Pauperquote:Op woensdag 29 maart 2006 17:48 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
En jij moest gewoon bij "klootjesvolk" staan?
3 straten verderop, gen busjes in het zicht he?quote:Op woensdag 29 maart 2006 17:48 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Nee gewoon voor de hoofdingangquote:Op woensdag 29 maart 2006 17:48 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Daar ben ik het helemaal mee eensquote:Op woensdag 29 maart 2006 17:49 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Kijk die mannen hebben waarschijnlijk zonder meer goed werk gedaan, maar die vrouwen van die mannenTriest gewoon
Hij uitte zeker z'n respect ook of niet?quote:Op woensdag 29 maart 2006 17:50 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Nee gewoon voor de hoofdingangIk weiger ver te lopen met spullen dus ik tief hem op de stoep voor de ingang
daar kan de caddymaster nog wat van leren
Restecpt!quote:Op woensdag 29 maart 2006 17:51 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Hij uitte zeker z'n respect ook of niet?
"Als hij nog even een jaar of 5 doorwerkt kan hij net de contributie voor een maand betalen"quote:Op woensdag 29 maart 2006 17:51 schreef Sjoewe het volgende:
"Kijk die sloeber eens hard moeten werken met die televisies"
Tsja duh, man is rijk, vrouw heeft bij het uitdelen van de hersenen niet in de rij gestaan, dus ja dan is voor hun de enige kans om een rijke man te trouwens, thats lifequote:Op woensdag 29 maart 2006 17:49 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Kijk die mannen hebben waarschijnlijk zonder meer goed werk gedaan, maar die vrouwen van die mannenTriest gewoon
"Hagh Hagh Hagh Hagh Hagh Hagh Hagh Hagh Hagh Hagh Hagh Hagh Hagh Haghquote:Op woensdag 29 maart 2006 17:52 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
"Als hij nog even een jaar of 5 doorwerkt kan hij net de contributie voor een maand betalen"
Kan jij niet gewoon ophorken?quote:Op woensdag 29 maart 2006 17:52 schreef Spyronius het volgende:
[..]
Tsja duh, man is rijk, vrouw heeft bij het uitdelen van de hersenen niet in de rij gestaan, dus ja dan is voor hun de enige kans om een rijke man te trouwens, thats life
Aan het aantal taal- en vormfouten in je post te zien heb jij ook niet vooraan gestaan tijdens het uitdelen van hersenenquote:Op woensdag 29 maart 2006 17:52 schreef Spyronius het volgende:
[..]
Tsja duh, man is rijk, vrouw heeft bij het uitdelen van de hersenen niet in de rij gestaan, dus ja dan is voor hun de enige kans om een rijke man te trouwens, thats life
Moet hij wel eerst nog door de toelatings commissie komenquote:Op woensdag 29 maart 2006 17:52 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
"Als hij nog even een jaar of 5 doorwerkt kan hij net de contributie voor een maand betalen"
'LOOOOSERRRRR'quote:Op woensdag 29 maart 2006 17:53 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
"Hagh Hagh Hagh Hagh Hagh Hagh Hagh Hagh Hagh Hagh Hagh Hagh Hagh Hagh"
Ik heb ze gekochtquote:Op woensdag 29 maart 2006 17:54 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Aan het aantal taal- en vormfouten in je post te zien heb jij ook niet vooraan gestaan tijdens het uitdelen van hersenen
Uit de mond van de meest linkse persoon die je je kunt bedenkenquote:Op woensdag 29 maart 2006 17:54 schreef Googolplexian het volgende:
volgens mij hoorde ik daarnet toch echt de uiterst rechtse opmerking "neger"
Ik zou niet durven O donkere-getinte-man-van-oorspronkelijk-afrikaanse-afkomstquote:Op woensdag 29 maart 2006 17:54 schreef Googolplexian het volgende:
Hij heeft zeker een kast vol negerzoenen staat, de racistquote:Op woensdag 29 maart 2006 17:55 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Uit de mond van de meest linkse persoon die je je kunt bedenken
gewoon negerenquote:Op woensdag 29 maart 2006 17:54 schreef Googolplexian het volgende:
Probeer het eens, het zal ons bevallenquote:
alleen wanneer het nodig is.quote:Op woensdag 29 maart 2006 17:55 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Waarom gebruik je ze dan niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |