Wat een onmenselijke praktijken danquote:Op woensdag 29 maart 2006 14:56 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Nou, ik verveelde me opeens wel verdomd vaakMijn vriendjes waren gewoon weg, verdwenen
![]()
![]()
Mukiequote:Op woensdag 29 maart 2006 14:32 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dit doet me heel erg denken aan een verhaal wat je wel eens hebt verteld hier in de SC over stalkers
en zelfs al zou je t hebben dan mag jij men bankrekening weer in t zwart krijgenquote:Op woensdag 29 maart 2006 14:50 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Nah, dan moet ik je weer komen opzoeken om je pinpas te jatten enzo....
Teveel gedoe
Nou, als het goed is krijg ik ze weer terug zodra die kinderen er te oud voor zijn. Zogenaamd voor mijn eigen kinderen.quote:Op woensdag 29 maart 2006 14:57 schreef Hugster het volgende:
[..]
Wat een onmenselijke praktijken danHad ze eerst nog even in een doos gelegd ergens, als backup!
Niet, ze zijn al een aantal jaren uit elkaarquote:
Jaquote:Op woensdag 29 maart 2006 14:59 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Nou, als het goed is krijg ik ze weer terug zodra die kinderen er te oud voor zijn. Zogenaamd voor mijn eigen kinderen.
Maar dan ga ik er natuurlijk zelf mee spelen, dat snap je natuurlijk wel.
quote:Op woensdag 29 maart 2006 14:57 schreef Hugster het volgende:
[..]
ja en de beredeneringen zijn nog mooier![]()
Ik ga altijd helemaal stuk
Gaat lekkerquote:
Nou ja, dat zie ik dan wel over 10 jaarquote:Op woensdag 29 maart 2006 15:02 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ja
Maar helaas komt er van die beloftes vaak weinig terechtIk ben zo ook al een zwikkie speelgoed kwijt geraakt.
Dan zal ik haar eens aanspreken op het verzuimen van haar taakquote:Op woensdag 29 maart 2006 15:00 schreef Hugster het volgende:
[..]
Niet, ze zijn al een aantal jaren uit elkaarMaar z'n vriendin kan het heel goed hebben
![]()
Die doet er vrolijk aan mee
M'n moeder is constant waakhond of wij niet te veel verwend worden.
Weet je nu al dat je pas op je 33'ste kinderen gaat nemen?quote:Op woensdag 29 maart 2006 15:07 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Nou ja, dat zie ik dan wel over 10 jaar
En dan dit in MEDquote:
quote:Op woensdag 29 maart 2006 13:33 schreef kLowJow het volgende:
skippy22, net terug van een ban. Baggert gewoon weer lekker verder, mag nu een week helemaal weg.
Nee. Ik zei ook maar watquote:Op woensdag 29 maart 2006 15:09 schreef Spyronius het volgende:
[..]
Weet je nu al dat je pas op je 33'ste kinderen gaat nemen?
Jij laat je kind wanneer hij/zij net geboren is spelen met een voorwerp dat groter is dan hem/haarzelf?quote:Op woensdag 29 maart 2006 15:09 schreef Spyronius het volgende:
[..]
Weet je nu al dat je pas op je 33'ste kinderen gaat nemen?
shop zequote:Op woensdag 29 maart 2006 15:12 schreef Sjoem het volgende:
Nou, het is weer traag hier. Dus ik ga maar richting de supermarkt.
Doei
Ik ga ook even wat nuttigs doenquote:Op woensdag 29 maart 2006 15:12 schreef Sjoem het volgende:
Nou, het is weer traag hier. Dus ik ga maar richting de supermarkt.
Doei
"Weet je moeder dit al?"quote:Op woensdag 29 maart 2006 15:02 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
"Niet tegen je moeder zeggen hè
nou ik weet niet hoe groot jouw poppen zijn, maar voor zover ik weet, is een barbie pop geen 50 cmquote:Op woensdag 29 maart 2006 15:13 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Jij laat je kind wanneer hij/zij net geboren is spelen met een voorwerp dat groter is dan hem/haarzelf?
Ze laat wel eens een steekje vallen jaquote:Op woensdag 29 maart 2006 15:09 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dan zal ik haar eens aanspreken op het verzuimen van haar taak
je hebt duidelijk Ken's waggie nog niet gecheckedquote:Op woensdag 29 maart 2006 15:16 schreef Spyronius het volgende:
[..]
nou ik weet niet hoe groot jouw poppen zijn, maar voor zover ik weet, is een barbie pop geen 50 cm
Kijk dat er kleine voorwerpen aanzitten waar de baby in kan stikken had ik het even niet over.
Ik hou me liever bezig met barbiequote:Op woensdag 29 maart 2006 15:18 schreef Hugster het volgende:
[..]
je hebt duidelijk Ken's waggie nog niet gechecked
Ik wil klaar zijn met deze afstudeer opdracht, zodat ik dan na de zomer kan beginnen met m'n opleiding geneeskunde, mits ik wordt ingeloot uiteraard.quote:
flink doorploeteren dusquote:Op woensdag 29 maart 2006 15:20 schreef Spyronius het volgende:
[..]
Ik wil klaar zijn met deze afstudeer opdracht, zodat ik dan na de zomer kan beginnen met m'n opleiding geneeskunde, mits ik wordt ingeloot uiteraard.![]()
fbquote:
Heel herkenbaar jaquote:Op woensdag 29 maart 2006 15:15 schreef Hugster het volgende:
[..]
"Weet je moeder dit al?"
Nee
"Mooi mooi mooi"
weet je, het ergste vind ik nog om door deze afstudeer periode te komen, de tijd die de opleiding geneeskunde me kost vind ik niet eens zo erg, omdat dat gewoon m'n droom is, dokter worden.quote:
quote:Op woensdag 29 maart 2006 15:16 schreef Spyronius het volgende:
[..]
nou ik weet niet hoe groot jouw poppen zijn, maar voor zover ik weet, is een barbie pop geen 50 cm
Kijk dat er kleine voorwerpen aanzitten waar de baby in kan stikken had ik het even niet over.
quote:Op woensdag 29 maart 2006 15:16 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ze laat wel eens een steekje vallen ja
ik weet niet welke jij denkt dat 't is, maar ik bedoel je fotoboek.quote:Op woensdag 29 maart 2006 15:24 schreef Mukie het volgende:
[..]
fb
ik ken een paar betekenissen, maar hoop niet dat je die bedoeld
quote:Op woensdag 29 maart 2006 15:26 schreef Spyronius het volgende:
[..]
weet je, het ergste vind ik nog om door deze afstudeer periode te komen, de tijd die de opleiding geneeskunde me kost vind ik niet eens zo erg, omdat dat gewoon m'n droom is, dokter worden.
Herman zelf is het gevallen steekjequote:
wat ben je kansloos opdringerig bezigquote:Op woensdag 29 maart 2006 15:28 schreef t0n het volgende:
[..]
ik weet niet welke jij denkt dat 't is, maar ik bedoel je fotoboek.
dude, stfu en hou je er buiten man.quote:Op woensdag 29 maart 2006 15:32 schreef Hugster het volgende:
[..]
wat ben je kansloos opdringerig bezig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |