Gelukkig, o homo sapiens van Duitsche bloedquote:Op woensdag 29 maart 2006 17:55 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik zou niet durven O donkere-getinte-man-van-oorspronkelijk-afrikaanse-afkomst
Secret-stashquote:Op woensdag 29 maart 2006 17:56 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Hij heeft zeker een kast vol negerzoenen staat, de racist
Die fucking Jan Marijnissen is ook veel te rechts, vind je ook niet?quote:Op woensdag 29 maart 2006 17:55 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Uit de mond van de meest linkse persoon die je je kunt bedenken
Jaquote:Op woensdag 29 maart 2006 17:57 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Die fucking Jan Marijnissen is ook veel te rechts, vind je ook niet?
jammer voor je, maar ik ga toch echt niet wegquote:Op woensdag 29 maart 2006 17:56 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Probeer het eens, het zal ons bevallen
Dokter bernhard heeft niet voor niets de stem van Ron Brandsteder. Denk daar maar eens over na.quote:
Ik heb nog even snel de blanke vla ingeslagen voor ze die ook gaan bannenquote:Op woensdag 29 maart 2006 17:56 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Hij heeft zeker een kast vol negerzoenen staat, de racist
Ja en de flessen Oranjebitter voordat dat Majesteitsschennis isquote:Op woensdag 29 maart 2006 17:58 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik heb nog even snel de blanke vla ingeslagen voor ze die ook gaan bannen
Posts eens in het Nederlandsquote:Op woensdag 29 maart 2006 17:57 schreef Hugster het volgende:
ik ga maar eens een assie twisten om scherp te blijven tijdens het leren.
Revolutie!quote:Op woensdag 29 maart 2006 17:58 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Laten we met onze rode vlaggen de bastiljon bestormen!
En Geert Wilders is mij ook veel te linksquote:Op woensdag 29 maart 2006 17:57 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Die fucking Jan Marijnissen is ook veel te rechts, vind je ook niet?
Probeer ze op Spyroniusquote:Op woensdag 29 maart 2006 17:59 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik heb zonet btw even bij de bijlen gekeken.. beetje bij kost 44 euroMaar het model wat in mn tas past 11 euro
en met mn dremel kan ik wel wat modificaties aanbrenegn
Ouwe Lonsdaler dat je bentquote:Op woensdag 29 maart 2006 18:00 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
En Geert Wilders is mij ook veel te links
Je bent van plan hem net als je fototoestel 24/7 bij je te dragen?quote:Op woensdag 29 maart 2006 17:59 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik heb zonet btw even bij de bijlen gekeken.. beetje bij kost 44 euroMaar het model wat in mn tas past 11 euro
en met mn dremel kan ik wel wat modificaties aanbrenegn
Niet zo tam Alexxxxx,quote:Op woensdag 29 maart 2006 18:01 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Het bloed zal door de straten stromen! als we het abbatoir opblazen
Nee, ik wil mn kasten aan gort hakkenquote:Op woensdag 29 maart 2006 18:01 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Je bent van plan hem net als je fototoestel 24/7 bij je te dragen?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |