De metalsensatie van het jaarquote:Op woensdag 29 maart 2006 15:33 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Wat kijkt hij zwoel, Goredon
is je e cup neukertje er vandoor ofzoquote:Op woensdag 29 maart 2006 15:35 schreef t0n het volgende:
ga ff lekker lopen schateren anders.
tiefbak.
ik ben bloed serieus.
quote:Op woensdag 29 maart 2006 15:35 schreef t0n het volgende:
tiefbak.
ik ben bloed serieus.
Het wordt nu echt vermakelijkquote:Op woensdag 29 maart 2006 15:35 schreef t0n het volgende:
tiefbak.
ik ben bloed serieus.
Kom jij anders ook ff tof doen.quote:Op woensdag 29 maart 2006 15:35 schreef Hugster het volgende:
[..]
is je e cup neukertje er vandoor ofzo
Wij maken er een drama van?quote:Op woensdag 29 maart 2006 15:37 schreef t0n het volgende:
[..]
Kom jij anders ook ff tof doen.
Ik bied iemand mijn oprechte excuses aan. that's it. jullie maken er 'n drama van.
"Hou je klauw nou is voor die gore muil van als je hoest schat! Met je dooie lama op harses!"quote:
ooohhhh rellenquote:Op woensdag 29 maart 2006 15:35 schreef t0n het volgende:
tiefbak.
ik ben bloed serieus.
Toppers in Concertquote:
Ga je gang, als je je zo geroepen voelt.quote:Op woensdag 29 maart 2006 15:39 schreef hermandeperman het volgende:
Anders open je er even een topic over?
Whiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiihihihihihihihihihahahahahihihihihihihihihiquote:Op woensdag 29 maart 2006 15:38 schreef Hugster het volgende:
[..]
"Hou je klauw nou is voor die gore muil van als je hoest schat! Met je dooie lama op harses!"![]()
quote:Op woensdag 29 maart 2006 15:37 schreef t0n het volgende:
[..]
Kom jij anders ook ff tof doen.
Ik bied iemand mijn oprechte excuses aan. that's it. jullie maken er 'n drama van.
Het was een suggestiequote:Op woensdag 29 maart 2006 15:39 schreef t0n het volgende:
[..]
Ga je gang, als je je zo geroepen voelt.
Van wie kan dit bossie bloemen zijn denk je?quote:
Het spijt me dat ik 5 jaar geleden een tientje van je heb geleendquote:Op woensdag 29 maart 2006 15:41 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Van wie kan dit bossie bloemen zijn denk je?
Geeeeeeen idee, echt niet
Slayerquote:Op woensdag 29 maart 2006 15:40 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
En dan covers van Sick of it All spelen
Gezien je plofkop en je reacties.quote:Op woensdag 29 maart 2006 15:42 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Jij noemt mij een drama queen
We geven een hint: Hij heeft je bruut gestalked en je konijn zowel levend als dood verkracht.quote:Op woensdag 29 maart 2006 15:42 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Het spijt me dat ik 5 jaar geleden een tientje van je heb geleend
Ja uh wat is het nu, in de vorige sc nam ik je serieus was je niet serieus, nu ben ik niet serieus en nu ben jij het wel.quote:Op woensdag 29 maart 2006 15:38 schreef t0n het volgende:
Hey, nog zo'n grafbak.
Nee tegen mij, huiliebuilie van mequote:
Ik moest lachenquote:Op woensdag 29 maart 2006 15:43 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
We geven een hint: Hij heeft je bruut gestalked en je konijn zowel levend als dood verkracht.Dan is het van Adrie, dat had ik echt niet verwacht, wat lief!
Postadres?quote:
Inderdaad jaquote:Op woensdag 29 maart 2006 15:45 schreef Hugster het volgende:
in filmpje was Het spijt me ook meesterlijk
[afbeelding]
Hij heeft boost ehquote:
Ze hebben me een paar jaar geleden leren zwemmenquote:Op woensdag 29 maart 2006 15:45 schreef t0n het volgende:
[..]
Anders kanker je van 'n boot af en verzuip je, met je corpulente hasses.
geef em je msn danquote:Op woensdag 29 maart 2006 15:48 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ze hebben me een paar jaar geleden leren zwemmen
Anders had ik het graag voor je gedaanIk doe alles voor je, oh grote t0n
Maybe nextime dan hé.quote:Op woensdag 29 maart 2006 15:48 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ze hebben me een paar jaar geleden leren zwemmen
Anders had ik het graag voor je gedaanIk doe alles voor je, oh grote t0n
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |