nix mis mee hoor een biertje, maar een uurtje dronken duckhunten op dinsdagquote:Op woensdag 29 maart 2006 12:54 schreef hermandeperman het volgende:
Hij doet het weer
En Fuckie, waarom zou ik niet op dinsdag een biertje kunnen drinken?
die is alleen lelijkquote:Op woensdag 29 maart 2006 12:56 schreef Spyronius het volgende:
Deze 914 is veel vetter:
[afbeelding]
[afbeelding]
Hermiequote:Op woensdag 29 maart 2006 12:54 schreef hermandeperman het volgende:
Hij doet het weer
En Fuckie, waarom zou ik niet op dinsdag een biertje kunnen drinken?
eenschquote:Op woensdag 29 maart 2006 13:02 schreef t0n het volgende:
traag teringforum zeg.
Ja, dat was toen we terug kwamen uit de kroegquote:Op woensdag 29 maart 2006 12:56 schreef Fugie het volgende:
[..]
nix mis mee hoor een biertje, maar een uurtje dronken duckhunten op dinsdag![]()
Fit for a P*I*M*Pquote:
quote:Op woensdag 29 maart 2006 13:18 schreef t0n het volgende:
Anusbatsen!
ja ok, maar nog lelijker maken hoefde nu ook weer nietquote:Op woensdag 29 maart 2006 12:58 schreef Spyronius het volgende:
[..]
De orginele 914 is nou ook niet het top punt van mooiheid.
Jammer dat je al een paar posts gemaakt hadquote:Op woensdag 29 maart 2006 13:23 schreef t0n het volgende:
Wát?
jullie zeggen allemaal TVP, ik AB... so ?
Willen is een 1equote:
quote:Op woensdag 29 maart 2006 13:23 schreef t0n het volgende:
Wát?
jullie zeggen allemaal TVP, ik AB... so ?
oh das waar ja, meneer was laat in z'n bed en vroeg weer op. Maar als ik dat heb dan ben ik toch wel rond het middag uur weer fit.quote:Op woensdag 29 maart 2006 13:31 schreef Fugie het volgende:
hijs brak, opletten ouwe
bon biniquote:
ja of gewoon nietquote:Op woensdag 29 maart 2006 13:43 schreef t0n het volgende:
Volgende topic moet Honda zijn!
nacht issut nog niequote:
915 Carrera RSR...quote:Op woensdag 29 maart 2006 13:48 schreef Spyronius het volgende:
dat scheelt er is niet veel te vinden met een porsche 915, 916 on the other hand....
jaja zeurkeus, ik ga zo weer richting rijlesquote:
Dan vrot ik er persoonlijk een Caterpillar OP inquote:
dan kom ik 100 sc niet meer langs (of maak een kansloze kloonquote:Op woensdag 29 maart 2006 13:52 schreef Fugie het volgende:
alles tussen 900 en 1000 is zon beetje porsche denk ik
en caterpillarquote:Op woensdag 29 maart 2006 13:52 schreef Fugie het volgende:
alles tussen 900 en 1000 is zon beetje porsche denk ik
't is volgens mij ook nog eens een boot.quote:Op woensdag 29 maart 2006 13:55 schreef Klonk het volgende:
MC-915 Mud cat
wtf kun je daar mee doen, ziet er uit als een soort van konijnenoogstslachtenverwerkingsmachine
baggerboot.quote:Op woensdag 29 maart 2006 13:55 schreef Klonk het volgende:
MC-915 Mud cat
wtf kun je daar mee doen, ziet er uit als een soort van konijnenoogstslachtenverwerkingsmachine
Mwah, 75pk is niet echt veelquote:Op woensdag 29 maart 2006 13:55 schreef Hugster het volgende:
ben ik nou echt de enigste die altijd met hoog vermogen auto's komt aanzetten![]()
Kom je zingen in mijn Gordon Metal coverband Goredon?quote:Op woensdag 29 maart 2006 13:47 schreef Dangel het volgende:
als de volgende weer een Porsche si ga ik krassen
quote:Op woensdag 29 maart 2006 13:55 schreef Hugster het volgende:
ben ik nou echt de enigste die altijd met hoog vermogenresolutie auto's komt aanzetten![]()
Nee, ThaFreak ookquote:Op woensdag 29 maart 2006 13:55 schreef Hugster het volgende:
ben ik nou echt de enigste die altijd met hoog vermogen auto's komt aanzetten![]()
mên ik heb gewoon moeite moeten doen om dit uberhaupt te kunnen lezen.quote:
Zal ik jou laten zingen?quote:Op woensdag 29 maart 2006 13:56 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Kom je zingen in mijn Gordon Metal coverband Goredon?
[afbeelding]
daarom moet je mij ook op msn toevoegen.quote:Op woensdag 29 maart 2006 13:59 schreef Mukie het volgende:
[..]
mên ik heb gewoon moeite moeten doen om dit uberhaupt te kunnen lezen.![]()
Wordt beheerd door surinamers, doen alles rustiger aan.quote:Op woensdag 29 maart 2006 14:02 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
hopi bon, swa ... sigor, no?
tering wat is Fok traag!![]()
Nou het is duidelijk te zien dat ik de hele breezah dans ben ontsprongen, want op cker na, kan ik het niet lezenquote:Op woensdag 29 maart 2006 13:59 schreef Mukie het volgende:
[..]
mên ik heb gewoon moeite moeten doen om dit uberhaupt te kunnen lezen.![]()
komt door het tijdsverschilquote:Op woensdag 29 maart 2006 14:03 schreef t0n het volgende:
[..]
Wordt beheerd door surinamers, doen alles rustiger aan.
Inderdaad!quote:Op woensdag 29 maart 2006 13:43 schreef t0n het volgende:
Volgende topic moet Honda zijn!
quote:
ik ben boven de 16 jaquote:Op woensdag 29 maart 2006 14:02 schreef t0n het volgende:
[..]
daarom moet je mij ook op msn toevoegen.
quote:Op woensdag 29 maart 2006 14:16 schreef Sjoem het volgende:
Ik ook
http://wiki.fok.nl/index.php/Gebruiker:Sjoem
quote:Op woensdag 29 maart 2006 14:16 schreef Sjoem het volgende:
Ik ook
http://wiki.fok.nl/index.php/Gebruiker:Sjoem
Yo, pauper ... jou moet ik hebben.quote:Op woensdag 29 maart 2006 14:21 schreef t0n het volgende:
[..]
http://wiki.fok.nl/index.php/Gebruiker:Mukie
Kusje..
[private message] TRUT! [/private message]quote:Op woensdag 29 maart 2006 14:26 schreef Spyronius het volgende:
[..]
Hey je had beloofd dat liefkoosings naampje niet in het openbaar te gebruiken
veel beterquote:Op woensdag 29 maart 2006 14:26 schreef Sjoem het volgende:
[..]
[private message] TRUT! [/private message]
ziek, ik dacht hetzelfde, iets met een worstje en een handquote:
Als dat ooit wordt toe gevoegd, dan zijn alle sc's dood, gaat iedereen elkaar alleen maar pm'enquote:Op woensdag 29 maart 2006 14:27 schreef t0n het volgende:
weetje dat ik dat best mis op fok... pm's...
quote:Op woensdag 29 maart 2006 14:26 schreef Sjoem het volgende:
[..]
[private message] TRUT! [/private message]
Mooi, scheelt zootje page requestststst.quote:Op woensdag 29 maart 2006 14:30 schreef Spyronius het volgende:
[..]
Als dat ooit wordt toe gevoegd, dan zijn alle sc's dood, gaat iedereen elkaar alleen maar pm'en
nu kappenquote:Op woensdag 29 maart 2006 14:21 schreef t0n het volgende:
[..]
http://wiki.fok.nl/index.php/Gebruiker:Mukie
Kusje..
Neequote:
Ontvangenquote:Op woensdag 29 maart 2006 14:30 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
[[url=http://forum.dedudes.nl/templates/icicle/images/icon_pm_lang.gif]afbeelding][/url]
Bassie is engquote:Op woensdag 29 maart 2006 14:30 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
[[url=http://forum.dedudes.nl/templates/icicle/images/icon_pm_lang.gif]afbeelding][/url]
Dit doet me heel erg denken aan een verhaal wat je wel eens hebt verteld hier in de SC over stalkersquote:Op woensdag 29 maart 2006 14:31 schreef Mukie het volgende:
[..]
nu kappen
ik hoef daar niet op te staan.
Wat is er aan het handje dan?quote:Op woensdag 29 maart 2006 14:32 schreef Hugster het volgende:
[..]
Nee
Ik heb nog niets gegeten vandaag maar alleen al van de gedachte wordt ik al naar
Kan ff niks in nog vrees ik
quote:Op woensdag 29 maart 2006 14:30 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
ff zonder dollen, was geintje, zal me gedragen.quote:Op woensdag 29 maart 2006 14:31 schreef Mukie het volgende:
[..]
nu kappen
ik hoef daar niet op te staan.
geen ideequote:Op woensdag 29 maart 2006 14:33 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Wat is er aan het handje dan?
Deze uitgerangeerde ouwe geldwolf welquote:Op woensdag 29 maart 2006 14:34 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Bassie heeft rimpels
Een clown heeft geen rimpels.
Nou de semi-ontbindende franse clown in de circus bij ons hotel in Frankrijk had ze ookquote:Op woensdag 29 maart 2006 14:34 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Bassie heeft rimpels
Een clown heeft geen rimpels.
het is wel echt een meesterlijke geld slet jaquote:Op woensdag 29 maart 2006 14:35 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Deze uitgerangeerde ouwe geldwolf wel
Ik heb trouwens een keer een handtekening aan hem gevraagd, na een show.quote:Op woensdag 29 maart 2006 14:35 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Deze uitgerangeerde ouwe geldwolf wel
helemaal niets, maar toen hij kwam zij ik daar gaat de rust en nu hij weer weg is, is de rust weer wedergekeerd. Ik moest even de cirkel weer rond maken.quote:
Hadden jullie wel een clownquote:Op woensdag 29 maart 2006 14:36 schreef Hugster het volgende:
[..]
Nou de semi-ontbindende franse clown in de circus bij ons hotel in Frankrijk had ze ook
En stinken dat ie deed![]()
![]()
je had zeker geen Bassie en Adriaan notitieboekje waar hij hem in moest zetten?quote:Op woensdag 29 maart 2006 14:38 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Ik heb trouwens een keer een handtekening aan hem gevraagd, na een show.
Maar die kreeg ik niet. En sindsdien is het een *******.
Jij bent echt een drol op een stokquote:Op woensdag 29 maart 2006 14:39 schreef Spyronius het volgende:
[..]
helemaal niets, maar toen hij kwam zij ik daar gaat de rust en nu hij weer weg is, is de rust weer wedergekeerd. Ik moest even de cirkel weer rond maken.
Een crepser in hart en nierenquote:Op woensdag 29 maart 2006 14:38 schreef Hugster het volgende:
[..]
het is wel echt een meesterlijke geld slet ja![]()
Met z'n dvd's die hij schaamteloos overal spammed en het creatief boekhouden er nog eens bij
En hoe hij in de aanval schiet als hij van een partij nog wat centen krijgt![]()
![]()
Bassie
Neequote:Op woensdag 29 maart 2006 14:39 schreef Hugster het volgende:
[..]
je had zeker geen Bassie en Adriaan notitieboekje waar hij hem in moest zetten?
quote:Op woensdag 29 maart 2006 14:38 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Ik heb trouwens een keer een handtekening aan hem gevraagd, na een show.
Maar die kreeg ik niet. En sindsdien is het een *******.
jaquote:
Nee Bassie houdt alleen van geld en slagroomtaartquote:Op woensdag 29 maart 2006 14:40 schreef Sjoem het volgende:
[..]
NeeDe andere kindjes ook niet en die kregen er ook geen.
Volgens mij houdt ie niet van kinderen
ah, HAHAHAHAHAHAquote:Op woensdag 29 maart 2006 14:39 schreef Spyronius het volgende:
[..]
helemaal niets, maar toen hij kwam zij ik daar gaat de rust en nu hij weer weg is, is de rust weer wedergekeerd. Ik moest even de cirkel weer rond maken.
Wat leukquote:Op woensdag 29 maart 2006 14:40 schreef Hugster het volgende:
[..]
ja
En een een paar zieke honden met korsten en grote kale plekken
En oostblok sletjes die verantwoordelijk waren voor het acrobatenwerk
quote:Op woensdag 29 maart 2006 14:39 schreef Spyronius het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, alleen van geldquote:Op woensdag 29 maart 2006 14:40 schreef Sjoem het volgende:
[..]
NeeDe andere kindjes ook niet en die kregen er ook geen.
Volgens mij houdt ie niet van kinderen
Lekkerquote:Op woensdag 29 maart 2006 14:40 schreef Hugster het volgende:
[..]
ja
En een een paar zieke honden met korsten en grote kale plekken
En oostblok sletjes die verantwoordelijk waren voor het acrobatenwerk
Ik vind slagroomtaart ook wel lekker. En geld is ook niet verkeerd.quote:Op woensdag 29 maart 2006 14:40 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Nee Bassie houdt alleen van geld en slagroomtaart
om hierachter te plakken dat hij kleine kinderen ook wel aardig m oet vinden is wel heel fout hequote:Op woensdag 29 maart 2006 14:41 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, alleen van geld
het is helaas wel de waarheidquote:Op woensdag 29 maart 2006 14:42 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Ik vind slagroomtaart ook wel lekker. En geld is ook niet verkeerd.
Maar een handtekening wil ik best wel uitdelen hoorZolang het niet onder een contract staat.
Ik snap je nietquote:Op woensdag 29 maart 2006 14:43 schreef jozef444 het volgende:
[..]
om hierachter te plakken dat hij kleine kinderen ook wel aardig m oet vinden is wel heel fout he
Dus ik had hem een gulden moeten gevenquote:Op woensdag 29 maart 2006 14:44 schreef Hugster het volgende:
[..]
het is helaas wel de waarheid
Als hij niet aan je verdient kan je wat hem betreft zo in de stront zakken
bij mij moet je altidj tussen de regels doorlezenquote:Op woensdag 29 maart 2006 14:45 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ongetwijfeld, maar dat is wel heel erg tussen de regels doorlezen
quote:
Post eens 2 zinnen danquote:Op woensdag 29 maart 2006 14:46 schreef jozef444 het volgende:
[..]
bij mij moet je altidj tussen de regels doorlezen
Jij was wel heel erg fanquote:Op woensdag 29 maart 2006 14:46 schreef Hugster het volgende:
ik heb B&A tapes, dvd's, pennen, agenda, notitieboekje, etui en broodtrommel
En vroeger ook koekjes en worst
Je had hem een trap in z'n zak moeten gevenquote:Op woensdag 29 maart 2006 14:44 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Dus ik had hem een gulden moeten geven
en zo is het maar netquote:Op woensdag 29 maart 2006 14:46 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik moet aan m'n broertje denken
Het gaat er niet om wat het kost, het gaat erom wat het oplevert
kreeg het allemaal maarquote:Op woensdag 29 maart 2006 14:47 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Jij was wel heel erg fan
Ik alleen worstEn die vond ik nog niet eens lekker ook
Heb? Niet had?quote:Op woensdag 29 maart 2006 14:46 schreef Hugster het volgende:
ik heb B&A tapes, dvd's, pennen, agenda, notitieboekje, etui en broodtrommel
En vroeger ook koekjes en worst
Daar kwam ik alleen met mijn hoofd bij. En om nou met mijn hoofd tussen zijn benen te gaan zitten gaat me net wat te verquote:Op woensdag 29 maart 2006 14:47 schreef Spyronius het volgende:
[..]
Je had hem een trap in z'n zak moeten geven![]()
wat wil je wetenquote:
Nah, dan moet ik je weer komen opzoeken om je pinpas te jatten enzo....quote:Op woensdag 29 maart 2006 14:49 schreef jozef444 het volgende:
[..]
wat wil je weten
men pincode hiertussen ?
quote:Op woensdag 29 maart 2006 14:49 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ervoor zegt hij altijdHerman, Herman, Herman, je begrijpt er niets van
![]()
Goed verstopt mag ik hopenquote:Op woensdag 29 maart 2006 14:49 schreef Hugster het volgende:
[..]
Nee!
Ik heb het bewaard ergensDe video's en dvd's zijn bij de hand.
Ja waar niet vanquote:
quote:Op woensdag 29 maart 2006 14:53 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ja waar niet van
Ik heb voor hem ook nog eens alle flippo's moeten sparen. Ik heb dus alles dubbel
Zelfde geld voor pokémon. Daar was m'n broertje gek van nog, is me pa ook alles gaan halen en moest m'n broertje allemaal kaarten gaan ruilen voor em
Hij snapt er zelf geen zak van en het boeit hem ook weinig. Maar zo is het weer mooi verkapt voor m'n ma
Hij heeft gisteren btw z'n 26e vliegenhengel gekochtHij had er dit weekend op de visma ook nog een paar gehaald
![]()
Ik schaam me niet voor mijn jeugdsentiment hoorquote:Op woensdag 29 maart 2006 14:51 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Goed verstopt mag ik hopen
Ik heb op mijn 13e al mijn barbies () weg gegeven
Nou, ik verveelde me opeens wel verdomd vaakquote:Op woensdag 29 maart 2006 14:55 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ik schaam me niet voor mijn jeugdsentiment hoor![]()
En was je lang verdrietig?![]()
ja en de beredeneringen zijn nog mooierquote:Op woensdag 29 maart 2006 14:55 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Zo gezellig, geld verkwistende vaders![]()
Wat een onmenselijke praktijken danquote:Op woensdag 29 maart 2006 14:56 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Nou, ik verveelde me opeens wel verdomd vaakMijn vriendjes waren gewoon weg, verdwenen
![]()
![]()
Mukiequote:Op woensdag 29 maart 2006 14:32 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dit doet me heel erg denken aan een verhaal wat je wel eens hebt verteld hier in de SC over stalkers
en zelfs al zou je t hebben dan mag jij men bankrekening weer in t zwart krijgenquote:Op woensdag 29 maart 2006 14:50 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Nah, dan moet ik je weer komen opzoeken om je pinpas te jatten enzo....
Teveel gedoe
Nou, als het goed is krijg ik ze weer terug zodra die kinderen er te oud voor zijn. Zogenaamd voor mijn eigen kinderen.quote:Op woensdag 29 maart 2006 14:57 schreef Hugster het volgende:
[..]
Wat een onmenselijke praktijken danHad ze eerst nog even in een doos gelegd ergens, als backup!
Niet, ze zijn al een aantal jaren uit elkaarquote:
Jaquote:Op woensdag 29 maart 2006 14:59 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Nou, als het goed is krijg ik ze weer terug zodra die kinderen er te oud voor zijn. Zogenaamd voor mijn eigen kinderen.
Maar dan ga ik er natuurlijk zelf mee spelen, dat snap je natuurlijk wel.
quote:Op woensdag 29 maart 2006 14:57 schreef Hugster het volgende:
[..]
ja en de beredeneringen zijn nog mooier![]()
Ik ga altijd helemaal stuk
Gaat lekkerquote:
Nou ja, dat zie ik dan wel over 10 jaarquote:Op woensdag 29 maart 2006 15:02 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ja
Maar helaas komt er van die beloftes vaak weinig terechtIk ben zo ook al een zwikkie speelgoed kwijt geraakt.
Dan zal ik haar eens aanspreken op het verzuimen van haar taakquote:Op woensdag 29 maart 2006 15:00 schreef Hugster het volgende:
[..]
Niet, ze zijn al een aantal jaren uit elkaarMaar z'n vriendin kan het heel goed hebben
![]()
Die doet er vrolijk aan mee
M'n moeder is constant waakhond of wij niet te veel verwend worden.
Weet je nu al dat je pas op je 33'ste kinderen gaat nemen?quote:Op woensdag 29 maart 2006 15:07 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Nou ja, dat zie ik dan wel over 10 jaar
En dan dit in MEDquote:
quote:Op woensdag 29 maart 2006 13:33 schreef kLowJow het volgende:
skippy22, net terug van een ban. Baggert gewoon weer lekker verder, mag nu een week helemaal weg.
Nee. Ik zei ook maar watquote:Op woensdag 29 maart 2006 15:09 schreef Spyronius het volgende:
[..]
Weet je nu al dat je pas op je 33'ste kinderen gaat nemen?
Jij laat je kind wanneer hij/zij net geboren is spelen met een voorwerp dat groter is dan hem/haarzelf?quote:Op woensdag 29 maart 2006 15:09 schreef Spyronius het volgende:
[..]
Weet je nu al dat je pas op je 33'ste kinderen gaat nemen?
shop zequote:Op woensdag 29 maart 2006 15:12 schreef Sjoem het volgende:
Nou, het is weer traag hier. Dus ik ga maar richting de supermarkt.
Doei
Ik ga ook even wat nuttigs doenquote:Op woensdag 29 maart 2006 15:12 schreef Sjoem het volgende:
Nou, het is weer traag hier. Dus ik ga maar richting de supermarkt.
Doei
"Weet je moeder dit al?"quote:Op woensdag 29 maart 2006 15:02 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
"Niet tegen je moeder zeggen hè
nou ik weet niet hoe groot jouw poppen zijn, maar voor zover ik weet, is een barbie pop geen 50 cmquote:Op woensdag 29 maart 2006 15:13 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Jij laat je kind wanneer hij/zij net geboren is spelen met een voorwerp dat groter is dan hem/haarzelf?
Ze laat wel eens een steekje vallen jaquote:Op woensdag 29 maart 2006 15:09 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dan zal ik haar eens aanspreken op het verzuimen van haar taak
je hebt duidelijk Ken's waggie nog niet gecheckedquote:Op woensdag 29 maart 2006 15:16 schreef Spyronius het volgende:
[..]
nou ik weet niet hoe groot jouw poppen zijn, maar voor zover ik weet, is een barbie pop geen 50 cm
Kijk dat er kleine voorwerpen aanzitten waar de baby in kan stikken had ik het even niet over.
Ik hou me liever bezig met barbiequote:Op woensdag 29 maart 2006 15:18 schreef Hugster het volgende:
[..]
je hebt duidelijk Ken's waggie nog niet gechecked
Ik wil klaar zijn met deze afstudeer opdracht, zodat ik dan na de zomer kan beginnen met m'n opleiding geneeskunde, mits ik wordt ingeloot uiteraard.quote:
flink doorploeteren dusquote:Op woensdag 29 maart 2006 15:20 schreef Spyronius het volgende:
[..]
Ik wil klaar zijn met deze afstudeer opdracht, zodat ik dan na de zomer kan beginnen met m'n opleiding geneeskunde, mits ik wordt ingeloot uiteraard.![]()
fbquote:
Heel herkenbaar jaquote:Op woensdag 29 maart 2006 15:15 schreef Hugster het volgende:
[..]
"Weet je moeder dit al?"
Nee
"Mooi mooi mooi"
weet je, het ergste vind ik nog om door deze afstudeer periode te komen, de tijd die de opleiding geneeskunde me kost vind ik niet eens zo erg, omdat dat gewoon m'n droom is, dokter worden.quote:
quote:Op woensdag 29 maart 2006 15:16 schreef Spyronius het volgende:
[..]
nou ik weet niet hoe groot jouw poppen zijn, maar voor zover ik weet, is een barbie pop geen 50 cm
Kijk dat er kleine voorwerpen aanzitten waar de baby in kan stikken had ik het even niet over.
quote:Op woensdag 29 maart 2006 15:16 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ze laat wel eens een steekje vallen ja
ik weet niet welke jij denkt dat 't is, maar ik bedoel je fotoboek.quote:Op woensdag 29 maart 2006 15:24 schreef Mukie het volgende:
[..]
fb
ik ken een paar betekenissen, maar hoop niet dat je die bedoeld
quote:Op woensdag 29 maart 2006 15:26 schreef Spyronius het volgende:
[..]
weet je, het ergste vind ik nog om door deze afstudeer periode te komen, de tijd die de opleiding geneeskunde me kost vind ik niet eens zo erg, omdat dat gewoon m'n droom is, dokter worden.
Herman zelf is het gevallen steekjequote:
wat ben je kansloos opdringerig bezigquote:Op woensdag 29 maart 2006 15:28 schreef t0n het volgende:
[..]
ik weet niet welke jij denkt dat 't is, maar ik bedoel je fotoboek.
dude, stfu en hou je er buiten man.quote:Op woensdag 29 maart 2006 15:32 schreef Hugster het volgende:
[..]
wat ben je kansloos opdringerig bezig
De metalsensatie van het jaarquote:Op woensdag 29 maart 2006 15:33 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Wat kijkt hij zwoel, Goredon
is je e cup neukertje er vandoor ofzoquote:Op woensdag 29 maart 2006 15:35 schreef t0n het volgende:
ga ff lekker lopen schateren anders.
tiefbak.
ik ben bloed serieus.
quote:Op woensdag 29 maart 2006 15:35 schreef t0n het volgende:
tiefbak.
ik ben bloed serieus.
Het wordt nu echt vermakelijkquote:Op woensdag 29 maart 2006 15:35 schreef t0n het volgende:
tiefbak.
ik ben bloed serieus.
Kom jij anders ook ff tof doen.quote:Op woensdag 29 maart 2006 15:35 schreef Hugster het volgende:
[..]
is je e cup neukertje er vandoor ofzo
Wij maken er een drama van?quote:Op woensdag 29 maart 2006 15:37 schreef t0n het volgende:
[..]
Kom jij anders ook ff tof doen.
Ik bied iemand mijn oprechte excuses aan. that's it. jullie maken er 'n drama van.
"Hou je klauw nou is voor die gore muil van als je hoest schat! Met je dooie lama op harses!"quote:
ooohhhh rellenquote:Op woensdag 29 maart 2006 15:35 schreef t0n het volgende:
tiefbak.
ik ben bloed serieus.
Toppers in Concertquote:
Ga je gang, als je je zo geroepen voelt.quote:Op woensdag 29 maart 2006 15:39 schreef hermandeperman het volgende:
Anders open je er even een topic over?
Whiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiihihihihihihihihihahahahahihihihihihihihihiquote:Op woensdag 29 maart 2006 15:38 schreef Hugster het volgende:
[..]
"Hou je klauw nou is voor die gore muil van als je hoest schat! Met je dooie lama op harses!"![]()
quote:Op woensdag 29 maart 2006 15:37 schreef t0n het volgende:
[..]
Kom jij anders ook ff tof doen.
Ik bied iemand mijn oprechte excuses aan. that's it. jullie maken er 'n drama van.
Het was een suggestiequote:Op woensdag 29 maart 2006 15:39 schreef t0n het volgende:
[..]
Ga je gang, als je je zo geroepen voelt.
Van wie kan dit bossie bloemen zijn denk je?quote:
Het spijt me dat ik 5 jaar geleden een tientje van je heb geleendquote:Op woensdag 29 maart 2006 15:41 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Van wie kan dit bossie bloemen zijn denk je?
Geeeeeeen idee, echt niet
Slayerquote:Op woensdag 29 maart 2006 15:40 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
En dan covers van Sick of it All spelen
Gezien je plofkop en je reacties.quote:Op woensdag 29 maart 2006 15:42 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Jij noemt mij een drama queen
We geven een hint: Hij heeft je bruut gestalked en je konijn zowel levend als dood verkracht.quote:Op woensdag 29 maart 2006 15:42 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Het spijt me dat ik 5 jaar geleden een tientje van je heb geleend
Ja uh wat is het nu, in de vorige sc nam ik je serieus was je niet serieus, nu ben ik niet serieus en nu ben jij het wel.quote:Op woensdag 29 maart 2006 15:38 schreef t0n het volgende:
Hey, nog zo'n grafbak.
Nee tegen mij, huiliebuilie van mequote:
Ik moest lachenquote:Op woensdag 29 maart 2006 15:43 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
We geven een hint: Hij heeft je bruut gestalked en je konijn zowel levend als dood verkracht.Dan is het van Adrie, dat had ik echt niet verwacht, wat lief!
Postadres?quote:
Inderdaad jaquote:Op woensdag 29 maart 2006 15:45 schreef Hugster het volgende:
in filmpje was Het spijt me ook meesterlijk
[afbeelding]
Hij heeft boost ehquote:
Ze hebben me een paar jaar geleden leren zwemmenquote:Op woensdag 29 maart 2006 15:45 schreef t0n het volgende:
[..]
Anders kanker je van 'n boot af en verzuip je, met je corpulente hasses.
geef em je msn danquote:Op woensdag 29 maart 2006 15:48 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ze hebben me een paar jaar geleden leren zwemmen
Anders had ik het graag voor je gedaanIk doe alles voor je, oh grote t0n
Maybe nextime dan hé.quote:Op woensdag 29 maart 2006 15:48 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ze hebben me een paar jaar geleden leren zwemmen
Anders had ik het graag voor je gedaanIk doe alles voor je, oh grote t0n
Ik word al week vanonderquote:
hoop voor je dat het lukt.quote:Op woensdag 29 maart 2006 15:26 schreef Spyronius het volgende:
[..]
weet je, het ergste vind ik nog om door deze afstudeer periode te komen, de tijd die de opleiding geneeskunde me kost vind ik niet eens zo erg, omdat dat gewoon m'n droom is, dokter worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |