Ik hou me liever bezig met barbiequote:Op woensdag 29 maart 2006 15:18 schreef Hugster het volgende:
[..]
je hebt duidelijk Ken's waggie nog niet gechecked
Ik wil klaar zijn met deze afstudeer opdracht, zodat ik dan na de zomer kan beginnen met m'n opleiding geneeskunde, mits ik wordt ingeloot uiteraard.quote:
flink doorploeteren dusquote:Op woensdag 29 maart 2006 15:20 schreef Spyronius het volgende:
[..]
Ik wil klaar zijn met deze afstudeer opdracht, zodat ik dan na de zomer kan beginnen met m'n opleiding geneeskunde, mits ik wordt ingeloot uiteraard.![]()
fbquote:
Heel herkenbaar jaquote:Op woensdag 29 maart 2006 15:15 schreef Hugster het volgende:
[..]
"Weet je moeder dit al?"
Nee
"Mooi mooi mooi"
weet je, het ergste vind ik nog om door deze afstudeer periode te komen, de tijd die de opleiding geneeskunde me kost vind ik niet eens zo erg, omdat dat gewoon m'n droom is, dokter worden.quote:
quote:Op woensdag 29 maart 2006 15:16 schreef Spyronius het volgende:
[..]
nou ik weet niet hoe groot jouw poppen zijn, maar voor zover ik weet, is een barbie pop geen 50 cm
Kijk dat er kleine voorwerpen aanzitten waar de baby in kan stikken had ik het even niet over.
quote:Op woensdag 29 maart 2006 15:16 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ze laat wel eens een steekje vallen ja
ik weet niet welke jij denkt dat 't is, maar ik bedoel je fotoboek.quote:Op woensdag 29 maart 2006 15:24 schreef Mukie het volgende:
[..]
fb
ik ken een paar betekenissen, maar hoop niet dat je die bedoeld
quote:Op woensdag 29 maart 2006 15:26 schreef Spyronius het volgende:
[..]
weet je, het ergste vind ik nog om door deze afstudeer periode te komen, de tijd die de opleiding geneeskunde me kost vind ik niet eens zo erg, omdat dat gewoon m'n droom is, dokter worden.
Herman zelf is het gevallen steekjequote:
wat ben je kansloos opdringerig bezigquote:Op woensdag 29 maart 2006 15:28 schreef t0n het volgende:
[..]
ik weet niet welke jij denkt dat 't is, maar ik bedoel je fotoboek.
dude, stfu en hou je er buiten man.quote:Op woensdag 29 maart 2006 15:32 schreef Hugster het volgende:
[..]
wat ben je kansloos opdringerig bezig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |