[..]
Djeezus, dan moet je nog wel een hele tijd
quote:Op woensdag 29 maart 2006 16:50 schreef Sjoem het volgende:
[..]
DIE IS JUIST LIEF!!
Leuke bril trouwens!
quote:Op woensdag 29 maart 2006 16:51 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dankje, maar die heb ik alweer gesloopt
Erger dan vanhetpad3.jpg?quote:
Huh?quote:Op woensdag 29 maart 2006 17:18 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Erger dan vanhetpad3.jpg?
[afbeelding]
Lamme jopie van mequote:
quote:Op woensdag 29 maart 2006 17:25 schreef Alexxxxx het volgende:
Een unicum! Ik heb een heel deel gemist!
m'n das was al gedaan, dus ik floep er zo inquote:Op woensdag 29 maart 2006 17:26 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Heb je nu echt serieus je pak aangetrokken voor de foto?![]()
Bierquote:
Je bent flieft ehquote:Op woensdag 29 maart 2006 17:27 schreef Hugster het volgende:
[..]
m'n das was al gedaan, dus ik floep er zo in![]()
altijd hetzelfde daaroquote:Op woensdag 29 maart 2006 17:28 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik ik zie datTF
het modereren doet, kan ik rustig even bijlezen
Dat dacht ik ook toen m'n huisgenoot ermee kwam aankakken, maja, je offert je weer op voor't goede doel ehquote:
wie geeft me een zakdoekje, ik ben ontroerdquote:Op woensdag 29 maart 2006 17:30 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
JAAAAJAJAJAJAJAJAJAJAJAAAAHAAAAAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJA
Ik zie er echt geen zak van manquote:Op woensdag 29 maart 2006 17:30 schreef Hugster het volgende:
de das is trouwens donkerrood, niet bruin met groene stippen () zoals bij peu
Peuquote:Op woensdag 29 maart 2006 17:30 schreef Hugster het volgende:
monitor aanpassenquote:Op woensdag 29 maart 2006 17:31 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik zie er echt geen zak van man
en hij zit scheef voor zover ik kan zienquote:Op woensdag 29 maart 2006 17:30 schreef Hugster het volgende:
Op m'n CRT kan ik er ook niets van bakkenquote:Op woensdag 29 maart 2006 17:32 schreef Hugster het volgende:
[..]
monitor aanpassen
Ik zie hier duidelijk alle kleuren
Gozerquote:Op woensdag 29 maart 2006 17:33 schreef Googolplexian het volgende:
[..]wie wil mij nou zien...
ben je desperate, ofzo?
ah gelukkig ... scheelt mij weer opstaan enzo.quote:Op woensdag 29 maart 2006 17:34 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
GozerOngeveer 99.9% van mijn posts zijn bullshit
ik neem de volle 100% voor men rekeningquote:Op woensdag 29 maart 2006 17:34 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
GozerOngeveer 99.9% van mijn posts zijn bullshit
quote:Op woensdag 29 maart 2006 17:35 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
ah gelukkig ... scheelt mij weer opstaan enzo.
quote:Op woensdag 29 maart 2006 17:39 schreef Googolplexian het volgende:
Wie plaats de meeste bullshit op de PTA SC?
» hermandeperman
» jozef444
[afbeelding]
maak je eigen FOK! poll zelf!
[..]
Een bedford.
[afbeelding]
Toch houden we van je hoorquote:Op woensdag 29 maart 2006 17:42 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Laat ik dan maar op jofez stemmen als enige
Bij jou op je werk hebben ze geen parkeervakken voor de directie?quote:Op woensdag 29 maart 2006 17:39 schreef BaraCuda het volgende:
Ik was vandaag op een golfclub aan het werk
Mijn god wat een lamballen hangen daar de hele dag rond
Aparte parkeerplaatsen voor het "bestuur"Stonden 2 jaguars
De vrouwen zitten binnen beetje koffie te drinken en zijn zo dom als een reetkever
Druk daar op een doordeweekse dagmijn god!
Ja ik ben jaloers
Ik had heel erg zin om gewoon dat hele topic door de shredder te halenquote:
Als ik er zo bij loop op m'n 50ste a 60ste heb ik het goed gedaan...quote:
Welkom in de grote-mensen-wereldquote:Op woensdag 29 maart 2006 17:46 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Als ik er zo bij loop op m'n 50ste a 60ste heb ik het goed gedaan...
maar het is zeer frustie als je je eigen het tifus staat te werken en die lamlullen zitten heel de dag koffie te drinken
De auto's van de directie passen niet eens in een normaal parkeervakquote:Op woensdag 29 maart 2006 17:45 schreef Hugster het volgende:
[..]
Bij jou op je werk hebben ze geen parkeervakken voor de directie?
En er wordt vaak ook gewoon zaken gedaan tijdens het golfen hoor
En jij moest gewoon bij "klootjesvolk" staan?quote:Op woensdag 29 maart 2006 17:47 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
De auto's van de directie passen niet eens in een normaal parkeervakpatsers
En we hebben niet echt parkeervakken
Maar op die golfbaan had bijna iedereen een parkeervakBestuur 6 stuks... golfer van het jaar
caddymasterdat soort namen kwamen voorbij
Kijk die mannen hebben waarschijnlijk zonder meer goed werk gedaan, maar die vrouwen van die mannenquote:Op woensdag 29 maart 2006 17:47 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Welkom in de grote-mensen-wereld
Pauperquote:Op woensdag 29 maart 2006 17:48 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
En jij moest gewoon bij "klootjesvolk" staan?
3 straten verderop, gen busjes in het zicht he?quote:Op woensdag 29 maart 2006 17:48 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Nee gewoon voor de hoofdingangquote:Op woensdag 29 maart 2006 17:48 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Daar ben ik het helemaal mee eensquote:Op woensdag 29 maart 2006 17:49 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Kijk die mannen hebben waarschijnlijk zonder meer goed werk gedaan, maar die vrouwen van die mannenTriest gewoon
Hij uitte zeker z'n respect ook of niet?quote:Op woensdag 29 maart 2006 17:50 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Nee gewoon voor de hoofdingangIk weiger ver te lopen met spullen dus ik tief hem op de stoep voor de ingang
daar kan de caddymaster nog wat van leren
Restecpt!quote:Op woensdag 29 maart 2006 17:51 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Hij uitte zeker z'n respect ook of niet?
"Als hij nog even een jaar of 5 doorwerkt kan hij net de contributie voor een maand betalen"quote:Op woensdag 29 maart 2006 17:51 schreef Sjoewe het volgende:
"Kijk die sloeber eens hard moeten werken met die televisies"
Tsja duh, man is rijk, vrouw heeft bij het uitdelen van de hersenen niet in de rij gestaan, dus ja dan is voor hun de enige kans om een rijke man te trouwens, thats lifequote:Op woensdag 29 maart 2006 17:49 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Kijk die mannen hebben waarschijnlijk zonder meer goed werk gedaan, maar die vrouwen van die mannenTriest gewoon
"Hagh Hagh Hagh Hagh Hagh Hagh Hagh Hagh Hagh Hagh Hagh Hagh Hagh Haghquote:Op woensdag 29 maart 2006 17:52 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
"Als hij nog even een jaar of 5 doorwerkt kan hij net de contributie voor een maand betalen"
Kan jij niet gewoon ophorken?quote:Op woensdag 29 maart 2006 17:52 schreef Spyronius het volgende:
[..]
Tsja duh, man is rijk, vrouw heeft bij het uitdelen van de hersenen niet in de rij gestaan, dus ja dan is voor hun de enige kans om een rijke man te trouwens, thats life
Aan het aantal taal- en vormfouten in je post te zien heb jij ook niet vooraan gestaan tijdens het uitdelen van hersenenquote:Op woensdag 29 maart 2006 17:52 schreef Spyronius het volgende:
[..]
Tsja duh, man is rijk, vrouw heeft bij het uitdelen van de hersenen niet in de rij gestaan, dus ja dan is voor hun de enige kans om een rijke man te trouwens, thats life
Moet hij wel eerst nog door de toelatings commissie komenquote:Op woensdag 29 maart 2006 17:52 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
"Als hij nog even een jaar of 5 doorwerkt kan hij net de contributie voor een maand betalen"
'LOOOOSERRRRR'quote:Op woensdag 29 maart 2006 17:53 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
"Hagh Hagh Hagh Hagh Hagh Hagh Hagh Hagh Hagh Hagh Hagh Hagh Hagh Hagh"
Ik heb ze gekochtquote:Op woensdag 29 maart 2006 17:54 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Aan het aantal taal- en vormfouten in je post te zien heb jij ook niet vooraan gestaan tijdens het uitdelen van hersenen
Uit de mond van de meest linkse persoon die je je kunt bedenkenquote:Op woensdag 29 maart 2006 17:54 schreef Googolplexian het volgende:
volgens mij hoorde ik daarnet toch echt de uiterst rechtse opmerking "neger"
Ik zou niet durven O donkere-getinte-man-van-oorspronkelijk-afrikaanse-afkomstquote:Op woensdag 29 maart 2006 17:54 schreef Googolplexian het volgende:
Hij heeft zeker een kast vol negerzoenen staat, de racistquote:Op woensdag 29 maart 2006 17:55 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Uit de mond van de meest linkse persoon die je je kunt bedenken
gewoon negerenquote:Op woensdag 29 maart 2006 17:54 schreef Googolplexian het volgende:
Probeer het eens, het zal ons bevallenquote:
alleen wanneer het nodig is.quote:Op woensdag 29 maart 2006 17:55 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Waarom gebruik je ze dan niet?
Gelukkig, o homo sapiens van Duitsche bloedquote:Op woensdag 29 maart 2006 17:55 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik zou niet durven O donkere-getinte-man-van-oorspronkelijk-afrikaanse-afkomst
Secret-stashquote:Op woensdag 29 maart 2006 17:56 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Hij heeft zeker een kast vol negerzoenen staat, de racist
Die fucking Jan Marijnissen is ook veel te rechts, vind je ook niet?quote:Op woensdag 29 maart 2006 17:55 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Uit de mond van de meest linkse persoon die je je kunt bedenken
Jaquote:Op woensdag 29 maart 2006 17:57 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Die fucking Jan Marijnissen is ook veel te rechts, vind je ook niet?
jammer voor je, maar ik ga toch echt niet wegquote:Op woensdag 29 maart 2006 17:56 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Probeer het eens, het zal ons bevallen
Dokter bernhard heeft niet voor niets de stem van Ron Brandsteder. Denk daar maar eens over na.quote:
Ik heb nog even snel de blanke vla ingeslagen voor ze die ook gaan bannenquote:Op woensdag 29 maart 2006 17:56 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Hij heeft zeker een kast vol negerzoenen staat, de racist
Ja en de flessen Oranjebitter voordat dat Majesteitsschennis isquote:Op woensdag 29 maart 2006 17:58 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik heb nog even snel de blanke vla ingeslagen voor ze die ook gaan bannen
Posts eens in het Nederlandsquote:Op woensdag 29 maart 2006 17:57 schreef Hugster het volgende:
ik ga maar eens een assie twisten om scherp te blijven tijdens het leren.
Revolutie!quote:Op woensdag 29 maart 2006 17:58 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Laten we met onze rode vlaggen de bastiljon bestormen!
En Geert Wilders is mij ook veel te linksquote:Op woensdag 29 maart 2006 17:57 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Die fucking Jan Marijnissen is ook veel te rechts, vind je ook niet?
Probeer ze op Spyroniusquote:Op woensdag 29 maart 2006 17:59 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik heb zonet btw even bij de bijlen gekeken.. beetje bij kost 44 euroMaar het model wat in mn tas past 11 euro
en met mn dremel kan ik wel wat modificaties aanbrenegn
Ouwe Lonsdaler dat je bentquote:Op woensdag 29 maart 2006 18:00 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
En Geert Wilders is mij ook veel te links
Je bent van plan hem net als je fototoestel 24/7 bij je te dragen?quote:Op woensdag 29 maart 2006 17:59 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik heb zonet btw even bij de bijlen gekeken.. beetje bij kost 44 euroMaar het model wat in mn tas past 11 euro
en met mn dremel kan ik wel wat modificaties aanbrenegn
Niet zo tam Alexxxxx,quote:Op woensdag 29 maart 2006 18:01 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Het bloed zal door de straten stromen! als we het abbatoir opblazen
Nee, ik wil mn kasten aan gort hakkenquote:Op woensdag 29 maart 2006 18:01 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Je bent van plan hem net als je fototoestel 24/7 bij je te dragen?![]()
Je laat hem flink uit je broek hangen hequote:Op woensdag 29 maart 2006 18:01 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
mn budget was twee euro, en er meost ook hooi komen voor de cavia's
aapquote:Op woensdag 29 maart 2006 17:59 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Posts eens in het Nederlands
quote:Op woensdag 29 maart 2006 18:04 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Je laat hem flink uit je broek hangen he
Wat heb ik jou nou weer misdaan?quote:Op woensdag 29 maart 2006 17:58 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dokter bernhard heeft niet voor niets de stem van Ron Brandsteder. Denk daar maar eens over na.
quote:Op woensdag 29 maart 2006 18:06 schreef Spyronius het volgende:
[..]
Wat heb ik jouw nou weer misdaan?
Niks, maar ik ben een meeloper, en zag dat je gebashd werd, dus ik dacht, laat ik eens mee doen, dat is goed voor mn populariteitquote:
nee dan is het goedquote:Op woensdag 29 maart 2006 18:08 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Niks, maar ik ben een meeloper, en zag dat je gebashd werd, dus ik dacht, laat ik eens mee doen, dat is goed voor mn populariteit
popu watte ?quote:Op woensdag 29 maart 2006 18:08 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Niks, maar ik ben een meeloper, en zag dat je gebashd werd, dus ik dacht, laat ik eens mee doen, dat is goed voor mn populariteit
Dat zie je tochquote:Op woensdag 29 maart 2006 18:10 schreef jozef444 het volgende:
[..]
popu watte ?
weet je wel hoe je dat schrijft ghij gekke fries
nou, ik heb een zak hooi van 1,15 gekocht, dus ik heb nog 85 cent te besteden!quote:Op woensdag 29 maart 2006 18:09 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dat je je geld flink aan het verbrassen bent
Niet zo verwonderlijk ook met zo'n MSN-adresquote:Op woensdag 29 maart 2006 18:10 schreef Alexxxxx het volgende:
Hobbies/interesses: meiden, en alles waar ik nu niet op kan komentoch dapper dat je gewoon in je profiel togeeft dat je geen vrouw kunt krijgen
Kun je daar bij de Aldi een fles surrogaat-cola voor halen?quote:Op woensdag 29 maart 2006 18:10 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nou, ik heb een zak hooi van 1,15 gekocht, dus ik heb nog 85 cent te besteden!
mja dan denk ik altijd dat ie t even heeft laten tikken door mensen die wel uit de westerse wereld komen, waarvoor hebben ze daar anders msn e.d. ?quote:
quote:Op woensdag 29 maart 2006 18:10 schreef Alexxxxx het volgende:
Hobbies/interesses: meiden, en alles waar ik nu niet op kan komentoch dapper dat je gewoon in je profiel togeeft dat je geen vrouw kunt krijgen
43 cent per fles dacht ikquote:Op woensdag 29 maart 2006 18:11 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Kun je daar bij de Aldi een fles surrogaat-cola voor halen?
Statiegeldquote:Op woensdag 29 maart 2006 18:13 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
43 cent per fles dacht iknet geen twee
Script van Delirious gevondenquote:White people don't believe it. What's funny about it,
white people are the ones that made up the rumor.
"You know, black people have tremendous dicks,
but I don't believe it !"
You know remains of the first dick was found in Africa ?
Big ass piece of bone dick on the floor.
"What is this shit ?"
"It's an old dried up dick."
"That means the first dick belonged
to a black man."
Dicks. We got the shit for it.
Adem in ... adem uit. Check financiën. Bedenk dat je voor 100.000 een leuke villa in Spanje of zuid-Frankrijk hebt. Set your goal, aim, fire.quote:Op woensdag 29 maart 2006 18:22 schreef BaraCuda het volgende:
Zitten ze op het nieuws te zeiken dat oudere mensen die vaak naar het ziekenhuis gaan of medicijnen nodig hebben niks terug krijgen aan geld
Dat is toch de hele opzet van dat gezeik of niet dan
Nee laten we het maar zo snel mogelijk afschaffen en de mensen die toch al geen ene fuck te besteden hebben die ouwe knakkers voorzien van medicijnen
Wat een KUTland is het toch eigenlijk
Iemand die veel gaat kosten gewoon preventief ruimen![]()
Ja, ben je niet te moe om te posten?quote:Op woensdag 29 maart 2006 18:23 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Heb je door dat ik een kutdag heb gehad?
Ik kan er gewoon niet bij dat ze een jaar terug zaten te zeveren dat het zo moestquote:Op woensdag 29 maart 2006 18:23 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Adem in ... adem uit. Check financiën. Bedenk dat je voor 100.000 een leuke villa in Spanje of zuid-Frankrijk hebt. Set your goal, aim, fire.
M'n rug is redelijk fucked up, maar geestelijk ben ik er nog redelijk bijquote:Op woensdag 29 maart 2006 18:24 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ja, ben je niet te moe om te posten?
Zo gaat dat hier.quote:Op woensdag 29 maart 2006 18:25 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ik kan er gewoon niet bij dat ze een jaar terug zaten te zeveren dat het zo moest
En nu is het in 1 keer weer niet goedIk heb geen idee wat die onzin allemaal gekost heeft, maar het kan nooit goed zijn om dit allemaal weer terug te draaien
snap stille hinten nou eensquote:Op woensdag 29 maart 2006 18:25 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
M'n rug is redelijk fucked up, maar geestelijk ben ik er nog redelijk bij
Daar valt over te discussieren, maar laat ik me maar inhoudenquote:Op woensdag 29 maart 2006 18:25 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
M'n rug is redelijk fucked up, maar geestelijk ben ik er nog redelijk bij
Verstandig ben jequote:Op woensdag 29 maart 2006 18:26 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Daar valt over te discussieren, maar laat ik me maar inhouden
ik heb de mijne al klaar staanquote:Op woensdag 29 maart 2006 18:28 schreef jozef444 het volgende:
ik denk dat ik maar een iets zwevends ga zoeken voor 916![]()
Zeg, Gert-Jan, jij wou zeker dat je een neger was?quote:Op woensdag 29 maart 2006 18:29 schreef Googolplexian het volgende:
*lult topic vol
quote:Op woensdag 29 maart 2006 18:29 schreef hermandeperman het volgende:
Ik ben naar de supermarkt en koken enzo...
kook!quote:Op woensdag 29 maart 2006 18:29 schreef hermandeperman het volgende:
Ik ben naar de supermarkt en koken enzo...
Hoort dat zo te zitten? of kwam je van de WC?quote:Op woensdag 29 maart 2006 18:30 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Zeg, Gert-Jan, jij wou zeker dat je een neger was?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |